Kukacka Elküldve Október21, 2017 Megoszt Elküldve Október21, 2017 8 órája, astra 1 írta: Ez való hozzá +4DB szegecs anya +csavar. Utastérlámpa mind kettő jó nekem az 1 van hozzá való vezetéket ki kell építeni,ha veszel csatlakozóval kérd. Hátra a 4-es jó szintén ki kell építeni a vezetéket.ez a kis kiegészítés kb 40000ft ha te csinálod. Ha érdekel a beszerelés menete egy email cím privátban. Az a baj ez a lemez max kartervédő, nálunk az iszonyatos dzsuvát kéne kintebb tartani a motorból. Arra ez nem jó, sőt még rosszabb. 40000Ft? Annyiból fél kocsit veszek. Elektrón és infón van a család fele, a bekötés és kábelezés nem gond, engem a fizikai paraméterek érdekelnek, a többi gyerekjáték Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Október21, 2017 Megoszt Elküldve Október21, 2017 4 órája, Kukacka írta: Az a baj ez a lemez max kartervédő, nálunk az iszonyatos dzsuvát kéne kintebb tartani a motorból. Arra ez nem jó, sőt még rosszabb. 40000Ft? Annyiból fél kocsit veszek. Elektrón és infón van a család fele, a bekötés és kábelezés nem gond, engem a fizikai paraméterek érdekelnek, a többi gyerekjáték Google a barátod hajrá Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve Október21, 2017 Megoszt Elküldve Október21, 2017 2 órája, astra 1 írta: Google a barátod hajrá Ha gyáriban rendelsz kábelköteget, elhiszem, hogy lesz 40k. Ha szervereknek megfelel az a szalagkábel, amit használnak, nekem is jó lesz, nem tűnik kilowattosnak egyik lámpa sem A többi kérdés ami inkább érdekes, mert arra semmilyen gyári rendes katalógus nincs, hiába van meg az összes gyári számom a burkolatokra, nem tudok keresni váz vagy motorszámra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Október21, 2017 Megoszt Elküldve Október21, 2017 On 2017. 10. 20. at 22:01, Kukacka írta: Adott egy Classic II Astra 1.4 XEP, ebbe menne utólag 1-2 dolog, mert kezd zavarni motorteres mocsok, egy kicsit a hang és belül pár apróság: Első körben: alsó motorburkolatból ez is felmegy? Íme. Elvben 8 csavar és 8 patent kell, ilyen meg ilyen. Második: felső burkolatból ez jó? Erről van szó Harmadik: kellene kapcsolható első lámpa és hátsó sorba is egy pilács. Elsőre 2 cuccot találtam: 1 és 2. Hátulra pedig ilyet. Ezekből melyiket célozzam be? Negyedik pedig pilácsos kapaszkodó: ilyet Mindegyik jó vagy valamiben tévedek? Motortér szigetelést tavaly vettem az enyémbe. Jelentéktelen a hatása, szvsz, pénzkidobás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve Október21, 2017 Megoszt Elküldve Október21, 2017 22 perce, Cs. Zoltán írta: Motortér szigetelést tavaly vettem az enyémbe. Jelentéktelen a hatása, szvsz, pénzkidobás. Én is erre tippeltem, annyira nem nagy tétel ha az alsó is jönne ugyanonnan. Itt fontossági sorrendben az alsó lenne a legérdekesebb. Nyáron piszok munka volt kitakkerolni mindent, mert ez a gépsas jár olyan helyeken ahol sok más SUV sem és tényleg sok a mocsok. Az a kis lyukas kartervédő az nagyon semmi, a kérdés az, teljes-e az átjárás Astrán belül a benzin-diesel és sima Astra ClassicII Astra között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
morattila Elküldve Október22, 2017 Megoszt Elküldve Október22, 2017 15 órája, Cs. Zoltán írta: Motortér szigetelést tavaly vettem az enyémbe. Jelentéktelen a hatása, szvsz, pénzkidobás. Azért szerintem télen hamarabb be melegszik a motor és nem hidegen forog olyan sokat, én is vettem és sok szerelő azt mondta jobb a motornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Október22, 2017 Megoszt Elküldve Október22, 2017 6 órája, morattila írta: Azért szerintem télen hamarabb be melegszik a motor és nem hidegen forog olyan sokat, én is vettem és sok szerelő azt mondta jobb a motornak. Én is vettem.Nem olyan rideg a géptető ha kinyitom néha Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibus Elküldve Október23, 2017 Megoszt Elküldve Október23, 2017 On 2017. 10. 21. at 11:08 PM, Kukacka said: Ha gyáriban rendelsz kábelköteget, elhiszem, hogy lesz 40k. Ha szervereknek megfelel az a szalagkábel, amit használnak, nekem is jó lesz, nem tűnik kilowattosnak egyik lámpa sem A többi kérdés ami inkább érdekes, mert arra semmilyen gyári rendes katalógus nincs, hiába van meg az összes gyári számom a burkolatokra, nem tudok keresni váz vagy motorszámra. Nem tudom, hogy milyen szalagkábele van a szervereknek, de ez biztos valami általános szabály, hogy akkor jó lesz máshova is Én IDE és SCSI kábeleknél láttam szalagkábelt, amik kb 0.08 vagy 0.14 négyzetmilliméteres keresztmetszetűek. Nekem az első belső világítás izzóm 10W-os, az már majdnem 1 Amper, ami egy ilyen vékony kábel terhelésének eléggé a felső határa. Nem beszélve arról, ha rövidzárlat lép fel és 5 vagy 7.5A-es biztosítékra van kötve, mert akkor kigyullad és elég. Szóval csak azért mondom, mert jó, ha minden passzol az áramkörben. Nekem egyszer füstölt a Pajerom teljes hosszában, mert egy marha hátrahúzott egy pozitívot, letestelődött valahogy, de egy olyan pontra kötötte, hogy a biztosíték vígan elvitte a zárlati áramot, én meg csak pislogtam, hogy hova nyúljak. De ha a csapat egyik fele elektros, akkor ezt biztos tudják. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve Október24, 2017 Megoszt Elküldve Október24, 2017 5 órája, Tibus írta: Nem tudom, hogy milyen szalagkábele van a szervereknek, de ez biztos valami általános szabály, hogy akkor jó lesz máshova is Én IDE és SCSI kábeleknél láttam szalagkábelt, amik kb 0.08 vagy 0.14 négyzetmilliméteres keresztmetszetűek. Nekem az első belső világítás izzóm 10W-os, az már majdnem 1 Amper, ami egy ilyen vékony kábel terhelésének eléggé a felső határa. Nem beszélve arról, ha rövidzárlat lép fel és 5 vagy 7.5A-es biztosítékra van kötve, mert akkor kigyullad és elég. Szóval csak azért mondom, mert jó, ha minden passzol az áramkörben. Nekem egyszer füstölt a Pajerom teljes hosszában, mert egy marha hátrahúzott egy pozitívot, letestelődött valahogy, de egy olyan pontra kötötte, hogy a biztosíték vígan elvitte a zárlati áramot, én meg csak pislogtam, hogy hova nyúljak. De ha a csapat egyik fele elektros, akkor ezt biztos tudják. Percig sem mondtam, hogy adatátvitelről van szó Végül 0.5-ös sodrott lesz majd bent, mert ha már rászánom az időt akkor legyen bárki által érthető és ne kelljen külön táblázat a dekódoláshoz. Szépen gyári színkódra from scratch, ha minden igaz, akkor megvan minden cuccnak a kapcsolása is aztán nem kell majd bogarászni mi micsodát rejt. Ha mindenben rendes égő van kereken 5A-t számoltam így gyorsan fejben, nyilván lesz kevés veszteség a hossz miatt, de bőven benne vagyunk. Nem beszélve arról, hogy első dolog lesz kidobálni minden sima izzószálast, utána meg 1A lesz az egész Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bmájki Elküldve Október24, 2017 Megoszt Elküldve Október24, 2017 On 2017. 09. 29. at 6:35, zolikaDB írta: Sziasztok! Bmájki fórumtárs volt olyan kedves és készített egy leírást a hátsó kapaszkodók világítósra való cseréjének menetéről, bekötéséről! Kérésére feltöltöm ide a dokumentumot! hátsó kapaszkodó beszerelése #opel #astra #világítós #kapaszkodó #leírás Szia Kukacka! Ebből is jöhet infó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kukacka Elküldve Október24, 2017 Megoszt Elküldve Október24, 2017 5 órája, Bmájki írta: Szia Kukacka! Ebből is jöhet infó. Köszi, igen, ezt már kigugliztam. Majd ha van idő ledokumentálok, mert nulláról építve a NYÁK verziós dolgok picit bonyolultabbak. 1,5 nap alatt lett meg az első lámpa kiosztása is egy ukrán fórumról Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Október24, 2017 Megoszt Elküldve Október24, 2017 Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.Adott egy caravan amibe vásároltam hátsó elektromos ablakot és kapcsolokat.Szerencsém volt mert a hátsó ajtóban minden kábel benne volt(1999 es ) radugtam a csatlakozora es a kapcsolok is a helyükön.De a bowdenes motor meg sem mozdul. megneztem a. Csatikat sehol semmi áram.Csak az elsők mozognak.Biztik rendben.Esetleg tud valaki valamit? Masik pedig hogy vettem egy magnetti marrelli tempomatos kart és egyből működött.Esetleg egy olyan visszajelző modult amiről korábban olvastam hol lehetne kapni. köszönöm és elnézést a hosszért ! peace Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október27, 2017 Megoszt Elküldve Október27, 2017 On 2017. 10. 24. at 21:40, Sadebilly írta: Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem.Adott egy caravan amibe vásároltam hátsó elektromos ablakot és kapcsolokat.Szerencsém volt mert a hátsó ajtóban minden kábel benne volt(1999 es ) radugtam a csatlakozora es a kapcsolok is a helyükön.De a bowdenes motor meg sem mozdul. megneztem a. Csatikat sehol semmi áram.Csak az elsők mozognak.Biztik rendben.Esetleg tud valaki valamit? Masik pedig hogy vettem egy magnetti marrelli tempomatos kart és egyből működött.Esetleg egy olyan visszajelző modult amiről korábban olvastam hol lehetne kapni. köszönöm és elnézést a hosszért ! peace valahol olvastam hogy a motorvezérlö valamelyik lába és a km ora mögött lévö csati 7 lába van összekötve és müxik a visszajelzö persze ha van benne izzo de nézz utána mert az a biztos.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október27, 2017 Megoszt Elküldve Október27, 2017 34 perce, astra írta: valahol olvastam hogy a motorvezérlö valamelyik lába és a km ora mögött lévö csati 7 lába van összekötve és müxik a visszajelzö persze ha van benne izzo de nézz utána mert az a biztos.. Nem fog működni. Nincs gyárilag kiépítve. Egyébként led-nek van helye nem izzónak. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sadebilly Elküldve Október27, 2017 Megoszt Elküldve Október27, 2017 Rendben akkor lemondok a visszajelzésről bár jó lett volna Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október27, 2017 Megoszt Elküldve Október27, 2017 On 2017. 10. 10. at 11:00, toclan írta: Hogyan forrasztottad be? Erről van valami leírás? Én szeretném lassan beszerelni a tempomatot. Kuplungkapcsolót mi alapján rendeljek? Z18XE. A Z18XE az nem elektromos gázpedálos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
leyattila Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már találkozott hasonló hibával. Adott egy 2003-as Z14XE motorkódú G Astra, amivel a következő problémám akadt. Nemrégiben a műszerfalon megjelent a motorvezérlő rendszer, elindulásgátló hiba. Kezdetben nem vettem észre folyamatos teljesítménycsökkenés, csak néha 3 hengerezett, mindegy volt, hogy hidegen vagy melegen. Azóta történt egy trafósor csere, gyertya csere, EGR, folytószelepház kitakarítás, de a hibát ez sem oldotta meg. Ezt követően is véletlenszerűen megjelenik a műszerfalon a hiba. Amikor nem adja ki, tökéletesen megy az autó szépen jár a motor, érezni a nyomatékot, viszont ha előjön a hiba teljesen erőtlenné válik (3800-4000-es fordulat fölé alig megy az autó. A hiba ki lett olvasva, ha jól tudom - hűtőventillátorok reléinek vezérlési hibája: P1481, P1482, P1483. Produkálhat-e ez ilyen jelenséget? Volt esetleg valakinek hasonló tapasztalata? Mit érdemes megnézni? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 4 órája, leyattila írta: Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki már találkozott hasonló hibával. Adott egy 2003-as Z14XE motorkódú G Astra, amivel a következő problémám akadt. Nemrégiben a műszerfalon megjelent a motorvezérlő rendszer, elindulásgátló hiba. Kezdetben nem vettem észre folyamatos teljesítménycsökkenés, csak néha 3 hengerezett, mindegy volt, hogy hidegen vagy melegen. Azóta történt egy trafósor csere, gyertya csere, EGR, folytószelepház kitakarítás, de a hibát ez sem oldotta meg. Ezt követően is véletlenszerűen megjelenik a műszerfalon a hiba. Amikor nem adja ki, tökéletesen megy az autó szépen jár a motor, érezni a nyomatékot, viszont ha előjön a hiba teljesen erőtlenné válik (3800-4000-es fordulat fölé alig megy az autó. A hiba ki lett olvasva, ha jól tudom - hűtőventillátorok reléinek vezérlési hibája: P1481, P1482, P1483. Produkálhat-e ez ilyen jelenséget? Volt esetleg valakinek hasonló tapasztalata? Mit érdemes megnézni? Előre is köszönöm! Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem motorvezérlő (ECU) hiba lesz. Itt megtalálod : http://www.autodigit.hu/motorvezerlo-javitas.html Nekem 50Eft-ba fájt! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 12 órája, Qpack írta: A Z18XE az nem elektromos gázpedálos? De igen, ahogy minden Z-vel kezdődő motorkódú motor az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 (edited) 22 órája, gezoli írta: Nem fog működni. Nincs gyárilag kiépítve. Egyébként led-nek van helye nem izzónak. akkor vedd ki a oracsoportot és nézd meg izzonak van kiépitve az y17 dt-knél ki van épitve csak vezetékezni kell 4 szál. Módosítva Október28, 2017 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 (edited) 16 perce, astra írta: akkor vedd ki a oracsoportot és nézd meg izzonak van kiépitve az y17 dt-knél ki van épitve csak vezetékezni kell 4 szál. Jól van na! Z14XE-nél SMD LED-et kell beültetni és nem elég vezetéket behúzni a visszajelzéshez. Nem tudja az ECU. Módosítva Október28, 2017 : gezoli 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október28, 2017 Megoszt Elküldve Október28, 2017 1 órával ezelőtt, gezoli írta: Jól van na! Z14XE-nél SMD LED-et kell beültetni és nem elég vezetéket behúzni a visszajelzéshez. Nem tudja az ECU. ...meg a Z18XE-nél is ugyanez a helyzet. Sőt a fentiek alapján én arra tippelnék, hogy az összes benzines Astránál 2001 után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leyattila Elküldve Október29, 2017 Megoszt Elküldve Október29, 2017 On 2017. 10. 28. at 12:26, gezoli írta: Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem motorvezérlő (ECU) hiba lesz. Itt megtalálod : http://www.autodigit.hu/motorvezerlo-javitas.html Nekem 50Eft-ba fájt! Helló! Köszönöm szépen a választ. Tegnap átnéztem, eltakarítgattam mindent, most 25km után nem hozta ki még a hibakódot, de kitudja. Váratlanul jön elő. Gépre rádugva milyen hibakódot hozott? Pontosan megállapítható ez a hiba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Október29, 2017 Megoszt Elküldve Október29, 2017 50 perce, leyattila írta: Helló! Köszönöm szépen a választ. Tegnap átnéztem, eltakarítgattam mindent, most 25km után nem hozta ki még a hibakódot, de kitudja. Váratlanul jön elő. Gépre rádugva milyen hibakódot hozott? Pontosan megállapítható ez a hiba? A linkelt oldalon ott van a hibakód lista, hogy miket produkál ha ECU hiba van. A Te hibakódjaid is közte vannak. Ne legyen igazam, de nagy a valószínűsége! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
leyattila Elküldve Október29, 2017 Megoszt Elküldve Október29, 2017 1 perc, gezoli írta: A linkelt oldalon ott van a hibakód lista, hogy miket produkál ha ECU hiba van. A Te hibakódjaid is közte vannak. Ne legyen igazam, de nagy a valószínűsége! Igen, egyébként ezt az oldalt én is néztem. Próbálok keresni egy szakit, és kinyomozni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts