Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Sziasztok!

Vettem külső hőmérséklet jeladót (Astra G 2890Ft), és kiderült, hogy ez egy egyszerű ellenállás, amin szobahőmérsékleten (22Cfok) 5.5kOhm és 0Cfok-nál 15,5kOhm értékeket mértem!

Csak azt nem tudom, hogy ezeknek az ellenállásoknak mi a nevük és milyen paramétereket kell hozzá tudni, de szerintem párszáz forintos tétel. Meggondolandó, hogy egy kis vacak műanyag házért ennyi pénzt kiadjon az ember, főleg, ha szeret barkácsolni! :blink:

Ha valaki tudja, szóljon!

Üdv:

Gyepi

(Boldog Karácsonyt! :) )

Szóltál volna!!

Kaptál volna tőlem ingyen kettőt is vadi újat. :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hali!

Ez inkább elektromos, vagy hát ööö......

Leállítom az autót 5 percre a parkoloba, majd újraindít, de van hogy menetközben gondol egyet és a

szélvédő párásodik, mert levegőt nem fúj.

Újra félre állok, majd újraindít, vagy menetközben egy idő után és minden müködik rendesen.

A biztosítékokat, már cseréltem, de nem oldotta meg a problémát, aki tud az segítsen lécci, mert

néha nagyon zavaró a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én nem beépíteni szeretnék extrát hanem elfeledtetni. :D

Van valakinek ötlete, hogyan lehetne megszüntetni az ablaktörlő- és a szélvédő mosás kapcsolójának összeköttetését?

Nem akarom, hogy amint hozzáérek a kapcsolóhoz és a víz épphogy eléri a szélvédőt már mint az örült törli is a javarészt még száraz sáros üveget. Ráadásul nem is egyszer hanem agyba főbe.... :)

+ hálás lennék ha valaki elmondaná nekem, mi vezérelhte az ötlet kiagyalóját!

Nem tudom elhinni hogy valaha kipróbálta találmányát!

Előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én nem beépíteni szeretnék extrát hanem elfeledtetni. :D

Van valakinek ötlete, hogyan lehetne megszüntetni az ablaktörlő- és a szélvédő mosás kapcsolójának összeköttetését?

Nem akarom, hogy amint hozzáérek a kapcsolóhoz és a víz épphogy eléri a szélvédőt már mint az örült törli is a javarészt még száraz sáros üveget. Ráadásul nem is egyszer hanem agyba főbe.... :)

+ hálás lennék ha valaki elmondaná nekem, mi vezérelhte az ötlet kiagyalóját!

Nem tudom elhinni hogy valaha kipróbálta találmányát!

Előre is köszi.

Hey, Tommyka!

Bár megoldást nem tudok a problémára, de abszolút osztom a véleményed!!!

Kíváncsian várom a hozzászólásokat az "ügyben".

Peace

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy találóskérdésem!

A gépesemben van riasztó. Szerintem nem gyári! A távkapcsolóval van gondom, semmiféle felirat nincs rajta.

Ha valaki felismerné fotóról vagy tudna valakit aki jártas a témában megköszönném a segítséget.

Fotót a profilomhoz tudtam feltölteni.

Elöre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy találóskérdésem!

A gépesemben van riasztó. Szerintem nem gyári! A távkapcsolóval van gondom, semmiféle felirat nincs rajta.

Ha valaki felismerné fotóról vagy tudna valakit aki jártas a témában megköszönném a segítséget.

Fotót a profilomhoz tudtam feltölteni.

Elöre is köszönöm.

Elég ismeretlennek tűnik, pedig már elég sokat láttam. De ciánakrilátos ragasztóval nagyon jól lehet gumit ragasztani. Pl. O-gyűrűt is azzal szoktak ragasztani.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséget!

Idöközben addig keresgéltem, amíg ráleltem.

Típusa Laserline.

Találtam céget is akik foglalkoznak vele:

FUMU elektro

Központi műhely:

Külső Bécsi út (10-es főút) 12. km-kő

E-mail: info@fumu.hu

Rögtön képben voltak vele és mondták van hozzá minden ha kell postázzák.

kb 1600 Huf a ház és a gumifül.

((((Remélem mert még nem kaptam meg!)))))))

:)

De ismételten köszi a segítöszándékot!

Link to comment
Megosztás:

Van valakinek ötlete, hogyan lehetne megszüntetni az ablaktörlő- és a szélvédő mosás kapcsolójának összeköttetését?

Nem akarom, hogy amint hozzáérek a kapcsolóhoz és a víz épphogy eléri a szélvédőt már mint az örült törli is a javarészt még száraz sáros üveget. Ráadásul nem is egyszer hanem agyba főbe.... :)

+ hálás lennék ha valaki elmondaná nekem, mi vezérelhte az ötlet kiagyalóját!

Nem tudom elhinni hogy valaha kipróbálta találmányát!

Előre is köszi.

Nyilván való, hogy a "miért" könnyen fellelhető. Az elv az, hogy ha az ember meghúzza a kart, hogy spricceljen vizet az ablakra - logikus, hogy le törölni is szeretné azt, nem csak összevizezni ;) éppen ezért - elindul egyből az ablaktörlő lapát is. Sajnos még a G Astránál is hányzik a víz porlasztása / szórása, ami egy igen hatékony dolog (azoknál a márkáknál, ahol ez működik és létezik).

Azt valóban nem gondolták át elég alaposan, hogy hány lapát "csapás" is kell az ablak szárazra törléséhez. A 4 (ha jól emlékszem ennyiszer töröl az Astra) nyilván nagyon sok és sok eseben már a végén csak rontja az ablak tisztaságát! :D

Főleg akkor zavaró, ha már nem újak a lapátok és csíkoznak! ;)

Szóval az elv, a kényelem volt... de jól elcseszték! :P

Tényleg, arra nincs ötletetek, hogy hogyan lehetne megoldani, hogy porlassza (vagy szórja) a spriccelt vizet a fúvoka? (Merthogy a jelenlegi modellek már ezt teszik és ennek hatására egyből bevizezik az egész ablakot! Sokkal hatékonyabb és víz takarékosabb!)

De amúgy szvsz minden mai autón ilyen.

Ennyire sokszor azért nem szoktak törölni. 2-szer, max 3szor. (általában).

Link to comment
Megosztás:

....

Azt valóban nem gondolták át elég alaposan, hogy hány lapát "csapás" is kell az ablak szárazra törléséhez. A 4 (ha jól emlékszem ennyiszer töröl az Astra) nyilván nagyon sok és sok eseben már a végén csak rontja az ablak tisztaságát! :)

Főleg akkor zavaró, ha már nem újak a lapátok és csíkoznak! :D

Szóval az elv, a kényelem volt... de jól elcseszték! ;)

Tényleg, arra nincs ötletetek, hogy hogyan lehetne megoldani, hogy porlassza (vagy szórja) a spriccelt vizet a fúvoka? (Merthogy a jelenlegi modellek már ezt teszik és ennek hatására egyből bevizezik az egész ablakot! Sokkal hatékonyabb és víz takarékosabb!)

Ennyire sokszor azért nem szoktak törölni. 2-szer, max 3szor. (általában).

Én úgy vettem észre, attól is függ, hányat töröl, hogy milyen sokáig nyomom a spricnit.

Az meg hogy porlasszon, erősen függ a mosófolyadék fajtájától, én úgy tapasztalom. Van, amelyiket sugárban spricceli, másikat meg szétporlasztja. Legjobb az, amelyik közvetlen a lapát elé nyomja. (pl. Pögóón láttam ilyet)

Link to comment
Megosztás:

JÓ az az automata törlés!

Ma apám tranzitjár vezettem, spricceltem a szélvédöre, az meg nem kezdett el törölni automatice, s mire rájöttem, hogy merre kell kapcsolni az balaktörlöt (pont ellenkezö irány,mint az astrában) addig pár m étert megtettem vakon...

Link to comment
Megosztás:

A porlasztáshoz nagyobb nyomás kell.... ;)

Szerintem xenonos lámpák mosója ilyen... ;)

azt nem tudom hogy jut e az ablakra is a nagyobb nyomásból... ;)

Én úgy vettem észre, attól is függ, hányat töröl, hogy milyen sokáig nyomom a spricnit.

Az meg hogy porlasszon, erősen függ a mosófolyadék fajtájától, én úgy tapasztalom. Van, amelyiket sugárban spricceli, másikat meg szétporlasztja. Legjobb az, amelyik közvetlen a lapát elé nyomja. (pl. Pögóón láttam ilyet)

Akkor Ti még nem láttatok olyat, ami porlasztja / szórja!

Az nem sugarat nyom, hanem a vizet egy "fejre fordított háromszög" alakban nyomja... mint pl. amikor a slagg végén a tekerőt "terítésre, vagy szórásra" állítod.

Ezeknél csak 2 helyről nyomja a vizet, de az beteríti az egész szélvédőt!! Nagyon tuti!!!

pl. a céges Fábia már így csinálja!

De úgy emlékszem - a Nagy Opel Próbáról - hogy a C Vectra is már így nyomja a vizet!

Sok törlés:

Ma nagyon utáltam! Mentem le Szegedre és elég dzsuvás volt az út, az autók mindig felverték a koszt a szélvédőre. Lemostam, az ablakot a 2 törlésre szárazra és tisztára húzta.. de a 3. és 4. törlésnél valahol talált egy kis maszatot és az egészen szétkente!!! :) :D :P Úgyhogy morcos volt! ;)

Link to comment
Megosztás:

A tompítottban H7-es a fényszóróban pedig HB3-as, ugyanis az Astra lámpája dupla optikás így két izzó szükséges. Ja és a ködlámpába H3-as kell.

:) azt vágom, hogy dupla optikás... csak nekem ez a HB3 ismeretlen név! :D De biztos igazad van! ;)

Link to comment
Megosztás:

Tungsram izzók Opelbe. Kicsit elírták! Azt írják az Astra-kra és az Astra Coupe-ra is, hogy H4-es izzó! :)

Ezt igen. Érdekes, mert egy éve még egy másfajta táblázat volt fenn itt, azon teljsen jó adatok voltak feltüntetve. Igaz, abban még szerepelt külön F és G Astra. De én a típus leírására linkeltem neked.

De itt egy pontos abb katalógus.

Search results

Brand Opel

Car model ASTRA G 1.6 (F69_)

Year 12. 2002 -

Application Full beam

Pos Part no. Variant Feature To the catalogue

Full beam

All matching products for this application:

1 9005 HB3 Standard Products in the OSRAM-Catalogue

2 9005CB HB3 COOL BLUE Design: Sensational blue light Products in the OSRAM-Catalogue

http://osram.com/am_application/index.php

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.