goose Elküldve Szeptember1, 2017 Elküldve Szeptember1, 2017 Sziasztok Üléseimet szeretném kényelmesebbé tenni, mert egy elég hosszú út előtt állok a gépezettel +tempomat is jól jönne. Ötleteket várok! Előre is köszönöm!
toclan Elküldve Szeptember5, 2017 Elküldve Szeptember5, 2017 Sziasztok! Frissen regisztráltam a fórumra, az itt elérhető információk miatt. A kérdésem az utólagos tempomattal kapcsolatban lenne. Egy Z18XE Astram van, egyelőre nem tudom milyen kivezetései vannak a tempomathoz. Azt az infot kaptam a kék közösségi oldalon, hogy DarthVödör fórumtárs által készített tempomatvisszajelző-modul a műszerfalra már nem szerezhető be. Ha találok valakit, aki beszereli nekem a tempomatot, akkor a ledet hogy tudom hozzáadni?
bocs Elküldve Szeptember6, 2017 Elküldve Szeptember6, 2017 Sziasztok! Z14XEP motorkódú G astránál a fekete dobozban lévő kék villás biztosíték minek a biztosítéka? https://kephost.com/image/BuuR Köszi az infót előre is!
kobraCode Elküldve Szeptember7, 2017 Elküldve Szeptember7, 2017 10 órája, bocs írta: Sziasztok! Z14XEP motorkódú G astránál a fekete dobozban lévő kék villás biztosíték minek a biztosítéka? https://kephost.com/image/BuuR Köszi az infót előre is! Bár nálam Z14XE de ott mintha az AC reléje lenne lebiztosítékozva, vagy maga az AC. 1
nzozz Elküldve Szeptember7, 2017 Elküldve Szeptember7, 2017 21 órája, bocs írta: Sziasztok! Z14XEP motorkódú G astránál a fekete dobozban lévő kék villás biztosíték minek a biztosítéka? https://kephost.com/image/BuuR Köszi az infót előre is! Abban a dobozban gyárilag csak relék vannak, tehát - ha nem lett valami egyedi cucc bekötve oda - az a relé behúzójához tartozó biztosíték. 1
kobraCode Elküldve Szeptember7, 2017 Elküldve Szeptember7, 2017 47 perce, nzozz írta: Abban a dobozban gyárilag csak relék vannak, tehát - ha nem lett valami egyedi cucc bekötve oda - az a relé behúzójához tartozó biztosíték. Ezt cáfolnám, gyárilag nekem is ott van a biztosíték! https://get.google.com/albumarchive/105711764262201946747/album/AF1QipPjBTDZ3of_jhcktAMFkpFlH6kyBdyl08_tapq_/AF1QipNWJcv9pCYC6pjMDDcLR56uPHavlgl3wZRVQbfg
zotya975 Elküldve Szeptember7, 2017 Elküldve Szeptember7, 2017 33 perce, kobraCode írta: Ezt cáfolnám, gyárilag nekem is ott van a biztosíték! https://get.google.com/albumarchive/105711764262201946747/album/AF1QipPjBTDZ3of_jhcktAMFkpFlH6kyBdyl08_tapq_/AF1QipNWJcv9pCYC6pjMDDcLR56uPHavlgl3wZRVQbfg Mivel csináltál ilyen jó minőségű közeli képet?
tgabika76 Elküldve Szeptember7, 2017 Elküldve Szeptember7, 2017 On 2017. 09. 05. at 9:19, toclan írta: Sziasztok! Frissen regisztráltam a fórumra, az itt elérhető információk miatt. A kérdésem az utólagos tempomattal kapcsolatban lenne. Egy Z18XE Astram van, egyelőre nem tudom milyen kivezetései vannak a tempomathoz. Azt az infot kaptam a kék közösségi oldalon, hogy DarthVödör fórumtárs által készített tempomatvisszajelző-modul a műszerfalra már nem szerezhető be. Ha találok valakit, aki beszereli nekem a tempomatot, akkor a ledet hogy tudom hozzáadni? Rossz hír: önmagában sehogy. Én éppen az általad vágyott konfigurációval rendelkezem, azaz Z18XE-m van, tempomattal, és a DarthVödör által gyártott visszajelző modullal, de nekem már vagy 8 éve bent van, talán az enyém volt az egyik első amibe bekerült. A probléma az, hogy bár maga a tempomat beszerelése és aktiválása elég egyszerű (mondjuk bruttó fél óra), a visszajelzőre nem készítették fel a G Astrát gyárilag, habár a helye bent van a műszeregységben, sőt a led is benne van gyárilag. Ez azt jelenti hogy még a legfullosabb felszereltségű G Astrában, amiben gyárilag benne van a tempomat, abban sincsen visszajelző, mégpedig azért, mert a műszeregységből hiányzik a led bekötése, éppen ezért kell hozzá a modul. Magyarul modul nélkül sosem lesz visszajelzés, és mivel a modul már nem elérhető, így sajna le kell mondj róla. (A tempomatról nem, az hasznos, és egyszerű is beszerelni!) 1
bocs Elküldve Szeptember7, 2017 Elküldve Szeptember7, 2017 13 órája, kobraCode írta: Bár nálam Z14XE de ott mintha az AC reléje lenne lebiztosítékozva, vagy maga az AC. 2 órája, nzozz írta: Abban a dobozban gyárilag csak relék vannak, tehát - ha nem lett valami egyedi cucc bekötve oda - az a relé behúzójához tartozó biztosíték. Sziasztok! Köszönöm a segítségeteket! Azért érdeklödtem a biztosíték után,mert ismerősöm onnan adott tápot a nappali menetfénynek. Azt mondja,ha hosszabb ideig megy az autóval ( nem csak a garázsból áll ki ),miután leállítja a motort,és kiveszi a kulcsot,még majdnem 1 percig világit neki a menetfény,aztán kialszik.
kobraCode Elküldve Szeptember7, 2017 Elküldve Szeptember7, 2017 (edited) 1 óra, zotya975 írta: Mivel csináltál ilyen jó minőségű közeli képet? Egy mezei Panasonic DMC-LS80 fényképezővel, hozzáteszem 4 éve készült a kép, a fényképező pedig még régebbi 1 órával ezelőtt, tgabika76 írta: Rossz hír: önmagában sehogy. Én éppen az általad vágyott konfigurációval rendelkezem, azaz Z18XE-m van, tempomattal, és a DarthVödör által gyártott visszajelző modullal, de nekem már vagy 8 éve bent van, talán az enyém volt az egyik első amibe bekerült. A probléma az, hogy bár maga a tempomat beszerelése és aktiválása elég egyszerű (mondjuk bruttó fél óra), a visszajelzőre nem készítették fel a G Astrát gyárilag, habár a helye bent van a műszeregységben, sőt a led is benne van gyárilag. Ez azt jelenti hogy még a legfullosabb felszereltségű G Astrában, amiben gyárilag benne van a tempomat, abban sincsen visszajelző, mégpedig azért, mert a műszeregységből hiányzik a led bekötése, éppen ezért kell hozzá a modul. Magyarul modul nélkül sosem lesz visszajelzés, és mivel a modul már nem elérhető, így sajna le kell mondj róla. (A tempomatról nem, az hasznos, és egyszerű is beszerelni!) Esetleg DarthVödör kollégát nem lehetne megkérni hogy újra csináljon nekünk, nekik, akinek kell? Hisz múltkor már írt itt a fórumon, én bízok benne hogy visszatért... 37 perce, bocs írta: Sziasztok! Köszönöm a segítségeteket! Azért érdeklödtem a biztosíték után,mert ismerősöm onnan adott tápot a nappali menetfénynek. Azt mondja,ha hosszabb ideig megy az autóval ( nem csak a garázsból áll ki ),miután leállítja a motort,és kiveszi a kulcsot,még majdnem 1 percig világit neki a menetfény,aztán kialszik. Én is onnan adom a tápot a DRL-nek s pontosan így működik nálam is, vagyis azért 1 percig nem világít, inkább csak pár másodpercig. Élőszőr furcsa volt, de most már 4 év távlatával megszoktam Amúgy nem kell hosszabb ideig menni, elég 1x rátenni a gyújtást onnantól már később fog kikapcsolni azzal az X mp-el. Módosítva Szeptember7, 2017 : kobraCode 2 1
Hadnagysandor Elküldve Szeptember10, 2017 Elküldve Szeptember10, 2017 Sziasztok. Bocsi ha rossz topicba írok. Segítségeteket kérném. Egyik napról a másikra elszállt az üzemanyag vissza jelző s elég kényelmetlen így menni az autóval hogy nem tudom mennyi üzemanyag van . A tankból az "úszót" már kivettem eredetileg annak nincs baja. A csatlakazó 2 kábeljét direktbe kötöttem de így sem mozdul meg a mutató tehát a jel nem megy el az óráig. otthoni körülmények között ez megoldható e? km órában melyik az szál ahova be kellen kötni az uj kábelt? Sehol nem találok kapcsolási rajzot hogy a km órának a fő csatlakozojanak melyik szál mit szolgálvesetleg van ilyen? 98 x17dtl kombi koszi elore is.
DarthVödör Elküldve Szeptember11, 2017 Elküldve Szeptember11, 2017 On 2017. 09. 07. at 20:49, tgabika76 írta: Rossz hír: önmagában sehogy. Én éppen az általad vágyott konfigurációval rendelkezem, azaz Z18XE-m van, tempomattal, és a DarthVödör által gyártott visszajelző modullal, de nekem már vagy 8 éve bent van, talán az enyém volt az egyik első amibe bekerült. A probléma az, hogy bár maga a tempomat beszerelése és aktiválása elég egyszerű (mondjuk bruttó fél óra), a visszajelzőre nem készítették fel a G Astrát gyárilag, habár a helye bent van a műszeregységben, sőt a led is benne van gyárilag. Ez azt jelenti hogy még a legfullosabb felszereltségű G Astrában, amiben gyárilag benne van a tempomat, abban sincsen visszajelző, mégpedig azért, mert a műszeregységből hiányzik a led bekötése, éppen ezért kell hozzá a modul. Magyarul modul nélkül sosem lesz visszajelzés, és mivel a modul már nem elérhető, így sajna le kell mondj róla. (A tempomatról nem, az hasznos, és egyszerű is beszerelni!) Ritkán, de most itt vagyok! Írjátok össze hány darab kell a CC_LED2 (tempomat visszajelző) modulból. Egy darabért nem érdemes NYÁK-ot gyártatni. Az eddigi készletek elfogytak. A műszeregységben sosem volt kiépítve gyárilag. Pedig, a léptetőmotoros (bowdenes) tempomatnak VAN led kimenete! CC_LED2 gyújtásra "tesztet" csinál, világít a visszajelző. Ezután a sebességhatár kivételével, ugyanúgy működik, mint a ECU, amit vezérelsz. Be illetve kikapcsolsz. 2
toclan Elküldve Szeptember11, 2017 Elküldve Szeptember11, 2017 5 hours ago, DarthVödör said: Ritkán, de most itt vagyok! Írjátok össze hány darab kell a CC_LED2 (tempomat visszajelző) modulból. Egy darabért nem érdemes NYÁK-ot gyártatni. Az eddigi készletek elfogytak. A műszeregységben sosem volt kiépítve gyárilag. Pedig, a léptetőmotoros (bowdenes) tempomatnak VAN led kimenete! CC_LED2 gyújtásra "tesztet" csinál, világít a visszajelző. Ezután a sebességhatár kivételével, ugyanúgy működik, mint a ECU, amit vezérelsz. Be illetve kikapcsolsz. Nekem biztos kell egy, de biztos vagyok benne, hogy ha több készül, sem maradna a nyakadon.
tgabika76 Elküldve Szeptember11, 2017 Elküldve Szeptember11, 2017 8 órája, DarthVödör írta: Írjátok össze hány darab kell a CC_LED2 (tempomat visszajelző) modulból. Egy darabért nem érdemes NYÁK-ot gyártatni. Az eddigi készletek elfogytak. Még az is lehet hogy nekem is fog kelleni egy, mert nekem még a legelső prototípus verzió van szerintem (CC_LED1?), ami igazából teszi a dolgát most is, csak éppen néha akkor is felkapcsol ha nem kéne neki, például esőben ha törlök egyet az ablaktörlővel. Gondolom valami zavart összeszedhet valahonnan.... A nagyobb baj az hogy már nem emlékszem hová lett beépítve a modul, csak annyira hogy valahová a műszerfal alá, talán a műszeregység mögé?
gezoli Elküldve Szeptember11, 2017 Elküldve Szeptember11, 2017 20 perce, tgabika76 írta: Még az is lehet hogy nekem is fog kelleni egy, mert nekem még a legelső prototípus verzió van szerintem (CC_LED1?), ami igazából teszi a dolgát most is, csak éppen néha akkor is felkapcsol ha nem kéne neki, például esőben ha törlök egyet az ablaktörlővel. Gondolom valami zavart összeszedhet valahonnan.... A nagyobb baj az hogy már nem emlékszem hová lett beépítve a modul, csak annyira hogy valahová a műszerfal alá, talán a műszeregység mögé? Nekem hibátlanul működik! 1
kobraCode Elküldve Szeptember11, 2017 Elküldve Szeptember11, 2017 4 órája, tgabika76 írta: Még az is lehet hogy nekem is fog kelleni egy, mert nekem még a legelső prototípus verzió van szerintem (CC_LED1?), ami igazából teszi a dolgát most is, csak éppen néha akkor is felkapcsol ha nem kéne neki, például esőben ha törlök egyet az ablaktörlővel. Gondolom valami zavart összeszedhet valahonnan.... A nagyobb baj az hogy már nem emlékszem hová lett beépítve a modul, csak annyira hogy valahová a műszerfal alá, talán a műszeregység mögé? 3 órája, gezoli írta: Nekem hibátlanul működik! Csatlakozok, nálam is hibátlan 3,5 év és ~ 56e km távlatából. Igaz nekem a CC Led II-es verziója van: https://get.google.com/albumarchive/105711764262201946747/album/AF1QipPf4WqVB3sOFqyBf1ql9VOqJoZIXisxTgMBeMRe/AF1QipNXxM7Zy7gNt9JLbJU6bBji9Bh9X7lYDkShBbiq 1
Atala Elküldve Szeptember11, 2017 Elküldve Szeptember11, 2017 17 órája, DarthVödör írta: Ritkán, de most itt vagyok! Írjátok össze hány darab kell a CC_LED2 (tempomat visszajelző) modulból. Egy darabért nem érdemes NYÁK-ot gyártatni. Az eddigi készletek elfogytak. A műszeregységben sosem volt kiépítve gyárilag. Pedig, a léptetőmotoros (bowdenes) tempomatnak VAN led kimenete! CC_LED2 gyújtásra "tesztet" csinál, világít a visszajelző. Ezután a sebességhatár kivételével, ugyanúgy működik, mint a ECU, amit vezérelsz. Be illetve kikapcsolsz. Én a XEP-be való tempomat modult szeretném. , ha lesz ilyen akkor jöhet a cc_led2 is
bocs Elküldve Szeptember11, 2017 Elküldve Szeptember11, 2017 Sziasztok! Egy cc_LEDII-re én is beneveznék.
DarthVödör Elküldve Szeptember12, 2017 Elküldve Szeptember12, 2017 12 órája, tgabika76 írta: Még az is lehet hogy nekem is fog kelleni egy, mert nekem még a legelső prototípus verzió van szerintem (CC_LED1?), ami igazából teszi a dolgát most is, csak éppen néha akkor is felkapcsol ha nem kéne neki, például esőben ha törlök egyet az ablaktörlővel. Gondolom valami zavart összeszedhet valahonnan.... A nagyobb baj az hogy már nem emlékszem hová lett beépítve a modul, csak annyira hogy valahová a műszerfal alá, talán a műszeregység mögé? Igen, az első hajlamos volt az elektromos zajokkal bekapcsolódni. A 2-es kompatibilis, csak a csatlakozót kell rádugni, és kész! 4 órája, Atala írta: Én a XEP-be való tempomat modult szeretném. , ha lesz ilyen akkor jöhet a cc_led2 is Mivel nincs elektromos gázpedálos autóm, és eddig senki nem volt elég bátor, ezt a modult kipróbálás nélkül nem adom tovább. Viszont a modulban benne van a CC_LED vezérlés... nem kell külön modul.
DarthVödör Elküldve Szeptember12, 2017 Elküldve Szeptember12, 2017 On 2017. 09. 10. at 23:08, Hadnagysandor írta: Sziasztok. Bocsi ha rossz topicba írok. Segítségeteket kérném. Egyik napról a másikra elszállt az üzemanyag vissza jelző s elég kényelmetlen így menni az autóval hogy nem tudom mennyi üzemanyag van . A tankból az "úszót" már kivettem eredetileg annak nincs baja. A csatlakazó 2 kábeljét direktbe kötöttem de így sem mozdul meg a mutató tehát a jel nem megy el az óráig. otthoni körülmények között ez megoldható e? km órában melyik az szál ahova be kellen kötni az uj kábelt? Sehol nem találok kapcsolási rajzot hogy a km órának a fő csatlakozojanak melyik szál mit szolgálvesetleg van ilyen? 98 x17dtl kombi koszi elore is. csatlakozó 25 lába, megy az úszóhoz, ami testet ad!
bcslaci Elküldve Szeptember12, 2017 Elküldve Szeptember12, 2017 Sziasztok! Omega, zafira BC gombos ablaktörlőkar jó a G astrába (2008-as) ? Köszi
tgabika76 Elküldve Szeptember12, 2017 Elküldve Szeptember12, 2017 1 óra, bcslaci írta: Sziasztok! Omega, zafira BC gombos ablaktörlőkar jó a G astrába (2008-as) ? Köszi Igen, nekem is Omegáé van bent. A különbség annyi hogy a végén a BC gombjai nem egymás mögött lesznek függőleges osztásban, hanem vízszintesen, egymás alatt. Arra figyelj viszont hogy ha nem négyajtós vagy coupe/cabrio Astrád van, akkor mindenképp Caravan Omegából való kart szerezz, mert különben nem fogod tudni használni a hátsó ablaktörlőt (az ugye a sima 4 ajtós Omegán nincsen, csak a Caravanon). Ha olyan kart sikerül találnod amin potméter is van az ablaktörlő intervallumának állításához, az csak jó, mert ezt is át lehet rakni az Astrába, csak akkor hozd el a hozzá való relét is (a biztosítéktáblában nagy szürke vagy citromsárga kocka, évjáratfüggő, a citromsárga az újabbik). 1
Robz Elküldve Szeptember13, 2017 Elküldve Szeptember13, 2017 Sziasztok! Z14XE motorral kapcsolatos kérdésem lenne. Ennél a motornál hol van a légtömegmérő? A MAP szenzort megtaláltam a szívótoroknál, de ez külön átáramló légmennyiséget nem néz? Jó lenne valami ábra, ami megmutatja a szenzorok helyét ezen a motoron. Kösz előre is, aki tud segíteni.
Gabesz11 Elküldve Szeptember13, 2017 Elküldve Szeptember13, 2017 (edited) Robz http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/600/2541/26849/ Módosítva Szeptember13, 2017 : Gabesz11
Robz Elküldve Szeptember14, 2017 Elküldve Szeptember14, 2017 12 órája, Gabesz11 írta: Robz http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/600/2541/26849/ Köszönöm! Ezek szerint ebben nincs is a klasszikus légmennyiség mérő, csak a szívótoroknál a MAP.
Recommended Posts