Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

4 órája, zotya975 írta:

Üdv...a beteg egy ezüst G sedan, motorkódját nem tudom de szerintem nem is lényeges. ( de amúgy érdekes hogy a szelepfedélen Ecotech van a kocsi hátulján Twinport, de ez lehet csak nekem fura) töltésjelző pislákol, és makacsul világít, ilyenkor elnehezül a szervó, ami ha jól tudom elektromos. Az akku 12.5Voltot ad ami járó motornál csak 12.3Volt. A hosszbordásszíj megvan, jól tippelek generátor hibára?  Nem kérték hogy csináljam meg, csak "mi lehet a baja?" mondtam vigyék el autó villamosságihoz. A generátor hátulján műanyag burkolat, rémlik hogy valamelyiknél hozzáférhető a diódahíd vagy talán a fesszabályzó bontás nélkül. Új akkut tavaly kapott az indítás ( télen is) probléma mentes, közben nem esik nagyot a fesz. 

Generátornak tűnik (legalábbis töltés hibának, esetleg test hibának), autóvillamosságis szaki két perc alatt megmondja méréssel. Egyébként a Twinport is Ecotec motor, tehát Ecotec felirat van a motoron... 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

11 órája, Janó32 írta:

Generátornak tűnik (legalábbis töltés hibának, esetleg test hibának), autóvillamosságis szaki két perc alatt megmondja méréssel. Egyébként a Twinport is Ecotec motor, tehát Ecotec felirat van a motoron... 

Kösz, akkor nem mondtam neki hülyeséget. Sose néztem utána de valahogy mindíg azt képzeltem a Twinport-Ecotec tök más.  A Twinportról mindíg csak arra a zörgő szelepre asszociáltam a szívósoron. 

Link to comment
Megosztás:

23 órája, Janó32 írta:

Generátornak tűnik (legalábbis töltés hibának, esetleg test hibának), autóvillamosságis szaki két perc alatt megmondja méréssel. Egyébként a Twinport is Ecotec motor, tehát Ecotec felirat van a motoron... 

Igen sajnos Ecotec a Twinport is,legalábbis az olajfogyasztás szempontjából:(

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 07. 29. at 17:28, zotya975 írta:

Üdv...a beteg egy ezüst G sedan, motorkódját nem tudom de szerintem nem is lényeges. ( de amúgy érdekes hogy a szelepfedélen Ecotech van a kocsi hátulján Twinport, de ez lehet csak nekem fura) töltésjelző pislákol, és makacsul világít, ilyenkor elnehezül a szervó, ami ha jól tudom elektromos. Az akku 12.5Voltot ad ami járó motornál csak 12.3Volt. A hosszbordásszíj megvan, jól tippelek generátor hibára?  Nem kérték hogy csináljam meg, csak "mi lehet a baja?" mondtam vigyék el autó villamosságihoz. A generátor hátulján műanyag burkolat, rémlik hogy valamelyiknél hozzáférhető a diódahíd vagy talán a fesszabályzó bontás nélkül. Új akkut tavaly kapott az indítás ( télen is) probléma mentes, közben nem esik nagyot a fesz. 

Elméletileg hozzáférhető a feszültségszabályzó, generátorral a helyén. Azonban akkora szívás így levenni a fedelet, majd alatta a fesz szabalyzot, hogy egyszerűbb először kiszerelni az egész generátort. Egyszerűen sehogy nem férni hozzá se Astrán, se Corsán.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

47 perce, Krajcso írta:

Elméletileg hozzáférhető a feszültségszabályzó, generátorral a helyén. Azonban akkora szívás így levenni a fedelet, majd alatta a fesz szabalyzot, hogy egyszerűbb először kiszerelni az egész generátort. Egyszerűen sehogy nem férni hozzá se Astrán, se Corsán.

Jaja néztem, hogy felülről nem nagyon érni el, alá meg nem is másztam.  Most autó villamosságit keresnek, hát jó szórakozást hozzá. Aki a környékünkön van az egyik, az eléggé igénytelen a másikhoz nem lehet bejutni. :doze:

Link to comment
Megosztás:

Tegnap 15 Forintból komfortosítottam a záramat :)! Annyiért vettem egy diódát, s azt beleforrasztottam a megfelelő lábakra a központizár vezérlőben és tárám, messziről zárásra felhúzza mindkét első elektromos ablakot! 

Módosítva : oggy
Link to comment
Megosztás:

59 perce, oggy írta:

Tegnap 15 Forintból komfortosítottam a záramat :)! Annyiért vettem egy diódát, s azt beleforrasztottam a megfelelő lábakra a központizár vezérlőben és tárám, messziről zárásra felhúzza mindkét első elektromos ablakot! 

Nekem a hátsókat is!:hehe:

Link to comment
Megosztás:

5 órája, oggy írta:

Tegnap 15 Forintból komfortosítottam a záramat :)! Annyiért vettem egy diódát, s azt beleforrasztottam a megfelelő lábakra a központizár vezérlőben és tárám, messziről zárásra felhúzza mindkét első elektromos ablakot! 

Szia! Egy képet tudnál ide feldobni,hogy hova,melyik lábakra forrasztottad,és mekkora diódát?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

20 órája, bocs írta:

Szia! Egy képet tudnál ide feldobni,hogy hova,melyik lábakra forrasztottad,és mekkora diódát?

Köszönöm!

Szia!

 Parancsolj!

Azért csináltam róla képet, mert gondoltam hátha más is belevág ebbe a mutatványba!

A dióda talán 1N4007 volt?

Nincs nagy jelentősége, mert nem folyik át rajta nagy áram.

IMG_20170802_112212.jpg
free image hosting

Módosítva : oggy
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On 2017. 08. 01. at 15:13, gezoli írta:

Nekem a hátsókat is!:hehe:

Ha hátra, állandóra beültetek egy hosszúkezű és gyors embert aki eléri egyszerre mindkét ablaktekerőt, akkor a hátsókat is felfogja húzni, (meg akár leis, bibííí)  :-) !

Merthogy a hátsó ablakok villanyosításával utólagosan nem fogok kínlódni az hótziher!

A tempomatot azt még beraktam utólag, de csak azért mert minden elő volt készítve gyárilag, meg még ezt a csukom azt felhúzza, aztán itt nekem elég a fullosításból!

Módosítva : oggy
Link to comment
Megosztás:

9 perce, oggy írta:

Ha hátra, állandóra beültetek egy hosszúkezű és gyors embert aki eléri egyszerre mindkét ablaktekerőt, akkor a hátsókat is felfogja húzni, (meg akár leis, bibííí)  :-) !

Merthogy a hátsó ablakok villanyosításával utólagosan nem fogok kínlódni az hótziher!

A tempomatot azt még beraktam utólag, de csak azért mert minden elő volt készítve gyárilag, meg még ezt a csukom azt felhúzza, aztán itt nekem elég a fullosításból!

Nekem az autó az egyik hobbim, ezért éreztem jó kihívásnak az utólagos extrák beépítését. Az összes extra ami most az autóban benne van tudom, hogy a következőben alapból benne kell legyen.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

14 perce, gezoli írta:

Nekem az autó az egyik hobbim, ezért éreztem jó kihívásnak az utólagos extrák beépítését. Az összes extra ami most az autóban benne van tudom, hogy a következőben alapból benne kell legyen.

Mondjuk, énis imádok barkácsolni, szerelgetni (az a szerencse az  én vasam gyárilag se egy fapados darab), meg ugye mindenféle fórumot bújni, de van egy határ, ami fölé nem megyek!

Nekem igazából a motorozás hobbim.

Módosítva : oggy
Link to comment
Megosztás:

3 órája, oggy írta:

Mondjuk, énis imádok barkácsolni, szerelgetni (az a szerencse az  én vasam gyárilag se egy fapados darab), meg ugye mindenféle fórumot bújni, de van egy határ, ami fölé nem megyek!

Nekem igazából a motorozás hobbim.

Off: nini még egy motoros, aki nem is lakik olyan messze tőlem On"

Link to comment
Megosztás:

On 2017. 08. 02. at 3:13 PM, oggy said:

Szia!

 Parancsolj!

Azért csináltam róla képet, mert gondoltam hátha más is belevág ebbe a mutatványba!

A dióda talán 1N4007 volt?

Nincs nagy jelentősége, mert nem folyik át rajta nagy áram.

IMG_20170802_112212.jpg
free image hosting

Szia. Neked alapból felhúzta az ablakot ha kulccsal zártad és elfordítva tartottad a kulcsot a zárban? Múltkor én is kipróbáltam, de nekem nem ment. Az én ablakom kulcsra sem záródik. Valamint, ha hosszan nyomom az ablak gombját, csak lefelé megy automatikusan, felfelé végig nyomnom kell a gombot.

Link to comment
Megosztás:

1 óra, csicso1976 írta:

Sziasztok!

Azt a relét keresem amelyik automatikusan felkapcsolja a tompított lámpákat!

Kinek van felesleges reléje illetve az összes astra g-ben ki van vezetékelve?

Merre található ez a relé?

gm13101741

62 38 618

Nekem van egy ha minden igaz. Hogy az összesben ki van-e vezetékelve, azt nem tudom, az enyémben ki volt. A csatlakozója a műszerfal alatt, a biztosítéktábla mögött van. Én azért vettem ki végül alig 1 hét használat után, mert rájöttem hogy a xenonnak nem tesz jót az állandó fel-le kapcsolgatás.

  • Köszi! 1
Link to comment
Megosztás:

6 perce, tgabika76 írta:

Nekem van egy ha minden igaz. Hogy az összesben ki van-e vezetékelve, azt nem tudom, az enyémben ki volt. A csatlakozója a műszerfal alatt, a biztosítéktábla mögött van. Én azért vettem ki végül alig 1 hét használat után, mert rájöttem hogy a xenonnak nem tesz jót az állandó fel-le kapcsolgatás.

Mennyiért tudnál megszabadulni tőle?posta?

Link to comment
Megosztás:

19 perce, tgabika76 írta:

Nekem van egy ha minden igaz. Hogy az összesben ki van-e vezetékelve, azt nem tudom, az enyémben ki volt. A csatlakozója a műszerfal alatt, a biztosítéktábla mögött van. Én azért vettem ki végül alig 1 hét használat után, mert rájöttem hogy a xenonnak nem tesz jót az állandó fel-le kapcsolgatás.

Tudna valaki felrakni egy képet a helyéről? 

Link to comment
Megosztás:

9 perce, Atis1213 írta:

Tudna valaki felrakni egy képet a helyéről? 

Bár én rengeteget turkáltam ott emiatt és tempomat ügyben is, de valahogy sosem jutott eszembe lefényképezni, úgyhogy netes a kép, de ilyet keress:

Astra_G_nappali_fény_reléje_(gyári).jpg

Az hogy "a biztosítéktábla mögött", az úgy értendő hogy ki kell billenteni a biztosítéktáblát a helyéről, amihez ugye a pedálok feletti takaróelemet és az alatt levő szellőző/fűtéscsövet is ki kell venni, és még így is elég szívás hozzáférni.

 

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Tudja valaki esetleg, hogy G cabriohoz hol lehet kapni méretpontos szövetszőnyeget? Vagy esetleg megegyezik a simáéval? A küszöbök vastagsága miatt gondolom nem stimmel. A másik kérdés, az antenna szár vajon ugyan az mint a simáé? Sajnos el van törve a belseje és így elég gyenge a rádió vétel. Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.