BallaImi Elküldve Augusztus26, 2005 Elküldve Augusztus26, 2005 Egy kicsit bonyolultabb nálam: Ha beteszem a kulcsot és nem fordítom el a gyújtásig (tehát a jelzőlámpák világításáig) az ablak nem működik, de ha leállítom a motort és a gyújtáskulcs csak egyet fordult működik, ha kivehető pozícióba fordítom vagy kiveszem csak a folyamatban lévő zárást fejezi be. Nekem ugyan ez, csak annyi a különbség hogy kivehető pozicíóban is működik még az ablakok húzása, nem csak a folyamatban levőké. Ledes dolgot nem csináltam még, most leginkább a lexus optikás hátsólámpák érdekelnek :lol:
Jim Elküldve Augusztus27, 2005 Elküldve Augusztus27, 2005 Jim szerint nem kell modul a szekvenciálisan működő ablakhoz... Lehet, hogy nekem sem raktak be, hanem máshogy oldották meg. Ezt sajna nem tudom...Azért tudom, mert a Corsámba nem gyári ablakemelő volt (nem szekvenciális), abba kellett külön modult venni, hogy felhúzza záráskor az ablakokat. Az Astrámat ugyanaz a srác szerelte (ebben gyári ablakemelő van, szekvenciális lefele is felfele is) és simán megoldotta modul nélkul is a dolgot, hogy működjön. Egy kicsit bonyolultabb nálam: Ha beteszem a kulcsot és nem fordítom el a gyújtásig (tehát a jelzőlámpák világításáig) az ablak nem működik, de ha leállítom a motort és a gyújtáskulcs csak egyet fordult működik, ha kivehető pozícióba fordítom vagy kiveszem csak a folyamatban lévő zárást fejezi be. Ha jól emlékszem neked is Classic II-d van. Akkor elvileg elég lenne csak I.-es állásig fordítani a kulcsot, hogy működjön az ablak, illetve ha már ez megtörtént és visszafordítod kivehető pozicíóba, akkor is működnie kellene még az ablakoknak, amíg ki nem veszedd a kulcsot. Nekem ugyan ez, csak annyi a különbség hogy kivehető pozicíóban is működik még az ablakok húzása, nem csak a folyamatban levőké. Ezt akartam megfogalmazi fentebb :wink:
KoPi Elküldve Augusztus27, 2005 Elküldve Augusztus27, 2005 A visszafelé lehet így megy ezen kicsit gondolkoztam, de ritka ez a helyzet, mert általában "megáll, kulcs kiránt bezár". Abban viszont biztos vagyok, mert nagyon zavar is, hogy gyújtásig kell a kulcsot fordítaní a feléledéshez.
Jim Elküldve Augusztus27, 2005 Elküldve Augusztus27, 2005 Hát most már kezdesz elbizonytalanítani :roll: , de én meg határozottan emlékszem, hogy elég az I.-es pozicióig fordítani, mert ott kapcsol be a rádió is... Na mind1, majd jól megnézem valamelyik nap :wink:
dzse Elküldve Augusztus27, 2005 Elküldve Augusztus27, 2005 Valamelyik masik forumban olvastam,hogy csak at kell kotni valamit es mar mukodik is az elektromos ablak taviranyitoval! Ha van benne komfort fokozat gyarilag! Nekem van! Tehat keresek egy nem lehuzos szerelot es kesz!( Ha minden jol megy!) Lesz eredmeny tajekoztatlak benneteket! Allitolag benne van a taviranyitos ablakfelhuzas,csak le van butitva( Ezen is keressenek!) !(A felhuzomodul is benne van gyarilag!) szerintuk!
Gyula519 Elküldve Augusztus28, 2005 Elküldve Augusztus28, 2005 Valamelyik masik forumban olvastam,hogy csak at kell kotni valamit es mar mukodik is az elektromos ablak taviranyitoval! Ha van benne komfort fokozat gyarilag! Nekem van! Tehat keresek egy nem lehuzos szerelot es kesz!( Ha minden jol megy!) Lesz eredmeny tajekoztatlak benneteket! Allitolag benne van a taviranyitos ablakfelhuzas,csak le van butitva( Ezen is keressenek!) !(A felhuzomodul is benne van gyarilag!) szerintuk!A nem lehúzós szerelő, aki szerintem nagyon ért hozzá: Miklós Sándor 359-3663 drótos telefonja van. Hívd fel, biztosan tud mondani valamit. Üdv: Gyula
dremu Elküldve Augusztus28, 2005 Elküldve Augusztus28, 2005 Sziasztok! A kérdésem az lenne hogy azt mondták hogy megéri gázossá szereltetni az autót!!!!! És igy csökkenteni a fogyasztást! Vélemények!!!!!?????? Jó/Rossz ötlet (1.4 s G-s 16v)
Amusing Elküldve Augusztus28, 2005 Szerző Elküldve Augusztus28, 2005 én tuti nem csinálnám, max ha 400 ft lenne a benya
Jim Elküldve Augusztus28, 2005 Elküldve Augusztus28, 2005 Sziasztok! A kérdésem az lenne hogy azt mondták hogy megéri gázossá szereltetni az autót!!!!! És igy csökkenteni a fogyasztást! Vélemények!!!!!?????? Jó/Rossz ötlet (1.4 s G-s 16v) Állítólag a motornak nem tesz túl jót....
Dark Angel Elküldve Augusztus28, 2005 Elküldve Augusztus28, 2005 Állítólag a motornak nem tesz túl jót.... ha nem tartják karban, biztos árt.... dremu! Kérdezés előtt nem ártana kicsit szétnézni :lol: http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=81...t=g%E1z&start=0
dremu Elküldve Augusztus29, 2005 Elküldve Augusztus29, 2005 Köszi! mindent szétnéztem csak a kereső nem talált semmit... :roll: :shock:
dremu Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Sziasztok! Nem is tudom hova építsek be egy titok kapcsolót? Most kéne berakni és ha beszálsz és nem kapcsolod be akkor ne menyen sehova a tolvajocska! Ami induláskor a tolvajt nehezíti ha el akarja vinni az autót! Indítómotor vagy üzemanyagpumpa! Szerintetek????? Mit kéne megszakítani???????
NeedForSpeed Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Ugyis trélerrel járnak, semmi értelme az ilyen kapcsolónak. De ha valami hasznosat akarsz rakni bele, akkor defend lock váltózárat rakjál. A mechanikus védelem többet ér mindenféle riasztónál.
jana Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 Sziasztok! Tegnap óta vagyok egy G astra tulajdonosa, amiből sajnos kimaradt az elektromos ablak. Szeretnék bele rakatni, és a topikot végig olvasva láttam, hogy más már túl van a beszerelésen. Igazáből az érdekelne, hogy milyen kapcsoló került az autóba. Eddig olyat találtam a neten, ami a közepkonzolba kerül az üres rész helyére, de így ugye elveszteném azt a remek telefontartót. Az lenne a legjobb, ha az ajtó fogantyújába kerülne, ahova gyárilag szánták. Lehet ilyet utángyártottba kapni, vagy próbálkozzak egy bontóban? Illetve van valami akadálya ennek a megoldásnak? Köszi a tanácsokat, Jana
dzse Elküldve Szeptember2, 2005 Elküldve Szeptember2, 2005 A nem lehúzós szerelő, aki szerintem nagyon ért hozzá: Miklós Sándor 359-3663 drótos telefonja van. Hívd fel, biztosan tud mondani valamit. Üdv: Gyula Beszeltem a Miklos Sandorral! Elszomoritott! Azt mondta 11000Ft, mert be kell epiteni egy idozito modult. Beszeltem egy haver sraccal aki megcsinalja 5000-ert. Megcsinaltatom vele, majd jelzek, hogy milyen lett! Amugy koszonom szepen az infot!
Amusing Elküldve Szeptember3, 2005 Szerző Elküldve Szeptember3, 2005 Sziasztok! Tegnap óta vagyok egy G astra tulajdonosa, amiből sajnos kimaradt az elektromos ablak. Szeretnék bele rakatni, és a topikot végig olvasva láttam, hogy más már túl van a beszerelésen. Igazáből az érdekelne, hogy milyen kapcsoló került az autóba. Eddig olyat találtam a neten, ami a közepkonzolba kerül az üres rész helyére, de így ugye elveszteném azt a remek telefontartót. Az lenne a legjobb, ha az ajtó fogantyújába kerülne, ahova gyárilag szánták. Lehet ilyet utángyártottba kapni, vagy próbálkozzak egy bontóban? Illetve van valami akadálya ennek a megoldásnak? Köszi a tanácsokat, Jana nekem is csak középkonzolba tudták berakni
vid Elküldve Szeptember3, 2005 Elküldve Szeptember3, 2005 Sziasztok! Tegnap óta vagyok egy G astra tulajdonosa, amiből sajnos kimaradt az elektromos ablak. Szeretnék bele rakatni, és a topikot végig olvasva láttam, hogy más már túl van a beszerelésen. Igazáből az érdekelne, hogy milyen kapcsoló került az autóba. Eddig olyat találtam a neten, ami a közepkonzolba kerül az üres rész helyére, de így ugye elveszteném azt a remek telefontartót. Az lenne a legjobb, ha az ajtó fogantyújába kerülne, ahova gyárilag szánták. Lehet ilyet utángyártottba kapni, vagy próbálkozzak egy bontóban? Illetve van valami akadálya ennek a megoldásnak? Köszi a tanácsokat, Jana Itt árulnak gyári helyre való kapcsolókat: http://vajdazsolt.freeweb.hu/elektromos_ab...ablakemelok.htm
jana Elküldve Szeptember3, 2005 Elküldve Szeptember3, 2005 Itt árulnak gyári helyre való kapcsolókat:http://vajdazsolt.freeweb.hu/elektromos_ablakemelok.htm Köszi! Hétfőn felhívom őket. Mi a véleményetek, jobb a SPAL, vagy inkább a gyári bontott?
meriva1.8 Elküldve Szeptember5, 2005 Elküldve Szeptember5, 2005 SPAL-t felejtsd el! Gyári bontott a tuti, s kb. ugyanannyi, mint egy huzalos SPAL.
dremu Elküldve Szeptember5, 2005 Elküldve Szeptember5, 2005 Ugyis trélerrel járnak, semmi értelme az ilyen kapcsolónak. De ha valami hasznosat akarsz rakni bele, akkor defend lock váltózárat rakjál. A mechanikus védelem többet ér mindenféle riasztónál. És akkor nem tudjál L vinni trével????? Nem tudom mi lenne jó.... ;) Talán az üzemanyagpumpa reléjét megszakítom akkor nem megy sehova....
lhausel Elküldve Szeptember5, 2005 Elküldve Szeptember5, 2005 Hali Jana! Az első G Astrámba én is utólag rakattam bele SPAL ablakemelőt és meg tudták oldani, hogy a gyári helyre menjenek a fogantyúba. Egy szépséghibája volt a dolognak, külön oldalra ment a jobb és bal. Tehát az én felemen csak a saját ablakomat tudtam fel és le húzni, viszont esztétikusabb volt mint egy középkonzoli kapcsoló. Soha nem volt gondom a SPAL cuccal, a Delux verziót kell kérni mert az erősebb és nem lesz baj vele.
NeedForSpeed Elküldve Szeptember5, 2005 Elküldve Szeptember5, 2005 És akkor nem tudjál L vinni trével????? Nem tudom mi lenne jó.... ;) Talán az üzemanyagpumpa reléjét megszakítom akkor nem megy sehova.... De, el tudják. Ebben igazad van, csak jobb mint egy titok kapcsoló. Meg persze drágább is. story: Haverom OFF autójában este tízkor - persze rohannia kellett éppen valahová - titokkapcsoló bekacsolja, indít, semmi. Perszehogy a kapcsoló szart be és vagy félóra volt mire kitépte a helyéről, heveny agyvérzést követően már el is tudott indulni. Ha raksz bele, akkor valamilyen igen jó minőségű kapcsolót rakjál. :wink:
meriva1.8 Elküldve Szeptember6, 2005 Elküldve Szeptember6, 2005 Hali Jana! Az első G Astrámba én is utólag rakattam bele SPAL ablakemelőt és meg tudták oldani, hogy a gyári helyre menjenek a fogantyúba. Egy szépséghibája volt a dolognak, külön oldalra ment a jobb és bal. Tehát az én felemen csak a saját ablakomat tudtam fel és le húzni, viszont esztétikusabb volt mint egy középkonzoli kapcsoló. Soha nem volt gondom a SPAL cuccal, a Delux verziót kell kérni mert az erősebb és nem lesz baj vele. Biztos igazad van, de azért az a kapcsoló nem igazán gyári kinézetű (kicsit csúnya ;) ). Meg ez a megosztott működtetés sem az igazi. :wink:
jana Elküldve Szeptember6, 2005 Elküldve Szeptember6, 2005 Köszi az infókat! Valószínű a gyári bontott irányába indulok el, majd beszámolok, mi sikerült. Üdv, Jana
bendeguzz Elküldve Szeptember9, 2005 Elküldve Szeptember9, 2005 Tudjátok, hogy mennyibe fájna nekem 1 defend lock váltózár?
Recommended Posts