Sadebilly Elküldve Március11, 2021 Megoszt Elküldve Március11, 2021 (edited) 8 perce, Sadebilly írta: Szia! Na ami nekem vilagit a gyújtás ráadásakor az a ABS felirat ami nyilván ki is alszik más nem jön be.A gombot ellenőriztem.egy sima nyomógomb test és 31 PIN össze érinti egy pillanatra de semmi...gyújtással és járó motorral is próbáltam ... opcommal engedélyezni nem tudom mert nincs ilyen fül.. esetleg az lehet gond hogy a szivargyujtó testjére kötöttem a kapcsolót? Módosítva Március11, 2021 : Sadebilly Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március12, 2021 Megoszt Elküldve Március12, 2021 6 órája, Sadebilly írta: A test a szivargyujtónál állandó szerintem, ott a táp jön meg gyujtásra. Van ahol a testet szakítják meg pölö a belső világításnál az ajtókapcsolóval, vagy a tolató lámpánál a váltónál, de a szivargyujtó nem igy van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kriszrap Elküldve Március12, 2021 Megoszt Elküldve Március12, 2021 Sziasztok Valaki eltudnád mondani szín azonosan hogy opel astra g be melyik pin milyen színű?? Annyit szeretnék még kérdezni hogy x16xe be a benzin szint jelzö kábel milyen szinű? (Nem szeretném szétrobbantani a kocsit ) Segítségeteket előre köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március12, 2021 Megoszt Elküldve Március12, 2021 18 órája, Sadebilly írta: esetleg az lehet gond hogy a szivargyujtó testjére kötöttem a kapcsolót? Hát a leírásban azt írják hogy a motortéri testpontra kell kötni... egy pillanatig én is agyaltam ezen hogy mi értelme újra visszavinni egy vezetéket a motortérbe a kapcsolóról amikor a műszerfal környékén is van test, de végül arra jutottam hogy nem véletlenül találták ezt ki így, szóval én a motortéri testpontra kötöttem (egész pontosan szemből nézve a jobb oldali torony környékére) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Március12, 2021 Megoszt Elküldve Március12, 2021 29 perce, tgabika76 írta: Hát a leírásban azt írják hogy a motortéri testpontra kell kötni... egy pillanatig én is agyaltam ezen hogy mi értelme újra visszavinni egy vezetéket a motortérbe a kapcsolóról amikor a műszerfal környékén is van test, de végül arra jutottam hogy nem véletlenül találták ezt ki így, szóval én a motortéri testpontra kötöttem (egész pontosan szemből nézve a jobb oldali torony környékére) Köszönöm a sok segítséget Hétvègén megnézem . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március12, 2021 Megoszt Elküldve Március12, 2021 1 órával ezelőtt, Sadebilly írta: Köszönöm a sok segítséget Hétvègén megnézem . Ha op-com-al nem találod a funkció programozását, akkor lehet nem tudja a motorvezérlő, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Március13, 2021 Megoszt Elküldve Március13, 2021 6 órája, Stofl írta: Ha op-com-al nem találod a funkció programozását, akkor lehet nem tudja a motorvezérlő, nem? Szia! Azt írja 5.3/5.4+tc de programing nincs .. esetleg utánajárok hogy nem e kell engedelyeztetni Tech 2 vel A vezérlő edc15m Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március13, 2021 Megoszt Elküldve Március13, 2021 Én úgy emlékszem nem kell programozni, és a motorvezérlőnek semmi köze hozzá, a kipörgésgátlót az ABS kocka vezérli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március13, 2021 Megoszt Elküldve Március13, 2021 13 órája, Sadebilly írta: Szia! Azt írja 5.3/5.4+tc de programing nincs .. esetleg utánajárok hogy nem e kell engedelyeztetni Tech 2 vel A vezérlő edc15m Nekem egyszerű z14xe van, kipörgésgátló funkció nélkül. És a programozásban ki tudom választani, hogy jelen van vagy nincs jelen a TC. De tényleg mintha az ABS vezérlőben lenne ez és nem az ecu-ban. Viszont mindkettönek tudnia kell már csak azért, mert a gázt is el kell vegye beavatkozó tc esetén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Március14, 2021 Megoszt Elküldve Március14, 2021 21 órája, Stofl írta: Nekem egyszerű z14xe van, kipörgésgátló funkció nélkül. És a programozásban ki tudom választani, hogy jelen van vagy nincs jelen a TC. De tényleg mintha az ABS vezérlőben lenne ez és nem az ecu-ban. Viszont mindkettönek tudnia kell már csak azért, mert a gázt is el kell vegye beavatkozó tc esetén. Testet kicsereltem a jobb oldalról hoztam el akkor se változott semmi.Megpróbálom megnézetni Tech 2 vel.Lehet engedelyeztetni kell .Más ötletem még az izzó marad... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kriszrap Elküldve Március22, 2021 Megoszt Elküldve Március22, 2021 Sziasztok:) Opel astra g nél ajtónyitó kábelei külön mennek a komfort modulhoz vagy egy szalon futt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Március29, 2021 Megoszt Elküldve Március29, 2021 On 2021. 03. 22. at 9:29, kriszrap írta: Sziasztok:) Opel astra g nél ajtónyitó kábelei külön mennek a komfort modulhoz vagy egy szalon futt? Egy pontból indulva, minden ajtóhoz megy külön kábel, a zárak motorjához, polaritást fordít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Uramdenes Elküldve Március29, 2021 Megoszt Elküldve Március29, 2021 Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni....van egy G Astra Caravanom, gyárilag az első ajtókban benne volt a kabelkoteg(rajta a központi zár csatija) és a b oszlopig is benne volt a kabelkoteg, valamint benne volt a komfort modul csatlakozoja is. A hátsó ajtokba beraktam a gyári kabelkoteget, és mind a 4 ajtóba a gyári központi zárat, valamint a komfort modult is a helyére, meg a 20A-es biztosítékot is a biztosíték táblába. A hiba az, hogy semmit nem csinál, nem zárja le az ajtókat, csak a belső világítást kapcsolgatja, de azt is néha úgy, hogy be van zárva az autó, gondol egyet, felkapcsol....meg valamelyik relét kattogtatja néha....esetleg az autot fel kéne tanítani, hogy tudja, hogy van benne központi zár? Vagy mi lehet a hiba? Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április1, 2021 Megoszt Elküldve Április1, 2021 On 2021. 03. 29. at 15:56, Uramdenes írta: Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni....van egy G Astra Caravanom, gyárilag az első ajtókban benne volt a kabelkoteg(rajta a központi zár csatija) és a b oszlopig is benne volt a kabelkoteg, valamint benne volt a komfort modul csatlakozoja is. A hátsó ajtokba beraktam a gyári kabelkoteget, és mind a 4 ajtóba a gyári központi zárat, valamint a komfort modult is a helyére, meg a 20A-es biztosítékot is a biztosíték táblába. A hiba az, hogy semmit nem csinál, nem zárja le az ajtókat, csak a belső világítást kapcsolgatja, de azt is néha úgy, hogy be van zárva az autó, gondol egyet, felkapcsol....meg valamelyik relét kattogtatja néha....esetleg az autot fel kéne tanítani, hogy tudja, hogy van benne központi zár? Vagy mi lehet a hiba? Előre is köszönöm a segítséget! A központi zár vezérlőnek három tápkábele van, bár ezek száma lehet felszereltség függő. Op-com-al lehetne monitorozni, hogy látja-e az ajtózárak, ajtó kapcsolók állapotát. Központi zár nélkülit még nem is láttam, de gyári kapcsolási rajz alapján kezdeném ellenőrizni, hogy minden vezeték megvan-e a kötegben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kriszrap Elküldve Április5, 2021 Megoszt Elküldve Április5, 2021 On 2021. 03. 29. at 9:02, Stofl írta: Egy pontból indulva, minden ajtóhoz megy külön kábel, a zárak motorjához, polaritást fordít. Bocsi hülyén fogalmaztam az ajtó nyitást érzékelők mennem külön szalon ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április5, 2021 Megoszt Elküldve Április5, 2021 31 perce, kriszrap írta: Bocsi hülyén fogalmaztam az ajtó nyitást érzékelők mennem külön szalon ? Az ajtó nyitás érzékelőnél ami ugye az ajtók első élénél van a karosszériába ( A-B oszlop) a testet kapcsolod. Konkrétan az az egy szál ami ott van a kapcsoló által a karosszériához le van testelve, akkor gyullad fel a belső világítás, vezető oldali ajtónál megszólal " tompított égve maradt" zümmögő, esetleg felszereltség függően a " bent maradt a kulcs" jelzés. Ha kitekered a csavart ami a kapcsolót fogja, ki tudod húzni a kapcsolót és a szálat ami egy saruval van rádugva a kapcsolóra. Ha leveszed a kapcsolót előtte érdemes megkötni a szálat mert ha visszacsúszik lehet horgászni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Április6, 2021 Megoszt Elküldve Április6, 2021 Sziasztok, Esetleg szedte szét valaki a hátsó ajtó átvezető csatlakozóját (azt ami az ajtóba megy), vagy ki lehet szedni valahogyan a sarut belőle? Elszakadt a központi zár vezetéke, de olyan rövid a sarus rész, hogy nem férek hozzá, hogy összetoldjam, a sarut meg nem bírom kiszedni. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Április7, 2021 Megoszt Elküldve Április7, 2021 (edited) 17 órája, szürkeastra írta: Sziasztok, Esetleg szedte szét valaki a hátsó ajtó átvezető csatlakozóját (azt ami az ajtóba megy), vagy ki lehet szedni valahogyan a sarut belőle? Elszakadt a központi zár vezetéke, de olyan rövid a sarus rész, hogy nem férek hozzá, hogy összetoldjam, a sarut meg nem bírom kiszedni. Köszönöm Apró tűkkel, műszerész csavarhúzókkal szét lehet szedni a csatikat. Alapból blokkokban csúszik szét, biztosító műanyag csíkok vannak benne. Így: http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=596IMG_20190321_092755.jpg Módosítva Április7, 2021 : Stofl Link to comment Megosztás: More sharing options...
g.peter23 Elküldve Május16, 2021 Megoszt Elküldve Május16, 2021 (edited) Sziasztok! Menetrögzítő kamerát tervezek a kocsiba (G astra 1.4) . A Kamera A szivargyújtóm ki van cserélve USB-re, amiről egyszerre csak 1 telefont tudok tölteni. Milyen igényes, de egyszerű megoldás van a tápellátásra(autóvillamossági szakemberhez fogok fordulni mert én nem értek hozzá)? Köszi Módosítva Május16, 2021 : g.peter23 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május17, 2021 Megoszt Elküldve Május17, 2021 12 órája, g.peter23 írta: Sziasztok! Menetrögzítő kamerát tervezek a kocsiba (G astra 1.4) . A Kamera A szivargyújtóm ki van cserélve USB-re, amiről egyszerre csak 1 telefont tudok tölteni. Milyen igényes, de egyszerű megoldás van a tápellátásra(autóvillamossági szakemberhez fogok fordulni mert én nem értek hozzá)? Köszi Szia, szerintem a legegyszerűbb lenne a szivargyujtóba beépített USB-t kicserélni két aljzatosra. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
g.peter23 Elküldve Május17, 2021 Megoszt Elküldve Május17, 2021 1 óra, zotya975 írta: Szia, szerintem a legegyszerűbb lenne a szivargyujtóba beépített USB-t kicserélni két aljzatosra. 2 aljzatos van, elvileg 2x2.1amper, próbáltam már 2 telefont tölteni rajta, de csak 1-et tud, a 2nal folyton ki-bekapcsol a töltés. gondolom nincs elég amper? feszültség van, az akku újszerű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május17, 2021 Megoszt Elküldve Május17, 2021 1 óra, g.peter23 írta: 2 aljzatos van, elvileg 2x2.1amper, próbáltam már 2 telefont tölteni rajta, de csak 1-et tud, a 2nal folyton ki-bekapcsol a töltés. gondolom nincs elég amper? feszültség van, az akku újszerű. Nem tudom pontosan hány Amperos a szivargyujtó biztosíték, annyival lehet terhelni ( minimum 5 Amper tuti van annál kisebb bizti nincs) lehet hogy magában az aljzatban is van még valami korlátozás amit beépítettél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május17, 2021 Megoszt Elküldve Május17, 2021 8 órája, zotya975 írta: Nem tudom pontosan hány Amperos a szivargyujtó biztosíték, annyival lehet terhelni ( minimum 5 Amper tuti van annál kisebb bizti nincs) lehet hogy magában az aljzatban is van még valami korlátozás amit beépítettél. Nem biztos hogy az aljzatban van bármiféle korlátozás, simán lehet hogy arról van szó hogy ezek a modernebb mobilok amiknek 5-6000 mAh-s akkumulátora van, olyan töltőáramot igényelnek, amit már nem bír el egy ilyen szivargyújtós USB töltő. Ismerős járt már úgy hogy szétolvadt a töltő amikor két ilyen nagy akksis mobilt akart egyszerre tölteni... ha a kamerának nincs ilyen óriási áramfelvétele, akkor azt még lehet simán elbírja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május17, 2021 Megoszt Elküldve Május17, 2021 3 perce, tgabika76 írta: Nem biztos hogy az aljzatban van bármiféle korlátozás, simán lehet hogy arról van szó hogy ezek a modernebb mobilok amiknek 5-6000 mAh-s akkumulátora van, olyan töltőáramot igényelnek, amit már nem bír el egy ilyen szivargyújtós USB töltő. Ismerős járt már úgy hogy szétolvadt a töltő amikor két ilyen nagy akksis mobilt akart egyszerre tölteni... ha a kamerának nincs ilyen óriási áramfelvétele, akkor azt még lehet simán elbírja. Hát igazából még csak kipróbáltam a beépített aljzatot, de hosszabb ideig nem volt beledugva semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
g.peter23 Elküldve Május18, 2021 Megoszt Elküldve Május18, 2021 On 2021. 05. 17. at 19:56, tgabika76 írta: Nem biztos hogy az aljzatban van bármiféle korlátozás, simán lehet hogy arról van szó hogy ezek a modernebb mobilok amiknek 5-6000 mAh-s akkumulátora van, olyan töltőáramot igényelnek, amit már nem bír el egy ilyen szivargyújtós USB töltő. Ismerős járt már úgy hogy szétolvadt a töltő amikor két ilyen nagy akksis mobilt akart egyszerre tölteni... ha a kamerának nincs ilyen óriási áramfelvétele, akkor azt még lehet simán elbírja. Sajnos csak felületesen értek hozzá. Jelenleg 2db régebbi modell Xiaomi telefonunk van, mindkettőt -papíron- 5V/2A-rel lehet tölteni, 4000mAh akksik vannak benne. A kamerának is, papíron, 2A-t kell adni. Egy ilyen működhet? USB aljzat Egy 2.1A, illetve 1A csatlakozó van rajta. Nem létszükséglet a telefon gyors töltése. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts