techlock Elküldve Október23, 2018 Megoszt Elküldve Október23, 2018 56 perce, kobraCode írta: Szia. Lehet hogy a nyomogobok, mikrokapcsolok is oda vannak. Vagy meg mindig az elemtartoval van a gond es nincs rendes erintkezese. A kulcsot kimérték, a gomb megnyomásakor adta a megfelelő frekvenciát. A szakember azt mondta, hogy a kulcs jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Október26, 2018 Megoszt Elküldve Október26, 2018 Sziasztok! A műszerfalat szétszedtem CCled kiépítés miatt. A visszaépítés után a megtett kilóméter jelző számai beindításkor szét vannak esve. Kb 10 km megtétele után mintha misem történt volna ismét jó. Mintha felmelegítené a led hátúlról ami megvilágítja. A plexi ütögetésével is változik a karakterek megvilágítása. Van megoldás erre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszabi Elküldve Október26, 2018 Megoszt Elküldve Október26, 2018 Tovább folytattam a "tuningot" és ismét egy kis(?) problémába ütköztem (miért is menne simán). A nemrég beszerelt 2 din-es rádió (GPS) beszerelése után segítségetekkel életre keltettem a tolatókamerát. Múlt héten bekerült a kocsiba a frissen bőrözött multifunkciós kormány is. Cseréltem a légzsák átvezetőt, mert ez is szükséges, hogy a multi kormány működjön. Azt nem értettem először, hogy minek még 13 ezerért kábelt vennem, de megértettem, megvettem. Ma be is került a kocsiba. Nem túl bonyolult a dolog a kocsi ISO csatlakozója és a rádió ISO csatalakozója közé bekerült egy "toldat". Ez egyrészt kicsatolja a kormányvezérlés vezetékeit egy kis "dobozba", a többi vezetéket meg egyszerűen továbbítja. A kis dobozhoz kell még egy kábel, amiből kijön egy KEY1, egy KEY2 és a GRND feliratú vezeték. A kocsi rádiójából kilógott egy SW1, egy SW2 feliratú vezeték. Nem volt bonyolult: KEY1-SW1, KEY2-SW2. A földelésnek nem volt vezeték, de megcsapoltam az ISO kábel földelés vezetékét és oda kötöttem. Bekapcsoltam, feltanítás pillanatok alatt megvolt. Minden gyönyörűn működik! Visszatettem a helyére a rádiót, de kicsit hamar örültem. Gondoltam újra kipróbálom. De ahányszor újra indítom a kocsit, annyiszor újraindul az Android. Eddig ha leállítottam a kocsit és később újra indítottam, akkor onnan folytatta, ahol tartott leállításkor, tehát azonnal szólt a rádió, stb. Nem is az a bajom, hogy az Android indulása kb. fél perc, hanem azt, hogy a rádiónak olyan hülye programja van, hogy elveszti a csatorna beállításokat. Vagyis mindig újra kell programozni. Nem értem miért csinálja. Az ISO kábelt csak toldottam, a kormányról vezérlésnek meg mi köze lenne ehhez? Lehet, hogy a földelés kever be valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október27, 2018 Megoszt Elküldve Október27, 2018 21 órája, pszabi írta: Tovább folytattam a "tuningot" és ismét egy kis(?) problémába ütköztem (miért is menne simán). A nemrég beszerelt 2 din-es rádió (GPS) beszerelése után segítségetekkel életre keltettem a tolatókamerát. Múlt héten bekerült a kocsiba a frissen bőrözött multifunkciós kormány is. Cseréltem a légzsák átvezetőt, mert ez is szükséges, hogy a multi kormány működjön. Azt nem értettem először, hogy minek még 13 ezerért kábelt vennem, de megértettem, megvettem. Ma be is került a kocsiba. Nem túl bonyolult a dolog a kocsi ISO csatlakozója és a rádió ISO csatalakozója közé bekerült egy "toldat". Ez egyrészt kicsatolja a kormányvezérlés vezetékeit egy kis "dobozba", a többi vezetéket meg egyszerűen továbbítja. A kis dobozhoz kell még egy kábel, amiből kijön egy KEY1, egy KEY2 és a GRND feliratú vezeték. A kocsi rádiójából kilógott egy SW1, egy SW2 feliratú vezeték. Nem volt bonyolult: KEY1-SW1, KEY2-SW2. A földelésnek nem volt vezeték, de megcsapoltam az ISO kábel földelés vezetékét és oda kötöttem. Bekapcsoltam, feltanítás pillanatok alatt megvolt. Minden gyönyörűn működik! Visszatettem a helyére a rádiót, de kicsit hamar örültem. Gondoltam újra kipróbálom. De ahányszor újra indítom a kocsit, annyiszor újraindul az Android. Eddig ha leállítottam a kocsit és később újra indítottam, akkor onnan folytatta, ahol tartott leállításkor, tehát azonnal szólt a rádió, stb. Nem is az a bajom, hogy az Android indulása kb. fél perc, hanem azt, hogy a rádiónak olyan hülye programja van, hogy elveszti a csatorna beállításokat. Vagyis mindig újra kell programozni. Nem értem miért csinálja. Az ISO kábelt csak toldottam, a kormányról vezérlésnek meg mi köze lenne ehhez? Lehet, hogy a földelés kever be valamit? Hoppáhoppá. A hozzászólásod második feléhez sajnos nem tudok mit hozzáfűzni, talán csak azt hogy az Opelnél va ugye ez a sárga-piros vezeték megcserélése megoldás, talán az lehet a gond. Nekem is újraindul mindig az android, de én szándékosan állítottam be így, mert hobbiautóként használom, és ha csak hétvégenként veszem elő, akkor a készenléti állapotban maradt fejegység lemeríti az autó akkuját. Én ugyan rádiót nem hallgatok, szóval nem tudom hogy az állomásbeállításokat elveszti-e (esetleg valami más rádió app letöltése Google Play-ről a gyári helyett nem oldaná meg a problémát?), viszont az engem is zavar hogy a GPS hidegresetje során, azaz minden újraindításkor kb. 2 perc amíg holdakat talál... Ami miatt írtam ellenben, az a kormánytáv. Főleg az érdekelne hogy milyen kormánytáv adaptert vettél milyen gyártmányú rádióhoz? Én az enyémet az istennek se tudtam összehozni, már a bekötés sem ment, de nekem az előző rádióhoz adott JVC kormánytáv adapterem van, az androidos fejegység meg a kínai Ownice gyártmány, amihez nem létezik kormánytáv adapter, szóval én eddig ennek tudtam be a kudarcot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszabi Elküldve Október27, 2018 Megoszt Elküldve Október27, 2018 (edited) Szia! Első lépés a kormány és a légzsák átvezető kábel. Nyilván ezek neked már megvannak, csak azért írom, hátha mást is érdekel. A légzsákátvezető újonnan 40 ezer Ft fölött van, de bontóban egységesen 5 ezer Ft. Ha ezek megvannak akkor kell a plusz kábel. Abból induljunk ki, hogy az autóban ISO csatlakozó van. Az is szükséges, hogy a kínai fejegységhez is ISO csatlakozó legyen. Ezek közé kell beilleszteni az alábbi csatlakozót: https://www.autodvd.hu/autoradio-keretek-csatlakozok/kormanytavvezerlok/opel-kormanytavvezerlo-ctsop001-2.html Ehhez kell még egy kábel: https://www.autodvd.hu/ctmultilead2-adapter-kabel.html Az utóbbi kábel csatlakozóját be kell dugni az elsőnek a fekete kis "dobozába". A vezetékeket pedig össze kell kötni a fejegység csatlakozójából kilógó azonos (vagy hasonló) feliratú vezetékekkel. Ebben a budaörsi üzletben szinte minden készleten van. Ha nem a közelben laksz, postáznak is. A leírás alapján ez jó a kínai fejegységekhez is. Nekem egy Hoxiao típusú fejegységem van: https://www.aliexpress.com/item/Android-Quad-Core-16G-Car-radio-android-4-4-2din-New-universal-Player-GPS-Navigation-For/32685650468.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dJ2PdmO A vezetékcsere (vagy vezeték elvágás?) ha jól tudom akkor van, ha az autóban nem gyári fejegység van, hanem valamilyen más típusú. Azért kellett, hogy a központi kijelző a rádiótól függetlenül működjön (dátum, idő, hőmérséklet). Jellemzően a 2004 utáni Asta G-k (Astra Classic) ilyenek. Ezekbe már nem gyári fejegység volt, hanem amit a hazai kereskedők beletettek. Arra is gondoltam, hogy keresek másik rádió alkalmazást, de még nem találtam. Nem olyan egyszerű. Ezek a fejegységek bár androidosok, de elég speciálisak. Öcsémnek is mindig újraindul az Android, de neki megjegyzi a rádió beállításait. Módosítva Október27, 2018 : pszabi 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszabi Elküldve Október28, 2018 Megoszt Elküldve Október28, 2018 Próbálgattam a földeléssel variálni, de hiába ….. Közben nézegettem a neten. Az ISO kábelnél az egyik csatlakozó nem érdekes, mert azon a 4 hangszóró 8 vezetéke megy. A másikon csak 5 csatlakozó használt, ezek közül a sárga a 12V, vagyis az egyik 12V. És pont arra szolgál, hogy megőrizze a beállításokat az eszköz. Van ahol úgy írják a csatlakozó kiosztásnál, hogy 12 V (memory). Valószínű, hogy eddig ez ment, mert a kocsi ISO csatlakozója és a GPS ISO-ja egyszerűen össze volt kötve. Most a közbeiktatott ISO csati és aljzat, valamint a kormányvezérlést fogadó kütyü valahol "kilopja" a rendszerből ezt a 12V-ot. Az lesz a megoldás, hogy megkeresem a vezetéket, megcsapolom, majd mindent kikerülve rákötöm a GPS bemenő vezetékére. Kicsit érdekes még, hogy a kormány vezérléshez szükséges kábel teljesen más színkiosztást használ, de azért megoldható a dolog. Ha sikerült (vagy ha nem) majd beszámolok róla. Valószínű a 4 napos hétvégén tudok majd foglalkozni vele. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október28, 2018 Megoszt Elküldve Október28, 2018 On 2018. 10. 27. at 19:22, pszabi írta: https://www.autodvd.hu/ctmultilead2-adapter-kabel.html Az utóbbi kábel csatlakozóját be kell dugni az elsőnek a fekete kis "dobozába". A vezetékeket pedig össze kell kötni a fejegység csatlakozójából kilógó azonos (vagy hasonló) feliratú vezetékekkel. Köszönöm a válaszod. Már csak egy valamit nem értek: a fenti linken az adapterkábelnek van egy jack-ben végződő része is. Na azt hova? Mert nekem ilyen aljzat nincs a fejegységen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszabi Elküldve Október28, 2018 Megoszt Elküldve Október28, 2018 1 óra, tgabika76 írta: Köszönöm a válaszod. Már csak egy valamit nem értek: a fenti linken az adapterkábelnek van egy jack-ben végződő része is. Na azt hova? Mert nekem ilyen aljzat nincs a fejegységen! Az nem fog kelleni (szépen magyarul :). Nekem sincs ilyen aljzat. Egyébként a leírás a következőket írja (szabad fordításban): " …...vagy a 3.5-ös jack csatlakozót kell használnod, vagy a vezetékeket, a fejegység típusának függvényében. További információkért nézd meg a fejegység használati utasítását." Tehát vagy a vezeték, vagy a jack dugó. Szerintem a régebbi fejegységeken lehet ilyen, vagy esetleg valamelyik gyártó használ ilyet. Amúgy a kínaiban fejegységnek az is az előnye, hogy nem kell a kábelekkel variálni, jó úgy, ahogy adják a boltban. Mert ha pl. JVC, Panasonic, Kenwood, stb. márkás fejegységed van, akkor a csatlakozóba visszaforduló kábeleket még át kell kötnöd, ahány típus annyiféleképpen. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
g.peter23 Elküldve Október29, 2018 Megoszt Elküldve Október29, 2018 Sziasztok! Tönkrement a gyári 28cmes antennam, a g astran. Egy ugyan ekkorát, vmi normál minőségbe szeretnék. Esetleg érdemes hosszabbat venni a jobb vétel végett, vagy drágábban? A magnó egy pioneer mvh180ui ha jól emlékszem,és ha számít. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve Október29, 2018 Megoszt Elküldve Október29, 2018 1 órával ezelőtt, g.peter23 írta: Sziasztok! Tönkrement a gyári 28cmes antennam, a g astran. Egy ugyan ekkorát, vmi normál minőségbe szeretnék. Esetleg érdemes hosszabbat venni a jobb vétel végett, vagy drágábban? A magnó egy pioneer mvh180ui ha jól emlékszem,és ha számít. Köszönöm! Kopp ugyanilyen kocsira vettem 20cm-est. Azzal érezhetően rosszabb lett. Most úton van egy 40cm-es. Meglátjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október30, 2018 Megoszt Elküldve Október30, 2018 Érdekes amúgy hogy gyárilag is kétféle antennával szerelték a G Astrákat: a németországi gyártásúakon hosszabb volt, a lengyel Classic-oknál már ezzel is spóroltak: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Október31, 2018 Megoszt Elküldve Október31, 2018 Sziasztok! Hosszabb kihagyás után újra csatlakoztam a G-s táborhoz. És megható, hogy pont egy évekkel ezelőtt posztolt képem alá írok újra! :D Z14XE motornál szeretnék az EGR-től megválni. Anno leprogramoztattam, de az elég drága. Korábban itt voltak ötletelések a pár száz forintból megvalósítható egr cheaterrel kapcsolatban. Van aki beépitette és használja jó eredménnyel? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Október31, 2018 Megoszt Elküldve Október31, 2018 1 órával ezelőtt, Stofl írta: Sziasztok! Hosszabb kihagyás után újra csatlakoztam a G-s táborhoz. És megható, hogy pont egy évekkel ezelőtt posztolt képem alá írok újra! :D Z14XE motornál szeretnék az EGR-től megválni. Anno leprogramoztattam, de az elég drága. Korábban itt voltak ötletelések a pár száz forintból megvalósítható egr cheaterrel kapcsolatban. Van aki beépitette és használja jó eredménnyel? Köszi! Hello Stofi! Jó újra itt látni Téged! Z14XE-nél büntetlenül lehet kifordítani és lefalazni, ez nem opció? Ennyire oda a szelep? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Október31, 2018 Megoszt Elküldve Október31, 2018 11 perce, Janó32 írta: Hello Stofi! Jó újra itt látni Téged! Z14XE-nél büntetlenül lehet kifordítani és lefalazni, ez nem opció? Ennyire oda a szelep? Köszi! Jó még, csak gondoltam, hogy szép legyen. Még DarthVödör idejéből találtam témázást a cheaterre, gondoltam ha valakinek stabilan működik, rászánom azt a 200 Ft-ot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Október31, 2018 Megoszt Elküldve Október31, 2018 1 órával ezelőtt, Stofl írta: Köszi! Jó még, csak gondoltam, hogy szép legyen. Még DarthVödör idejéből találtam témázást a cheaterre, gondoltam ha valakinek stabilan működik, rászánom azt a 200 Ft-ot. Még nem heverte ki a fórum az előző "szép motortér" témát, szerencsére törölve is lett a több oldalas ámokfutás... Látod, erről is lemaradtál! Ne bánd egy percig sem... Gyakorlatilag nem is látszik/feltűnő ahogy félre van fordítva, mindenkinek úgy kell mutogatni h megértse mit mutogatok ott, mi van félrefordítva... 3-4 éve lefalaztam-kifordítottam (lemez kapható, gyári csavar elég a művelethez), azóta úgy van... Valahogy jobban bízok ebben a megoldásban, elvégre így nincs semmi bevakozás a rendszer működésébe (nincs benne újabb változó ami a cheater lenne esetedben), boldogan működik minden csak épp nem a a helyén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Október31, 2018 Megoszt Elküldve Október31, 2018 28 perce, Janó32 írta: Még nem heverte ki a fórum az előző "szép motortér" témát, szerencsére törölve is lett a több oldalas ámokfutás... Látod, erről is lemaradtál! Ne bánd egy percig sem... Gyakorlatilag nem is látszik/feltűnő ahogy félre van fordítva, mindenkinek úgy kell mutogatni h megértse mit mutogatok ott, mi van félrefordítva... 3-4 éve lefalaztam-kifordítottam (lemez kapható, gyári csavar elég a művelethez), azóta úgy van... Valahogy jobban bízok ebben a megoldásban, elvégre így nincs semmi bevakozás a rendszer működésébe (nincs benne újabb változó ami a cheater lenne esetedben), boldogan működik minden csak épp nem a a helyén. Oké! Szerintem megfogadom, és kifordítom én is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszabi Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 On 2018. 10. 28. at 23:13, pszabi írta: Az nem fog kelleni (szépen magyarul :). Nekem sincs ilyen aljzat. Egyébként a leírás a következőket írja (szabad fordításban): " …...vagy a 3.5-ös jack csatlakozót kell használnod, vagy a vezetékeket, a fejegység típusának függvényében. További információkért nézd meg a fejegység használati utasítását." Tehát vagy a vezeték, vagy a jack dugó. Szerintem a régebbi fejegységeken lehet ilyen, vagy esetleg valamelyik gyártó használ ilyet. Amúgy a kínaiban fejegységnek az is az előnye, hogy nem kell a kábelekkel variálni, jó úgy, ahogy adják a boltban. Mert ha pl. JVC, Panasonic, Kenwood, stb. márkás fejegységed van, akkor a csatlakozóba visszaforduló kábeleket még át kell kötnöd, ahány típus annyiféleképpen. Még annyit a témához, hogy ha nem kell a 3.5-ös jack, akkor célszerű szigetelni a dugót. Nekem a héten egyik nap a rádió kicsapta a biztosítékot. Igazából nem tudom miért, lehet, hogy csak egyszerűen elfáradt a bizti. De az sem kizárt, hogy a rádió mögött szabadin lógó jack dugó hozzáért valamihez. A biztonság kedvéért szigeteltem. Megoldódott a fejegység tápellátása is. A kormányvezérléshez szükséges kábel volt a hibás a hibás. https://www.autodvd.hu/autoradio-keretek-csatlakozok/kormanytavvezerlok/opel-kormanytavvezerlo-ctsop001-2.html Szóval ebben a kábelben az ISO toldónál a kimeneten fel van cserélve két vezeték. Egész pontosan a piros és a sárga, így ahol az állandó 12 V-nak kellett volna lennie, ott csak akkor volt 12 V, ha volt gyújtás is. Azt nem tudom, hogy gyári hibás volt-e a kábel, vagy ez direkt így van kötve valamiért. Elvágtam a piros és a sárga vezetékeket és keresztbe kötöttem őket, így most úgy működik minden, ahogy kell. Azonnal szól a rádió, ha ráadom a gyújtást és nem felejti el a beállításokat, így nem kell újra programoznom a rádiót minden indításnál. Ha esetleg megyek a budaörsi boltba megkérdezek egy hozzáértőt, hogy direkt van-e a fordítva a kábel? Azt nem igazán értem, hogy mi értelme lenne. A másik meg az, hogy az ISO-nak van egy szabványos lábkiosztása (1-3: nem használtak, 4:sárga állandó 12V, 5:kék rádió kapcsoló, 6:narancs világítás, 7:piros gyújtás 12V, 8: fekete test), gondolom ezt kellene (vagy illene) követni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bitu Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 1.2 2003-as évjáratú g astrám van, elektromos ablak nincs benne, viszont beleszeretném rakni, megvettem a gyári elektromos ablakot, viszont kábelkötegelve nincs az autóba. Más megoldásként belelehet rakni? Hallottam olyat is hogy a központi zár ha benne azzal megoldható. Vkinek vmi tapasztalata van ezzel kapcsolatban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 2 órája, pszabi írta: Még annyit a témához, hogy ha nem kell a 3.5-ös jack, akkor célszerű szigetelni a dugót. Nekem a héten egyik nap a rádió kicsapta a biztosítékot. Igazából nem tudom miért, lehet, hogy csak egyszerűen elfáradt a bizti. De az sem kizárt, hogy a rádió mögött szabadin lógó jack dugó hozzáért valamihez. A biztonság kedvéért szigeteltem. Megoldódott a fejegység tápellátása is. A kormányvezérléshez szükséges kábel volt a hibás a hibás. https://www.autodvd.hu/autoradio-keretek-csatlakozok/kormanytavvezerlok/opel-kormanytavvezerlo-ctsop001-2.html Szóval ebben a kábelben az ISO toldónál a kimeneten fel van cserélve két vezeték. Egész pontosan a piros és a sárga, így ahol az állandó 12 V-nak kellett volna lennie, ott csak akkor volt 12 V, ha volt gyújtás is. Azt nem tudom, hogy gyári hibás volt-e a kábel, vagy ez direkt így van kötve valamiért. Elvágtam a piros és a sárga vezetékeket és keresztbe kötöttem őket, így most úgy működik minden, ahogy kell. Azonnal szól a rádió, ha ráadom a gyújtást és nem felejti el a beállításokat, így nem kell újra programoznom a rádiót minden indításnál. Ha esetleg megyek a budaörsi boltba megkérdezek egy hozzáértőt, hogy direkt van-e a fordítva a kábel? Azt nem igazán értem, hogy mi értelme lenne. A másik meg az, hogy az ISO-nak van egy szabványos lábkiosztása (1-3: nem használtak, 4:sárga állandó 12V, 5:kék rádió kapcsoló, 6:narancs világítás, 7:piros gyújtás 12V, 8: fekete test), gondolom ezt kellene (vagy illene) követni. "Direkt" van úgy, véletlenül nehéz lenne. Ez minden márkánál más-más. Van ahol ez így pont jó, van, ahol fordítani kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszabi Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 46 perce, Kukacka írta: "Direkt" van úgy, véletlenül nehéz lenne. Ez minden márkánál más-más. Van ahol ez így pont jó, van, ahol fordítani kell. Akkor ezek szerint az ISO lábkiosztása nem szabvány? Most gyorsan megnéztem a neten 7-8 rajzot (amit gyorsan google-val találtam), de mindenhol azonos lábkiosztást írnak, a 7-es csatlakozó mindenhol a kapcsolt 12V és a 8. a test. Az is lehet, hogy típusonként más a bekötés, de akkor az ISO és a fejegység közti kábelen kell(ene) megoldani a változásokat. Szóval még most sem teljesen értem, hogy mire jó a vezetékek felcserélése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 2 órája, pszabi írta: Akkor ezek szerint az ISO lábkiosztása nem szabvány? Most gyorsan megnéztem a neten 7-8 rajzot (amit gyorsan google-val találtam), de mindenhol azonos lábkiosztást írnak, a 7-es csatlakozó mindenhol a kapcsolt 12V és a 8. a test. Az is lehet, hogy típusonként más a bekötés, de akkor az ISO és a fejegység közti kábelen kell(ene) megoldani a változásokat. Szóval még most sem teljesen értem, hogy mire jó a vezetékek felcserélése. Az ISO csati az szabvány. Csak amire rádugod, az változik autótípusonként. Hogy ez mire jó, ne kérdezd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszabi Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 3 órája, Kukacka írta: Az ISO csati az szabvány. Csak amire rádugod, az változik autótípusonként. Hogy ez mire jó, ne kérdezd. Én is így gondolom. Ennek a kábelnek - amit fent belinkeltem - az a feladata, hogy a gyári csatlakozóból kivegye a kormányról érkező információkat, abban a kis fekete dobozban lévő elektronika azt feldolgozza és egy plusz vezetéken ("lead", ezt külön meg kell venni) átadja a fejegységre. Ez rendben is van. A másik feladat az lenne, hogy az ISO-ra érkező infokat tovább vigye. Gyakorlatilag egy ISO toldóként funkcionál. Csak éppen ez úgy viszi tovább, hogy nem azon a lábon adja ki amin beérkezik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
danielgrande Elküldve November1, 2018 Megoszt Elküldve November1, 2018 Ez a vezetékpont kiosztás (szín kiosztás) csere a G Astrákban a gyárilag beszerelt Blapunkt rádiók miatt van, mégpedig azért, mert ezeknél a fejegységeknél gyújtás ráadása nélkül is, a hangerőgomb megnyomásával is belehet kapcsolni a készüléket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve November2, 2018 Megoszt Elküldve November2, 2018 Sziasztok! Nem vagyok tisztában a külső tükrökkel. Na most nekem kézi állítású, nem fűthető van. Minden elektromos fűthető? És egyik kézi sem fűthető? Tükör vásárlásnál erre jutottam. Vagy van kézi állítású fűthető verzió is? Biztositék táblában a relé és biztosíték is be van kábelezve. Gondolom x1-es csatiig megvan minden. Kérdés, hogy a fűthető tükörlapok felrakását hogyan tudom megoldani? Valaki túl van már ezen az extrázáson? Nekem a fűtés elég lenne.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November3, 2018 Megoszt Elküldve November3, 2018 4 órája, Stofl írta: Sziasztok! Nem vagyok tisztában a külső tükrökkel. Na most nekem kézi állítású, nem fűthető van. Minden elektromos fűthető? És egyik kézi sem fűthető? Tükör vásárlásnál erre jutottam. Vagy van kézi állítású fűthető verzió is? Biztositék táblában a relé és biztosíték is be van kábelezve. Gondolom x1-es csatiig megvan minden. Kérdés, hogy a fűthető tükörlapok felrakását hogyan tudom megoldani? Valaki túl van már ezen az extrázáson? Nekem a fűtés elég lenne.... Létezik kézi állítású fűthető tükör is. Nekem csak az ajtóban kellett kábelköteget cserélni és működött az e.tükör. Plug&Play 1 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts