Tibi0727 Elküldve Szeptember17, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2017 On 2017. 05. 05. at 13:30, gezoli írta: A leírásom alapján csináltad? Szia! El tudod küldeni nekem is a leírást a tempomathoz? Az elektromos ablakhoz is szeretnék leírást kérni, mert csak gyújtásra működik. 2000-es X16XEL. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember18, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2017 8 órája, Tibi0727 írta: Szia! El tudod küldeni nekem is a leírást a tempomathoz? Az elektromos ablakhoz is szeretnék leírást kérni, mert csak gyújtásra működik. 2000-es X16XEL. Köszi Ott van az aláírásomban. A gyári elektromos ablak csak gyújtáson működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mixi88 Elküldve Szeptember18, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2017 Sziasztok tudna valaki képet küldeni Y20dth motor térben lévő relékről amik a klíma ventilátor kapcsolják 2 ventilátoros a szekér. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi0727 Elküldve Szeptember18, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2017 5 órája, gezoli írta: Ott van az aláírásomban. A gyári elektromos ablak csak gyújtáson működik. Köszi, az meg van, de a bowdenes gázpedálhoz milyen plusz dolgok kellenek? Az elektromos ablaknál nem lehet megoldani, hogy legalább, ha a kulcs benne van, akkor működjön? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember18, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2017 2 órája, Tibi0727 írta: Köszi, az meg van, de a bowdenes gázpedálhoz milyen plusz dolgok kellenek? Az elektromos ablaknál nem lehet megoldani, hogy legalább, ha a kulcs benne van, akkor működjön? Gyújtás levétele után amíg a kulcsot ki nem húzod addig működik az ablakemelő. A bowdeneshez kell egy vezérlő doboz. Az elektromos bekötését nem ismerem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi0727 Elküldve Szeptember18, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2017 Nekem gyújtás levétele után sem működik. A 2001-ben igen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
snec Elküldve Szeptember18, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2017 8 órája, Tibi0727 írta: Az elektromos ablaknál nem lehet megoldani, hogy legalább, ha a kulcs benne van, akkor működjön? ha ráadod a gyújtást, és utána leveszed, de nem veszed ki a kulcsot, akkor menni fog Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember18, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2017 31 perce, snec írta: ha ráadod a gyújtást, és utána leveszed, de nem veszed ki a kulcsot, akkor menni fog Olvass vissza egy hszt.! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember19, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2017 21 órája, gezoli írta: Olvass vissza egy hszt.! Sztem olvasta. Az a helyzet hogy a kézikönyv szerint is működnie kell annak az ablaknak gyújtás levétel után, amíg a kulcsot ki nem vették. Szóval ott valami nem jó... esetleg nem lehet hogy Classic-ról van szó? Ott már lehet hogy ezt is butították... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tibi0727 Elküldve Szeptember20, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2017 Ez egy 2000 Edition! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Szeptember21, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2017 16 órája, Tibi0727 írta: Ez egy 2000 Edition! Nálam is megy, addig míg a kulcsot ki nem veszem. 2002 Link to comment Megosztás: More sharing options...
morattila Elküldve Szeptember22, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2017 On 2017. 09. 12. at 2:10, DarthVödör írta: Igen, az első hajlamos volt az elektromos zajokkal bekapcsolódni. A 2-es kompatibilis, csak a csatlakozót kell rádugni, és kész! Mivel nincs elektromos gázpedálos autóm, és eddig senki nem volt elég bátor, ezt a modult kipróbálás nélkül nem adom tovább. Viszont a modulban benne van a CC_LED vezérlés... nem kell külön modul. Ha szent célról van szó, én vállalom a kísérleti nyúl szerepét, csak mondjátok meg mit kell tennem. 1 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bucynus Elküldve Szeptember22, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2017 On 2017. 09. 12. at 17:43, tgabika76 írta: Igen, nekem is Omegáé van bent. Ha olyan kart sikerül találnod amin potméter is van az ablaktörlő intervallumának állításához, az csak jó, mert ezt is át lehet rakni az Astrába, csak akkor hozd el a hozzá való relét is (a biztosítéktáblában nagy szürke vagy citromsárga kocka, évjárat függő, a citromsárga az újabbik). Ez az enyémben is működhet? Pont tegnap az esőben gondolkoztam, hogy a szakaszoson kicsit gyorsítani kellene, de nagy szerelésbe nem mennék bele, annyit nem ér, viszont ha csak egy kar meg egy relé, akkor beszerezném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember23, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2017 5 órája, bucynus írta: Ez az enyémben is működhet? Pont tegnap az esőben gondolkoztam, hogy a szakaszoson kicsit gyorsítani kellene, de nagy szerelésbe nem mennék bele, annyit nem ér, viszont ha csak egy kar meg egy relé, akkor beszerezném. Enyémben is benne van és nagyon szeretem. Ritkán kell folyamatos üzemre kapcsolnom, csak a potit tekergetem. Itt a leírásom a beépítés menetéről: https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdOZWU4NjE1OTctNjUzMS00NDZlLTkzOGMtNWM3M2M1MTIwZjY2/edit?hl=en_US 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bucynus Elküldve Szeptember23, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2017 4 órája, gezoli írta: Enyémben is benne van és nagyon szeretem. Ritkán kell folyamatos üzemre kapcsolnom, csak a potit tekergetem. Itt a leírásom a beépítés menetéről: https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdOZWU4NjE1OTctNjUzMS00NDZlLTkzOGMtNWM3M2M1MTIwZjY2/edit?hl=en_US Köszi! Csak azért kérdeztem rá, mert az enyémből már sok drótot kispóroltak, de akkor majd ránézek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
piratson Elküldve Szeptember24, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2017 Sziasztok! Van egy gyári BEHR 37890 típusjelű, Astra G dízelekbe való elektromos fűtőtestem, csak azt nem tudom, hova kell beépíteni , és a rendelkezésemre álló javítási kézikönyvekben sem találtam semmit róla - állítólag ki van alakítva a gyári helye, és egyesek szerint a radiátor alá vagy fölé építették be . Tudna valaki segíteni, rajzzal, esetleg fényképpel és kapcsolási rajzzal? Előre is köszönettel! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember24, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2017 42 perce, piratson írta: Sziasztok! Van egy gyári BEHR 37890 típusjelű, Astra G dízelekbe való elektromos fűtőtestem, csak azt nem tudom, hova kell beépíteni , és a rendelkezésemre álló javítási kézikönyvekben sem találtam semmit róla - állítólag ki van alakítva a gyári helye, és egyesek szerint a radiátor alá vagy fölé építették be . Tudna valaki segíteni, rajzzal, esetleg fényképpel és kapcsolási rajzzal? Előre is köszönettel! Hát én a típusnévre keresve a Googleban találtam egy német nyelvű fórumot ahol éppen erről csevegnek (ott kép is van róla, nézd meg hogy egyre gondolunk-e), ott azt írják hogy ez bármelyik Behr fűtőrendszerrel szerelt autóhoz jó, nem csak a dízelhez (de nyilván ahhoz tervezték, mert a kevesebb hulladékhő miatt azok melegednek nehezebben), és ha jól értelmezem akkor az utastérbe való, a pollenszűrő házába (a pollenszűrő mellé?), és ez az utastérbe bejövő levegőt fűti oly módon, hogy van rajta egy vezeték amit a külső hőmérséklet érzékelőre kell kötni, és egy bizonyos hőmérséklet alatt automatikusan bekapcsol, és a rajta átáramló, az utastérbe bejutó levegőt fűti, hasonló elven, mint a hajszárítók. Itt a link róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
piratson Elküldve Szeptember24, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2017 Pontosan ez az, de valami sok infót ez a fórum sem ad .... sajna. Érdekes, hogy a gyári javítási útmutatóban sem találtam róla egy kukkot sem, pedig gyári alkatrész, és valószínűleg nem a vitrinnek gyártották, hanem beépítésre. Tanácstalan vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2017 7 órája, piratson írta: Pontosan ez az, de valami sok infót ez a fórum sem ad .... sajna. Érdekes, hogy a gyári javítási útmutatóban sem találtam róla egy kukkot sem, pedig gyári alkatrész, és valószínűleg nem a vitrinnek gyártották, hanem beépítésre. Tanácstalan vagyok. A mérete alapján akkora mint a radiátor, tehát azt gondolnám hogy alá vagy főlé...máshol nem nagyon fér el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Szeptember26, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2017 (edited) On 2017. 09. 22. at 23:11, bucynus írta: Ez az enyémben is működhet? Pont tegnap az esőben gondolkoztam, hogy a szakaszoson kicsit gyorsítani kellene, de nagy szerelésbe nem mennék bele, annyit nem ér, viszont ha csak egy kar meg egy relé, akkor beszerezném. Szerintem mindent meg lehet oldani. Tudom - elég hülyén hangzik - de amikor nekem még a Skoda 105S-em volt, a folyamatos szabályozóegység helye már gyárilag benne volt. A műszerfal mögött is, no meg magán az ablaktörlő fokozat-kapcsoló karnál is (legalsó állás). Csupán egyetlen kis probléma akadt. Az eredeti PAL gyártású csehszlovák szabályzó csak 2 további sebességet adott hozzá, oszt még bolti árában is eléggé brutális volt. Helyette inkább kimentünk Rákoskeresztúron a volt Dacia szervizbe (Kaszáló u), és ott a kidobott alkatrészes szemétdombon simán összeguberáltunk néhány ilyen "folyamatosan szabályzó-elektronikát". A nyomtatott áramkörén egyetlen egy helyen kellett átvágni a fóliát, egy másik helyen pedig vastag huzallal "átpatkolni", az ablaktörlő kapcsolókarjához pedig behúzni egy plusz vezetéket - s máris mehetett be minden a Skodába. Megjegyzendő - nagyon megszerettem, mert a kis forgatógombjával 4-25 másodperces törlési intervallumokba szépen be lehetett állítani! Úgy adtam el. Pedig néha - a mostani Astrámba is - annyira simán elkelne ... Módosítva Szeptember26, 2017 : L.Fazakas Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Szeptember26, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2017 Lehetne egy nagy kérdésem? Az Opel Astra G-ben (ferdehátú) - a motortérben - hol tudnék olyan +12 voltot kivenni, ami csakis a ráadott gyújtás (magyarul a járó motor) esetében élő? Továbbá - hol lehetne a kocsi világításáról feszültséget levenni - pl. egy reléhez? Csupán a beépítendő "LED-es nappali fény" miatt kérdezem. Mert annak ugyebár -- általában úgy illene működnie, hogy nappal a motorral együtt menjen. Ha meg felgyújtom a bármi másféle járművilágítást (helyzetjelző, fényszóró, stb.), akkor bizony egyből lekapcsoljon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember26, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2017 (edited) 5 perce, L.Fazakas írta: Lehetne egy nagy kérdésem? Az Opel Astra G-ben (ferdehátú) - a motortérben - hol tudnék olyan +12 voltot kivenni, ami csakis a ráadott gyújtás (magyarul a járó motor) esetében élő? Továbbá - hol lehetne a kocsi világításáról feszültséget levenni - pl. egy reléhez? Csupán a beépítendő "LED-es nappali fény" miatt kérdezem. Mert annak ugyebár -- általában úgy illene működnie, hogy nappal a motorral együtt menjen. Ha meg felgyújtom a bármi másféle járművilágítást (helyzetjelző, fényszóró, stb.), akkor bizony egyből lekapcsoljon. 1. - AC relé egyik lábáról tudsz szedni 12V-ot. 2. - Motortérben a lámpatestnél megtalálod a csatlakozókat, ott megtudod csapolni a kábeleket. Módosítva Szeptember26, 2017 : kobraCode Link to comment Megosztás: More sharing options...
tg-hooker Elküldve Szeptember26, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2017 Sziasztok Olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy a km-órában csak a napi megtett km rész nem világít,minden más visszajelzőlámpa jó világítás rendben az óra is világít középen. Amin eddig túl vagyok: a fényerő állító, az óra fényét irányítja a napi km nem reagál. kicseréltem az izzót,(még mindig nem jó) kicseréltem az óracsoportot (ugyanaz a hiba azzal sem megy) plusz a tolatólámpám sem világít, izzót néztem, cseréltem,nem az a baj. A kettő összefügghet egymással?Mondjuk biztosíték vagy más módon? Segítő válaszotok előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember26, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2017 7 órája, L.Fazakas írta: Lehetne egy nagy kérdésem? Az Opel Astra G-ben (ferdehátú) - a motortérben - hol tudnék olyan +12 voltot kivenni, ami csakis a ráadott gyújtás (magyarul a járó motor) esetében élő? Továbbá - hol lehetne a kocsi világításáról feszültséget levenni - pl. egy reléhez? Csupán a beépítendő "LED-es nappali fény" miatt kérdezem. Mert annak ugyebár -- általában úgy illene működnie, hogy nappal a motorral együtt menjen. Ha meg felgyújtom a bármi másféle járművilágítást (helyzetjelző, fényszóró, stb.), akkor bizony egyből lekapcsoljon. 7 órája, kobraCode írta: 1. - AC relé egyik lábáról tudsz szedni 12V-ot. 2. - Motortérben a lámpatestnél megtalálod a csatlakozókat, ott megtudod csapolni a kábeleket. Rémlene mintha a tolatólámpa kapcsolójára szokták volna rákötni a nappali fényt, ott csak gyújtásra van kapcsolt táp. Ugye a váltóba van betekerve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
L.Fazakas Elküldve Szeptember28, 2017 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2017 On 2017. 09. 26. at 15:07, zotya975 írta: Rémlene mintha a tolatólámpa kapcsolójára szokták volna rákötni a nappali fényt, ott csak gyújtásra van kapcsolt táp. Ugye a váltóba van betekerve. Van nekem egy, az autó motorteréről készült képem - valami "biztosítékos dobozról". Esetleg azon ki lehetne okoskodni? https://www.kepfeltolto.com/kep/biztositekdoboz-a-motorterben Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts