Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)
  On 2021. 03. 11. at 21:29, Sadebilly írta:

Szia! Na ami nekem vilagit a gyújtás ráadásakor az a ABS felirat ami nyilván ki is alszik más nem jön be.A gombot ellenőriztem.egy sima nyomógomb test és 31 PIN össze érinti egy pillanatra de semmi...gyújtással és járó motorral is próbáltam ... opcommal engedélyezni nem tudom mert nincs ilyen fül..

esetleg az lehet gond hogy a szivargyujtó testjére kötöttem a kapcsolót?

Expand  

 

Módosítva : Sadebilly
Elküldve
  On 2021. 03. 11. at 21:37, Sadebilly írta:

 

Expand  

A test a szivargyujtónál állandó szerintem, ott a táp jön meg gyujtásra. Van ahol a testet szakítják meg pölö a belső világításnál az ajtókapcsolóval, vagy a tolató lámpánál a váltónál, de a szivargyujtó nem igy van. 

Elküldve

Sziasztok :)

tid_csat_labak1_1.jpg

Valaki eltudnád mondani szín azonosan hogy opel astra g be melyik pin milyen színű??

Annyit szeretnék még kérdezni hogy x16xe be a benzin szint jelzö kábel milyen szinű?

(Nem szeretném szétrobbantani a kocsit :()

Segítségeteket előre köszönöm.

Elküldve
  On 2021. 03. 11. at 21:37, Sadebilly írta:

esetleg az lehet gond hogy a szivargyujtó testjére kötöttem a kapcsolót?

Expand  

Hát a leírásban azt írják hogy a motortéri testpontra kell kötni... egy pillanatig én is agyaltam ezen hogy mi értelme újra visszavinni egy vezetéket a motortérbe a kapcsolóról amikor a műszerfal környékén is van test, de végül arra jutottam hogy nem véletlenül találták ezt ki így, szóval én a motortéri testpontra kötöttem (egész pontosan szemből nézve a jobb oldali torony környékére)

Elküldve
  On 2021. 03. 12. at 16:26, tgabika76 írta:

Hát a leírásban azt írják hogy a motortéri testpontra kell kötni... egy pillanatig én is agyaltam ezen hogy mi értelme újra visszavinni egy vezetéket a motortérbe a kapcsolóról amikor a műszerfal környékén is van test, de végül arra jutottam hogy nem véletlenül találták ezt ki így, szóval én a motortéri testpontra kötöttem (egész pontosan szemből nézve a jobb oldali torony környékére)

Expand  

Köszönöm a sok segítséget Hétvègén megnézem .

Elküldve
  On 2021. 03. 12. at 17:58, Stofl írta:

Ha op-com-al nem találod a funkció programozását, akkor lehet nem tudja a motorvezérlő, nem?

Expand  

Szia! Azt írja 5.3/5.4+tc

de programing nincs ..

esetleg utánajárok hogy nem e kell engedelyeztetni Tech 2 vel

A vezérlő edc15m

Elküldve
  On 2021. 03. 13. at 0:29, Sadebilly írta:

Szia! Azt írja 5.3/5.4+tc

de programing nincs ..

esetleg utánajárok hogy nem e kell engedelyeztetni Tech 2 vel

A vezérlő edc15m

Expand  

Nekem egyszerű z14xe van, kipörgésgátló funkció nélkül. És a programozásban ki tudom választani, hogy jelen van vagy nincs jelen a TC. De tényleg mintha az ABS vezérlőben lenne ez és nem az ecu-ban. Viszont mindkettönek tudnia kell már csak azért, mert a gázt is el kell vegye beavatkozó tc esetén.

Elküldve
  On 2021. 03. 13. at 13:40, Stofl írta:

Nekem egyszerű z14xe van, kipörgésgátló funkció nélkül. És a programozásban ki tudom választani, hogy jelen van vagy nincs jelen a TC. De tényleg mintha az ABS vezérlőben lenne ez és nem az ecu-ban. Viszont mindkettönek tudnia kell már csak azért, mert a gázt is el kell vegye beavatkozó tc esetén.

Expand  

Testet kicsereltem a jobb oldalról hoztam el akkor se változott semmi.Megpróbálom megnézetni Tech 2 vel.Lehet engedelyeztetni kell .Más ötletem még az izzó marad... 

Elküldve
  On 2021. 03. 22. at 8:29, kriszrap írta:

Sziasztok:)
Opel astra g nél ajtónyitó kábelei külön mennek a komfort modulhoz vagy egy szalon futt?

Expand  

Egy pontból indulva, minden ajtóhoz megy külön kábel, a zárak motorjához, polaritást fordít.

 

Elküldve

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni....van egy G Astra Caravanom, gyárilag az első ajtókban benne volt a kabelkoteg(rajta a központi zár csatija)  és a b oszlopig is benne volt a kabelkoteg, valamint benne volt a komfort modul csatlakozoja is. A hátsó ajtokba beraktam a gyári kabelkoteget, és mind a 4 ajtóba a gyári központi zárat, valamint a komfort modult is a helyére, meg a 20A-es biztosítékot is a biztosíték táblába. A hiba az, hogy semmit nem csinál, nem zárja le az ajtókat, csak a belső világítást kapcsolgatja, de azt is néha úgy, hogy be van zárva az autó, gondol egyet, felkapcsol....meg valamelyik relét kattogtatja néha....esetleg az autot fel kéne tanítani, hogy tudja, hogy van benne központi zár? Vagy mi lehet a hiba? Előre is köszönöm a segítséget!

Elküldve
  On 2021. 03. 29. at 13:56, Uramdenes írta:

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni....van egy G Astra Caravanom, gyárilag az első ajtókban benne volt a kabelkoteg(rajta a központi zár csatija)  és a b oszlopig is benne volt a kabelkoteg, valamint benne volt a komfort modul csatlakozoja is. A hátsó ajtokba beraktam a gyári kabelkoteget, és mind a 4 ajtóba a gyári központi zárat, valamint a komfort modult is a helyére, meg a 20A-es biztosítékot is a biztosíték táblába. A hiba az, hogy semmit nem csinál, nem zárja le az ajtókat, csak a belső világítást kapcsolgatja, de azt is néha úgy, hogy be van zárva az autó, gondol egyet, felkapcsol....meg valamelyik relét kattogtatja néha....esetleg az autot fel kéne tanítani, hogy tudja, hogy van benne központi zár? Vagy mi lehet a hiba? Előre is köszönöm a segítséget!

Expand  

A központi zár vezérlőnek három tápkábele van, bár ezek száma lehet felszereltség függő. Op-com-al lehetne monitorozni, hogy látja-e az ajtózárak, ajtó kapcsolók állapotát. Központi zár nélkülit még nem is láttam, de gyári kapcsolási rajz alapján kezdeném ellenőrizni, hogy minden vezeték megvan-e a kötegben.

Elküldve
  On 2021. 03. 29. at 7:02, Stofl írta:

Egy pontból indulva, minden ajtóhoz megy külön kábel, a zárak motorjához, polaritást fordít.

 

Expand  

Bocsi hülyén fogalmaztam az ajtó nyitást érzékelők mennem külön szalon ?

Elküldve
  On 2021. 04. 05. at 10:55, kriszrap írta:

Bocsi hülyén fogalmaztam az ajtó nyitást érzékelők mennem külön szalon ?

Expand  

Az ajtó nyitás érzékelőnél ami ugye az ajtók első élénél van a karosszériába ( A-B oszlop) a testet kapcsolod. Konkrétan az az egy szál ami ott van a kapcsoló által a karosszériához le van testelve, akkor gyullad fel a belső világítás, vezető oldali ajtónál megszólal " tompított égve maradt" zümmögő, esetleg felszereltség függően a " bent maradt a kulcs" jelzés. Ha kitekered a csavart ami a kapcsolót fogja, ki tudod húzni a kapcsolót és a szálat ami egy saruval van rádugva a kapcsolóra. Ha leveszed a kapcsolót előtte érdemes megkötni a szálat mert ha visszacsúszik lehet horgászni. 

Elküldve

Sziasztok,

Esetleg szedte szét valaki a hátsó ajtó átvezető csatlakozóját (azt ami az ajtóba megy), vagy ki lehet szedni valahogyan a sarut belőle?

Elszakadt a központi zár vezetéke, de olyan rövid a sarus rész, hogy nem férek hozzá, hogy összetoldjam, a sarut meg nem bírom kiszedni. 

Köszönöm

Elküldve (edited)
  On 2021. 04. 06. at 14:13, szürkeastra írta:

Sziasztok,

Esetleg szedte szét valaki a hátsó ajtó átvezető csatlakozóját (azt ami az ajtóba megy), vagy ki lehet szedni valahogyan a sarut belőle?

Elszakadt a központi zár vezetéke, de olyan rövid a sarus rész, hogy nem férek hozzá, hogy összetoldjam, a sarut meg nem bírom kiszedni. 

Köszönöm

Expand  

Apró tűkkel, műszerész csavarhúzókkal szét lehet szedni a csatikat. Alapból blokkokban csúszik szét, biztosító műanyag csíkok vannak benne.

Így:

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=596IMG_20190321_092755.jpg

 

Módosítva : Stofl
  • 1 month later...
Elküldve (edited)

Sziasztok!

Menetrögzítő kamerát tervezek a kocsiba (G astra 1.4) . A Kamera

A szivargyújtóm ki van cserélve USB-re, amiről egyszerre csak 1 telefont tudok tölteni.

Milyen igényes, de egyszerű megoldás van a tápellátásra(autóvillamossági szakemberhez fogok fordulni mert én nem értek hozzá)?

Köszi

Módosítva : g.peter23
Elküldve
  On 2021. 05. 16. at 17:51, g.peter23 írta:

Sziasztok!

Menetrögzítő kamerát tervezek a kocsiba (G astra 1.4) . A Kamera

A szivargyújtóm ki van cserélve USB-re, amiről egyszerre csak 1 telefont tudok tölteni.

Milyen igényes, de egyszerű megoldás van a tápellátásra(autóvillamossági szakemberhez fogok fordulni mert én nem értek hozzá)?

Köszi

Expand  

Szia, szerintem a legegyszerűbb lenne a szivargyujtóba beépített USB-t kicserélni két aljzatosra. 

b62a262de117689167e8eb92ae458fcf.jpg

  • Like 1
Elküldve
  On 2021. 05. 17. at 6:05, zotya975 írta:

Szia, szerintem a legegyszerűbb lenne a szivargyujtóba beépített USB-t kicserélni két aljzatosra. 

b62a262de117689167e8eb92ae458fcf.jpg

Expand  

2 aljzatos van, elvileg 2x2.1amper, próbáltam már 2 telefont tölteni rajta, de csak 1-et tud, a 2nal folyton ki-bekapcsol a töltés. gondolom nincs elég amper? feszültség van, az akku újszerű. 

Elküldve
  On 2021. 05. 17. at 7:57, g.peter23 írta:

2 aljzatos van, elvileg 2x2.1amper, próbáltam már 2 telefont tölteni rajta, de csak 1-et tud, a 2nal folyton ki-bekapcsol a töltés. gondolom nincs elég amper? feszültség van, az akku újszerű. 

Expand  

Nem tudom pontosan hány Amperos a szivargyujtó biztosíték, annyival lehet terhelni ( minimum 5 Amper tuti van annál kisebb bizti nincs) lehet hogy magában az aljzatban is van még valami korlátozás amit beépítettél. 

Elküldve
  On 2021. 05. 17. at 9:29, zotya975 írta:

Nem tudom pontosan hány Amperos a szivargyujtó biztosíték, annyival lehet terhelni ( minimum 5 Amper tuti van annál kisebb bizti nincs) lehet hogy magában az aljzatban is van még valami korlátozás amit beépítettél. 

Expand  

Nem biztos hogy az aljzatban van bármiféle korlátozás, simán lehet hogy arról van szó hogy ezek a modernebb mobilok amiknek 5-6000 mAh-s akkumulátora van, olyan töltőáramot igényelnek, amit már nem bír el egy ilyen szivargyújtós USB töltő. Ismerős járt már úgy hogy szétolvadt a töltő amikor két ilyen nagy akksis mobilt akart egyszerre tölteni... ha a kamerának nincs ilyen óriási áramfelvétele, akkor azt még lehet simán elbírja. 

Elküldve
  On 2021. 05. 17. at 17:56, tgabika76 írta:

Nem biztos hogy az aljzatban van bármiféle korlátozás, simán lehet hogy arról van szó hogy ezek a modernebb mobilok amiknek 5-6000 mAh-s akkumulátora van, olyan töltőáramot igényelnek, amit már nem bír el egy ilyen szivargyújtós USB töltő. Ismerős járt már úgy hogy szétolvadt a töltő amikor két ilyen nagy akksis mobilt akart egyszerre tölteni... ha a kamerának nincs ilyen óriási áramfelvétele, akkor azt még lehet simán elbírja. 

Expand  

Hát igazából még csak kipróbáltam a beépített aljzatot, de hosszabb ideig nem volt beledugva semmi. 

Elküldve
  On 2021. 05. 17. at 17:56, tgabika76 írta:

Nem biztos hogy az aljzatban van bármiféle korlátozás, simán lehet hogy arról van szó hogy ezek a modernebb mobilok amiknek 5-6000 mAh-s akkumulátora van, olyan töltőáramot igényelnek, amit már nem bír el egy ilyen szivargyújtós USB töltő. Ismerős járt már úgy hogy szétolvadt a töltő amikor két ilyen nagy akksis mobilt akart egyszerre tölteni... ha a kamerának nincs ilyen óriási áramfelvétele, akkor azt még lehet simán elbírja. 

Expand  

Sajnos csak felületesen értek hozzá. Jelenleg  2db régebbi modell Xiaomi telefonunk van, mindkettőt -papíron- 5V/2A-rel lehet tölteni, 4000mAh akksik vannak benne.

A kamerának is, papíron, 2A-t kell adni.

Egy ilyen működhet? USB aljzat
Egy 2.1A, illetve 1A csatlakozó van rajta. Nem létszükséglet a telefon gyors töltése.

Köszi

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.