Atala Elküldve Március15, 2017 Megoszt Elküldve Március15, 2017 17 órája, gezoli írta: Ez így ebben a formában nem igaz! Amit Te leírtál az a táp bekötésére vonatkozik és nem a kijelzőre! Igen, utána esett le, hogy nem a memóriára gondol. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
morphin Elküldve Március21, 2017 Megoszt Elküldve Március21, 2017 Sziasztok! Szeretnék kérni egy kis segítséget. Még télen vettem egy B Omega intervallumos ablaktörlő kapcsolót relével együtt. Tegnap szépen el is készítettem a leírás alapján a kábeleket. Minden klappolna, de...fent a karnál sajnos nem jó megoldás amit gondoltam, miszerint késes leágaztatóval oldom meg a dolgot. Itt muszáj leszek forrasztani. Ez eddig stimm. Bal lent kiszedtem a kis fiókot, majd régi relé ki...mindennek szépen meg van a helye egy kivételével. Ez pedig a test. Elvileg a biztitábla hátoldalán van a multitimer nevű szerkentyű aminek tuti van valahol egy csavarral ellátott testponja. Kicsavartam a két csavart, de sehogy nem tudom kihúzni a helyéről azt az átkozott biztosíték táblát. Egy leírásban láttam, hogy a jobb oldalán van valamilyen fekete bizgentyű na az meg se mozdul akár hogy húzogatom, nyomom a két oldalát. Ha valaki elmagyarázza mi ennek a technikája azt megköszönném. Jól sejtem, hogy ott lesz majd egy testpont vagy hagyjam az egészet!? Elég hamar kiidegel a kocsi amikor szerelni kell valamit. 1.7 DTI Sedan 2003-as ha ez érdekes. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március21, 2017 Megoszt Elküldve Március21, 2017 9 perce, morphin írta: Sziasztok! Szeretnék kérni egy kis segítséget. Még télen vettem egy B Omega intervallumos ablaktörlő kapcsolót relével együtt. Tegnap szépen el is készítettem a leírás alapján a kábeleket. Minden klappolna, de...fent a karnál sajnos nem jó megoldás amit gondoltam, miszerint késes leágaztatóval oldom meg a dolgot. Itt muszáj leszek forrasztani. Ez eddig stimm. Bal lent kiszedtem a kis fiókot, majd régi relé ki...mindennek szépen meg van a helye egy kivételével. Ez pedig a test. Elvileg a biztitábla hátoldalán van a multitimer nevű szerkentyű aminek tuti van valahol egy csavarral ellátott testponja. Kicsavartam a két csavart, de sehogy nem tudom kihúzni a helyéről azt az átkozott biztosíték táblát. Egy leírásban láttam, hogy a jobb oldalán van valamilyen fekete bizgentyű na az meg se mozdul akár hogy húzogatom, nyomom a két oldalát. Ha valaki elmagyarázza mi ennek a technikája azt megköszönném. Jól sejtem, hogy ott lesz majd egy testpont vagy hagyjam az egészet!? Elég hamar kiidegel a kocsi amikor szerelni kell valamit. 1.7 DTI Sedan 2003-as ha ez érdekes. Köszönöm! Az óracsoport mögött van egy testpont, én oda kötöttem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
morphin Elküldve Március21, 2017 Megoszt Elküldve Március21, 2017 Just now, gezoli írta: Az óracsoport mögött van egy testpont, én oda kötöttem. Akkor nem szenvedek a biztitáblával...reggel beállok a garázsba és megcsinálom. Korán kelek, de csak nem kések el melóból. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
morphin Elküldve Március21, 2017 Megoszt Elküldve Március21, 2017 Még valami, sorry a dupla post miatt. Fent az ablaktörlő kar csatlakozójánál a Fekete-Sárga kábelre kell kötni az egyik kábelt, igen ám de egy sarura két Fekete-Sárga kábel is megy...Elég az egyikhez hozzá forrasztani a kábelt vajon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Március21, 2017 Megoszt Elküldve Március21, 2017 Üdv. Lesz lehetőségem oldalégzsákos üléseket szerezni. A kérdés az, hogy simán berakható azaz beköthető az oldallégzsák? Vagy kell vmi plusz vezérlő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március22, 2017 Megoszt Elküldve Március22, 2017 (edited) 6 órája, Atala írta: Üdv. Lesz lehetőségem oldalégzsákos üléseket szerezni. A kérdés az, hogy simán berakható azaz beköthető az oldallégzsák? Vagy kell vmi plusz vezérlő? 4 légzsákos vezérlő kell és az ajtóba is kell az üléslégzsák érzékelője. Nekem is légzsákos ülés van benn, de nem foglalkoztam a bekötéssel. Az ülésfűtés miatt vettem meg. Módosítva Március22, 2017 : gezoli 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Napalm Elküldve Március22, 2017 Megoszt Elküldve Március22, 2017 Sziasztok! Alsó motortakaró burkolattal kapcsolatban kinek van tapasztalata? Nekem hiányzik, és az ékszíj alá mindig lerakódik a kosz.... Cromaxnál találtam (talán) teljes burkolatot, illetve szíjtakarót. Mindkettő Astra G / Zafi A kompatibilis (Nekem Zafi van)https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/motor_burkolat/motorter_also_burkolat_opel_astra_g_zafira_a_45106 https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/motor_burkolat_reszei/szijtakaro_burkolat_opel_astra_g_zafira_a_91883 Ez a kettő kiegészíti egymást, vagy függetlenül is jók az ékszíjtárcsa védelmére? Hol lehet kapni hozzá rögzítőket/patentszemeket? Cromaxnál nem találtam Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2017 Megoszt Elküldve Március22, 2017 4 órája, Napalm írta: Sziasztok! Alsó motortakaró burkolattal kapcsolatban kinek van tapasztalata? Nekem hiányzik, és az ékszíj alá mindig lerakódik a kosz.... Cromaxnál találtam (talán) teljes burkolatot, illetve szíjtakarót. Mindkettő Astra G / Zafi A kompatibilis (Nekem Zafi van)https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/motor_burkolat/motorter_also_burkolat_opel_astra_g_zafira_a_45106 https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/motor_burkolat_reszei/szijtakaro_burkolat_opel_astra_g_zafira_a_91883 Ez a kettő kiegészíti egymást, vagy függetlenül is jók az ékszíjtárcsa védelmére? Hol lehet kapni hozzá rögzítőket/patentszemeket? Cromaxnál nem találtam A második van kifejezetten a generátor védelmére, de az alsó burkolat is jó dolog. Patent van hozzá ugyanitt: https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/sarvedo_dobbetet_rogzites/?kereso_modell= Meg tudják mondani a boltban melyiket vidd hozzá. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március22, 2017 Megoszt Elküldve Március22, 2017 22 órája, morphin írta: Még valami, sorry a dupla post miatt. Fent az ablaktörlő kar csatlakozójánál a Fekete-Sárga kábelre kell kötni az egyik kábelt, igen ám de egy sarura két Fekete-Sárga kábel is megy...Elég az egyikhez hozzá forrasztani a kábelt vajon? Nem. Illetve igen, de nem mindegy, melyikhez. Ha jól emlékszem, az egyik fekete-sárga kábelen gyújtás ráadásakor megjelenik az akkufeszültség, na az kell neked. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Napalm Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 On 2017. 03. 22. at 15:13, zotya975 írta: A második van kifejezetten a generátor védelmére, de az alsó burkolat is jó dolog. Patent van hozzá ugyanitt: https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/sarvedo_dobbetet_rogzites/?kereso_modell= Meg tudják mondani a boltban melyiket vidd hozzá. Köszi! A nagy is védi vajon az alsó szíjkereket? Mert árban ugyanannyi a kettő, és ha az is védi, akkor inkább azt venném Ami Zafira alá behajoltam egyen sem volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 (edited) On 2017. 03. 21. at 22:28, Atala írta: Üdv. Lesz lehetőségem oldalégzsákos üléseket szerezni. A kérdés az, hogy simán berakható azaz beköthető az oldallégzsák? Vagy kell vmi plusz vezérlő? simán csak az akksit a szerelés idejére ki kell kötni ha az elözö is légzsákos volt Módosítva Március23, 2017 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 On 2017. 03. 22. at 11:03, Napalm írta: Sziasztok! Alsó motortakaró burkolattal kapcsolatban kinek van tapasztalata? Nekem hiányzik, és az ékszíj alá mindig lerakódik a kosz.... Cromaxnál találtam (talán) teljes burkolatot, illetve szíjtakarót. Mindkettő Astra G / Zafi A kompatibilis (Nekem Zafi van)https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/motor_burkolat/motorter_also_burkolat_opel_astra_g_zafira_a_45106 https://cromax.hu/karosszeria/karosszeriara_szerelt_reszek/motor_burkolat_reszei/szijtakaro_burkolat_opel_astra_g_zafira_a_91883 Ez a kettő kiegészíti egymást, vagy függetlenül is jók az ékszíjtárcsa védelmére? Hol lehet kapni hozzá rögzítőket/patentszemeket? Cromaxnál nem találtam én miután leszakadt az olajfolyástol nem tettem vissza és nem hiányzik nincs se4mmi gond a hiányábol nekem.- Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 36 perce, Napalm írta: Köszi! A nagy is védi vajon az alsó szíjkereket? Mert árban ugyanannyi a kettő, és ha az is védi, akkor inkább azt venném Ami Zafira alá behajoltam egyen sem volt... Hát alapból szerintem az oldalsó véd, mert a kerék veri be a generátorhoz-szíjhoz a vizet menet közben, de ha egy bazi nagy pocsolyába belemész tuti kap lentről is. Nekem csak oldalsó van, nagyobb pocsolyánál néha becsap a szíjhoz, utána látszik a motorháztetőn belülről. Szerintem elsősorban az oldalsót szereld fel, de ha megteheted vedd meg mindkettőt. Ha esetleg van olyan akinek csak alsó van, majd elmondja a tapasztalatát róla. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomH Elküldve Március23, 2017 Megoszt Elküldve Március23, 2017 Sziasztok! Azt kérdezném, mennyire bonyolult az elektromos gázpedál cseréje. Csak cserélem és kész, vagy Tech2-vel kell még valamit varázsolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
morphin Elküldve Március24, 2017 Megoszt Elküldve Március24, 2017 On 2017. 03. 22. at 20:24, tgabika76 írta: Nem. Illetve igen, de nem mindegy, melyikhez. Ha jól emlékszem, az egyik fekete-sárga kábelen gyújtás ráadásakor megjelenik az akkufeszültség, na az kell neked. Nos, másnap reggel lementem a garázsba forrasztó cumóval mindennel és készre szereltem mindent. Csak az egyikhez kötöttem és ezek szerint eltaláltam, mert működik rendesen a kar. A potméter is szépen szóval minden ok. Vagy mégsem? Lehet még akkor amikor ki-be szereltem a km órát és gyújtást adtam rá (óra nélkül) akkor kidobott két kódot. Viszont csak tegnap este tűnt fel amikor indítottam a kocsit és gyújtásnál bent maradt a hibakód lámpa. P1690 és P0381. Ha jól villogtattam ki és néztem utána akkor ezek egyike az izzítás visszajelző lámpa hiba/magasfesz hiba...a másik pedig a MIL azaz a motorhiba lámpa hiba. Végül is nincs baj akkor szerintem. Nem kellett volna óra nélkül gyújtást adni neki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március24, 2017 Megoszt Elküldve Március24, 2017 1 óra, morphin írta: Nos, másnap reggel lementem a garázsba forrasztó cumóval mindennel és készre szereltem mindent. Csak az egyikhez kötöttem és ezek szerint eltaláltam, mert működik rendesen a kar. A potméter is szépen szóval minden ok. Vagy mégsem? Lehet még akkor amikor ki-be szereltem a km órát és gyújtást adtam rá (óra nélkül) akkor kidobott két kódot. Viszont csak tegnap este tűnt fel amikor indítottam a kocsit és gyújtásnál bent maradt a hibakód lámpa. P1690 és P0381. Ha jól villogtattam ki és néztem utána akkor ezek egyike az izzítás visszajelző lámpa hiba/magasfesz hiba...a másik pedig a MIL azaz a motorhiba lámpa hiba. Végül is nincs baj akkor szerintem. Nem kellett volna óra nélkül gyújtást adni neki... 5 hibátlan indítás után a hibalámpa törlődik, viszont az ECU-ból a hibát törölni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Március24, 2017 Megoszt Elküldve Március24, 2017 2 órája, gezoli írta: 5 hibátlan indítás után a hibalámpa törlődik, viszont az ECU-ból a hibát törölni kell. Szia! Ez igaz arra is,ha a légtömegmérőre nincsen rádugva a csati,és próbaképpen beröffentem a mocit,és megyek egy rövidtávot az autóval? Miután visszadugtam 5 hibátlan indítás után kialszik akkor is a sárga tengeralattjáró? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március24, 2017 Megoszt Elküldve Március24, 2017 40 perce, bocs írta: Szia! Ez igaz arra is,ha a légtömegmérőre nincsen rádugva a csati,és próbaképpen beröffentem a mocit,és megyek egy rövidtávot az autóval? Miután visszadugtam 5 hibátlan indítás után kialszik akkor is a sárga tengeralattjáró? Pont így jártam én is! Valóban törlődik a hibajel. Lehúzva maradt a légtömegmérő csati. Csak a légzsák hiba nem fog törlődni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Március24, 2017 Megoszt Elküldve Március24, 2017 5 órája, gezoli írta: Pont így jártam én is! Valóban törlődik a hibajel. Lehúzva maradt a légtömegmérő csati. Csak a légzsák hiba nem fog törlődni! Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Napalm Elküldve Március25, 2017 Megoszt Elküldve Március25, 2017 On 2017. 03. 23. at 20:07, zotya975 írta: Hát alapból szerintem az oldalsó véd, mert a kerék veri be a generátorhoz-szíjhoz a vizet menet közben, de ha egy bazi nagy pocsolyába belemész tuti kap lentről is. Nekem csak oldalsó van, nagyobb pocsolyánál néha becsap a szíjhoz, utána látszik a motorháztetőn belülről. Szerintem elsősorban az oldalsót szereld fel, de ha megteheted vedd meg mindkettőt. Ha esetleg van olyan akinek csak alsó van, majd elmondja a tapasztalatát róla. köszönöm 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
rpetya Elküldve Március27, 2017 Megoszt Elküldve Március27, 2017 Sziasztok, Tavaly nyáron vettem a verdát, már akkor sem működött az ABS, ESP, kilóméteróra. Azt már sikerült a fórum segítségével kiderítenem, hogy a hibát a bal első kerékcsapágyban lévő jeladó okozza. Az őszi esők után vettem észre először, hogy "feltámad" jeladó és működik minden (ABS, ESP, kilóméteróra), megszűnnek a hibaikonok. Ez a jelenség azóta is fennáll esős idő után néhány napig. Most például egy hete esett utoljára, és még mindig működik. Az a kérdésem, hogy a leírt jelenség a csapágyban lévő jeladó hibájára utal, vagy inkább a vezetékben van a hiba? köszönöm rpetya Link to comment Megosztás: More sharing options...
Handbrake Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 10 órája, rpetya írta: Sziasztok, Tavaly nyáron vettem a verdát, már akkor sem működött az ABS, ESP, kilóméteróra. Azt már sikerült a fórum segítségével kiderítenem, hogy a hibát a bal első kerékcsapágyban lévő jeladó okozza. Az őszi esők után vettem észre először, hogy "feltámad" jeladó és működik minden (ABS, ESP, kilóméteróra), megszűnnek a hibaikonok. Ez a jelenség azóta is fennáll esős idő után néhány napig. Most például egy hete esett utoljára, és még mindig működik. Az a kérdésem, hogy a leírt jelenség a csapágyban lévő jeladó hibájára utal, vagy inkább a vezetékben van a hiba? köszönöm rpetya Mindenképpen azt ajánlom, hogy nézd meg a vezetéket, volt már korábban ilyen gond másnál is ha jól rémlik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci73 Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 (edited) Üdvözlök Mindenkit! Új Astra tulajként szeretném a közösség segítségét kérni. Pár hete sikerült vásárolnunk egy astra g 1.4 twinportot, természetesen az astrákra jellemző kisebb gyerekbetegségekkel, mint pl. kiégett fűtéskonzol izzó, váltó és kézifék szoknya repedések és kiszakadt dudagomb. Ezeket sikerült orvosolnom aránylag olcsón, házilag. Az autóban hiányzott a gyári rádió, helyette egy működésképtelen mp3-as fejegység volt, amit gyorsan el is távolítottam. A kormány multikormányos és ennek megfelelően ki is néztem egy pioneer fejegységet, amely távvezérlő bemenettel tudja fogadni a multikormányt (természetesen mikrokontrolleres multikormány adapterrel, mivel mások a vezérlő ellenállás értékek). A meglepetés akkor ért, amikor eltávolítottam a légzsákot a kormányról, hogy kicseréljem a légzsák burkolatot. A légzsák átvezető szalag nem multikormányos, de a gombsorok bent vannak a kormányban...szerintem kormányt cserélhettek. A kérdésem az lenne, ha vásárolnék egy multikormányos légzsák átvezető szalagot és kicserélném, akkor mint a légzsák, mint a gombsor használható lenne, vagy van valamilyen technikai különbség a két verzió között. (Gondolok kábelkorbács bekötésre, hiányra, stb.) Az autó 2007-es gyártmáynű Z14XEP motorkódú. Laci Módosítva Március28, 2017 : Laci73 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Március28, 2017 Megoszt Elküldve Március28, 2017 28 perce, Laci73 írta: Üdvözlök Mindenkit! Új Astra tulajként szeretném a közösség segítségét kérni. Pár hete sikerült vásárolnunk egy astra g 1.4 twinportot, természetesen az astrákra jellemző kisebb gyerekbetegségekkel, mint pl. kiégett fűtéskonzol izzó, váltó és kézifék szoknya repedések és kiszakadt dudagomb. Ezeket sikerült orvosolnom aránylag olcsón, házilag. Az autóban hiányzott a gyári rádió, helyette egy működésképtelen mp3-as fejegység volt, amit gyorsan el is távolítottam. A kormány multikormányos és ennek megfelelően ki is néztem egy pioneer fejegységet, amely távvezérlő bemenettel tudja fogadni a multikormányt (természetesen mikrokontrolleres multikormány adapterrel, mivel mások a vezérlő ellenállás értékek). A meglepetés akkor ért, amikor eltávolítottam a légzsákot a kormányról, hogy kicseréljem a légzsák burkolatot. A légzsák átvezető szalag nem multikormányos, de a gombsorok bent vannak a kormányban...szerintem kormányt cserélhettek. A kérdésem az lenne, ha vásárolnék egy multikormányos légzsák átvezető szalagot és kicserélném, akkor mint a légzsák, mint a gombsor használható lenne, vagy van valamilyen technikai különbség a két verzió között. (Gondolok kábelkorbács bekötésre, hiányra, stb.) Az autó 2007-es gyártmáynű Z14XEP motorkódú. Laci Hát elé necces. Azt tudnod kell, hogy az XEP-ek már Lengyelországban készültek lebutított verzióban. ez azt jelenti, hogy sok mindent kihagytak belőle amik még a német Astrákban benne voltak. Én ugyanezt csináltam.Sima kormány helyett multis kormányt raktam be, természetesen a légzsák átvezetőt is cseréltem. Plug&play volt, tehát összedugtam és működött a kormány táv. Nem tudom, hogy mi a helyzet a Te autóddal. Vajon a kábelkötegben benne van-e a kormánytáv vezetékei. Esetleg úgy tudod leellenőrizni, hogy megnézed az ISO csatiban benne vannak-e a csatlakozó pin-ek. https://www.google.hu/search?q=opel++iso+csatlakozó&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjeqpz_0_nSAhUB3SwKHZqTAjYQsAQIJg&biw=1366&bih=604#imgdii=k_NaCTorr1ddhM:&imgrc=UnpkJBGYhoCgRM: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts