DM101 Elküldve Május6, 2017 Elküldve Május6, 2017 Nem tudtam, hogy hová tegyem fel.Hátha érdekel valakit: https://auto.jofogas.hu/budapest/Opel_Astra_G_kormany_legzsak_66029121.htm https://auto.jofogas.hu/budapest/Opel_Astra_G_jobb_oldali_kar_66029260.htm
Stofl Elküldve Május17, 2017 Elküldve Május17, 2017 (edited) Sziasztok! Valaki letudná írni frankón tutira a gyári Tagesfahrlicht relé működését? Ha jól bogozom ki a leírásokból, műszerfal világítást nem kapcsol. Módosítva Május17, 2017 : Stofl
tgabika76 Elküldve Május17, 2017 Elküldve Május17, 2017 11 órája, Stofl írta: Sziasztok! Valaki letudná írni frankón tutira a gyári Tagesfahrlicht relé működését? Ha jól bogozom ki a leírásokból, műszerfal világítást nem kapcsol. Jól bogozod ki. Úgy működik hogy gyújtásra első és hátsó helyzetjelzőt kapcsol, majd indítás után amint megjön az olajnyomás (olajnyomás lámpa kialszik), elöl felkapcsolja a tompított világítást. Nem csak műszerfalvilágítást, hanem a rendszámtáblavilágítást sem kapcsolja be, és ermészetesen motor leállításakor minden kikapcsol. Mindezt a világításkapcsoló 0 állásában teszi, tehát ha menet közben nappali fényt használva rád esteledik, akkor csak simán "be" állásba fordítot a világításkapcsolót, és máris van műszerfalvilágításod is. Apró szépséghiba hogy a 0 és a be állás között ott a helyzetjelző, és amíg azon áttekered a világításkapcsolót, egy pillanatra el fog menni a világítás (illetve helyzetjelzőre vált), szóval lehetőleg ne vadveszélyes útszakaszon próbáld. Amúgy épp van egy felesleges ilyen nappali fény relém... 1
Geopake Elküldve Május17, 2017 Elküldve Május17, 2017 10 perce, tgabika76 írta: Jól bogozod ki. Úgy működik hogy gyújtásra első és hátsó helyzetjelzőt kapcsol, majd indítás után amint megjön az olajnyomás (olajnyomás lámpa kialszik), elöl felkapcsolja a tompított világítást. Nem csak műszerfalvilágítást, hanem a rendszámtáblavilágítást sem kapcsolja be, és ermészetesen motor leállításakor minden kikapcsol. Mindezt a világításkapcsoló 0 állásában teszi, tehát ha menet közben nappali fényt használva rád esteledik, akkor csak simán "be" állásba fordítot a világításkapcsolót, és máris van műszerfalvilágításod is. Apró szépséghiba hogy a 0 és a be állás között ott a helyzetjelző, és amíg azon áttekered a világításkapcsolót, egy pillanatra el fog menni a világítás (illetve helyzetjelzőre vált), szóval lehetőleg ne vadveszélyes útszakaszon próbáld. Amúgy épp van egy felesleges ilyen nappali fény relém... A Tranzitba is pont ilyen van.Állandóan ég a világítás.Hol lehet ez a relé? Szívesen kiszedném.Meg azt is ami bezárja magától az ajtókat ha elindulok.Kapok egy görcsöt ki sem tudnak szedni a kocsiból,csak ha szétverik
Stofl Elküldve Május17, 2017 Elküldve Május17, 2017 31 perce, tgabika76 írta: Jól bogozod ki. Úgy működik hogy gyújtásra első és hátsó helyzetjelzőt kapcsol, majd indítás után amint megjön az olajnyomás (olajnyomás lámpa kialszik), elöl felkapcsolja a tompított világítást. Nem csak műszerfalvilágítást, hanem a rendszámtáblavilágítást sem kapcsolja be, és ermészetesen motor leállításakor minden kikapcsol. Mindezt a világításkapcsoló 0 állásában teszi, tehát ha menet közben nappali fényt használva rád esteledik, akkor csak simán "be" állásba fordítot a világításkapcsolót, és máris van műszerfalvilágításod is. Apró szépséghiba hogy a 0 és a be állás között ott a helyzetjelző, és amíg azon áttekered a világításkapcsolót, egy pillanatra el fog menni a világítás (illetve helyzetjelzőre vált), szóval lehetőleg ne vadveszélyes útszakaszon próbáld. Amúgy épp van egy felesleges ilyen nappali fény relém... Köszönöm!!! A cél egy full automata világítás lenne. Ledes DRL nappalra, és fényérzékelővel lenne indítva az "éjszakai" mód. Ehhez az elképzeléshez gondoltam a gyári drl relére, hogy legkevésbé legyen szétbombázva az autó. Azt hittem, hogy a motorindítás jelet megszakítva a fényrelével gyújtásra menne a ledes, sötétedésre pedig a gyári drl relé kapcsolna minden világítást, az pedig ugye lekapcsolná a ledest.... Így viszont akkor a gyári megoldás nem jó. Van ötleted vagy bárki másnak a legnormálisabb megoldásra ezzel kapcsolatban?
totya Elküldve Június4, 2017 Elküldve Június4, 2017 Sziasztok! Olvasgattam vhol, hogy érdemes megszakítani egy kapcsolóval az ODB2 csatlakozó vezetékét. Gondolok itt az autólopásra! Kérdés, hogy ez mennyire valós vagy egyáltalán érdemes-e ilyennel foglalkozni?! Ha érdemes, akkor melyik vezetéket kéne?
zotya975 Elküldve Június4, 2017 Elküldve Június4, 2017 3 órája, totya írta: Sziasztok! Olvasgattam vhol, hogy érdemes megszakítani egy kapcsolóval az ODB2 csatlakozó vezetékét. Gondolok itt az autólopásra! Kérdés, hogy ez mennyire valós vagy egyáltalán érdemes-e ilyennel foglalkozni?! Ha érdemes, akkor melyik vezetéket kéne? Egyszerűbb a benzinpumpát kiiktatni aminek valahol a hátsó ülés alatt megy ki a tápja. Megkeresed, végigköveted a kábelt és teszel a tápra egy üzembiztos kapcsolót ahova akarsz.
totya Elküldve Június5, 2017 Elküldve Június5, 2017 18 órája, zotya975 írta: Egyszerűbb a benzinpumpát kiiktatni aminek valahol a hátsó ülés alatt megy ki a tápja. Megkeresed, végigköveted a kábelt és teszel a tápra egy üzembiztos kapcsolót ahova akarsz. Aha, köszi! Az is egy megoldás lehet! Megnézem akkor ...
Dvid Elküldve Június11, 2017 Elküldve Június11, 2017 (edited) Ez a kábel mi lehet? barna-feher, piros-feher a kabel. kép Módosítva Június11, 2017 : Dvid
astra 1 Elküldve Június11, 2017 Elküldve Június11, 2017 7 órája, Dvid írta: Ez a kábel mi lehet? barna-feher, piros-feher a kabel. kép talán kesztyűtartó világítás.
kobraCode Elküldve Június11, 2017 Elküldve Június11, 2017 1 órával ezelőtt, astra 1 írta: talán kesztyűtartó világítás. Szerintem is az.
Dvid Elküldve Június11, 2017 Elküldve Június11, 2017 1 hour ago, kobraCode said: Szerintem is az. A kesztyutarto vilagitas mukodik, szoval nem nyert koszi azert
astra 1 Elküldve Június12, 2017 Elküldve Június12, 2017 10 órája, Dvid írta: A kesztyutarto vilagitas mukodik, szoval nem nyert koszi azert melyik fűtés rendszer van a kocsiba behr vagy delphi ? ha delphi akkor a zsalu mozgató motor vezetéke.vagy még esetleg a szivar gyújtó.
tibi-mano Elküldve Június12, 2017 Elküldve Június12, 2017 Sziasztok szerintetek a lambda szonda kábelébe be lehet toldani házilag vagy az valami spéci kábel? Ránézésre sima kábelnek tűnik:):) Sajna rövid a kábel,épp elér a csatlakozóig és sűrven lecsúszik a csatiról,s gondoltam toldok bele ha megoldható:):)
nzozz Elküldve Június12, 2017 Elküldve Június12, 2017 3 órája, tibi-mano írta: Sziasztok szerintetek a lambda szonda kábelébe be lehet toldani házilag vagy az valami spéci kábel? Ránézésre sima kábelnek tűnik:):) Sajna rövid a kábel,épp elér a csatlakozóig és sűrven lecsúszik a csatiról,s gondoltam toldok bele ha megoldható:):) Ha jól tudom semmi extra, forrasztható (nem 100%), de biztos, hogy a megfelelő típus van beépítve? Mert elég fura, hogy nem ér el rendesen ameddig kell.
Dvid Elküldve Június12, 2017 Elküldve Június12, 2017 9 hours ago, astra 1 said: melyik fűtés rendszer van a kocsiba behr vagy delphi ? ha delphi akkor a zsalu mozgató motor vezetéke.vagy még esetleg a szivar gyújtó. behr van benne (kapcsos doboz) mondjuk az erdekes, hogy jelenleg, ha bekapcsolom a belso keringetest, akkor is jon a rostelyokon a levego... (termeszetesen a venti kikapcsolt allapotaban is)
astra Elküldve Június12, 2017 Elküldve Június12, 2017 azt szeretném kérdezni hogy a fényszóró állito motor javithato -e?
nzozz Elküldve Június13, 2017 Elküldve Június13, 2017 15 órája, astra írta: azt szeretném kérdezni hogy a fényszóró állito motor javithato -e? Ha leveszed a kupakját, akkor belülről rozsdás a IC és környezet? Rosszul tömít és beázik (gondolom én). Szerintem nem javítható, a NYÁK vezetősávjai is károsodnak, viszont a cseredarabot érdemes beszerelés előtt valamilyen pasztával körbetömíteni, hogy ne jöjjön elő többet ez a gond. 1
astra Elküldve Június13, 2017 Elküldve Június13, 2017 9 órája, nzozz írta: Ha leveszed a kupakját, akkor belülről rozsdás a IC és környezet? Rosszul tömít és beázik (gondolom én). Szerintem nem javítható, a NYÁK vezetősávjai is károsodnak, viszont a cseredarabot érdemes beszerelés előtt valamilyen pasztával körbetömíteni, hogy ne jöjjön elő többet ez a gond. van 3 db-om de egy gram rozsda semmi kosz nincs benne hogy lehet kiprobálni kocsi nélkül?
tibi-mano Elküldve Június14, 2017 Elküldve Június14, 2017 On 2017. 06. 12. at 16:03, nzozz írta: Ha jól tudom semmi extra, forrasztható (nem 100%), de biztos, hogy a megfelelő típus van beépítve? Mert elég fura, hogy nem ér el rendesen ameddig kell. vagy csak a kipufodo volt cserélve és szarul van feltéve vagy nem tudom. Odaér az csak csak annyira feszes hogy inditáskor ahiogy mozog a kipufogó egy idő után kirántja. na majd megnézem,gondolom a hozzá veló van beszerelve:):)
OpelAtti Elküldve Június16, 2017 Elküldve Június16, 2017 Sziasztok! Ma sikeresen megsütöttem a hátsó pótféklámpámat. Kérdésem, valami olcsóbb megoldási tippetek nincsen? Újat nem veszek, esetleg valami led szalag ami belefér? Veszek egy ledes pótféklámpát, és annak a paneljét berakom? Tipp?
nzozz Elküldve Június16, 2017 Elküldve Június16, 2017 1 perc, OpelAtti írta: Sziasztok! Ma sikeresen megsütöttem a hátsó pótféklámpámat. Kérdésem, valami olcsóbb megoldási tippetek nincsen? Újat nem veszek, esetleg valami led szalag ami belefér? Veszek egy ledes pótféklámpát, és annak a paneljét berakom? Tipp? Ezt azért fejtsd ki nekem bővebben. :D Mit csináltál vagy mi történt vele, miért kéne új?
OpelAtti Elküldve Június16, 2017 Elküldve Június16, 2017 Nem világított 2 led, na ügyesen kiszedtem a panelt. El is törtem, sebaj, összeforrasztottam... Na aztán Én Bal..sz, ráadtam 12v-t, aztán ennyi.
astra Elküldve Június16, 2017 Elküldve Június16, 2017 On 2017. 06. 13. at 21:37, astra írta: van 3 db-om de egy gram rozsda semmi kosz nincs benne hogy lehet kiprobálni kocsi nélkül? erre valaki?
Recommended Posts