41.Lajos Elküldve Január21, 2019 Elküldve Január21, 2019 (edited) " A B oszlopban lévő fekete dugót kiveszem, és ha szerencsém van, akkor a B oszlop kipattintása után látnom kell (alul?) egy kábelt, amit fel kell varázsolnom a foglalatig. Ez a kábel hogy néz ki, milyen színű, milyen csatlakozó van rajta? Mielőtt megveszem, szeretném megnézni, hogy egyáltalán ott van-e ez a kábel. " Fekete szigetelőszalag a megoldás! Ki kell venni a kapcsoló helyét takaró műanyag lapkát. Kikel húzni a B oszlopból a kábelkorbácsot védő gumi harmonika végét. A kábelkorbácsból kilógó egy szál (végén becsomagolt saru) vezetéket kihalászni. A kapcsoló nyílásán keresztül leküldesz egy szál kb. 1m vezeték darabot a B oszlopba és a korbács dugónál kihalászod ( a másik végét erősen fogod :). Fekete szigetelőszalaggal összeszigszalagozod a kicsomagolt csatlakozóval, majd a vezeték darabbal felhúzod a kapcsolóhelyén keresztül, rádugod a kapcsolóra, amit a helyére csavarozol és örülsz. Leírni tovább tartott mint megcsinálni. Üdv XLI Louis Módosítva Január21, 2019 : 41.Lajos 1
Kukacka Elküldve Január21, 2019 Elküldve Január21, 2019 9 órája, Vardar írta: Ez is gyári felszereltség volt, vagy külön kell megcsinálni? Gyárilag is kérhető volt, de nálam vezeték sem volt meg, nekem kellett behúzni mindent.
Vardar Elküldve Január22, 2019 Elküldve Január22, 2019 12 órája, Kukacka írta: Gyárilag is kérhető volt, de nálam vezeték sem volt meg, nekem kellett behúzni mindent. Értem, köszönöm!
SKIFEKETE Elküldve Január25, 2019 Elküldve Január25, 2019 Sziasztok! Z18XE Coupéba szeretnék TC gombot szerelni. Vezetékelése nincs meg, ezért a kérdésem az lenne, hogy az ABS csatlakozó hanyas számú pinjére kell kötni a vezetéket, ha csak tc van a kocsiban, esp nincs? Tgabikának megtaláltam annó a leírását egy másik fórumon, de valamiért soha többé nem enged belépni. Köszi
DarthVödör Elküldve Január25, 2019 Elküldve Január25, 2019 1 óra, SKIFEKETE írta: Sziasztok! Z18XE Coupéba szeretnék TC gombot szerelni. Vezetékelése nincs meg, ezért a kérdésem az lenne, hogy az ABS csatlakozó hanyas számú pinjére kell kötni a vezetéket, ha csak tc van a kocsiban, esp nincs? Tgabikának megtaláltam annó a leírását egy másik fórumon, de valamiért soha többé nem enged belépni. Köszi https://www.dropbox.com/s/264gmdp70rs0dta/Astra%20G%20TC%20kikapcsol%C3%B3%20beszerel%C3%A9se.pdf?dl=0 31 pin ESP nélkül. 3
Kukacka Elküldve Január25, 2019 Elküldve Január25, 2019 2 órája, DarthVödör írta: https://www.dropbox.com/s/264gmdp70rs0dta/Astra%20G%20TC%20kikapcsol%C3%B3%20beszerel%C3%A9se.pdf?dl=0 31 pin ESP nélkül. Minap ezt nézegettem én is. Engem a kipörgésgátló érdekelne. ClassicII az áldozat és ugye ebben nincs. Mennyire durva beavatkozást kérne ennek a működésre bírása?
tgabika76 Elküldve Január26, 2019 Elküldve Január26, 2019 16 órája, Kukacka írta: Minap ezt nézegettem én is. Engem a kipörgésgátló érdekelne. ClassicII az áldozat és ugye ebben nincs. Mennyire durva beavatkozást kérne ennek a működésre bírása? Sztem kb. lehetetlen. A kipörgésgátló ezekben elég egyszerű elven működik: az ABS- szenzorokon keresztül figyeli az első és a hátsó kerekek fordulatszámait, és ha a kettő eltér egymástól, akkor próbálja lassítani az első kerekeket. Ezt még fékezéssel nem tudja mert nem elektronikus a fékrendszer, helyette megpróbálja elvenni a gázt a fojtószelep zárásával. Ebből következik hogy elektromos gázos autó kell hozzá olyan motorvezérlővel ami képes erre. Neked sztem motorvezérlőt és fojtószelepet is kéne cserélned, mert 1.8 alatt tudtommal nem volt kipörgésgátló szériában, azaz a vezérlőegységed sem ismeri ezt a funkciót.
tgabika76 Elküldve Január26, 2019 Elküldve Január26, 2019 21 órája, SKIFEKETE írta: Sziasztok! Z18XE Coupéba szeretnék TC gombot szerelni. Vezetékelése nincs meg, ezért a kérdésem az lenne, hogy az ABS csatlakozó hanyas számú pinjére kell kötni a vezetéket, ha csak tc van a kocsiban, esp nincs? Tgabikának megtaláltam annó a leírását egy másik fórumon, de valamiért soha többé nem enged belépni. Köszi Ez az a bizonyos 31-es számú PIN amire kötöttem és amit DarthVödör is említett. Készülj rá hogy nem lesz benne érintkező, úgyhogy faragnod kell oda valamit. Nekem kicsi (3mm-es) csúszósaruból van, ezért is néz ki másképp mint a többi:
Kukacka Elküldve Január26, 2019 Elküldve Január26, 2019 1 óra, tgabika76 írta: Sztem kb. lehetetlen. A kipörgésgátló ezekben elég egyszerű elven működik: az ABS- szenzorokon keresztül figyeli az első és a hátsó kerekek fordulatszámait, és ha a kettő eltér egymástól, akkor próbálja lassítani az első kerekeket. Ezt még fékezéssel nem tudja mert nem elektronikus a fékrendszer, helyette megpróbálja elvenni a gázt a fojtószelep zárásával. Ebből következik hogy elektromos gázos autó kell hozzá olyan motorvezérlővel ami képes erre. Neked sztem motorvezérlőt és fojtószelepet is kéne cserélned, mert 1.8 alatt tudtommal nem volt kipörgésgátló szériában, azaz a vezérlőegységed sem ismeri ezt a funkciót. Akkor kb. jól raktam össze a sztorit. marad a lábállásos megoldás.
SKIFEKETE Elküldve Január26, 2019 Elküldve Január26, 2019 3 órája, tgabika76 írta: Ez az a bizonyos 31-es számú PIN amire kötöttem és amit DarthVödör is említett. Készülj rá hogy nem lesz benne érintkező, úgyhogy faragnod kell oda valamit. Nekem kicsi (3mm-es) csúszósaruból van, ezért is néz ki másképp mint a többi Szia! Köszönöm a segítséget! Ilyen sarut hol találok, google nem adott ki semmi hasnzálhatót a 3mm csúszósaru kifejezésre :D Köszi
zotya975 Elküldve Január26, 2019 Elküldve Január26, 2019 2 órája, SKIFEKETE írta: Szia! Köszönöm a segítséget! Ilyen sarut hol találok, google nem adott ki semmi hasnzálhatót a 3mm csúszósaru kifejezésre :D Köszi Ez pölö 6.3-as de van belőle kisebb is, az a 3 milis. http://www.zselesakkumulator.hu/zseles-akkumulator-kiegeszitok/csatlakozok/rez-csuszo-saru-aljzat-48x05-mm Csak az ritkább. 1
gyurigyerek Elküldve Január28, 2019 Elküldve Január28, 2019 On 2019.01.26. at 9:10, SKIFEKETE írta: Szia! Köszönöm a segítséget! Ilyen sarut hol találok, google nem adott ki semmi hasnzálhatót a 3mm csúszósaru kifejezésre :D Köszi Ha megegyezik a motorvezérlő pinjével akkor tudok neked küldeni.
SKIFEKETE Elküldve Január30, 2019 Elküldve Január30, 2019 On 2019. 01. 28. at 9:34, gyurigyerek írta: Ha megegyezik a motorvezérlő pinjével akkor tudok neked küldeni. Szia! Sajnos nem tudom hogy megegyezik-e, de ha igen akkor örülnék neki
Csaba87 Elküldve Február3, 2019 Elküldve Február3, 2019 Sziasztok Futóművel kapcsolatban vagyok gondban. G-s astránkon lassan esedékes a lengéscsillapítók cseréje és egyúttal szeretném feszesebbé tenni. Melyik modell alól lehetne kinézni egy olyan készletet amivel ezt elérnénk? Csak gyári megoldás vagy azok minőségi utángyártott alkatreszei jöhetnek szóba. Még a feleségem is panaszkodik a g-s futóművére miután átül a gtc-ből.
Gábor 89 Elküldve Február4, 2019 Elküldve Február4, 2019 Sziasztok Kérdés az lenne hogy lenne itt olyan valaki aki be tudna nekem kötni astra g be gyári xenont? lámpák kapcsolo meg a magasságállito már meg van lámpák már bent vannak
zotya975 Elküldve Február4, 2019 Elküldve Február4, 2019 15 perce, Gábor 89 írta: Sziasztok Kérdés az lenne hogy lenne itt olyan valaki aki be tudna nekem kötni astra g be gyári xenont? lámpák kapcsolo meg a magasságállito már meg van lámpák már bent vannak A fényszóró mosót is sikerült beszerezni? Anélkül kicsit necces.
Vardar Elküldve Február4, 2019 Elküldve Február4, 2019 Kibontottam a B-oszlopot, ezt láttam: https://www.dropbox.com/s/r0i5joco6ecvazh/IMG_20190126_124845.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/hhw5vwjs8rnu3vo/IMG_20190126_124851.jpg?dl=0 Én nem kezdtem el az egész köteget cibálni, mert így is alig láttam, hogy mi van a végén, nem akartam kihúzni semmit. Szerintem lebontom a teljes oldalsó borítást, mert nem férek hozzá normálisan. Aki már csinálta, meg tudja mondani, hogy melyik a nyerő kábel, elérem-e innen? A másik kérdésem, hogy a csomagtérajtón, nálunk a Kián van egy műbőr "kapaszkodó fül", ami a csomagtérajtóba van rögzítve, és onnan lóg ki, azt meghúzva tudjuk úgy lezárni a csomagtérajtót, hogy ne kelljen a külső, sáros részhez hozzáérni. Az Astrán volt gyáriba ilyen megoldás, felfogató pont valahol, vagy oldjam meg úgy, ahogy tudom?
szürkeastra Elküldve Február4, 2019 Elküldve Február4, 2019 Sziasztok Cserélte mar ki valaki a gyári szivargyujtót valami normálisra? Szét tudom szedni a gyárit roncsolásmentesen és ha igen akkor hogyan? Köszi
kobraCode Elküldve Február4, 2019 Elküldve Február4, 2019 4 órája, Vardar írta: Kibontottam a B-oszlopot, ezt láttam: https://www.dropbox.com/s/r0i5joco6ecvazh/IMG_20190126_124845.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/hhw5vwjs8rnu3vo/IMG_20190126_124851.jpg?dl=0 Én nem kezdtem el az egész köteget cibálni, mert így is alig láttam, hogy mi van a végén, nem akartam kihúzni semmit. Szerintem lebontom a teljes oldalsó borítást, mert nem férek hozzá normálisan. Aki már csinálta, meg tudja mondani, hogy melyik a nyerő kábel, elérem-e innen? A másik kérdésem, hogy a csomagtérajtón, nálunk a Kián van egy műbőr "kapaszkodó fül", ami a csomagtérajtóba van rögzítve, és onnan lóg ki, azt meghúzva tudjuk úgy lezárni a csomagtérajtót, hogy ne kelljen a külső, sáros részhez hozzáérni. Az Astrán volt gyáriba ilyen megoldás, felfogató pont valahol, vagy oldjam meg úgy, ahogy tudom? Egy egyszálas vezetéket kell keress aminek a végén 1db csúszósarú van műanyag házban. Nekem ez a sarú bandázsszalaggal bele volt ragasztva a B oszlopba gyárilag. Gondolom azért hogy ne zörögjön menet közben. Ha jól emlékszem talán fekete a kábel színe, de ez nem biztos. A csatlakozó ellendarabját kell keresd magyarán: A csomagtérajtón gyárilag van kapaszkodó belül is : 1
Vardar Elküldve Február4, 2019 Elküldve Február4, 2019 1 órával ezelőtt, kobraCode írta: Egy egyszálas vezetéket kell keress aminek a végén 1db csúszósarú van műanyag házban. Nekem ez a sarú bandázsszalaggal bele volt ragasztva a B oszlopba gyárilag. Gondolom azért hogy ne zörögjön menet közben. Ha jól emlékszem talán fekete a kábel színe, de ez nem biztos. A csatlakozó ellendarabját kell keresd magyarán: A csomagtérajtón gyárilag van kapaszkodó belül is : Köszönöm. A csomagtérajtón tudom, hogy van ez a kapaszkodó, de nekem ez valahogy nem esik kézre. Akkor felfogatok valahova. Amit a Cromaxnál vettem kapcsoló, annál nincs ilyen saru, két V alakban álló villa van benne. Akkor szerkesztek valami ilyet.
DarthVödör Elküldve Február4, 2019 Elküldve Február4, 2019 (edited) 7 órája, Vardar írta: Kibontottam a B-oszlopot, ezt láttam: https://www.dropbox.com/s/r0i5joco6ecvazh/IMG_20190126_124845.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/hhw5vwjs8rnu3vo/IMG_20190126_124851.jpg?dl=0 Én nem kezdtem el az egész köteget cibálni, mert így is alig láttam, hogy mi van a végén, nem akartam kihúzni semmit. Szerintem lebontom a teljes oldalsó borítást, mert nem férek hozzá normálisan. Aki már csinálta, meg tudja mondani, hogy melyik a nyerő kábel, elérem-e innen? A másik kérdésem, hogy a csomagtérajtón, nálunk a Kián van egy műbőr "kapaszkodó fül", ami a csomagtérajtóba van rögzítve, és onnan lóg ki, azt meghúzva tudjuk úgy lezárni a csomagtérajtót, hogy ne kelljen a külső, sáros részhez hozzáérni. Az Astrán volt gyáriba ilyen megoldás, felfogató pont valahol, vagy oldjam meg úgy, ahogy tudom? Szürke 0,5 mm vezeték 6,3 mm faston csatlakozóval. (vezető oldalon van csak 2 szál, a másik fekete 0,5 mm faston) Módosítva Február4, 2019 : DarthVödör
tgabika76 Elküldve Február5, 2019 Elküldve Február5, 2019 On 2019. 02. 04. at 11:44, szürkeastra írta: Sziasztok Cserélte mar ki valaki a gyári szivargyujtót valami normálisra? Szét tudom szedni a gyárit roncsolásmentesen és ha igen akkor hogyan? Köszi Igen, szét tudod, de a legjobban akkor jársz ha kiveszed a komplett szivargyújtó-hamutartó egységet (2-2 csavar alul-felül, az alsókhoz ki kell pattintani a hamutartó alatti műanyag elemet, a felsőkhöz elég ha kinyitod a hamutartót. A szivargyújtó körüli rész kipattintható), mert úgy jobban hozzáférsz. Én ilyen USB töltőre cseréltem, bár hozzáteszem hogy ez nem teljesen méretpontos, a képen látható műanyag menetes részt egy kicsit meg kellett csiszolnom mert amúgy túl vastag az átmérője:
szürkeastra Elküldve Február6, 2019 Elküldve Február6, 2019 13 órája, tgabika76 írta: Igen, szét tudod, de a legjobban akkor jársz ha kiveszed a komplett szivargyújtó-hamutartó egységet (2-2 csavar alul-felül, az alsókhoz ki kell pattintani a hamutartó alatti műanyag elemet, a felsőkhöz elég ha kinyitod a hamutartót. A szivargyújtó körüli rész kipattintható), mert úgy jobban hozzáférsz. Én ilyen USB töltőre cseréltem, bár hozzáteszem hogy ez nem teljesen méretpontos, a képen látható műanyag menetes részt egy kicsit meg kellett csiszolnom mert amúgy túl vastag az átmérője: Köszönöm, valami hasonlót szeretnék beszerelni
wakond Elküldve Február7, 2019 Elküldve Február7, 2019 Sziasztok! Igen csak rég jártam felétek, viszont úgy hozta a sors, hogy G Astra alkatrészt építek be a kocsimba. A kérdésem csak annyi, hogy hány A-es a duda reléje? Találtam általános Hella relét az 16A, Cromax honlapján ajánlja a G Astrához is. Köszi a segítséget! Üdv, Balázs
Recommended Posts