Vardar Elküldve Október6, 2018 Megoszt Elküldve Október6, 2018 4 órája, gezoli írta: Persze! Kihúzod a világításkapcsoló tekerőgombját és lőn világosság! Ez gyári "extra"! Hülye kérdés, őt hol kellene keresnem? Pattintsam le a lámpa fedelét vagy hol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Október6, 2018 Megoszt Elküldve Október6, 2018 2 perce, Vardar írta: Hülye kérdés, őt hol kellene keresnem? Pattintsam le a lámpa fedelét vagy hol? A nagy gomb amit tekersz mikor a helyzetjelzőt, tompitottat kapcsolod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Október6, 2018 Megoszt Elküldve Október6, 2018 3 perce, gyurigyerek írta: A nagy gomb amit tekersz mikor a helyzetjelzőt, tompitottat kapcsolod. Ááááá, köszönöm szépen!. Ne aggódjatok, elszégyelltem magam önállóan is ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október6, 2018 Megoszt Elküldve Október6, 2018 Már megszoktuk, nem egyedi eset. Sokan írnak ide hogy váratlanul elsötétedett a műszerfalvilágításuk, és amikor rákérdezünk hogy legutóbb amikor a műszerfalat törölgette, nem tekerte-e le véletlenül a műszerfal világításának fényerőszabályzóját (szintén ott van a világításkapcsoló közelében), akkor kiderül hogy de. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október6, 2018 Megoszt Elküldve Október6, 2018 23 perce, Vardar írta: Ááááá, köszönöm szépen!. Ne aggódjatok, elszégyelltem magam önállóan is ;) De Te legalább elismered, hogy.......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Október6, 2018 Megoszt Elküldve Október6, 2018 9 órája, tgabika76 írta: Szerintem enyém a prototípus, jó ég tudja hány éve van bent, de még most is működik. Ami azt illeti, egy kissé túlbuzgó is, néha összeszed egy kis zavart valahonnan és olyankor is kigyújtja a tempomat visszajelzőjét amikor nem kéne, például ha esőben törlök egyet az ablaktörlővel... Ha holnap lejössz Alsóörsre, kicserélem CC_LED2-re, az nem kapcsol be a zajokra. (nem analóg, mint az első verzió, hanem logikai kapukkal épült fel) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október6, 2018 Megoszt Elküldve Október6, 2018 34 perce, DarthVödör írta: Ha holnap lejössz Alsóörsre, kicserélem CC_LED2-re, az nem kapcsol be a zajokra. (nem analóg, mint az első verzió, hanem logikai kapukkal épült fel) Ami azt illeti, pont terveztem menni Alsóörsre a palacsintafesztiválra... A számod még mindig ugyanaz a ...1930-as végű Telekomos (30-as) szám? Mert akkor kereslek ha lent leszek! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október6, 2018 Megoszt Elküldve Október6, 2018 (edited) 44 perce, DarthVödör írta: Ha holnap lejössz Alsóörsre, kicserélem CC_LED2-re, az nem kapcsol be a zajokra. (nem analóg, mint az első verzió, hanem logikai kapukkal épült fel) Nekem a II. verzió van. Hibátlan! Ezúton is köszönöm! Módosítva Október6, 2018 : gezoli 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Október6, 2018 Megoszt Elküldve Október6, 2018 28 perce, tgabika76 írta: Ami azt illeti, pont terveztem menni Alsóörsre a palacsintafesztiválra... A számod még mindig ugyanaz a ...1930-as végű Telekomos (30-as) szám? Mert akkor kereslek ha lent leszek! yesssssssssssss! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vardar Elküldve Október7, 2018 Megoszt Elküldve Október7, 2018 22 órája, gezoli írta: De Te legalább elismered, hogy.......... Pont 1 hete vettem az autót, még a gépkönyv végére se értem, de mint VW-n és Kián szocializálódott illető, fel sem merült bennem, hogy máshol is lehet a kapcsolója, mint magánál az utastéri lámpatestnél. Meg eleve bontóba mentem egy másik alkatrészért, gondoltam, hogy egy füst alatt megoldom mindkét problémát. Miután kihúztam a kapcsolót, párom közölte, hogy "ja, a mi F-es Astránkon is így van" csak ő meg azt nem gondolta, hogy én nem próbáltam eddig kihúzni. Nota bene, el kell olvasni azt a gépkönyvet most már Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 Tud valaki egy cikszámot, esetleg egy fotó még jobb lenne, a műszer egységben lévő izzóról. Az utánfutó visszajelzést akarom kiépíteni s nem szeretném kétszer szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 2 órája, gyurigyerek írta: Tud valaki egy cikszámot, esetleg egy fotó még jobb lenne, a műszer egységben lévő izzóról. Az utánfutó visszajelzést akarom kiépíteni s nem szeretném kétszer szétszedni. Ha jól tudom de majd kijavitanak T8.5 ledet érdemes betenni Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 (edited) 6 órája, gyurigyerek írta: Tud valaki egy cikszámot, esetleg egy fotó még jobb lenne, a műszer egységben lévő izzóról. Az utánfutó visszajelzést akarom kiépíteni s nem szeretném kétszer szétszedni. Hi! küldj egy email címet IZZÓ MŰSZERFAL 12V BX8.4D MF5 T4.7 1.1W Módosítva Október9, 2018 : astra 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 11 órája, gyurigyerek írta: Tud valaki egy cikszámot, esetleg egy fotó még jobb lenne, a műszer egységben lévő izzóról. Az utánfutó visszajelzést akarom kiépíteni s nem szeretném kétszer szétszedni. Közben átolvastam újra a leírást. Ha egy utólag beépített vonóhorog van a kocsin, (feltételezem az a műszerfalba mókolt visszajelző miatt) akkor annak sztem semmi köze a multitimerhez. Ezesetben is megoldható a visszajelzés. Mondjuk a mókolt ledtől vinni egy 12v-ot a műszeregység leírásban megadott pontjára? Illetve cimborám más tipusú autóján van egy tesztelő áramkör modul.Mikor csatlakoztatja a futót. Ekkor pár másodpercel az összedugás után végig zongorázza a lámpákat. Féklampát is. Szerintetek nagyon bonyolult egy ilyen áramkör legyártása és beépítése? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyikszi Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 Sziasztok! A fényszóró magasságát hol lehet állítani? Ki lett cserélve mindkettő, de magasra hord, a belső állítóval teljesen letekerve is magasra viszi a fényt. Majd elviszem szervizbe, hogy pontosan állítsák be, de addig is szeretném lejjebb állítani, mert olyan minden 100. autós rám villog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabopal Elküldve Október9, 2018 Megoszt Elküldve Október9, 2018 (edited) 1 órával ezelőtt, nyikszi írta: Sziasztok! A fényszóró magasságát hol lehet állítani? Ki lett cserélve mindkettő, de magasra hord, a belső állítóval teljesen letekerve is magasra viszi a fényt. Majd elviszem szervizbe, hogy pontosan állítsák be, de addig is szeretném lejjebb állítani, mert olyan minden 100. autós rám villog. Hello! A fényszóró tetején (általában a kereszt merevítőn lévő gumi dugó alatt), van egy 6-os imbusz műanyag csavar (legmélyen talán kereszthornyos), ami egy fogaskereket teker. Azzal tudod a magasságát állítani. Az oldal irányú mozgatását pedig a külső rögzítőfül mellett, közvetlenül a sárvédő ív elem csücskénél lévő szintén 6-os műanyag imbusszal. Módosítva Október9, 2018 : szabopal Link to comment Megosztás: More sharing options...
kicsig Elküldve Október10, 2018 Megoszt Elküldve Október10, 2018 (edited) Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni az alábbi "érdekes" jelenségre: Teljesen random, az index "beragad", azaz bármerre jelzek, az izzók és a műszerfali visszajelző is csak világít folyamatosan, nem villog. Ilyenkor, ha megállok, kiszállok és bezárom a kulcs távirányítójával az autót, az az indexlámpák nem alszanak el. Ilyen esetekben néha nem nyit/zár a távirányító, viszont kulccsal tudok zárni. Index reléket már cseréltem. Köszi! Módosítva Október10, 2018 : kicsig Link to comment Megosztás: More sharing options...
nyikszi Elküldve Október11, 2018 Megoszt Elküldve Október11, 2018 (edited) On 2018. 10. 09. at 23:11, szabopal írta: Hello! A fényszóró tetején (általában a kereszt merevítőn lévő gumi dugó alatt), van egy 6-os imbusz műanyag csavar (legmélyen talán kereszthornyos), ami egy fogaskereket teker. Azzal tudod a magasságát állítani. Az oldal irányú mozgatását pedig a külső rögzítőfül mellett, közvetlenül a sárvédő ív elem csücskénél lévő szintén 6-os műanyag imbusszal. Szia! Köszi. A bal oldalit sikerült állítani, de a jobb oldalit nem. Se le, se fel. Néztem, a fogaskereket tekeri, de meg se mozdult a fényszóró. Módosítva Október11, 2018 : nyikszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
akoskombi Elküldve Október11, 2018 Megoszt Elküldve Október11, 2018 Sziasztok, Olyan hibajelenségem van, hogy a középkonzolomon néha nem megy a világítás - csak a rádió bekapcsoló gomb háttérvilágítása ég, a többi ami alatta van sötétségben marad. Műszerfal többi része minden aminek kell világít. Persze nem mindig rossz, van amikor minden jól világit. Mi lehet? Halódik benne rizsszem izzó és 1 van vagy sorbakötött az a rész? Egyéb okból most cseréltem a világításkapcsolót (a tompítottat nem mindig kapcsolta fel és nem volt kedvem újra szétszedni tisztitgatni), nem az okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október12, 2018 Megoszt Elküldve Október12, 2018 19 órája, akoskombi írta: Sziasztok, Olyan hibajelenségem van, hogy a középkonzolomon néha nem megy a világítás - csak a rádió bekapcsoló gomb háttérvilágítása ég, a többi ami alatta van sötétségben marad. Műszerfal többi része minden aminek kell világít. Persze nem mindig rossz, van amikor minden jól világit. Mi lehet? Halódik benne rizsszem izzó és 1 van vagy sorbakötött az a rész? Egyéb okból most cseréltem a világításkapcsolót (a tompítottat nem mindig kapcsolta fel és nem volt kedvem újra szétszedni tisztitgatni), nem az okozza. Amennyiben Behr fűtésed van, akkor igen, 1db izzó van a középkonzolban, amit úgy tudsz cserélni, hogy a középső tekerőgombot lehúzod (baromi nehezen jön, de ésszel csináld mert ha fogóval megfogod, lejön róla a festék), és alatta látni is fogod az egy szem rizsszemizzót. Delphi rendszerű fűtésre ez nem igaz, ott sajnos szét kell bontani az egész középkonzolt mert a fűtéskapcsolóban levő izzókat (ott azt hiszem kettő van) csak hátulról tudod cserélni. És hogy hogyan tudod megállapítani hogy Behr vagy Delphi rendszerű fűtésed van-e? Így: Behr vagy Delphi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabopal Elküldve Október13, 2018 Megoszt Elküldve Október13, 2018 (edited) Rendben, várom téves, nem ide Módosítva Október16, 2018 : szabopal Link to comment Megosztás: More sharing options...
akoskombi Elküldve Október15, 2018 Megoszt Elküldve Október15, 2018 On 10/12/2018 at 7:06 PM, tgabika76 said: Amennyiben Behr fűtésed van, akkor igen, 1db izzó van a középkonzolban, amit úgy tudsz cserélni, hogy a középső tekerőgombot lehúzod (baromi nehezen jön, de ésszel csináld mert ha fogóval megfogod, lejön róla a festék), és alatta látni is fogod az egy szem rizsszemizzót. Delphi rendszerű fűtésre ez nem igaz, ott sajnos szét kell bontani az egész középkonzolt mert a fűtéskapcsolóban levő izzókat (ott azt hiszem kettő van) csak hátulról tudod cserélni. És hogy hogyan tudod megállapítani hogy Behr vagy Delphi rendszerű fűtésed van-e? Így: Behr vagy Delphi? Köszönöm, Behr van, szoktam cserélni a pollenszűrőt. A többieknek is, pontatlan voltam a leirással, tényleg csak a hűtés-fűtés-tekerő gombok nem világítanak - a szivargyujtó igen és ülésfűtés kapcsolók is, de a nagy sötétéség a feltűnő, amikor nem világít, rosszul emlékeztem. Behr rendszerhez külső-belső keringetést át váltó motort milyet érdemes venni? Ha egyáltalán van többféle, webshopokban nem találtam meg amúgy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Október16, 2018 Megoszt Elküldve Október16, 2018 5 órája, akoskombi írta: Köszönöm, Behr van, szoktam cserélni a pollenszűrőt. A többieknek is, pontatlan voltam a leirással, tényleg csak a hűtés-fűtés-tekerő gombok nem világítanak - a szivargyujtó igen és ülésfűtés kapcsolók is, de a nagy sötétéség a feltűnő, amikor nem világít, rosszul emlékeztem. Behr rendszerhez külső-belső keringetést át váltó motort milyet érdemes venni? Ha egyáltalán van többféle, webshopokban nem találtam meg amúgy sem. link BEHR servo. Csak a motort kell cserélni, más nem megy tönkre. Boltban komplett 14500, vagy veszel 1 motort 200-1000-ért és kicseréled... Link to comment Megosztás: More sharing options...
techlock Elküldve Október23, 2018 Megoszt Elküldve Október23, 2018 Sziasztok! Van egy Opel Astra G Caravan 1.2-es autóm, ahol a központi zár távirányítója nem működik. Ha kulccsal zárom le, akkor minden oké, mindegyik ajtó lezáródik. De a kulcson lévő távirányító már nem jó. A távirányító elektronikáján a forrasztás elengedett.1-2 évig úgy használtam, hogy egy papírral kitömtem, hogy szoros legyen. Aztán már így sem volt jó. Mostanában meg lett csináltatva a kulcs, elem is lett cserélve és ki is lett mérve. Állítólag azzal már nincs gond. Próbáltam a kulcs betanítását lentebb leírt módszerrel, de sajnos sikertelenül. Kapcsolja be a gyújtást: a rendszer 30 másodpercig programozásra kész állapotban van. Röviden nyomja le az egyik gombot a távvezérlőn mialatt a kulcs a gyújtáskapcsolóban van. Ezzel megtörténik az újraprogramozás. Mi lehet a baj? Valami javaslat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Október23, 2018 Megoszt Elküldve Október23, 2018 30 perce, techlock írta: Sziasztok! Van egy Opel Astra G Caravan 1.2-es autóm, ahol a központi zár távirányítója nem működik. Ha kulccsal zárom le, akkor minden oké, mindegyik ajtó lezáródik. De a kulcson lévő távirányító már nem jó. A távirányító elektronikáján a forrasztás elengedett.1-2 évig úgy használtam, hogy egy papírral kitömtem, hogy szoros legyen. Aztán már így sem volt jó. Mostanában meg lett csináltatva a kulcs, elem is lett cserélve és ki is lett mérve. Állítólag azzal már nincs gond. Próbáltam a kulcs betanítását lentebb leírt módszerrel, de sajnos sikertelenül. Kapcsolja be a gyújtást: a rendszer 30 másodpercig programozásra kész állapotban van. Röviden nyomja le az egyik gombot a távvezérlőn mialatt a kulcs a gyújtáskapcsolóban van. Ezzel megtörténik az újraprogramozás. Mi lehet a baj? Valami javaslat? Szia. Lehet hogy a nyomogobok, mikrokapcsolok is oda vannak. Vagy meg mindig az elemtartoval van a gond es nincs rendes erintkezese. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts