Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

én nekem a jobbos oldal felejtette el a mozgatást néha, ekkor nem reagált egy gombnyomására sem, csak a központi zárat zárta be.

Ilyenkor levettem a sarut, kb. 5 mp-re, mert akkor a bc adatai nem vesztek el, de elég volt, hogy utána jól működjön, miután betanítottam. 

Az is lehet, hogy nincs komfort modul a tiedbe, mert nekem pl. zárásra felhúzta az ablakot, másnak meg fura volt, hogy kétszer kellett nyomni, vagy egyfolytába, hogy az ablak felmenjen, 

Elküldve

Kipróbáltam, levettem az akksi sarkot, újratanítottam a két végállást, de még mindig csak lefelé megy. Ha nincs benne komfort modul, akkor is megy lefelé hosszú gombnyomásra az ablak? Hol és mennyiért lehet szerezni, ha nincs benne? Linket tudnál adni?

Elküldve (edited)
23 órája, zsiz88 írta:

Sziasztok! Olvasgatom a topikot, pár napja kezdtem el az elejétől :) Még sok van hátra belőle, de lenne pár kérdésem. A legbosszantóbbal kezdem :) Az autó egy X18XE1 Bertone Coupé. 

Olvastam, hogy van akinek működik az automatikus ablakfelhúzás a távirányítóval is, van akinek csak kulccsal és van akinek sehogy. Én az utóbbiakhoz tartozom.
Az elektromos ablakom csak gyújtásra működik.
Ha leveszem a gyújtást (kulcsot még nem veszem ki, csak elfordítom), akkor már nem működik -kivéve ha hosszú gombnyomásra elkezdem leengedni és közben veszem le a gyújtást, akkor az ablak még végigmegy lefelé. Felfelé sehogy nem megy az automatikus felhúzás.
Betanítani nem tudom, felér az ablak, a kattanás is megvan, nyomva tartom a gombot, de utána se jó.

Tehát lefelé leengedi hosszú gombnyomásra az ablakot, felfelé nem megy. A kulcsot a zárban elfordítva tartva sem húzza fel az ablakot.

Akkor most benne van az auto ablakemeléshez a komfort modul vagy sem? Ha benne van, felfelé miért nem megy? Ha nincs akkor meg lefelé miért megy? :) A központi zár, az ablakemelő és a kulcs gyári, riasztó nincs az autóban. Ajtó nyitásra egy picikét automatikusan lehúzza az ablakot, ha becsukom az ajtót akkor pedig visszahúzza az ablakot. 

Hogyan tudom elérni amit szeretnék? Azaz, hogyha lezárom az autót a távirányítóval, akkor a második zárásra felhúzza az ablakokat. Vajon csak be kell állítani valahogy, vagy szerelni kell? Vagy legalább ha a kulccsal menne, azzal is előrébb lennék. Riasztót nem szeretnék bele. De ha mégis, akkor kb mennyiből lehet beszerezni és beszereltetni egyet (-egy olcsóbbat)?

Ennek így kell működnie. Így a jó!

Küldj privátba egy mail címet és elküldöm hogyan kell megcsinálni!

Módosítva : gezoli
Elküldve
22 órája, snec írta:

felfelé és lefelé is meg kell várni amíg kattanjon. 

Nekem a zárásra bezárta.

Amíg a gyújtáskapcsolóba volt a kulcs, addig ment, de csak akkor, ha előtte el volt fordítva  a kulcs, ha csak beraktam akkor semmit nem csinált.

Ez nem igaz! Elég csak az egyik irányba!

Elküldve
35 minutes ago, gezoli said:

Ennek így kell működnie. Így a jó!

Küldj privátba egy mail címet és elküldöm hogyan kell megcsinálni!

Elküldtem. :)

Elküldve
13 órája, gezoli írta:

Ez nem igaz! Elég csak az egyik irányba!

Lehet hogy típusfüggő?

Nekem is coupém van, és abban is mindkét irányba meg kell tanítani neki a végállást, különben csak az egyik irányba fog működni a komfort automatika.

Elküldve

Sziasztok! Valakinek van ötlete, hogy miért nem megy az ablakemelőm felfelé automatán csak lefelé? Hiába tartom nyomva, hogy megtanulja. Minden ablaknál ez a helyzet és a közösített kapcsolóval is (cabrio). Köszi!

Elküldve (edited)

Sziasztok! Tempomat beszerelésen töröm a fejem. Az oldalon található leírást olvastam. Eddig arra jutottam, hogy a kormánynál meg van a csati és a féklámpa kapcsoló is 4 vezetékes viszont kuplung kapcsolóm nincs és csatlakozó sincs. Nagy szívás beoperálni azt a 2 kábelt? Valamint a kuplung kapcsolóhoz nem találok sehol csatlakozót és pineket amibe bele kötöm a kábeleket. Erre lenne szükségem és a vezérlő kötegbe való pinekre. Tudtok ebben segíteni honnan tudnám ezeket beszerezni? Köszi!

Módosítva : paprikab4
Elküldve

Csatlakozó biztos nincs a kuplungkapcsolóhoz? Jól el tudják ám dugni, nekem pl. az A-oszlopban volt, könyékig fel kellett nyúlni a visszapillantó tükör felé...

Elküldve
1 perc, tgabika76 írta:

Csatlakozó biztos nincs a kuplungkapcsolóhoz? Jól el tudják ám dugni, nekem pl. az A-oszlopban volt, könyékig fel kellett nyúlni a visszapillantó tükör felé...

Nem találtam. A pedálok feletti burkolatot bontottam le és a láb fűtést, de nem láttam így sehol. Megnézem mégeszer hátha valahol megtalálom.

Elküldve
2 órája, paprikab4 írta:

Nem találtam. A pedálok feletti burkolatot bontottam le és a láb fűtést, de nem láttam így sehol. Megnézem mégeszer hátha valahol megtalálom.

Amúgy az a oszlopba hol tudtad megközelíteni a csatit? Le kell hozzá bontani még valamit?

Elküldve (edited)

Megtaláltam. Kis barna csati 2vezetékkel. Jól hozzá volt bandázsolva a köteghez. Jövő héten megrendelem a kart és a kapcsolót. Egy aktiváltatás drága dolog? Márkaszervizbe kell menni érte? Kapcsolóból milyen márkát érdemes venni? Hans pries a legolcsóbb, jó lehet az is?

Módosítva : paprikab4
  • Like 1
Elküldve

Na ugye hogy megvan az!:icon13:

Kapcsolóból nem tudom milyet érdemes venni, amikor én csináltam, még sehol se volt a Cromax és ehhez hasonló márkaspecifikus webáruházak, úgyhogy én szépen besétáltam a márkaszervizbe és megrendeltem a gyárit. Az aktiválás pedig attól függ, hogy kivel csináltatod: vagy Tech2 kell hozzá (ilyen jellemzően márkaszervizekben van, ők elkérhetik az aktiválásért akár a szokásos rezsióradíjukat is, ami ugye több ezer forint, attól függetlenül hogy maga a művelet csak kb. 10 perc), vagy pedig Op-Com, az meg ugye bárkinek lehet. Én magamnak csináltam meg utóbbi módszerrel, teljesen ingyen.:-)

  • Like 2
Elküldve
On 2017. 04. 29. at 13:10, paprikab4 írta:

Megtaláltam. Kis barna csati 2vezetékkel. Jól hozzá volt bandázsolva a köteghez. Jövő héten megrendelem a kart és a kapcsolót. Egy aktiváltatás drága dolog? Márkaszervizbe kell menni érte? Kapcsolóból milyen márkát érdemes venni? Hans pries a legolcsóbb, jó lehet az is?

Nekem 5000-ért csinálták tech2-vel és valóban 10 perc.

  • Like 1
Elküldve
48 perce, spzoli írta:

...majd jon a felismeres, hogy a motorteri harom szal hianyzik a kotegbol. :)

Naaa! Ilyen negatív hozzáállással persze hogy csak a bajok jönnek! Ez egy Bertone, ebből nem hiányzik semmi :-)

Elküldve (edited)

xep kódú motorhoz olvastam, hogy jó pár éve készített valaki tempomat modult...vajon elérhető még a modul, rajz, vagy bármilyen dokumentáció hozzá?

Módosítva : Laci73
Elküldve

Na kész lett a tempomat. Leírom a tapasztalataimat. Végül nem hiányzott a kötegből semmi, csak simán rádugtam az indexkart-kuplung kapcsolót és egy helyi villamosság szerelő op-commal aktiválta(2000ft). Kuplung kapcsolóból Hans-pries márkát vettem 3000ft volt, karból magnetti-marelli 6000ft. Amit észre vettem, hogy a kapcsolónak sokkal jobb a kapcsolás érzete mint a gyárinak, nem kattan olyan csattanósan(lehet, hogy a gyári már kopott volt?! vagy eredetileg ilyen). Köszönöm az összes segítő kommentet!

Elküldve
24 perce, paprikab4 írta:

Na kész lett a tempomat. Leírom a tapasztalataimat. Végül nem hiányzott a kötegből semmi, csak simán rádugtam az indexkart-kuplung kapcsolót és egy helyi villamosság szerelő op-commal aktiválta(2000ft). Kuplung kapcsolóból Hans-pries márkát vettem 3000ft volt, karból magnetti-marelli 6000ft. Amit észre vettem, hogy a kapcsolónak sokkal jobb a kapcsolás érzete mint a gyárinak, nem kattan olyan csattanósan(lehet, hogy a gyári már kopott volt?! vagy eredetileg ilyen). Köszönöm az összes segítő kommentet!

A leírásom alapján csináltad?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.