Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Egy kicsit bonyolultabb nálam: Ha beteszem a kulcsot és nem fordítom el a gyújtásig (tehát a jelzőlámpák világításáig) az ablak nem működik, de ha leállítom a motort és a gyújtáskulcs csak egyet fordult működik, ha kivehető pozícióba fordítom vagy kiveszem csak a folyamatban lévő zárást fejezi be.

Nekem ugyan ez, csak annyi a különbség hogy kivehető pozicíóban is működik még az ablakok húzása, nem csak a folyamatban levőké.

Ledes dolgot nem csináltam még, most leginkább a lexus optikás hátsólámpák érdekelnek :lol:

Elküldve
Jim szerint nem kell modul a szekvenciálisan működő ablakhoz... Lehet, hogy nekem sem raktak be, hanem máshogy oldották meg. Ezt sajna nem tudom...
Azért tudom, mert a Corsámba nem gyári ablakemelő volt (nem szekvenciális), abba kellett külön modult venni, hogy felhúzza záráskor az ablakokat. Az Astrámat ugyanaz a srác szerelte (ebben gyári ablakemelő van, szekvenciális lefele is felfele is) és simán megoldotta modul nélkul is a dolgot, hogy működjön.

Egy kicsit bonyolultabb nálam: Ha beteszem a kulcsot és nem fordítom el a gyújtásig (tehát a jelzőlámpák világításáig) az ablak nem működik, de ha leállítom a motort és a gyújtáskulcs csak egyet fordult működik, ha kivehető pozícióba fordítom vagy kiveszem csak a folyamatban lévő zárást fejezi be.

Ha jól emlékszem neked is Classic II-d van. Akkor elvileg elég lenne csak I.-es állásig fordítani a kulcsot, hogy működjön az ablak, illetve ha már ez megtörtént és visszafordítod kivehető pozicíóba, akkor is működnie kellene még az ablakoknak, amíg ki nem veszedd a kulcsot.

Nekem ugyan ez, csak annyi a különbség hogy kivehető pozicíóban is működik még az ablakok húzása, nem csak a folyamatban levőké.

Ezt akartam megfogalmazi fentebb :wink:

Elküldve

A visszafelé lehet így megy ezen kicsit gondolkoztam, de ritka ez a helyzet, mert általában "megáll, kulcs kiránt bezár". Abban viszont biztos vagyok, mert nagyon zavar is, hogy gyújtásig kell a kulcsot fordítaní a feléledéshez.

Elküldve

Hát most már kezdesz elbizonytalanítani :roll: , de én meg határozottan emlékszem, hogy elég az I.-es pozicióig fordítani, mert ott kapcsol be a rádió is...

Na mind1, majd jól megnézem valamelyik nap :wink:

Elküldve

Valamelyik masik forumban olvastam,hogy csak at kell kotni valamit es mar mukodik is az elektromos ablak taviranyitoval!

Ha van benne komfort fokozat gyarilag!

Nekem van! Tehat keresek egy nem lehuzos szerelot es kesz!( Ha minden jol megy!)

Lesz eredmeny tajekoztatlak benneteket!

Allitolag benne van a taviranyitos ablakfelhuzas,csak le van butitva( Ezen is keressenek!)

!(A felhuzomodul is benne van gyarilag!) szerintuk!

Elküldve
Valamelyik masik forumban olvastam,hogy csak at kell kotni valamit es mar mukodik is az elektromos ablak taviranyitoval!

Ha van benne komfort fokozat gyarilag!

Nekem van! Tehat keresek egy nem lehuzos szerelot es kesz!( Ha minden jol megy!)

Lesz eredmeny tajekoztatlak benneteket!

Allitolag benne van a taviranyitos ablakfelhuzas,csak le van butitva( Ezen is keressenek!)

!(A felhuzomodul is benne van gyarilag!) szerintuk!

A nem lehúzós szerelő, aki szerintem nagyon ért hozzá: Miklós Sándor 359-3663 drótos telefonja van. Hívd fel, biztosan tud mondani valamit.

Üdv: Gyula

Elküldve

Sziasztok!

A kérdésem az lenne hogy azt mondták hogy megéri gázossá szereltetni az autót!!!!! És igy csökkenteni a fogyasztást! Vélemények!!!!!??????

Jó/Rossz ötlet (1.4 s G-s 16v)

Elküldve
Sziasztok!

A kérdésem az lenne hogy azt mondták hogy megéri gázossá szereltetni az autót!!!!! És igy csökkenteni a fogyasztást! Vélemények!!!!!??????

Jó/Rossz ötlet (1.4 s G-s 16v)

Állítólag a motornak nem tesz túl jót....

Elküldve

Sziasztok!

Nem is tudom hova építsek be egy titok kapcsolót?

Most kéne berakni és ha beszálsz és nem kapcsolod be akkor ne menyen sehova a tolvajocska!

Ami induláskor a tolvajt nehezíti ha el akarja vinni az autót!

Indítómotor vagy üzemanyagpumpa! Szerintetek?????

Mit kéne megszakítani???????

Elküldve

Ugyis trélerrel járnak, semmi értelme az ilyen kapcsolónak. De ha valami hasznosat akarsz rakni bele, akkor defend lock váltózárat rakjál.

A mechanikus védelem többet ér mindenféle riasztónál.

Elküldve

Sziasztok!

Tegnap óta vagyok egy G astra tulajdonosa, amiből sajnos kimaradt az elektromos ablak. Szeretnék bele rakatni, és a topikot végig olvasva láttam, hogy más már túl van a beszerelésen.

Igazáből az érdekelne, hogy milyen kapcsoló került az autóba. Eddig olyat találtam a neten, ami a közepkonzolba kerül az üres rész helyére, de így ugye elveszteném azt a remek telefontartót.

Az lenne a legjobb, ha az ajtó fogantyújába kerülne, ahova gyárilag szánták. Lehet ilyet utángyártottba kapni, vagy próbálkozzak egy bontóban? Illetve van valami akadálya ennek a megoldásnak?

Köszi a tanácsokat,

Jana

Elküldve
A nem lehúzós szerelő, aki szerintem nagyon ért hozzá: Miklós Sándor 359-3663 drótos telefonja van. Hívd fel, biztosan tud mondani valamit.

Üdv: Gyula

Beszeltem a Miklos Sandorral!

Elszomoritott!

Azt mondta 11000Ft, mert be kell epiteni egy idozito modult.

Beszeltem egy haver sraccal aki megcsinalja 5000-ert.

Megcsinaltatom vele, majd jelzek, hogy milyen lett!

Amugy koszonom szepen az infot!

Elküldve
Sziasztok!

Tegnap óta vagyok egy G astra tulajdonosa, amiből sajnos kimaradt az elektromos ablak. Szeretnék bele rakatni, és a topikot végig olvasva láttam, hogy más már túl van a beszerelésen.

Igazáből az érdekelne, hogy milyen kapcsoló került az autóba. Eddig olyat találtam a neten, ami a közepkonzolba kerül az üres rész helyére, de így ugye elveszteném azt a remek telefontartót.

Az lenne a legjobb, ha az ajtó fogantyújába kerülne, ahova gyárilag szánták. Lehet ilyet utángyártottba kapni, vagy próbálkozzak egy bontóban? Illetve van valami akadálya ennek a megoldásnak?

Köszi a tanácsokat,

Jana

nekem is csak középkonzolba tudták berakni

Elküldve
Sziasztok!

Tegnap óta vagyok egy G astra tulajdonosa, amiből sajnos kimaradt az elektromos ablak. Szeretnék bele rakatni, és a topikot végig olvasva láttam, hogy más már túl van a beszerelésen.

Igazáből az érdekelne, hogy milyen kapcsoló került az autóba. Eddig olyat találtam a neten, ami a közepkonzolba kerül az üres rész helyére, de így ugye elveszteném azt a remek telefontartót.

Az lenne a legjobb, ha az ajtó fogantyújába kerülne, ahova gyárilag szánták. Lehet ilyet utángyártottba kapni, vagy próbálkozzak egy bontóban? Illetve van valami akadálya ennek a megoldásnak?

Köszi a tanácsokat,

Jana

Itt árulnak gyári helyre való kapcsolókat: http://vajdazsolt.freeweb.hu/elektromos_ab...ablakemelok.htm

Elküldve
Ugyis trélerrel járnak, semmi értelme az ilyen kapcsolónak. De ha valami hasznosat akarsz rakni bele, akkor defend lock váltózárat rakjál.

A mechanikus védelem többet ér mindenféle riasztónál.

És akkor nem tudjál L vinni trével????? Nem tudom mi lenne jó.... ;)

Talán az üzemanyagpumpa reléjét megszakítom akkor nem megy sehova....

Elküldve

Hali Jana!

Az első G Astrámba én is utólag rakattam bele SPAL ablakemelőt és meg tudták oldani, hogy a gyári helyre menjenek a fogantyúba. Egy szépséghibája volt a dolognak, külön oldalra ment a jobb és bal. Tehát az én felemen csak a saját ablakomat tudtam fel és le húzni, viszont esztétikusabb volt mint egy középkonzoli kapcsoló. Soha nem volt gondom a SPAL cuccal, a Delux verziót kell kérni mert az erősebb és nem lesz baj vele.

Elküldve

És akkor nem tudjál L vinni trével????? Nem tudom mi lenne jó.... ;)

Talán az üzemanyagpumpa reléjét megszakítom akkor nem megy sehova....

De, el tudják. Ebben igazad van, csak jobb mint egy titok kapcsoló. Meg persze drágább is.

story: Haverom OFF autójában este tízkor - persze rohannia kellett éppen valahová - titokkapcsoló bekacsolja, indít, semmi. Perszehogy a kapcsoló szart be és vagy félóra volt mire kitépte a helyéről, heveny agyvérzést követően már el is tudott indulni.

Ha raksz bele, akkor valamilyen igen jó minőségű kapcsolót rakjál. :wink:

Elküldve
Hali Jana!

Az első G Astrámba én is utólag rakattam bele SPAL ablakemelőt és meg tudták oldani, hogy a gyári helyre menjenek a fogantyúba. Egy szépséghibája volt a dolognak, külön oldalra ment a jobb és bal. Tehát az én felemen csak a saját ablakomat tudtam fel és le húzni, viszont esztétikusabb volt mint egy középkonzoli kapcsoló. Soha nem volt gondom a SPAL cuccal, a Delux verziót kell kérni mert az erősebb és nem lesz baj vele.

Biztos igazad van, de azért az a kapcsoló nem igazán gyári kinézetű (kicsit csúnya ;) ). Meg ez a megosztott működtetés sem az igazi. :wink:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.