DarthVödör Elküldve Augusztus8, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2018 19 perce, kalmim írta: Sziasztok Kicseréltem a mid kijelzőt és de nem valos értékeket ir. Teli tanknál 150km-t ir átlag fogyasztásra 30l-eket. Az enyém 1.8 a kijelző valószínűleg 2.2 -ből valo. Mit és hogyan kel átállítani hogy jó legyen? A MID-ben található EEPROM tartalmat kell átíri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kalmim Elküldve Augusztus8, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2018 4 órája, DarthVödör írta: A MID-ben található EEPROM tartalmat kell átíri. Akkor az annyit nem ér, ez is pixelhibás kicsit.Majd rendelek bele veramont.Azért köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lzsolti2 Elküldve Augusztus9, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2018 Sziasztok! Segítsetek kérlek! Ha van az autómban komfort modul, azt hol kellene keresnem, találnom? Köszönettel Zsolti Link to comment Megosztás: More sharing options...
kalmim Elküldve Augusztus9, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2018 (edited) 5 órája, lzsolti2 írta: Sziasztok! Segítsetek kérlek! Ha van az autómban komfort modul, azt hol kellene keresnem, találnom? Köszönettel Zsolti A jobb oldali á oszlop alján belülről a kárpit alat.Ha jol emlékszem. Módosítva Augusztus9, 2018 : kalmim 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus9, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2018 5 órája, kalmim írta: A jobb oldali á oszlop alján belülről a kárpit alat.Ha jol emlékszem. Így van. ilyet keress: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lzsolti2 Elküldve Augusztus9, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2018 Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyepal Elküldve Augusztus12, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2018 Üdv!remélem jó helyenteszem fel a kérdéseket. Most vettem egy 2007-es g Astra classicot, 1.6 twinsport. A hirdetés szerint van benne asr és eső is de én nem tudom ez miből derül ki. A kerek több indításának is kiporgott, az asr nem működött. De tudni kell hogy hibás az ABS jeladó is, világít a lámpa és a kilométer óra is időnként leesik. Honnan tudom hogy ezek az extrák benne vannak a kocsiban, lehet a jeladó hibája miatt nem működnek? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Augusztus12, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2018 (edited) On 2018. 08. 09. at 9:26, lzsolti2 írta: Sziasztok! Segítsetek kérlek! Ha van az autómban komfort modul, azt hol kellene keresnem, találnom? Köszönettel Zsolti Szia! Az anyósülés felőli oldalon jobb kerékjáratnál műanyag mögött.1 csavar tartja. de látom már válaszoltak rá. Uppsz Módosítva Augusztus12, 2018 : Sadebilly Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus12, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2018 1 órával ezelőtt, Gyepal írta: Üdv!remélem jó helyenteszem fel a kérdéseket. Most vettem egy 2007-es g Astra classicot, 1.6 twinsport. A hirdetés szerint van benne asr és eső is de én nem tudom ez miből derül ki. A kerek több indításának is kiporgott, az asr nem működött. De tudni kell hogy hibás az ABS jeladó is, világít a lámpa és a kilométer óra is időnként leesik. Honnan tudom hogy ezek az extrák benne vannak a kocsiban, lehet a jeladó hibája miatt nem működnek? köszi A másik topic-ban is kérdeztél, így inkább egy helyen összeszedve egy kicsit itt próbálok reagálni valami használhatót: mint írtad töltesz fel videót amit nagyon támogatnék (vagy keress videót a youtube-on, lehet rálelsz a hibaképre) mert neme sajnos semmit nem mond a "nyomorgó" hang.... Egyébként kb sem sikerült azonosítani hogy honnan jön? Mert könnyen lehet hogy nem is a motortérből hanem a futóműből, tehát akár csapágy, a féknél valami, az is segíthetne hogy ciklikus a hang vagy a sebesség növelésére gyorsul vagy megszűnik vagy hasonló... Más: ha a nem működik valami (pl ABS), akkor miként tesztelnéd a meglétét és a funkcióját? Ha gyújtásra teszed világít az ABS felirat majd kialszik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyepal Elküldve Augusztus12, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2018 A hang amikor előjön akkor állandó. Alapjáraton és menetközben is folyamatos nem változik. Egész konkrétan a motorról jön, biztos nem futómű és sztem nem is ékszíj. Az ABS jeladó gyújtás után elalszik de aztán menetközben újra felvillan és idővel a kilométer óra is elmegy. Ez nem függ össze a másik hibával ez már megvolt amikor elhoztuk az autót bár a próbálkozom pont nem látszott. Az asr esp funkció azért is érdekel mert másról is kiderült nem igaz ami a hirdetésben volt és.fontolgatom hogy lépjek-e emiatt, hiszen ezért vettünk egy drágább de elvileg újabb és jobban felszerelt autót, viszont buknak kia dolgok és.meg csak egy hete van nálunk az autó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Augusztus12, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2018 33 perce, Gyepal írta: A hang amikor előjön akkor állandó. Alapjáraton és menetközben is folyamatos nem változik. Egész konkrétan a motorról jön, biztos nem futómű és sztem nem is ékszíj. Az ABS jeladó gyújtás után elalszik de aztán menetközben újra felvillan és idővel a kilométer óra is elmegy. Ez nem függ össze a másik hibával ez már megvolt amikor elhoztuk az autót bár a próbálkozom pont nem látszott. Az asr esp funkció azért is érdekel mert másról is kiderült nem igaz ami a hirdetésben volt és.fontolgatom hogy lépjek-e emiatt, hiszen ezért vettünk egy drágább de elvileg újabb és jobban felszerelt autót, viszont buknak kia dolgok és.meg csak egy hete van nálunk az autó Twinport szelep vagy fojtószelepház is lehet a hang okozója. Én lehet, hogy visszavinném azt az autót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus12, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2018 48 perce, Gyepal írta: A hang amikor előjön akkor állandó. Alapjáraton és menetközben is folyamatos nem változik. Egész konkrétan a motorról jön, biztos nem futómű és sztem nem is ékszíj. Az ABS jeladó gyújtás után elalszik de aztán menetközben újra felvillan és idővel a kilométer óra is elmegy. Ez nem függ össze a másik hibával ez már megvolt amikor elhoztuk az autót bár a próbálkozom pont nem látszott. Az asr esp funkció azért is érdekel mert másról is kiderült nem igaz ami a hirdetésben volt és.fontolgatom hogy lépjek-e emiatt, hiszen ezért vettünk egy drágább de elvileg újabb és jobban felszerelt autót, viszont buknak kia dolgok és.meg csak egy hete van nálunk az autó Ennyiből nem is tippelgetnék, rengeteg minden lehet a hang okozója... Ellenben a különlegesebb extrák és a Classic II nekem valahogy picit ellentmondásos, közel sem vagyok biztos abban hogy az ASR elérhető volt a G Classic II-ben. (Egyébként szerintem Twinport-ot vettél és nem Twinsport-ot...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Augusztus13, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2018 7 órája, Gyepal írta: A hang amikor előjön akkor állandó. Alapjáraton és menetközben is folyamatos nem változik. Egész konkrétan a motorról jön, biztos nem futómű és sztem nem is ékszíj. Az ABS jeladó gyújtás után elalszik de aztán menetközben újra felvillan és idővel a kilométer óra is elmegy. Ez nem függ össze a másik hibával ez már megvolt amikor elhoztuk az autót bár a próbálkozom pont nem látszott. Az asr esp funkció azért is érdekel mert másról is kiderült nem igaz ami a hirdetésben volt és.fontolgatom hogy lépjek-e emiatt, hiszen ezért vettünk egy drágább de elvileg újabb és jobban felszerelt autót, viszont buknak kia dolgok és.meg csak egy hete van nálunk az autó Konkrétan átb@sztak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus13, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2018 12 órája, Gyepal írta: A hang amikor előjön akkor állandó. Alapjáraton és menetközben is folyamatos nem változik. Egész konkrétan a motorról jön, biztos nem futómű és sztem nem is ékszíj. Az ABS jeladó gyújtás után elalszik de aztán menetközben újra felvillan és idővel a kilométer óra is elmegy. Ez nem függ össze a másik hibával ez már megvolt amikor elhoztuk az autót bár a próbálkozom pont nem látszott. Az asr esp funkció azért is érdekel mert másról is kiderült nem igaz ami a hirdetésben volt és.fontolgatom hogy lépjek-e emiatt, hiszen ezért vettünk egy drágább de elvileg újabb és jobban felszerelt autót, viszont buknak kia dolgok és.meg csak egy hete van nálunk az autó A hang kapcsán még az ugrott be, hogy lehet hogy a szervokormány hangjára gondolsz? Mert sokan akik nem ismerik a G vagy H Astra-t, a szervó rásegítés működését jellemző hangra azt hiszik hogy meghibásodás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus13, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2018 13 órája, Cs. Zoltán írta: Twinport szelep vagy fojtószelepház is lehet a hang okozója. Én lehet, hogy visszavinném azt az autót! Ebben nincs szekunder levegő fúvóka? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyepal Elküldve Augusztus13, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2018 Közben hazajöttünk a balcsirol, gond nélkül. Amikor megálltunk még egyszer meghallgattam, felnyitott motorháztetőnel és most határozottan ekszijnak tűnt. Már kértem időpontot a szerelonktol. Valszeg tényleg átvertek bizonyos szinten. Közben meg az autó az eddig látottakhoz képest rozsda és belső tér szempontból a legszebb. Nincs kedvem elölről kezdeni az autókereskedők ha nem muszáj, inkább csak a hibák javítási költséget behajtani, ha kiderül hogy tudniuk kellett róla. Nagyon tudnám szeretni az autót, ha nem kell attól felni mikor jön a következő rejtett hiba. Köszi mindenkinek a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyepal Elküldve Augusztus13, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2018 Itt a video: https://vimeo.com/284707085 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Augusztus13, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2018 40 perce, Gyepal írta: Itt a video: https://vimeo.com/284707085 Ez generátor is simán lehet... De vezérlés is lehet, mármint annak valamelyik egysége (pl feszítő csapágy), de a hosszbordás szíjnak feszítő görgője is tud hangot adni... A Z16XEP motor szerkezeti felépítését annyira nem ismerem, de megkockáztatom hogy a hosszbordás szíj relatíve könnyen levehető mint Z16XE esetében, és akkor a generátor is kézzel átforgatható és a feszítő görgő is. De ilyen hang tényleg millió dologból jöhet, szerelőnek több ötlete lenne ha élőben a motorteret vizslatná.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszabi Elküldve Augusztus16, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2018 (edited) Sziasztok! Új vagyok itt, de már nem az első Astram van, jelenleg egy G Caravan. Kicsit elkezdtem tuningolni, de tényleg csak kicsit, nem is nevezném talán tuningnak. A lényeg, hogy gondoltam a hátsó ajtókba is teszek hangszórót. Megtudtam, hogy 13 cm-es kell bele, és, hogy kell kiemelő keret. Mi sem egyszerűbb (gondoltam akkor), este a neten kerestem 13 cm-es hangszórókat és Astra G hátsó ajtóhoz való kiemelő keretet. Megrendeltem személyes átvétellel. Pár nap múlva e-mail-t kaptam, hogy nincs a megrendelt hangszóró, de ad helyette Ground Zero GZIF 52X-et, úgy, hogy nem kellett ráfizetnem, pedig kb. kétszer annyiba került, mint az eredetileg rendelt SAL. A megrendelt keret cikkszáma 27123-04. Otthon sehogy nem akart összeállni a cucc, a hangszóró nem ment bele a keretbe és a hangszóró rögzítőfülei kilógtak, nem volt mihez rögzíteni. Órákig kínlódtam, neten kerestem, ahogy ilyenkor szokás. Egy autóhifis oldalon leírják, hogy ebbe a beépítő keretbe csak az a hangszóró jó, amelyiknél a 13 cm-es körön belül fúrtak lyukakat a rögzítő csavarnak (pl. Mecatron130 mm). A leírásokban azt is megtaláltam, hogy az általam vásárolt beépítőkeretbe maximum 111,5 mm átmérőjű hangszóró építhető be. A Ground Zero pedig hiába az elvileg beépíthető 130 mm átmérőjű, a leírásában szerepel, hogy a beépítéshez minimálisan 114 mm átmérőjű nyílás kell. Szóval írtam a cégnek, másnap mentem, a pasi adott másik keretet. Belepróbáltuk a hangszórót, ebbe belement és a rögzítőfülek is lyukon voltak. Szemre kicsit nagynak találtam, de rá volt írva, hogy Opel 130 mm, a cikkszáma 271230-01. Hazamentem és szerelésbe kezdtem. Ajtót szétszedtem, az ablakemelő zégergyűrűjével kicsit kínlódtam, de megoldottam. Aztán jött a feketeleves. A beépítő keret nem a G Astra hátsó ajtajába való Nagy bele, nincsenek lyukon a csavarhelyek. Ha beteszem - mondjuk úgy, hogy fúrok lyukakat - akkor meg nem lehetne visszarakni a kárpitot. Itt egy kicsit feladtam Írtam a cégnek ismét, azt sem mondanám, hogy amatőrök, még ha nagyon annak tűnnek is, mert egy kifejezetten autó hifivel foglalkozó cég, beépítő műhellyel. Nem értem, hogy egy ilyen egyszerű feladatot nem tudnak megoldani, pedig a G Astra nem ritka autó, ezerszámra futkos. Nagy segítség lenne, ha valaki tudna mondani egy olyan beépítő keretet (lehetőleg linkkel, vagy cikkszámmal), ami jó a G Astra hátsó ajtóba és beletehető a Ground Zero GZIF 52X hangszóró (fülek körön kívül, beépítéshez 114 mm átmérőjű nyílás kell). Bocsánat, ha hosszú voltam. Módosítva Augusztus16, 2018 : pszabi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Augusztus16, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2018 Szia! en innen rendeltem annak idején tokeletes hatra http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=1134&termek=21779 13 cm átmérőjű pioneer hangszóró van hátul elol 16cm JVC furatok stimmelnek a kasztniban.A keretre meg úgy fordítottam hogy a hangszórót hogy jó legyen viszont a “füleit” behajtottam vagy le is lehet vágni mert az ki tud tartani Remélem segítettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyepal Elküldve Augusztus16, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2018 Atnyalaztam közben a szervizkonyvet, hogy mi van az állítólagos extrákkal. Ha jól értem az asr/esp jele hogy van egy TC kapcsoló a váltó felett, ne ez nincs de ahogy végignéztem az összes ezzel hirdetett autót egyiken se látszik, akkor az összes hirdetés kamu? A gyári riasztó ledje nem világít pedig állítólag van benne riasztó. Isofixet is írtak, ennek sincs nyoma, mondjuk ezt eszre vehettem volna. Nem megy az ablakait és, nem ég a led. Ezt a vételt úgy tűnik, kicsit elkapkodtam. Az opeltol le lehet kérni, hogy milyen felszereltséggel adtak el az autót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszabi Elküldve Augusztus16, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2018 22 perce, Sadebilly írta: http://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=1134&termek=21779 Az a baj, hogy ebbe a keretbe is csak olyan hangszóró építhető be, amelyiknek a 13 cm-es körön belül vannak a rögzítési pontjai. Ilyen pedig alig van, azok sem a jobb fajtákból valók. És az én Ground Zerom sem ilyen. Te hogy rögzítetted a hangszórót, ha nem a gyári rögzítőfülekkel? Azt sem tudom, hogy mekkora átmérőjű a nyílás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Augusztus16, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2018 (edited) 27 perce, pszabi írta: Az a baj, hogy ebbe a keretbe is csak olyan hangszóró építhető be, amelyiknek a 13 cm-es körön belül vannak a rögzítési pontjai. Ilyen pedig alig van, azok sem a jobb fajtákból valók. És az én Ground Zerom sem ilyen. Te hogy rögzítetted a hangszórót, ha nem a gyári rögzítőfülekkel? Azt sem tudom, hogy mekkora átmérőjű a nyílás. Holnap esetleg ha gondolod mérek és fotozok egyet. Adtak a hangszóróval csavarokat és az új kiemelokereten több lyuk van így odaforgattam.Ha jól látom 4 kiálló füled van és azok kintebb esnek.Az egyik nekem is ilyen volt... ezeket a füleket hajtottam vissza de nekem volt egy fém káva amiben voltak lyukak és azok már stimmeltek lefotozom holnap Módosítva Augusztus16, 2018 : Sadebilly Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszabi Elküldve Augusztus16, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2018 Szerintem a tiéd valami ilyesmi Pioneer lehet: https://www.emag.hu/pioneer-auto-hangszoro-35-w-13-cm-ts-g1310f/pd/DMLJF0BBM/?utm_source=price_comparer&utm_medium=cpc_emag&utm_campaign=arukereso_new_2018&utm_content=arukereso_hu&cmpid=72648 Ez jó, mert ennél van lyuk a 13 cm-es körön belül is. Sajnos a Ground Zero nem ilyen, semmilyen más módon nem lehet rögzíteni, csak a kiálló füleivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Augusztus16, 2018 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2018 5 perce, pszabi írta: Szerintem a tiéd valami ilyesmi Pioneer lehet: https://www.emag.hu/pioneer-auto-hangszoro-35-w-13-cm-ts-g1310f/pd/DMLJF0BBM/?utm_source=price_comparer&utm_medium=cpc_emag&utm_campaign=arukereso_new_2018&utm_content=arukereso_hu&cmpid=72648 Ez jó, mert ennél van lyuk a 13 cm-es körön belül is. Sajnos a Ground Zero nem ilyen, semmilyen más módon nem lehet rögzíteni, csak a kiálló füleivel. Akkor ne haragudj de valószínű hogyha rogzited mert gyártasz neki fület akkor is ki fogja tartani a Karpitot.A fülei nekem ezért kellett lehajtani mert a karpitott nem akartam átalakítani ...bár lehet hogy bátortalan voltam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts