KoPi Elküldve Október1, 2005 Elküldve Október1, 2005 ott a válasz. ez isuzu motor. ugytudom 8) Azért maradjumk az extráknál: hogy miért nem tudom, de "jólnézki" alapon tettem "aluminium pedálokat" a gépre. Na itt kellett szembesülnöm az Uhuhu által leírt valósággal: :( Tényleg nem lehet állítani a gázon, mert közvetlenül a potiban a pedál és műanyag az egész átvitel. :oops: :D :D A dízel: extra, mert drágább, és keveste fogyaszt, de az árát nem hozza vissza és SZSVSZ más! :!: Én benzinbuzi vagyok! :wink:
uhuhu Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 pedig a mostani dieselek nagyon jók... szvsz -t sokka jobbak, minta mai benznesek. iszonyatosat megy, keveset fogyaszt, fürge, alacsony fordulatról huz stb... a régi dieselek a közelébe se ér a mainak.
NeedForSpeed Elküldve Október2, 2005 Elküldve Október2, 2005 pedig a mostani dieselek nagyon jók... szvsz -t sokka jobbak, minta mai benznesek. iszonyatosat megy, keveset fogyaszt, fürge, alacsony fordulatról huz stb... a régi dieselek a közelébe se ér a mainak. Ez így igaz! Respect! Sajnos azonban még mindíg drágábbak és nem jön be a különbség! :(
IVÓ Elküldve Október12, 2005 Elküldve Október12, 2005 Sziasztok Márkatársak! Olyan egyszerű kérdésem lenne, hogy gondolom van olyan közületek, akinek a gépkocsija gyárilag fel van szerelve navigációs rendszerrel. Egyszóval aki tud segítsen már a hozzá való navigációs lemezzel, mert sajnos a Kedves véletlenül kidobta a megunt CD lemezekkel együtt. Akinek van az jelenkezzen már. Előre is köszönöm! Ivó
Gergo Elküldve Október14, 2005 Elküldve Október14, 2005 Sziasztok! A következő dologban kérném a segítségeteket: Opel Astra-G tip. autóba szeretnék utólag előre ködlámpát építeni. - Szerintetek ki vannak kábelezve előre a G Astrák első ködlámpa csatlakozói , elő van készítve a kábelezés? - Ha esetleg elő van kábelezve, milyen szinten? - Külön biztosítékot kell-e utólag beleszerelnem? - Ha esetleg ki van kábelezve, a lámpakapcsolócsere után már müxik is ha összekötöm a kábeleket a lámpán? - A lámpák rögzítése ki van alakítva? / a ködlámpahelyeit márkivágtam / Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv. Ui.: Lehet utángyártott első ködlámpát kapni G Astrához?
gezoli Elküldve Október15, 2005 Elküldve Október15, 2005 Sziasztok! A következő dologban kérném a segítségeteket: Opel Astra-G tip. autóba szeretnék utólag előre ködlámpát építeni. - Szerintetek ki vannak kábelezve előre a G Astrák első ködlámpa csatlakozói , elő van készítve a kábelezés? - Ha esetleg elő van kábelezve, milyen szinten? - Külön biztosítékot kell-e utólag beleszerelnem? - Ha esetleg ki van kábelezve, a lámpakapcsolócsere után már müxik is ha összekötöm a kábeleket a lámpán? - A lámpák rögzítése ki van alakítva? / a ködlámpahelyeit márkivágtam / Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv. Ui.: Lehet utángyártott első ködlámpát kapni G Astrához? Hogyan tudtad sérülésmentesen kivágni a ködlámpa helyét? Én is ebben a cipőben járok. A lámpa felfogatási helyei megvannak ill. ki van építve a vezeték. /legalább is az én járgányomban. 2003-as/ Elméletileg kell egy relé, egy bizti és egy első ködlámpás kapcsoló. Mindennek meg van a helye. Bár az Opel Invesztánál azt mondták, hogy a régi kapcsolót át tudják alakítani úgy, hogy kapcsolni lehessen az elsőket is. http://patacsi.hu/arlista.php Itt nézz szét, itt találtam elfogadható árban ködlámpát.
Gergo Elküldve Október16, 2005 Elküldve Október16, 2005 Hello ! Megnéztem a weboldalt egész jó áron van ködlámpa. A ködlámpa helyeit, FERM csiszolóval vágtam ki, előtte megfúrtam nagyon vékony fúróheggyel. Elég sokáig tartott, de klassz lett. Úgy gondoltam hogy ahol lehet a rögzítési felületeken megfogatom csavarral, és körbenyomom a lámpa szélén sikaflex-el. Utána néztem a kábelezésnek, egy szabadon lógó stekkert találtam a lökhárító belső falára pántolva. Ez lenne a ködlámpa gyári kábele??? Ennek a kábelnek a vége a müszerfal alatt található biztosítékházban végződik? Köszi a segítséget. Üdv. Ui.: A lökhárítót nem szereltem le, úgy vágtam ki. A SIKAFLEX szuper jo, a kombinak a csomagtérajtója alá azzal ragasztottam fel a a díszlécet.
uhuhu Elküldve Október17, 2005 Elküldve Október17, 2005 Ma van nálunk egy Classic II es utólagos tempomatszerelésen . nem lehet beszerelni, mert nincs előkészítve.....
Kékmókus Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Sziasztok!Nagyon örültem,hogy megtaláltalak Titeket,mert rengeteg kérdésre megkaptam a választ a topicok között(mondjuk hajnalig olvasgattam),csak egy témát nem láttam még.Lassan egy hete lecseréltem az F-es Astrát egy vadiúj G 14XEP-re és valami váltózárat szeretnék bele,hogy ne nagyon lovasítsák meg,mert erre nálunk már volt példa.Van valami tapasztalat,hogy melyik típus illeszkedik a legjobban hozzá és persze azért nehezen semlegesíthető? Majd akarok bele valami kapcsolót is,de egyenlőre ez lenne az első számú project. Előre is köszi a segítséget.
Kékmókus Elküldve Október26, 2005 Elküldve Október26, 2005 Illetve,hogy ha nektek nem váltózáratok van,akkor mit javasoltok,mit érdemes belerakni?
aga Elküldve Október26, 2005 Elküldve Október26, 2005 Erröl mindenkinek más a véleménye. Szerintem a legtöbbet az ér,ha több féle megoldás van beszerelve az autóba. Ezek között lehet manuális, és elektronikus. Ma már csak a váltózár nudli.
Kékmókus Elküldve Október26, 2005 Elküldve Október26, 2005 Na igen,ezzel én is így vagyok.Riasztót nem akarok,mert a kutyát nem érdekli,hogy visít,valami kis egyedi dolog mindenképpen lesz benne.Sajnálom szétbombázni a váltózár miatt,ráadásul ha nagyon akarják,beültetnek valakit és már húzzák is.Nagyon filózom a gyári Opel baltán,mert elvileg az lefogja a légzsákot is,azáltal nehéz leszedni a kormányt.Még olcsobb is lenne mint a váltózár,csak sajna sehol sincsen,láttatlanban meg megrendelni.........
NeedForSpeed Elküldve Október26, 2005 Elküldve Október26, 2005 ....,ráadásul ha nagyon akarják,beültetnek valakit és már húzzák is......... ???? Nekem váltózáram is van (alacsonyfrekis jeladó pl. GSM-re sms küldő riasztó), de kormány az egyáltalán nincs. Macerás tárolni. Defend-lock a tuti! Szerintem! 40ért 1 óra alatt berakják és nem kell nézned, hogy atomjaira bontják a középkonzolt. Tök elégedett vagyok vele. Trélerrel meg úgyis elviszik! Ismerős kocsiját a moszkva téren fényes nappal kidaruzták a sorból és már vitték is.
Kékmókus Elküldve Október26, 2005 Elküldve Október26, 2005 Hát igen,mindenképpen rakok bele valami tiltást is és már holnapra van időpontom váltózár szerelésre(Diamond lock),csak nem akartam szétbombázni a pár napos autót.Elméletileg csak a kardánalagút borítását kell leszedni,nem?A középkonzolt is szét kell kapni?Nem örülnék,ha utána zörögne........
NeedForSpeed Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 Hát igen,mindenképpen rakok bele valami tiltást is és már holnapra van időpontom váltózár szerelésre(Diamond lock),csak nem akartam szétbombázni a pár napos autót.Elméletileg csak a kardánalagút borítását kell leszedni,nem?A középkonzolt is szét kell kapni?Nem örülnék,ha utána zörögne........ Igaz, rosszul irtam, tényleg csak az alagutat kell. Gondolom, mert nem láttam! :wink: Diamondot nem ismerem. A defendbe az a jó, hogy nem kell az egész betétet kihuzogatni, meg berakni, hanem csak 1,5cm lóg ki és azt kell elfordítani és benyomni. Nyitáskor, meg a kulcs elfordításakor kiugrik 1,5 centire.
Kékmókus Elküldve Október27, 2005 Elküldve Október27, 2005 Hát jól tetted,hogy nem nézted végig a szerelést. :P Végül is nagyon király lett,csak a zár áll ki kb.5 mm-re,kulcs be és a zár nyomja be a stiftet.Hasonló lehet mint a tiéd.Ha van valami egyedi elektromos kis trükk,arra vevő vagyok.
aga Elküldve Október28, 2005 Elküldve Október28, 2005 Szerintem ne te csináld, hanem valami hozzáértő riasztóssal beszéld meg. Ezek az autók már nem egyszerüek. Nehogy valami visszavonhatatlan történjen.
Kékmókus Elküldve Október28, 2005 Elküldve Október28, 2005 Áááááá,nem nyúlok hozzá,nem értek a villamossági részhez+van ismerős a szervízben.Tényleg nem egyszerűek,az F-es után csak nézek mint a moziban. :P
sebi Elküldve November6, 2005 Elküldve November6, 2005 Hello!Az lenne a kérdésem,ha az Opel szervízben beszerelnek utólag elektromos ablakemelőt,akkor csak betesznek egy motor a tekerő helyére,vagy pedig kicserélik az egész mechanikát?(úgy mintha gyári lenne?)És ez mennyibe kerülne az első 2 ajtóba,mármint a rendes gyári mechanikás?Köszi
huggybear Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Tud valaki olyan utólagos elektromos ablakemelő beépítésről, ami gyári helyre történik az Astrába? Venni akartam gyári kapcsolót meg kapcsolókeretet és úgy beépíteni, de azt mondták, hogy nem működteti csak a gyárit, mert először a vezérlőegységnek küldi a jelet és csak utána húzódik le v. fel az ablak! Légyszi, ha tudtok segítsetek! Köszi! Hb.
warwolf Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Tud valaki olyan utólagos elektromos ablakemelő beépítésről, ami gyári helyre történik az Astrába? Venni akartam gyári kapcsolót meg kapcsolókeretet és úgy beépíteni, de azt mondták, hogy nem működteti csak a gyárit, mert először a vezérlőegységnek küldi a jelet és csak utána húzódik le v. fel az ablak! Légyszi, ha tudtok segítsetek! Köszi! Hb. Szvsz keress hozzá gyári, de bontott cuccokat.Nálunk F Astrásoknál ez nagy divat, és tartósabb a gyári e.ablak, mint az utólagos Autoflexes dolgok.
huggybear Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Már próbáltam nézni bontott cuccot, de itt Nyíregyházán semmi nincs! Nem találtam bontott G-s astrát! Esetleg nem tudsz valami frankó opel bontót vhol a környéken! Esetleg Miskolcon? Köszi! Hb.
warwolf Elküldve November7, 2005 Elküldve November7, 2005 Már próbáltam nézni bontott cuccot, de itt Nyíregyházán semmi nincs! Nem találtam bontott G-s astrát! Esetleg nem tudsz valami frankó opel bontót vhol a környéken! Esetleg Miskolcon? Köszi! Hb. Sajnos nem vok arrafelé ismerős, de van itt a fórumon néhány ember a környékről, szvsz bizti segítenek! :wink:
Recommended Posts