Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Mivel többes számban voltak említve a hátsó ajtók, illetve a csomagtérvilágítást sem igazán szokás "hátsó belső világításnak" nevezni, így én egyértelműen az utastérre illetve utastér ajtókra gondoltam... :roll: Vagy lehet, hogy mégsem jól asszociáltam? Azért sztem nem a csomagtérre gondolt astra1.6.

Persze, világossá vált, csak kötözködtem. :wink: Furcsának tűnik, hogy ilyen filléres vackokon is spórólnak. :?

Elküldve
Furcsának tűnik, hogy ilyen filléres vackokon is spórólnak. :?

Igen, ez a kesztyűtartó elválasztó műanyag kis sz*r pl nagyon idegesítő. Gyártási költsége kb 200 ft (persze lehet, hogy tévedek, de sztem nem lehet olyan sok), sokat spórolhatnak vele. Ráadásul utólag 3-4 ezret kérnek érte. :evil: És mivel hasznos, sokan meg is veszik utólag... Mintha direkt ez lett volna a cél :? . A vevők általános elégedettségét meg lesz*rják.

Elküldve
....Furcsának tűnik, hogy ilyen filléres vackokon is spórólnak. :?....

Ha belegondolsz, akkor az ilyen filléresnek tűnő tételek, nagyobb volumenű sorozatgyártás esetén azért jelentős költségcsükkenést eredményez a gyártónak. Szerintem.

Elküldve

Nemtom neked milyen van, de nekem gyári ablak emelő van és az a kulcs kivétele után nem műkszik, hacsak nem éppen húzza fel az ablakot és úgy veszem ki a kulcsot, mert akkor még befejezi az ablakok felhúzását.

Elküldve
Sziasztok!

Szerintetek hogyan lehetne azt megoldani G Astranal, hogy a kulcs kiveteleig mukodjon az elektromos ablak?

Koszi!

Kapcsolt tápra kell kötni, mint az autórádiót. Illetve az autórádióhoz két táp megy, egy kapcsolt, meg egy állandó (memóriáé). Viszont, ha gyári az ablakemelőd, akkor úgy kell működnie, ahogy BallaImi mondta.

Elküldve

Kapcsolt tápra kell kötni, mint az autórádiót. Illetve az autórádióhoz két táp megy, egy kapcsolt, meg egy állandó (memóriáé). Viszont, ha gyári az ablakemelőd, akkor úgy kell működnie, ahogy BallaImi mondta.

Gyerekek, nem úgy működik eleve, hogy pl leállítás után amíg nem veszed ki a kulcsot addig működik még az ablak? Én mintha erre emlékeznék, bár egyre ritkábban használom ezt a funkciót, mivel általában kiszálláskor van nálam ilyen szitu és szinte mindig a kp zárral húzom fel ilyenkor. De lehet, hogy rosszul emlékszem és csak köztes (vízszintes és gyújtás közti) pozícióig működik az ablak. A kulcs kivétele után természetesen már nem működik, de itt sztem nem is ez volt a kérdés...

Elküldve
Gyerekek, nem úgy működik eleve, hogy pl leállítás után amíg nem veszed ki a kulcsot addig működik még az ablak?

Nemtom, de vmi nekem is rémlik. Úgyis megyek majd hamarosan haverokhoz meccset nézni, majd letesztelem és megírom a tapasztalatokat. De szerintem amíg nem húzom ki a kulcsot addig megy az ablakemelő.

Elküldve
Igen, ez a kesztyűtartó elválasztó műanyag kis sz*r pl nagyon idegesítő. Gyártási költsége kb 200 ft (persze lehet, hogy tévedek, de sztem nem lehet olyan sok)

:shock: :shock: :shock: :shock:

hol adna érte ennyit egy gyár :lol: :)

kb a tizede...sem...

többe kerül a szállítása mint a gyártása

mellesleg mélykék az imidzs elvesztése sokkal többe kerül egy cégnek mint egy filléres muanyag lóférfinemiszerv.....

jó mondjuk ettől nem lesz közutálat az opel felé (gyanitom mert nem sokan fogják kkeresni azt a lapot) de apróság amire figyelhettek volna és elégedettebb vásárlókat szülne

mondjuk ez itt a balkánon tökimindegy de Európában már nemannyira

Elküldve

Addig muxik az ablak ameddig a gyujtas rajta van! ez biztos!(Ahogy BallaImi mondta!)

Akkor mit kossek hova?

Utalom kulcsal felhuzni az ablakot!

Elküldve
....mellesleg mélykék az imidzs elvesztése sokkal többe kerül egy cégnek mint egy filléres muanyag lóf@sz.....

jó mondjuk ettől nem lesz közutálat az opel felé (gyanitom mert nem sokan fogják kkeresni azt a lapot) de apróság amire figyelhettek volna és elégedettebb vásárlókat szülne....

Nagyon tűnnek, hogy ezek ugyan bosszantó, apróságok - ha egyáltalán tud róla az új gazdi -, de azért nem, az autó használati értékét iszonyatos negatłv mértékben mértékben módosłtó dolgok. Ha minden okés lesz ezekkel a kocsikkal, akkor nem a költségcsökkentés miatt elhagyott alkatrészek hiánya fogja meghatározni a vásárói elégedettséget :wink:

....mondjuk ez itt a balkánon tökimindegy de Európában már nemannyira....

Ósztriában tudod, hogy benne van-e filléres műanyag, avagy nem ? Mert én nem vagyok meggyőzödve arról, hogy ott benne van.

Nem kell mindig ezt a balkános dolgot emlegetni : http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:200...5.08.17.&233144

Elküldve
Addig muxik az ablak ameddig a gyujtas rajta van! ez biztos!(Ahogy BallaImi mondta!)

Akkor mit kossek hova?

Utalom kulcsal felhuzni az ablakot!

Az ablaknak addig kell működnie, amíg a kulcs a kapcsolóban van (feltéva, ha betétel után az I. állásig (még nem a gyujtás) egyszer már elfordítottad).

Most akkor mit is akarsz tulajdonképpen? Kivett kulcs után is működtethető legyen még az ablak? Nem tartom szerencsésnek, mert akkor állandóan feszültség alatt van a kapcsoló és még ki tudja mi.

Inkább vegyél egy ablakemelő modult, ami centrálzár zárásakor automatikusan felküldi az ablakokat.

http://www.trax.hu/auto/Ablakemelo.htm

Elküldve

Az ablaknak addig kell működnie, amíg a kulcs a kapcsolóban van (feltéva, ha betétel után az I. állásig (még nem a gyujtás) egyszer már elfordítottad).

Most akkor mit is akarsz tulajdonképpen? Kivett kulcs után is működtethető legyen még az ablak? Nem tartom szerencsésnek, mert akkor állandóan feszültség alatt van a kapcsoló és még ki tudja mi.

Inkább vegyél egy ablakemelő modult, ami centrálzár zárásakor automatikusan felküldi az ablakokat.http://www.trax.hu/auto/Ablakemelo.htm

AZ a bajom, hogy amikor leallitom az autot akkor mar nem mukodik az ablak. Altalaban lehuzva hagyom, az ideg meg szetcsap. Vagy ujra gyujtas felhuzas, vagy kivulrol kulcsal! Na csak annyi a problemam!

Azt szeretnem elerni, hogy addig mukodjon az ablak, ameddig a cd szol!

Ezt kellene osszehozni!

Elküldve
AZ a bajom, hogy amikor leallitom az autot akkor mar nem mukodik az ablak. Altalaban lehuzva hagyom, az ideg meg szetcsap. Vagy ujra gyujtas felhuzas, vagy kivulrol kulcsal! Na csak annyi a problemam!

Azt szeretnem elerni, hogy addig mukodjon az ablak, ameddig a cd szol!

Ezt kellene osszehozni!

Na, ma direkt megnéztem: leállítás után még vízszintes kulcsállásnál is működik nekem a gyári el. ablak és a tükrök. Szóval bőven gyújtás levétel után is... Nem tudom neked mikori az autód, illetve hogy gyáriak-e az ablakok...

Elküldve
AZ a bajom, hogy amikor leallitom az autot akkor mar nem mukodik az ablak. Altalaban lehuzva hagyom, az ideg meg szetcsap. Vagy ujra gyujtas felhuzas, vagy kivulrol kulcsal! Na csak annyi a problemam!

Azt szeretnem elerni, hogy addig mukodjon az ablak, ameddig a cd szol!

Ezt kellene osszehozni!

Elvileg a rádió és az ablak is addig működik, amíg ki nem húzod a kulcsot a gyújtáskapcsolóból. Azzal áramtalanítod teljesen a gépet. A gyári rádió viszont kapcsolható gyújtáskapcsoló nélkül is. Pontosabban kulcskivételnél kikapcsol, de a rádió kapcsolójával kulcs élkül is be tudod kapcsolni. Legalábbis a régi G Astráknál így volt. Az enyémben nem gyári rádió van, így Classic II-ről nem tudok pontos infót mondani, de gondolom ugyanígy müxik. Miért nem veszel bele egy ablakemelő modult (pár ezer Ft), vagy egy riasztót, ami tud küldeni jelet az ablakemelőnek? Ráadásul, ha szekvenciális (le is fel is tud egy gombnyomásra végig menni), akkor a riasztó mellé nem kell ablakemelő modul sem, mert nekem így csinálták meg. Hidd el jobban jársz. Centrált bezárod, az küld egy jelet az ablakemelőmodulnak, felmennek az ablakaid és kész.

Egyébként meg tegnap kipróbáltam. Elindítottam felfelé az ablakokat hosszan megnyomva a kapcsolót, kihúztam a kulcsot és láss csodát az ablakok tovább mozogtak, amíg be nem záródtak teljesen.

Elküldve

1999-es az auto. Opel azt mondta, hogy 18000 Ft a modul.

Csak azt szeretnem elerni amit Telo mondott.

Amugy gyari minden a kocsiban!

Riasztot nem akarok!

Elküldve
1999-es az auto. Opel azt mondta, hogy 18000 Ft a modul.

Csak azt szeretnem elerni amit Telo mondott.

Amugy gyari minden a kocsiban!

Riasztot nem akarok!

Szia!

Ha érdekel, akkor leírom PÜ-ben a profi riasztós telefonszámát, aki be tudja szerelni a komfortmodult. Egy modul két ablakor húz, tehát, ha elől hátul motoros, akkor 2 db kell belőle. Meg kell beszélni vele, hogy riasztó nélküli autóban mi a megoldás. Gondolom meg lehet csinálni, mert a központi zár távirányítója is ad ki +-t, és azzal már vezérelhető a modul.

Elküldve
hát azt már szerintem akkor soha nem tudom meg hogy gyári rkatak -e bele:(

Austin: grtaula az új verdához :)

Csak, hogy egy kicsit jobban megkeverjem a dolgokat. :lol: Én gyári ablakemelőkkel de utólag beszerelt központizárral és riasztóval kértem, mert ezeket grátisz kaptam. Az ablakot nem húzza fel, de a központizárral együttműködik a riasztóm. A riasztó ugyanolyan gyártmány, mint amit a GM szerel, az autóban van hátsó ajtóknál és a motortérnél is kapcsoló, amit megnéztünk nem utólagos felszereléssel készült. A kulcshoz természetesen külön távirányító van(nem beépítve), de a pótkulcshoz is. Már én is kerestem hogyan lehetne egy két opciót beállítani, de a mai napig nem sikerült a riasztóhoz az alap "usermanual"-on kívül szereznem semmit.

Telo mondott valami modult az aut. felhúzáshoz, de nekem olyan érzésem van, ez csak a beszerelő manuson múlt mit köt be, mive az ablakemelő e kivétellel full aut.. A riasztó ára közel negyvenezer, ezt a garanciáról olvastam le ill. a típus alapján is itt van az ára. Ez nem lehet ilyen buta vagy mégis?

Elküldve
1999-es az auto. Opel azt mondta, hogy 18000 Ft a modul.

Csak azt szeretnem elerni amit Telo mondott.

Amugy gyari minden a kocsiban!

Riasztot nem akarok!

Gyári és csak gyújtáskor működik? Ez fura... Lehet, hogy a régebbi szériáknál még így működött? Ha nem, akkor biztos van vmi egyszerű megoldás. Sajna nem vágom, hogy hogy kéne működnie egy 99-es gyárinak...

Elküldve
Csak, hogy egy kicsit jobban megkeverjem a dolgokat. :lol: Én gyári ablakemelőkkel de utólag beszerelt központizárral és riasztóval kértem, mert ezeket grátisz kaptam. Az ablakot nem húzza fel, de a központizárral együttműködik a riasztóm. A riasztó ugyanolyan gyártmány, mint amit a GM szerel, az autóban van hátsó ajtóknál és a motortérnél is kapcsoló, amit megnéztünk nem utólagos felszereléssel készült. A kulcshoz természetesen külön távirányító van(nem beépítve), de a pótkulcshoz is. Már én is kerestem hogyan lehetne egy két opciót beállítani, de a mai napig nem sikerült a riasztóhoz az alap "usermanual"-on kívül szereznem semmit.

Telo mondott valami modult az aut. felhúzáshoz, de nekem olyan érzésem van, ez csak a beszerelő manuson múlt mit köt be, mive az ablakemelő e kivétellel full aut.. A riasztó ára közel negyvenezer, ezt a garanciáról olvastam le ill. a típus alapján is itt van az ára. Ez nem lehet ilyen buta vagy mégis?

Jim szerint nem kell modul a szekvenciálisan működő ablakhoz... Lehet, hogy nekem sem raktak be, hanem máshogy oldották meg. Ezt sajna nem tudom...

Elküldve

Egy riasztost mar talaltam aki 5000Ft-ert megcsinalja az o alltal epitett modullal!

Lehet, hogy igy jovok ki olcsobban!

Nem tudom!

Elküldve

Gyári és csak gyújtáskor működik? Ez fura... Lehet, hogy a régebbi szériáknál még így működött? Ha nem, akkor biztos van vmi egyszerű megoldás. Sajna nem vágom, hogy hogy kéne működnie egy 99-es gyárinak...

’99-es nekem is és ugyan úgy működik, mint dzse-nek.

Jim74 írta: „Egyébként meg tegnap kipróbáltam. Elindítottam felfelé az ablakokat hosszan megnyomva a kapcsolót, kihúztam a kulcsot és láss csodát az ablakok tovább mozogtak, amíg be nem záródtak teljesen.”

Még gyújtáson elindított zárást befejezi kivett kulcs mellett, de levett gyújtásnál nem működnek az ablakok.

Elküldve

’99-es nekem is és ugyan úgy működik, mint dzse-nek.

Jim74 írta: „Egyébként meg tegnap kipróbáltam. Elindítottam felfelé az ablakokat hosszan megnyomva a kapcsolót, kihúztam a kulcsot és láss csodát az ablakok tovább mozogtak, amíg be nem záródtak teljesen.”

Még gyújtáson elindított zárást befejezi kivett kulcs mellett, de levett gyújtásnál nem működnek az ablakok.

Egy kicsit bonyolultabb nálam: Ha beteszem a kulcsot és nem fordítom el a gyújtásig (tehát a jelzőlámpák világításáig) az ablak nem működik, de ha leállítom a motort és a gyújtáskulcs csak egyet fordult működik, ha kivehető pozícióba fordítom vagy kiveszem csak a folyamatban lévő zárást fejezi be.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.