OpelAtti Elküldve Június17, 2017 Elküldve Június17, 2017 Problémát 530-Ft-ból megoldottam. https://kephost.com/image/0CVRhttps://kephost.com/image/0CVzhttps://kephost.com/image/0CVdhttps://kephost.com/image/0CVx 2
kobraCode Elküldve Június17, 2017 Elküldve Június17, 2017 5 órája, OpelAtti írta: Problémát 530-Ft-ból megoldottam. https://kephost.com/image/0CVRhttps://kephost.com/image/0CVzhttps://kephost.com/image/0CVdhttps://kephost.com/image/0CVx Az eredeti panel nem lett volna javítható? Ledek és ellenállások cseréjével?
OpelAtti Elküldve Június17, 2017 Elküldve Június17, 2017 Lehet, bevihettem volna a munkahelyemre ott vannak ampervadászok, de hamar-gyorsan csinálnom kellett valamit. Azért beviszem a panelt nézzék meg.
kobraCode Elküldve Június17, 2017 Elküldve Június17, 2017 29 perce, OpelAtti írta: Lehet, bevihettem volna a munkahelyemre ott vannak ampervadászok, de hamar-gyorsan csinálnom kellett valamit. Azért beviszem a panelt nézzék meg. Sok minden nincs a panelon, biztosan javítható. Lehet a ledek még épek, csak egy ellenállás szált el, az meg kb 50 Ft. Mondjuk ügyes megoldás a led szalag. Helyén is, a hátsó szélvédőben, erősen világít?
kahon Elküldve Június23, 2017 Elküldve Június23, 2017 Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget, mert kifogytam az ötletekből hogy merre induljak tovább a hibakeresésben. Van egy rejtett fogyasztóm, így a többszöri lemerülés az akkum végét jelentette. Amire saját kútfőből tellett: Lemértem az akkunál mennyi áram megy el, ez kb 20mA.(kulcs kivéve, minden bezárva) A biztitáblából egyesével kihúzgáltam a biztiket de semmi változás. A motortérben lévő biztiket is kihúzgáltam (ennek nem találtam leírását hogy melyik mi) és a tűzfal felőli 60A-os kihúzása után azt vettem észre hogy kisebb az áramfelvétel és impulzus szerű. Milyen fogyasztók vannak ami nem gyujtás+12-re van kötve? Köszi előre is!
kobraCode Elküldve Június23, 2017 Elküldve Június23, 2017 2 órája, kahon írta: Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget, mert kifogytam az ötletekből hogy merre induljak tovább a hibakeresésben. Van egy rejtett fogyasztóm, így a többszöri lemerülés az akkum végét jelentette. Amire saját kútfőből tellett: Lemértem az akkunál mennyi áram megy el, ez kb 20mA.(kulcs kivéve, minden bezárva) A biztitáblából egyesével kihúzgáltam a biztiket de semmi változás. A motortérben lévő biztiket is kihúzgáltam (ennek nem találtam leírását hogy melyik mi) és a tűzfal felőli 60A-os kihúzása után azt vettem észre hogy kisebb az áramfelvétel és impulzus szerű.Milyen fogyasztók vannak ami nem gyujtás+12-re van kötve? Köszi előre is! Riasztó, központi zár, belső és utastér világítás, kesztyűtartó világítás, esetleg komfort e ablak. Ezek tuti hogy nem gyújtás +12V-on vannak. De a rádió bekötését is lehet variálni állandó 12V-ra. 1
nzozz Elküldve Június25, 2017 Elküldve Június25, 2017 On 2017. 06. 23. at 17:33, kahon írta: Sziasztok! Kérnék egy kis segítséget, mert kifogytam az ötletekből hogy merre induljak tovább a hibakeresésben. Van egy rejtett fogyasztóm, így a többszöri lemerülés az akkum végét jelentette. Amire saját kútfőből tellett: Lemértem az akkunál mennyi áram megy el, ez kb 20mA.(kulcs kivéve, minden bezárva) A biztitáblából egyesével kihúzgáltam a biztiket de semmi változás. A motortérben lévő biztiket is kihúzgáltam (ennek nem találtam leírását hogy melyik mi) és a tűzfal felőli 60A-os kihúzása után azt vettem észre hogy kisebb az áramfelvétel és impulzus szerű. Milyen fogyasztók vannak ami nem gyujtás+12-re van kötve? Köszi előre is! Mennyi idő alatt merült le teljesen? Szerintem 20mA -es áramfelvétel (~0,24W) nem fog ilyet okozni, ha rendszeresen használva van az autó. 1
zotya975 Elküldve Június25, 2017 Elküldve Június25, 2017 2 órája, nzozz írta: Mennyi idő alatt merült le teljesen? Szerintem 20mA -es áramfelvétel (~0,24W) nem fog ilyet okozni, ha rendszeresen használva van az autó. Nekem 0.05Amper ami ha jól számolom 50mA az áramfelvételem évtizedek óta... 1
kahon Elküldve Július3, 2017 Elküldve Július3, 2017 Sziasztok! Köszönöm a segítséget / hozzászólást. Rádiót még az elején át kötöttem a biztonság kedvéért. Meg lett a bűnös, az utastér világítás a hibás. Még nem találtam meg a hiba pontos helyét, csak kiszakaszoltam azt a kört. Mivel már elég gyenge volt a korábbi akkum, így elég volt neki 2 nap állás hogy az autó ne induljon. Egyébként napi használatban van az autó. Most vettem egy új aksit, egyelőre hiba nélkül megy minden. Kocsiban található összes bizti/relé leírását megtaláltam,ez hátha másnak is hasznára lesz majd:http://fusesdiagram.com/opel-vauxhall/fuse-box-diagram-astra-g.html Amit írtam, hogy impulzus szerű áramfelvétel van, azt a rádió okozta, valószínűleg van benne valami kondi és azt láttam.
tibi-mano Elküldve Július3, 2017 Elküldve Július3, 2017 Sziasztok, lehet nem ide vág a kérdés,de szerintem extra felszerelés:):) Rakott már valaki a kocsira hátsó ajtóra szerelhető kerékpártartót?
gezoli Elküldve Július3, 2017 Elküldve Július3, 2017 33 perce, tibi-mano írta: Sziasztok, lehet nem ide vág a kérdés,de szerintem extra felszerelés:):) Rakott már valaki a kocsira hátsó ajtóra szerelhető kerékpártartót? Mi sokat visszük magunkkal a kerékpárokat. Én vettem vonóhorogra szerelhető tartót. Kettő a tetőn, kettő a tartón. Gondolj bele, hogy milyen súlya van egy bringának (20-25kg). Ha már kettőt fölraksz akkor az kb. 50kg. Szerintem nem tesz jót az ajtónak. A másik, hogy mi van akkor ha menet közben ki kell nyitnod a hátulját. 1
Geopake Elküldve Július3, 2017 Elküldve Július3, 2017 3 órája, gezoli írta: Mi sokat visszük magunkkal a kerékpárokat. Én vettem vonóhorogra szerelhető tartót. Kettő a tetőn, kettő a tartón. Gondolj bele, hogy milyen súlya van egy bringának (20-25kg). Ha már kettőt fölraksz akkor az kb. 50kg. Szerintem nem tesz jót az ajtónak. A másik, hogy mi van akkor ha menet közben ki kell nyitnod a hátulját. Jó nehéz bicajod van
csicsó Elküldve Július3, 2017 Elküldve Július3, 2017 3 órája, gezoli írta: Mi sokat visszük magunkkal a kerékpárokat. Én vettem vonóhorogra szerelhető tartót. Kettő a tetőn, kettő a tartón. Gondolj bele, hogy milyen súlya van egy bringának (20-25kg). Ha már kettőt fölraksz akkor az kb. 50kg. Szerintem nem tesz jót az ajtónak. A másik, hogy mi van akkor ha menet közben ki kell nyitnod a hátulját. És mi van a lámpákkal meg a rendszámmal?asszem van valami új szabályozás etéren.
tibi-mano Elküldve Július4, 2017 Elküldve Július4, 2017 Sajna vonóhorog nincs, meg amúgy is túl drága a vonóhorgos kivitel. évi egy-két alkalomra bőven elég a hátsó ajtós:):) A két bringánk kb 30 kg, szóval csak elbírja:):)
tgabika76 Elküldve Július4, 2017 Elküldve Július4, 2017 21 órája, csicsó írta: És mi van a lámpákkal meg a rendszámmal?asszem van valami új szabályozás etéren. Ha takarja a rendszámot a bringák vagy a tartó, akkor vagy átszereled a hátsó rendszámot a tartóra, vagy opcionálisan kiváltod a szürke rendszámot 10e FT-ért, és akkor nem kell szerelgetned.
gezoli Elküldve Július5, 2017 Elküldve Július5, 2017 7 órája, tgabika76 írta: Ha takarja a rendszámot a bringák vagy a tartó, akkor vagy átszereled a hátsó rendszámot a tartóra, vagy opcionálisan kiváltod a szürke rendszámot 10e FT-ért, és akkor nem kell szerelgetned. Ez már biztos?
tgabika76 Elküldve Július5, 2017 Elküldve Július5, 2017 Az biztos hogy opcionális, mert a 6/1990-es KÖHÉM-rendeletben van egy ilyen paragrafus (a 27.) ami ezt megengedi, és máig nem módosították. A 10eFt-os ár viszont nem az, mert ugye szemléztetni kell a bringatartót, és az esetenként ennél többe is kerülhet.
gezoli Elküldve Július5, 2017 Elküldve Július5, 2017 9 perce, tgabika76 írta: Az biztos hogy opcionális, mert a 6/1990-es KÖHÉM-rendeletben van egy ilyen paragrafus (a 27.) ami ezt megengedi, és máig nem módosították. A 10eFt-os ár viszont nem az, mert ugye szemléztetni kell a bringatartót, és az esetenként ennél többe is kerülhet. Állítólag a szemléztetést felfüggesztették és egyenlőre a fehér rendszámot át lehet rakni. Jövőhéten bemegyek a KPM-hez és face to face rákérdezek, hogy akkor mi van. Mennénk nyaralni és vinni akarom a bringákat is.
Geopake Elküldve Július5, 2017 Elküldve Július5, 2017 Pár napja láttam szürke rendszámot biciklitartón.Én a tetőn vittem régebben,vagy utánfutón.
topyjo1 Elküldve Július6, 2017 Elküldve Július6, 2017 Sziasztok! Tegnap kiszereltem a középkonzolt komplett, rádióval, kijelzővel együtt, levettem a teljes tetőkárpitot. A visszaszerelés óta az lcd kijelző nem működik. A csatlakozót ellenőriztem, biztosítékokat ellenőriztem. Mit baxhattam el? Lehet a kijelzőt valahogy tesztelni, hogy kap e delejt? Köszi előre is. topyjo
vazul Elküldve Július7, 2017 Elküldve Július7, 2017 Üdv. Fűtőberendezés (forgókapcsolók, mikrokapcsolók) tök sötét, izzók jónak tűnnek, a könyvből nem jön le, hogy hányas biztosítékon van ez a rész.Meg tudná vki írni a biztosíték számát? 2006-os modell 5 soros biztosíték táblás.
vazul Elküldve Július7, 2017 Elküldve Július7, 2017 30 perce, vazul írta: Üdv. Fűtőberendezés (forgókapcsolók, mikrokapcsolók) tök sötét, izzók jónak tűnnek, a könyvből nem jön le, hogy hányas biztosítékon van ez a rész.Meg tudná vki írni a biztosíték számát? 2006-os modell 5 soros biztosíték táblás. Bonyolódik a helyzet, megnéztem a biztosítékokat egyenként, minden jó, világítás továbbra sincs a középkonzolon, ja a szivargyújtón se. Izzó jó ott is. Amúgy minden működik, csak éjjel tapogatózok kicsit, ha kapcsolni kell vmit. Esetleg hiányzik egy biztosíték, ha vki tudna feltenni egy fotót egy 1.4 Twinport biztosítéktáblájáról, az jó lenne.
rpetya Elküldve Július7, 2017 Elküldve Július7, 2017 7 órája, vazul írta: Bonyolódik a helyzet, megnéztem a biztosítékokat egyenként, minden jó, világítás továbbra sincs a középkonzolon, ja a szivargyújtón se. Izzó jó ott is. Amúgy minden működik, csak éjjel tapogatózok kicsit, ha kapcsolni kell vmit. Esetleg hiányzik egy biztosíték, ha vki tudna feltenni egy fotót egy 1.4 Twinport biztosítéktáblájáról, az jó lenne. Helló, Saját képpel nem tudok szolgálni, csak ezzel, remélem segít: http://fusesdiagram.com/opel-vauxhall/fuse-box-diagram-astra-g.html
Recommended Posts