robotomi1996 Elküldve Június9, 2019 Megoszt Elküldve Június9, 2019 Sziasztok, most látom csak a válaszokat. időközben kibontottam az egyik hátsó ajtót és megnéztem be van-e kábelezve. szerencsére minden kábel be van húzva, tehát csak meg kell vennem a mozgatókat meg a gombokat és be is tudom szerelni. már majdnem meg is rendeltem hozzá mindent, de tegnap volt egy koccanásom, így ez a móka tolódik.. Ja, és arra is rájöttem, hogy ha lezárom az autót, majd még egyszer lezárom (riasztó), akkor a riasztó visszajelzése után automatikusan felhúzza az ablakokat is. Ezzel sincs több gond. :D Köszönöm a segítségeteket! (Esetleg ha tudtok z359 színű bal első sárvédőt és első lököst ajánlani, azt megköszönöm! :D Üdv, Tomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsóti-21 Elküldve Június15, 2019 Megoszt Elküldve Június15, 2019 Sziasztok segítségre lenne szükségem!!! astra g z18xe motor, 2001 évj. A múlt hónapban a következő produkcióval szembesültem: gyújtás ráadás után az ESP lámpa égve marad, és az autó nem indítható. Gyújtást levéve a két ventilátor elindul! HIBAKÓD NINCS! Többen is állították hogy az ECU halt le! Oké! 65000.-ért felújítottam! Visszaszerelés után a hiba megmaradt. Valakinek ötlete???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Június17, 2019 Megoszt Elküldve Június17, 2019 On 2019. 06. 15. at 21:02, zsóti-21 írta: Sziasztok segítségre lenne szükségem!!! astra g z18xe motor, 2001 évj. A múlt hónapban a következő produkcióval szembesültem: gyújtás ráadás után az ESP lámpa égve marad, és az autó nem indítható. Gyújtást levéve a két ventilátor elindul! HIBAKÓD NINCS! Többen is állították hogy az ECU halt le! Oké! 65000.-ért felújítottam! Visszaszerelés után a hiba megmaradt. Valakinek ötlete???? ESP egységet próbáld. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Június20, 2019 Megoszt Elküldve Június20, 2019 Sziasztok! Az alábbi problémával fordulok hozzátok, hátha találkozott már valaki ilyennel: 2005 ös Z14XEP motorkódú verdámnál a műszeregységen ami mutatós műszer az nem működik (fordulatszámmérő, vízhőfok, üzemanyagszint, kilométeróra), a visszajelző lámpák, napi és km számláló viszont normálisan működik. Az üzemanyag szint mutatója gyújtásra enyhén remeg, meg halk kecegő hangja van, ami a gyújtás levétele után még pár másodpercig hallható. Szerintetek hol keressem a hibát? Köszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bencebertone Elküldve Június30, 2019 Megoszt Elküldve Június30, 2019 Sziasztok! Sikeresen G astra coupé tulajdonos lettem, amiben egy CCRT-700 - as rádió volt eredeti állapotban. Nevezzetek mészárosnak, kicseréltem, de nem is ez a lényeg. Ehhez a rádióhoz ugye egy computeres, de nem MID kijelző jár, na most ez pixeles volt már amikor megvettem. Kérdésem lenne, hogy, mivel ilyen kijelzőt az istennek se lehet beszerezni, mert ami van is fent az vectrából van és annak más a felépítése, ki tudom-e akadálymentesen cserélni öt egy hagyományos MID kijelzőre? Vagy esetleg ha valakinek van egy jó pixelhibamentesítő módszere, szakembere, azt is várom szeretettel. Válaszokat nagyon szépen köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kzsbike Elküldve Július6, 2019 Megoszt Elküldve Július6, 2019 Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne felétek. 2003 Astra G Caravan műszerfalba milyen izzók valók. Az Astra f foglalattal együtt kellet cserélnem itt is ugyan úgy vagy csak maga az izzót kel cserélnem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július7, 2019 Megoszt Elküldve Július7, 2019 9 órája, Kzsbike írta: Sziasztok! Egy gyors kérdésem lenne felétek. 2003 Astra G Caravan műszerfalba milyen izzók valók. Az Astra f foglalattal együtt kellet cserélnem itt is ugyan úgy vagy csak maga az izzót kel cserélnem. B8.5d Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Július14, 2019 Megoszt Elküldve Július14, 2019 Sziasztok. Ez a belsőlevegő keringető motor hogyan működik normálisan ? Évek óta nem megy az enyém a helyén.Vettem egy másikat természetesen más a csatlakozója pedig ez is Behr. Úgy látszik a classicokba más van. Aztán akksiról megy az eredeti is de csak egyik irányba.Szétszedtem kivettem a fogaskereket úgy forog a motor szépen.Hogyan forog visszafelé a motor ? Ha nincs rajta a fogaskerék akkor kézzel leállítom akkor megint fel megy. Ugyanezt csinálja az is amit vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve Július15, 2019 Megoszt Elküldve Július15, 2019 8 órája, Geopake írta: Sziasztok. Ez a belsőlevegő keringető motor hogyan működik normálisan ? Évek óta nem megy az enyém a helyén.Vettem egy másikat természetesen más a csatlakozója pedig ez is Behr. Úgy látszik a classicokba más van. Aztán akksiról megy az eredeti is de csak egyik irányba.Szétszedtem kivettem a fogaskereket úgy forog a motor szépen.Hogyan forog visszafelé a motor ? Ha nincs rajta a fogaskerék akkor kézzel leállítom akkor megint fel megy. Ugyanezt csinálja az is amit vettem. Gombnyomás: csukódik. Megint gombnyomás: kinyílik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Július15, 2019 Megoszt Elküldve Július15, 2019 19 órája, Geopake írta: Sziasztok. Ez a belsőlevegő keringető motor hogyan működik normálisan ? Évek óta nem megy az enyém a helyén.Vettem egy másikat természetesen más a csatlakozója pedig ez is Behr. Úgy látszik a classicokba más van. Aztán akksiról megy az eredeti is de csak egyik irányba.Szétszedtem kivettem a fogaskereket úgy forog a motor szépen.Hogyan forog visszafelé a motor ? Ha nincs rajta a fogaskerék akkor kézzel leállítom akkor megint fel megy. Ugyanezt csinálja az is amit vettem. Van a Behr, és a Delphi. A kettőnek más-más a csatlakozója. 2 érintkezője van. 1: +12V 2: test az egyik irány, amíg a végállásba nem ér. Ott megáll a motor, mert nem tudja tovább mozgatni a mozgatókart. Áram alatt van amíg a gyújtást le nem veszed. Az ellenkező irányba fordított polaritással működik. (1: test, 2: +12V) Szintén a végállás állítja meg a motort. Általában akkor van gond, ha valamelyik irányban nem akar elindulni. A motor hiba. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Július15, 2019 Megoszt Elküldve Július15, 2019 19 perce, DarthVödör írta: Van a Behr, és a Delphi. A kettőnek más-más a csatlakozója. 2 érintkezője van. 1: +12V 2: test az egyik irány, amíg a végállásba nem ér. Ott megáll a motor, mert nem tudja tovább mozgatni a mozgatókart. Áram alatt van amíg a gyújtást le nem veszed. Az ellenkező irányba fordított polaritással működik. (1: test, 2: +12V) Szintén a végállás állítja meg a motort. Általában akkor van gond, ha valamelyik irányban nem akar elindulni. A motor hiba. Ez mindkettő Behr csak az enyémre mes swiss made van írva amit vettem az meg Bosch. Amúgy ugyanaz a felfogatása meg minden csak a csatlakozó más. Azt is kaptam hozzá úgyhogy az nem gond. Zöld/piros vezeték van mindkettőn.Szóval akkor ha megfordítom a polaritást akkor visszafelé kell menni a motornak ? Akkor lehet a kapcsoló rossz ha csak egyik irányba megy ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Július15, 2019 Megoszt Elküldve Július15, 2019 5 órája, Geopake írta: Ez mindkettő Behr csak az enyémre mes swiss made van írva amit vettem az meg Bosch. Amúgy ugyanaz a felfogatása meg minden csak a csatlakozó más. Azt is kaptam hozzá úgyhogy az nem gond. Zöld/piros vezeték van mindkettőn.Szóval akkor ha megfordítom a polaritást akkor visszafelé kell menni a motornak ? Akkor lehet a kapcsoló rossz ha csak egyik irányba megy ? 5 órája, DarthVödör írta: Van a Behr, és a Delphi. A kettőnek más-más a csatlakozója. 2 érintkezője van. 1: +12V 2: test az egyik irány, amíg a végállásba nem ér. Ott megáll a motor, mert nem tudja tovább mozgatni a mozgatókart. Áram alatt van amíg a gyújtást le nem veszed. Az ellenkező irányba fordított polaritással működik. (1: test, 2: +12V) Szintén a végállás állítja meg a motort. Általában akkor van gond, ha valamelyik irányban nem akar elindulni. A motor hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Július16, 2019 Megoszt Elküldve Július16, 2019 21 órája, DarthVödör írta: Akksiról megy mindkét irányba tehát akkor a motor az működik ide-oda. Akkor valami más gond lesz mert ha berakom a helyére nem megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Július16, 2019 Megoszt Elküldve Július16, 2019 10 perce, Geopake írta: Akksiról megy mindkét irányba tehát akkor a motor az működik ide-oda. Akkor valami más gond lesz mert ha berakom a helyére nem megy. Akkor mérd meg a csatlakozó végén. (NEM első szélvédő állásban, mert akkor nem enged csak külső levegő állást!!!) ECO kapcsoló kikapcsolva, 1:+12v 3: test. ECO kapcsoló bekapcsolva, 1: test, 3: +12v. legalábbis ennek kellene lennie. 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Július17, 2019 Megoszt Elküldve Július17, 2019 On 2019. 07. 16. at 22:37, DarthVödör írta: Akkor mérd meg a csatlakozó végén. (NEM első szélvédő állásban, mert akkor nem enged csak külső levegő állást!!!) ECO kapcsoló kikapcsolva, 1:+12v 3: test. ECO kapcsoló bekapcsolva, 1: test, 3: +12v. legalábbis ennek kellene lennie. Köszi.Hétvégén meglesem mi a franc lehet vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Július21, 2019 Megoszt Elküldve Július21, 2019 On 2019. 07. 17. at 22:49, Geopake írta: Köszi.Hétvégén meglesem mi a franc lehet vele. Megjavult a szerkezet. Visszaraktam az eredeti csatlakozót meg a motort most jó. Majd megsaruzom vagy forrasztom.Most csak összesodortam a vezetékeket ideiglenesen. Remélem nem gyullad ki Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2019 Megoszt Elküldve Július29, 2019 Elkezdtem led-szalaggal megpakolni a belteret, és azt vártam hogy miután kialszanak a ledek a késleltetett kikapcsolás miatt, parázslani fognak, mert ezt olvastam több helyen is, amit egy megfelelő nagyságú ellenállás sorba kötésével lehet megoldani. De nem, simán csak kialszik, a led működési elvéből adódóan nem halványodik, csak simán elalszik, és nincs parázslás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Július29, 2019 Megoszt Elküldve Július29, 2019 4 órája, zotya975 írta: Elkezdtem led-szalaggal megpakolni a belteret, és azt vártam hogy miután kialszanak a ledek a késleltetett kikapcsolás miatt, parázslani fognak, mert ezt olvastam több helyen is, amit egy megfelelő nagyságú ellenállás sorba kötésével lehet megoldani. De nem, simán csak kialszik, a led működési elvéből adódóan nem halványodik, csak simán elalszik, és nincs parázslás. Párhuzamosan! (csak akkor kell, ha nincs meg a lezárása a szabályzó résznek, nincs elég terhelés izzó(k) nélkül) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2019 Megoszt Elküldve Július29, 2019 3 órája, DarthVödör írta: Párhuzamosan! (csak akkor kell, ha nincs meg a lezárása a szabályzó résznek, nincs elég terhelés izzó(k) nélkül) Igaz, párhuzamosan. De nem sokáig örülhettem neki, mert amikor próbálgattam a hátsó középső lámpában még bent voltak az izzók, így volt ami "elhasználja" azt a kevés feszt amitől parázslana a led. Ahogy kivettem őket, már elő is jött a jelenség, mondjuk gondolhattam volna. Itt viszont 5Wattos W5W kódjelű izzók vannak, így nem olyan egyszerű beépíteni a led-szalagot mint a szofita helyére, így egyenlőre hagytam őket. Más: holnap megyek bontóba a Behr-rendszerű belső keringtető motorért, az autókban a bontóban már nincsenek akkuk, annyit tudok csinálni hogy viszek egy 12Voltos fúrógép akkut és azzal nézem meg hogy jó-e még az állítómotor. Szerk: Mi az a "járműsebesség" relé, ami nekem nincs csak a pinjei vannak ott az aljzatban? http:// Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július29, 2019 Megoszt Elküldve Július29, 2019 2 órája, zotya975 írta: Igaz, párhuzamosan. De nem sokáig örülhettem neki, mert amikor próbálgattam a hátsó középső lámpában még bent voltak az izzók, így volt ami "elhasználja" azt a kevés feszt amitől parázslana a led. Ahogy kivettem őket, már elő is jött a jelenség, mondjuk gondolhattam volna. Itt viszont 5Wattos W5W kódjelű izzók vannak, így nem olyan egyszerű beépíteni a led-szalagot mint a szofita helyére, így egyenlőre hagytam őket. Más: holnap megyek bontóba a Behr-rendszerű belső keringtető motorért, az autókban a bontóban már nincsenek akkuk, annyit tudok csinálni hogy viszek egy 12Voltos fúrógép akkut és azzal nézem meg hogy jó-e még az állítómotor. Szerk: Mi az a "járműsebesség" relé, ami nekem nincs csak a pinjei vannak ott az aljzatban? http:// Miert nem vettel ledes szofita egot? Sokkal egyszerubb lenne a dolgod. https://www.ebay.com/itm/New-2pcs-White-31mm-12smd-COB-LED-DE3175-Bulbs-For-Car-Interior-Dome-Map-Lights/262611702726?hash=item3d24e093c6:g:LAwAAOSwMgdXzmTY Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2019 Megoszt Elküldve Július30, 2019 9 órája, kobraCode írta: Miert nem vettel ledes szofita egot? Sokkal egyszerubb lenne a dolgod. https://www.ebay.com/itm/New-2pcs-White-31mm-12smd-COB-LED-DE3175-Bulbs-For-Car-Interior-Dome-Map-Lights/262611702726?hash=item3d24e093c6:g:LAwAAOSwMgdXzmTY Egyrészt mert van itthon pár méter szalag és szeretek vele bogarászni. Másrészt elég sok autóban látom diszkózni a ledes szofitát a rendszámtábla világításban ( nyilván csak azt látom ugye kívülről, a többit nem )ennek nem tudom mi az oka, talán alul van méretezve az ellenállás, vagy egyéb, de nekem még az összes szalag megvan az F-ben amit beleraktam, így hát nem látom értelmét hogy most váltsak. Kicserélni egyértelműen könnyebb lenne rá. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2019 Megoszt Elküldve Július30, 2019 Elmentem shopingolni, sikerült is bontanom egy belső keringtető állító motort, ami nem volt egyszerű, mert az összes G-ben amit találtam Delphi rendszerű volt, ebben az egyben volt Behr. Ráadásul a szomszédos roncs is elég közel állt, nem tudtam teljesen kinyitni az ajtót, a hátsó csavarhoz meg egyáltalán nem fértem hozzá. Van kanyarcsavarhúzóm..itthon..amivel így sokra nem megyek. A Végén mást nem tudtam kitalálni lehúztam a pici gumibakról és a csavarról a műanyag fület, ha szerencsém van az enyémből is így vették ki, és nincs gond. Persze csak kiszerelés után tudtam ellenőrizni, de mákom volt, működik. http:// Kifelé menet még megláttam egy épnek tűnő klíma ventit ( a legtöbb kocsi ugye orrtörött) ezt meg tudtam pörgetni még kibontás előtt, és mivel ez nem zörgött mint az enyém, elhoztam ezt is. A keret egy része ugyan hiányzik, de ezt át tudom tenni a sajátomról. http:// Természetesen hazaérkezés után jutott eszembe hogy tegnap este nyomoztam azt a hiányzó relét, és azt is kereshettem volna, hogy legalább a gyári szám alapján megtudjam hogy egyáltalán micsoda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július30, 2019 Megoszt Elküldve Július30, 2019 14 órája, zotya975 írta: Egyrészt mert van itthon pár méter szalag és szeretek vele bogarászni. Másrészt elég sok autóban látom diszkózni a ledes szofitát a rendszámtábla világításban ( nyilván csak azt látom ugye kívülről, a többit nem )ennek nem tudom mi az oka, talán alul van méretezve az ellenállás, vagy egyéb, de nekem még az összes szalag megvan az F-ben amit beleraktam, így hát nem látom értelmét hogy most váltsak. Kicserélni egyértelműen könnyebb lenne rá. Ertem. Nekem evek ota van ilyen. Igaz csak belterben hasznalom. Azt most fejbol nem tudom, de ha erdekel megnezhetem mekkora ellenalast tettem ra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július31, 2019 Megoszt Elküldve Július31, 2019 11 órája, kobraCode írta: Ertem. Nekem evek ota van ilyen. Igaz csak belterben hasznalom. Azt most fejbol nem tudom, de ha erdekel megnezhetem mekkora ellenalast tettem ra. Egyenlőre marad hátul a W5W így nem jön elő a parázslás, de megköszönném ha megmondanád az ellenállás nagyságát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Július31, 2019 Megoszt Elküldve Július31, 2019 On 2019. 07. 29. at 19:09, zotya975 írta: Igaz, párhuzamosan. De nem sokáig örülhettem neki, mert amikor próbálgattam a hátsó középső lámpában még bent voltak az izzók, így volt ami "elhasználja" azt a kevés feszt amitől parázslana a led. Ahogy kivettem őket, már elő is jött a jelenség, mondjuk gondolhattam volna. Itt viszont 5Wattos W5W kódjelű izzók vannak, így nem olyan egyszerű beépíteni a led-szalagot mint a szofita helyére, így egyenlőre hagytam őket. Más: holnap megyek bontóba a Behr-rendszerű belső keringtető motorért, az autókban a bontóban már nincsenek akkuk, annyit tudok csinálni hogy viszek egy 12Voltos fúrógép akkut és azzal nézem meg hogy jó-e még az állítómotor. Szerk: Mi az a "járműsebesség" relé, ami nekem nincs csak a pinjei vannak ott az aljzatban? A tied biztos ABS-es, mind a 4 keréktől kap jelet az ABS, innen jön ki a WEG (sebesség) jel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts