kahon Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 Sziasztok! Van egy kis problémám a szellőztetéssel. A Ventilátorom nem megy csak 4. fokozatban. Ez magában nem nagy ügy, cseréltem is előtét ellenállást, és egy darabig ment is rendben, de megint ki ment belőle a hőbiztosíték. Ha valakinek van ötlete hogy mi lehet az oka, mit nézzek meg azt meg köszönném, mert én kifogytam az ötletekből. Az előtétellenállás csere előtt darabokra szedtem a ventilátort, mondván biztos szorul és nagy áramot vesz fel. Tengelyt felpolíroztam, szénkefét kicseréltem. Most mégis ugyan az a hiba. Valami oka csak van hogy ennyire melegszik. Ez csak nálam visszatérő gond? Vagy esetleg tudnátok egy képet beszúrni az adott kapcsolásról? Előre is köszönöm!
rekop Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 54 perce, gezoli írta: Veszel pineket és behúzod a négy szál vezetéket. Nem bonyolult. Ok, de van ennek valami konkrét típusa? Azt láttam hogy a csatlakozón Bosch felirat van, de gondolom ez elég speciális tüske lehet. Esetleg csináltál már ilyet? Egy link vagy valami jól jönne, mert keresgéltem már de nem találtam, hogy hol lehetne venni.
gezoli Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 27 perce, rekop írta: Ok, de van ennek valami konkrét típusa? Azt láttam hogy a csatlakozón Bosch felirat van, de gondolom ez elég speciális tüske lehet. Esetleg csináltál már ilyet? Egy link vagy valami jól jönne, mert keresgéltem már de nem találtam, hogy hol lehetne venni. Én csináltam! https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdOWjUzUzhfQkxpbDg/edit?pli=1
rekop Elküldve Február19, 2017 Elküldve Február19, 2017 9 órája, gezoli írta: Én csináltam! https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdOWjUzUzhfQkxpbDg/edit?pli=1 Köszönöm! De arra gondoltam, hogy az ECU csatlakozójába tettél-e bele új érintkezőket?
gezoli Elküldve Február20, 2017 Elküldve Február20, 2017 6 órája, rekop írta: Köszönöm! De arra gondoltam, hogy az ECU csatlakozójába tettél-e bele új érintkezőket? Nem kellett, mert a csatlakozóban az összes pin benne volt. Így csak a megfelelő helyre kellett forrasztani a vezetékeket. De a leírásban ez is benne van.
paprikab4 Elküldve Február20, 2017 Elküldve Február20, 2017 Sziasztok! Gastra cabrio 2003 az alany. A gondom az, hogy az ablakemelőkből csak a 2 első megy automatán az i csak lefelé és hiába próbálom "tanítani" azzal, hogy felhúzás után még nyomva tartom a gombot nem működik. A közös gombon ami mind a négyet húzza ott is csak lefelé megy automatán. Van valakinek ötlete? Köszi!
rekop Elküldve Február20, 2017 Elküldve Február20, 2017 (edited) 3 órája, gezoli írta: Nem kellett, mert a csatlakozóban az összes pin benne volt. Így csak a megfelelő helyre kellett forrasztani a vezetékeket. De a leírásban ez is benne van. Úgy látszik elbeszélünk egymás mellett, vagy én fogalmaztam rosszul. A beszélgetés elején azt írtad, hogy nem bonyolult csak veszek 4 pin-t és behúzom a vezetékeket. Ebből arra következtettem, hogy te esetleg már vettél ilyen pin-eket, és ehhez kértem linket vagy elérhetőséget ahol meg lehet vásárolni őket, mert én nem találtam sehol. Módosítva Február20, 2017 : rekop
gezoli Elküldve Február20, 2017 Elküldve Február20, 2017 8 órája, rekop írta: Úgy látszik elbeszélünk egymás mellett, vagy én fogalmaztam rosszul. A beszélgetés elején azt írtad, hogy nem bonyolult csak veszek 4 pin-t és behúzom a vezetékeket. Ebből arra következtettem, hogy te esetleg már vettél ilyen pin-eket, és ehhez kértem linket vagy elérhetőséget ahol meg lehet vásárolni őket, mert én nem találtam sehol. Belenéztél már a motorvezérlő csatlakozójába? Nekem benne volt az összes pin. Bontóban veszel.
astra Elküldve Február21, 2017 Elküldve Február21, 2017 On 2017. 02. 16. at 16:56, marton.csaba2 írta: T astra! "... hogyan ..." VAG terméket kell venni. mi az hogy VAG terméket kell venni?
astra Elküldve Február21, 2017 Elküldve Február21, 2017 On 2017. 02. 16. at 18:43, astra írta: ez az valaki lefordithatná. valaki?
rekop Elküldve Február21, 2017 Elküldve Február21, 2017 11 perce, astra írta: mi az hogy VAG terméket kell venni? Volkswagenwerk Aktien Gesellschaft, azaz vegyél vw-t az opel helyett. Szerintem ezt jelenti.
marton.csaba2 Elküldve Február21, 2017 Elküldve Február21, 2017 (edited) T rekop! "... vegyél vw-t ..." Kicsit konkrétabban, az alábbi VAG konszern termékekből: Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, MAN, Scania, Neoplan. Ezekben mind van parkoló fény. Módosítva Február21, 2017 : marton.csaba2
Geopake Elküldve Február21, 2017 Elküldve Február21, 2017 Az A vectrám sem volt VAG termék mégis tudta a parkolófényt 2
zotya975 Elküldve Február21, 2017 Elküldve Február21, 2017 47 perce, Geopake írta: Az A vectrám sem volt VAG termék mégis tudta a parkolófényt Megelőzte a korát.... de szerintem amúgy sem Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, MAN, Scania, Neoplan fórumon vagyunk...aki olyan autót szeretne úgyis átfárad oda.
marton.csaba2 Elküldve Február22, 2017 Elküldve Február22, 2017 T Geopake! "... A vectra ..." Ami az egyik helyen kakukktojás, ami másik helyen concern policy 1
toth111 Elküldve Február22, 2017 Elküldve Február22, 2017 Sziasztok! Tanácsot kérnék a közösségtől. Sajnos a központi zár nyitógomb nem mindig működik. Szétszedem a slusszkulcsot, majd néhány nyitás erejéig működik, utána vége, ismét szétszedem, szintén ugyan így. Elem jó, mikrokapcsolóra gyanakszom. Van valakinek tapasztalata ilyen hibával kapcsolatban? Köszönöm előre is. Üdv: Lajos (Remélem jó helyre írtam.)
astra Elküldve Február22, 2017 Elküldve Február22, 2017 23 órája, rekop írta: Volkswagenwerk Aktien Gesellschaft, azaz vegyél vw-t az opel helyett. Szerintem ezt jelenti. miért jó ez neked?
astra Elküldve Február22, 2017 Elküldve Február22, 2017 2 órája, toth111 írta: Sziasztok! Tanácsot kérnék a közösségtől. Sajnos a központi zár nyitógomb nem mindig működik. Szétszedem a slusszkulcsot, majd néhány nyitás erejéig működik, utána vége, ismét szétszedem, szintén ugyan így. Elem jó, mikrokapcsolóra gyanakszom. Van valakinek tapasztalata ilyen hibával kapcsolatban? Köszönöm előre is. Üdv: Lajos (Remélem jó helyre írtam.) elemcsere + meg kell forrasztani az elemtartot egy órás meg csinálja ha neked nincs hozzá affinitásod. 1
rekop Elküldve Február23, 2017 Elküldve Február23, 2017 14 órája, astra írta: miért jó ez neked? Ezt hogy érted? Feltettél egy kérdést, én pedig válaszoltam rá.
astra 1 Elküldve Február23, 2017 Elküldve Február23, 2017 On 2017. 02. 19. at 12:07, kahon írta: Sziasztok! Van egy kis problémám a szellőztetéssel. A Ventilátorom nem megy csak 4. fokozatban. Ez magában nem nagy ügy, cseréltem is előtét ellenállást, és egy darabig ment is rendben, de megint ki ment belőle a hőbiztosíték. Ha valakinek van ötlete hogy mi lehet az oka, mit nézzek meg azt meg köszönném, mert én kifogytam az ötletekből. Az előtétellenállás csere előtt darabokra szedtem a ventilátort, mondván biztos szorul és nagy áramot vesz fel. Tengelyt felpolíroztam, szénkefét kicseréltem. Most mégis ugyan az a hiba. Valami oka csak van hogy ennyire melegszik. Ez csak nálam visszatérő gond? Vagy esetleg tudnátok egy képet beszúrni az adott kapcsolásról? Előre is köszönöm! Vegyél bontottat kb 5000ft , ez a motor nagy valószínűséggel zárlatos mivel több tekercs van benne nekem is ilyen gondom volt és a másik meg oldotta.Ha lakat fogóval a piros szálra rá mérsz 25A -nál többet nem vehet fel 4-es fokozatban.Ha már eléri a 30A akkor a motor túlmelegszik és azért old ki a hőellenállás. 1
oggy Elküldve Február23, 2017 Elküldve Február23, 2017 (edited) Tempomat projektben vagyok én is (Y17Dt 2001 Elegance) Indexkar bent, minden kapcsoló, csatlakozó bent van gyárilag.. Gépen még nem volt az autó, de a napokban meglesz ez is, kíváncsi leszek működni fog-e. Ha nem akkor lesz egy eladó tempomatos indexkarom Módosítva Február23, 2017 : oggy
kahon Elküldve Február24, 2017 Elküldve Február24, 2017 On 2017. 02. 23. at 10:13 AM, astra 1 said: Vegyél bontottat kb 5000ft , ez a motor nagy valószínűséggel zárlatos mivel több tekercs van benne nekem is ilyen gondom volt és a másik meg oldotta.Ha lakat fogóval a piros szálra rá mérsz 25A -nál többet nem vehet fel 4-es fokozatban.Ha már eléri a 30A akkor a motor túlmelegszik és azért old ki a hőellenállás. Rendben. Kerítek egy műszert. Köszönöm szépen a segítséget!
bonat Elküldve Február26, 2017 Elküldve Február26, 2017 Tudna nekem valaki segíteni belső keringető lapát mozgató motornál? Eltörte 5 év után újra a lapátot, most a műanyag stift tört el, ami a lapátot köti össze a motorral. Nem baj most 4x80 facsavart belenyomtam stiftbe és lapátba, majd összeragasztottam epoxival, a lett. De szeretnék valami időzítő elektronikát a motor (Delphi) 12V-os vezetékére rakni, ami kb csak 4-5mp-ig mozgatja a motort. Erre valaki tud megoldást? Vagy más, jobb módszert? Csaba írt még hasonlót erről, de neki a motor volt rossz.Csaba írása
paprikab4 Elküldve Február27, 2017 Elküldve Február27, 2017 Sziasztok! Cabrio z18xe astránál honnan lehet tudni, hogy esp vagy csak tc van az autóban? A füzet szerint ugyan az az ikonja mindkettőnek a műszerfalon.
Recommended Posts