Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok !

A megnövekedett autopályás km-ek miatt elszántam magam a tempomat beépítésére. Y17dt 2004-es a vas. Ha jól emlékezem németországban összeszerelt. A fékpedálnál és a kuplungnál bent van a kapcsoló és be van vezetékelve. A kormány oszlopon azonban nem találtam a tempomat csatiját. Elképzelhető, hogy az nincs kiépítve? Illetve lehet ilyen csatlakozót venni, vagy csipjem le a karról kinyúlót is és rakjam össze saruval esetleg forrasztással?

Elküldve
1 órával ezelőtt, gyurigyerek írta:

Sziasztok !

A megnövekedett autopályás km-ek miatt elszántam magam a tempomat beépítésére. Y17dt 2004-es a vas. Ha jól emlékezem németországban összeszerelt. A fékpedálnál és a kuplungnál bent van a kapcsoló és be van vezetékelve. A kormány oszlopon azonban nem találtam a tempomat csatiját. Elképzelhető, hogy az nincs kiépítve? Illetve lehet ilyen csatlakozót venni, vagy csipjem le a karról kinyúlót is és rakjam össze saruval esetleg forrasztással?

Szia!
Könnyen elképzelhető a dolog, hogy nincsen kiépítve előre a kormányoszlopon a csatlakozó. Nekem pl a motortéri kötegen nem volt rajta a tempomat vezetéke, beltérben meg a kormányoszlopnál ott volt...  Célszerű bontásból venni egy ilyen csatlakozót, a forrasztás se rossz megoldás, de mindenképp gyáriasabb és eredetibb ha a csatival együtt behúzol mindent! 

Ha kell segítség az alkatrészek beszerzésében, írj bátran! :)

Elküldve (edited)
31 perce, Sabby1994 írta:

Szia!
Könnyen elképzelhető a dolog, hogy nincsen kiépítve előre a kormányoszlopon a csatlakozó. Nekem pl a motortéri kötegen nem volt rajta a tempomat vezetéke, beltérben meg a kormányoszlopnál ott volt...  Célszerű bontásból venni egy ilyen csatlakozót, a forrasztás se rossz megoldás, de mindenképp gyáriasabb és eredetibb ha a csatival együtt behúzol mindent! 

Ha kell segítség az alkatrészek beszerzésében, írj bátran! :)

Köszi. Egyedül ez a csatlakozó tűnik elérhetetlennek eddig. :)

Gyári szám vagy cikkszám nagy segítség lenne a keresésben.

Módosítva : gyurigyerek
Elküldve
8 perce, gyurigyerek írta:

Köszi. Egyedül ez a csatlakozó tűnik elérhetetlennek eddig. :)

Gyári szám vagy cikkszám nagy segítség lenne a keresésben.

Írtam pm-et! Ennek így külön gyári száma nincs, ez a kábelkötegen van rajta! Komplett kábelkötegnek van cikkszáma, de azt meg eléggé macerás cserélni. Egy ilyenhez egyáltalán nem is érdemes!

Elküldve

Sziasztok!

2001-es G Astra Y17DT motorkód.

Pár napja csinálja, hogy megváltozik a hangja, hangosan kerepel néhány másodpercig, mint az öreg Tranzitok, aztán abbahagyja, kigyullad a hibalámpa, és működik minden rendesen.

Motor jár, jól húz, forog is, de világit a hibalámpa.

Következő indításkor ismétlődik.

Hibakód olvasót rádugva linking error jelzés van, holott eddig minden hibát sikerült kiolvasni, probléma nélkül. Már három különbözőt próbáltam, mindnél ugyanaz az eredmény.

Légyszi valami tanácsot, merre keresgéljek, hibakód nélkül nem szeretnék feleslegesen alkatrészeket cserélgetni.

Légtömegmérőt lehúztam, a csattogó jelenség akkor is megvolt, csak ugye ott már indítás után bejött a hiba .

Elküldve
On 11/14/2017 at 12:53, gyurigyerek írta:

Köszi. Egyedül ez a csatlakozó tűnik elérhetetlennek eddig. :)

Gyári szám vagy cikkszám nagy segítség lenne a keresésben.

Én anno felhívtam 6 bontót, egy helyen volt csatlakozó, de irreális árat montak rá.

Ilyen szerelhető csatlakozóval oldottam meg végül: https://hqelektronika.hu/termekek/csat-21040-ketsoros-csatlakozo-ures-dugo-4p (plusz az ellendarab, plusz pinek mindkettőbe)

Nem gyári, de legalább kiszerelhető marad a kar, és a kis pöcök miatt nem csúszik ki ez a csatlakozó sem magától.

Nekem a tűzfal és a kormánykapcsoló közötti vezeték hiányzott csak a gyári kábelkötegből.

Elküldve (edited)
18 órája, topyjo1 írta:

Sziasztok!

2001-es G Astra Y17DT motorkód.

Pár napja csinálja, hogy megváltozik a hangja, hangosan kerepel néhány másodpercig, mint az öreg Tranzitok, aztán abbahagyja, kigyullad a hibalámpa, és működik minden rendesen.

Motor jár, jól húz, forog is, de világit a hibalámpa.

Következő indításkor ismétlődik.

Hibakód olvasót rádugva linking error jelzés van, holott eddig minden hibát sikerült kiolvasni, probléma nélkül. Már három különbözőt próbáltam, mindnél ugyanaz az eredmény.

Légyszi valami tanácsot, merre keresgéljek, hibakód nélkül nem szeretnék feleslegesen alkatrészeket cserélgetni.

Légtömegmérőt lehúztam, a csattogó jelenség akkor is megvolt, csak ugye ott már indítás után bejött a hiba .

Felsőholtpont jeladó csere, dízel topikban van róla infó, illetve csillaggarázs? Milyen gázolaj van benne?

Módosítva : Handbrake
Elküldve
On 2017. 11. 16. at 11:03, Handbrake írta:

Felsőholtpont jeladó csere, dízel topikban van róla infó, illetve csillaggarázs? Milyen gázolaj van benne?

Shellnél tankolok évek óta.

Ma eljutottam villamosság szerelőhöz, neki volt egy komolyabb műszere.

Természetesen odafelé hibátlanul működött minden.

Főtengely holtpont jeladó hiba, és valami nagynyomású szivattyú jeladó hiba volt eltárolva.

Kitörölte, 20 percet kocsikáztunk, nem jött elő újra.

Hazaindultunk, kb 20km után ismét hibajel. Már bezártak, nem tudtam visszamenni.

Mi a rák az a nagynyomású szivattyú jeladó? Remélem az adagoló elektronika.

Elküldve
On 2017. 11. 17. at 20:43, topyjo1 írta:

Shellnél tankolok évek óta.

Ma eljutottam villamosság szerelőhöz, neki volt egy komolyabb műszere.

Természetesen odafelé hibátlanul működött minden.

Főtengely holtpont jeladó hiba, és valami nagynyomású szivattyú jeladó hiba volt eltárolva.

Kitörölte, 20 percet kocsikáztunk, nem jött elő újra.

Hazaindultunk, kb 20km után ismét hibajel. Már bezártak, nem tudtam visszamenni.

Mi a rák az a nagynyomású szivattyú jeladó? Remélem az adagoló elektronika.

A felsőholtpont jeladót magad is tudod cserélni. Az adagoló vezérlő elektronika már kcisit zsebbenyúlósabb + szelep csere is kell! Ha az a baja...

Elküldve
4 órája, nyikszi írta:

Sziasztok! Milyen izzó kell a levegőfújó kapcsoló alá? A Kisfiammal próbáltam kiszedetni, de leesett, így nem tudom milyen való oda:)

opel-astra-g-futes-szabalyzo.klimas-800x

 

Behr vagy Delphi?

Elküldve

Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni,hogy 2004-es g astrába (1.7 diesel isuzu) tempotatot illetve vülésfűtést ki tudna beszerelni és mennyiért?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Elküldve
On 2017. 11. 22. at 19:00, nyikszi írta:

Más, más izzó kell bele? :( Ahogy nézem Behr van nekem.

Ez Delphi a képen... :cool:

A Behr ilyen négyszögletes, és ebbe tudsz izzót cserélni úgy hogy a középső tekerőgombot lehúzod. A Delphiben hátulról lehet cserélni, szét kell szedni az egészet.

behr.jpg

Elküldve
On 2017. 11. 23. at 22:19, Geopake írta:

csipesszel.

Inkább a kivételhez kell csipesz, berakáshoz annyira nem. :) Igaz én már régen cseréltem.

Elküldve (edited)

Sziasztok! 

Segítséget kérnék gyári olvasólámpa bekötésre. Engem csak a lampa resze érdekel.  Akksirol probaltam, de az olvasó égőket nem tudtam kapcsolni, folyamatosan vilagitott.

 

590DSC_0900_tn.jpg

 

450DSC_0898_tn.jpg

 

Módosítva : jamies
Elküldve
15 perce, jamies írta:

Sziasztok! 

Segítséget kérnék gyári olvasólámpa bekötésre. Engem csak a lampa resze érdekel.  Akksirol probaltam, de az olvasó égőket nem tudtam kapcsolni, folyamatosan vilagitott.

 

590DSC_0900_tn.jpg

 

450DSC_0898_tn.jpg

 

1-es láb: MUT (1423) GY0.5; eredeti lámpa szürkéje
2-es láb: 15, F3.42, 5A, X1/10 (231); BK1; behúzott
3-as láb: --
4-es láb: --
5-ös láb: TEST, közösítve a 8-as lábbal
6-os láb: --
7-es láb: --
8-as láb: TEST (tető furat)
9-es láb: 30, F1.28, 5A, X1/76 (419); BK1; behúzott

  • Köszi! 2
Elküldve
On 2017. 11. 26. at 7:37, imy írta:

Inkább a kivételhez kell csipesz, berakáshoz annyira nem. :) Igaz én már régen cseréltem.

én mipolán csövel csináltam /motor benzincsö/

Elküldve
6 perce, jamies írta:

Sajnos nekem is a kepm minőség a probléma :-)

Mi ez a bigyó? Google képkeresővel talán lehet róla jobb minőségben is találni fotót. 

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.