kobraCode Elküldve Február2, 2017 Megoszt Elküldve Február2, 2017 2 órája, gezoli írta: Ez megfelel így az előírásoknak? 1-2 cm kellene még hogy meglegyen a két lámpa közti 60cm. De eddig gond nélkül átment már pár műszkin. Sőt volt már pár rendőri ellenőrzésem is ők sem szóltak érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Február2, 2017 Megoszt Elküldve Február2, 2017 34 perce, kobraCode írta: 1-2 cm kellene még hogy meglegyen a két lámpa közti 60cm. De eddig gond nélkül átment már pár műszkin. Sőt volt már pár rendőri ellenőrzésem is ők sem szóltak érte. Nekem is ott volt,szintén jó volt műszakin is,meg a rendőr se szólt Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február2, 2017 Megoszt Elküldve Február2, 2017 1 óra, kobraCode írta: 1-2 cm kellene még hogy meglegyen a két lámpa közti 60cm. De eddig gond nélkül átment már pár műszkin. Sőt volt már pár rendőri ellenőrzésem is ők sem szóltak érte. Én még mindig azon gondolkodom, hogy hogyan lehetne beleaplikálni a ködlámpába. Ott mutatna igazán jól! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február2, 2017 Megoszt Elküldve Február2, 2017 (edited) 45 perce, gezoli írta: Én még mindig azon gondolkodom, hogy hogyan lehetne beleaplikálni a ködlámpába. Ott mutatna igazán jól! Én is azt terveztem az elején, de szét kell sütni a ködlámpát ahhoz hogy a ragasztó elengedje. Kérdés utána mennire lesz tartós a ködlámpa... Módosítva Február2, 2017 : kobraCode Link to comment Megosztás: More sharing options...
bcslaci Elküldve Február2, 2017 Megoszt Elküldve Február2, 2017 Hivatalosan nem rakhatod bele, mert nem változtathatod meg az eredeti jóváhagyási jellel rendelkező lámpatestet. A ködlámpán nem lesznek rajta a DRL jelzései. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Február6, 2017 Megoszt Elküldve Február6, 2017 (edited) Sziasztok! http://kepkezelo.com/images/bs3k57imjjoe6fsgkhvp.jpeg Nincs véletlenül valakinek a képen látható biztosítéktábla biztosíték kiosztásának leírásáról? Módosítva Február6, 2017 : laci1978 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Február6, 2017 Megoszt Elküldve Február6, 2017 2 órája, laci1978 írta: Sziasztok! http://kepkezelo.com/images/bs3k57imjjoe6fsgkhvp.jpeg Nincs véletlenül valakinek a képen látható biztosítéktábla biztosíték kiosztásának leírásáról? katt Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Február6, 2017 Megoszt Elküldve Február6, 2017 (edited) Köszi! Ez még jó is lehetne de ebben nem az a biztosítéktáblának a leírása van! Ebben függőlegesen vannak a biztik és 41-ig van számozva! Amit én linkeltem a vízszintesen vannak a biztik és 50-ig vannak számozva. A kiosztása ugyan az lenne a kettőnek? 42-47-ig milyen biztik vannak? Módosítva Február6, 2017 : laci1978 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február6, 2017 Megoszt Elküldve Február6, 2017 @laci1978 angolul jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Február7, 2017 Megoszt Elküldve Február7, 2017 15 órája, tgabika76 írta: @laci1978 angolul jó? Szia! Igen jó lesz köszi szépen!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 Sziasztok! Rég jártam erre, jó látni, hogy még mindig sok lelkes G Astra tulaj van. Viszont most kérdeznék. Utóbbi időben bekattant, hogy szeretném látni az autóm (Classic II.Z14XEP) pillanatnyi fogyasztását, átlagfogyasztását. Egyelőre két lehetőséget látok erre: 1) kínai oldalakról valamilyen HUD. Ezzel kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata? Sok helyen olvasni, hogy 2001 utáni európai modelleknél működik. Itt ugye OBD csatiról megy a történet. Igaz, hogy 2006-os gyártású a drágám, de mégiscsak 1998-as technológia. (Isofix sincs benne holott 2004 óta minden újban van) Emiatt kételkedem. Ezen krédéskörben ha valaki meg tudná mondani milyen protokollt használ a Classic II. OBD-je, elég nagy segítség lenne. Illetve még a HUD-ok láthatósága kérdéses számomra, nem láttam még ilyet. 2) Board Computer, 41.000 Ft-os ára kicsit elriaszt. Tény, hogy ez lenne a legkulturáltabb megoldás. Igazából mindkét esetben kicsit ágyúval hangyára lőni kategória jut eszemben, hiszen ezek a cuccok rengeteg dolgot tudnak, nekem meg ugye csak a fogyasztási adat hiányzik, de nagyon. Esetleg valaki tud ajánlani a problémámra harmadik, szebb, jobb, olcsóbb megoldást? köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bmájki Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 3 órája, speter írta: Sziasztok! Rég jártam erre, jó látni, hogy még mindig sok lelkes G Astra tulaj van. Viszont most kérdeznék. Utóbbi időben bekattant, hogy szeretném látni az autóm (Classic II.Z14XEP) pillanatnyi fogyasztását, átlagfogyasztását. Egyelőre két lehetőséget látok erre: 1) kínai oldalakról valamilyen HUD. Ezzel kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata? Sok helyen olvasni, hogy 2001 utáni európai modelleknél működik. Itt ugye OBD csatiról megy a történet. Igaz, hogy 2006-os gyártású a drágám, de mégiscsak 1998-as technológia. (Isofix sincs benne holott 2004 óta minden újban van) Emiatt kételkedem. Ezen krédéskörben ha valaki meg tudná mondani milyen protokollt használ a Classic II. OBD-je, elég nagy segítség lenne. Illetve még a HUD-ok láthatósága kérdéses számomra, nem láttam még ilyet. 2) Board Computer, 41.000 Ft-os ára kicsit elriaszt. Tény, hogy ez lenne a legkulturáltabb megoldás. Igazából mindkét esetben kicsit ágyúval hangyára lőni kategória jut eszemben, hiszen ezek a cuccok rengeteg dolgot tudnak, nekem meg ugye csak a fogyasztási adat hiányzik, de nagyon. Esetleg valaki tud ajánlani a problémámra harmadik, szebb, jobb, olcsóbb megoldást? köszi Ezt nézted már, hogy mit tud? ELM327+ingyenes program https://www.youtube.com/watch?v=o-MSGuSdC0Y Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 1 órával ezelőtt, Bmájki írta: Ezt nézted már, hogy mit tud? ELM327+ingyenes program https://www.youtube.com/watch?v=o-MSGuSdC0Y Igen, néztem. Pontosabban a 2.1 verziós minit néztem. Meg is kérdeztem az egyik eladót, aki váltig állította, hogy nem tud fogyasztást kijelezni. Ezek szerint mégis tud. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 Üdv! Akinek Classic II Astrája van, lefotózná nekem a hátsó ajtókapcsolókat? Gyanítom nekem ezek már nem gyáriak. Továbbá van egy a motorháztetőhöz is, ami elég pocsékul néz ki. Cserélnem kellene. Az első ajtókba gyári van. Az érdekelne leginkább, hogy a hátsó ajtókhoz valóban csak 1 drót megy, vagy átalakították. https://1drv.ms/f/s!AhHWgHvPmgX6gYJhAq-UyqgIh41JwQ Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 T KMilán! "... hátsó ajtókapcsoló ..." A hivatkozott típusban nincs ilyen. "... csak 1 drót ..." Igen. http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/600/2548/26954,26955/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 3 órája, marton.csaba2 írta: T KMilán! "... hátsó ajtókapcsoló ..." 90504150 "... csak 1 drót ..." Igen. http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/8/600/2548/26954,26955/ T marton.csaba2. Hogy érti, hogy a hivatkozott típusban nincs ilyen? Az enyémben van! Ott van róla a fotó. Nem hiszem, hogy gyárilag ne lenne..... A linkje alatt is ott van 2.-es számmal. Továbbá nekem a motortérben is van ilyen kapcsoló, ami a riasztónak ad jelet, ha kinyitnák illetéktelenek. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 2 órája, KMilán írta: T marton.csaba2. Hogy érti, hogy a hivatkozott típusban nincs ilyen? Az enyémben van! Ott van róla a fotó. Nem hiszem, hogy gyárilag ne lenne..... A linkje alatt is ott van 2.-es számmal. Továbbá nekem a motortérben is van ilyen kapcsoló, ami a riasztónak ad jelet, ha kinyitnák illetéktelenek. Valószínűleg úgy érti hogy gyárilag nem tettek bele kapcsolót. Azt valaki utólag tette bele... Amúgy igen csak 1 vezeték megy rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Február14, 2017 Megoszt Elküldve Február14, 2017 8 órája, KMilán írta: Üdv! Akinek Classic II Astrája van, lefotózná nekem a hátsó ajtókapcsolókat? Gyanítom nekem ezek már nem gyáriak. Továbbá van egy a motorháztetőhöz is, ami elég pocsékul néz ki. Cserélnem kellene. Az első ajtókba gyári van. Az érdekelne leginkább, hogy a hátsó ajtókhoz valóban csak 1 drót megy, vagy átalakították. https://1drv.ms/f/s!AhHWgHvPmgX6gYJhAq-UyqgIh41JwQ Köszönöm Gyárilag az enyémben sem volt kapcsoló,csak a vezeték begyűrve az oszlopba.Úgy kellett egy kampóval kipiszkálnom.Bontóba vettem ki C corsából a kapcsolókat.1 vezetékes mind kivéve a bal elsőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KMilán Elküldve Február15, 2017 Megoszt Elküldve Február15, 2017 17 órája, Geopake írta: Gyárilag az enyémben sem volt kapcsoló,csak a vezeték begyűrve az oszlopba.Úgy kellett egy kampóval kipiszkálnom.Bontóba vettem ki C corsából a kapcsolókat.1 vezetékes mind kivéve a bal elsőt. Ezt nem gondoltam volna. :D Akkor az enyémbe a riasztó miatt tehették bele. Nekem az első ajtókban 2 vezetékes van, hátul egy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 (edited) t. uraim. az lenne a kérdésem hogy miképp lehetne azt megcsinálni hogy leállitott motornál kivett indito kulcs mellett bármerre kiteszem az index kapcsolot arra az oldalra a helyzetjelzö viilágitson elöl -hátul azért jutott eszembe ez mert annak idején volt egy 69-es C-REKORDOM és annál ez a funkcio létezett . kösz a választ .y 17 dt caravánom van 2001-es fehér és jó. Módosítva Február16, 2017 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 T astra! "... hogyan ..." VAG terméket kell venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 2 órája, astra írta: t. uraim. az lenne a kérdésem hogy miképp lehetne azt megcsinálni hogy leállitott motornál kivett indito kulcs mellett bármerre kiteszem az index kapcsolot arra az oldalra a helyzetjelzö viilágitson elöl -hátul azért jutott eszembe ez mert annak idején volt egy 69-es C-REKORDOM és annál ez a funkcio létezett . kösz a választ .y 17 dt caravánom van 2001-es fehér és jó. Van rá megoldás, kicsit barkácsolni kell a biztosítéktábla környékén, ha értesz németül, itt mindjárt a legelső hozzászólásban ott a leírás (valaki lefordíthatná): http://www.astra-g.de/showthread.php/15513-Einseitiges-Parklicht-nachrüsten 2000-es modellévig biztosan működik, lehet hogy újabbakon is, de a leírás készítője nem fért hozzá újabb kapcsolási rajzokhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Február16, 2017 Megoszt Elküldve Február16, 2017 41 perce, tgabika76 írta: Van rá megoldás, kicsit barkácsolni kell a biztosítéktábla környékén, ha értesz németül, itt mindjárt a legelső hozzászólásban ott a leírás (valaki lefordíthatná): http://www.astra-g.de/showthread.php/15513-Einseitiges-Parklicht-nachrüsten 2000-es modellévig biztosan működik, lehet hogy újabbakon is, de a leírás készítője nem fért hozzá újabb kapcsolási rajzokhoz. ez az valaki lefordithatná. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rekop Elküldve Február18, 2017 Megoszt Elküldve Február18, 2017 Üdv Urak! Ismét problémába ütköztem a "szeretett" kocsimmal(2001-es y17dt), vettem egy tempomatos indexkapcsolót, hogy milyen jó lesz és egyszerű bekötni is. Az autómban gyárilag benne van a kuplung kapcsoló, és a 4 póusú féklámpakapcsoló is, viszont a tempomat csatlakozó a kormányoszlopnál már nem volt ott. Na nem baj, gondoltam ráforrasztok a motorvezérlő kötegére, de mikor megbontottam a csatlakozót meglepődve tapasztaltam hogy még a megfelelő vezetékek sincsenek benne kötegben! Mivel egy veramon-t is szeretnék a későbbiekben, és ha már szét volt szedve a csati, megnéztem az érintkező ami kellene hozzá az benne van-e (X73 PIN 47), de természetesen nem volt. Lehet külön "pin"-eket venni hozzá, vagy inkább egy bontott kábelköteget érdemes (vagy hagyni az egészet a francba)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Február19, 2017 Megoszt Elküldve Február19, 2017 12 órája, rekop írta: Üdv Urak! Ismét problémába ütköztem a "szeretett" kocsimmal(2001-es y17dt), vettem egy tempomatos indexkapcsolót, hogy milyen jó lesz és egyszerű bekötni is. Az autómban gyárilag benne van a kuplung kapcsoló, és a 4 póusú féklámpakapcsoló is, viszont a tempomat csatlakozó a kormányoszlopnál már nem volt ott. Na nem baj, gondoltam ráforrasztok a motorvezérlő kötegére, de mikor megbontottam a csatlakozót meglepődve tapasztaltam hogy még a megfelelő vezetékek sincsenek benne kötegben! Mivel egy veramon-t is szeretnék a későbbiekben, és ha már szét volt szedve a csati, megnéztem az érintkező ami kellene hozzá az benne van-e (X73 PIN 47), de természetesen nem volt. Lehet külön "pin"-eket venni hozzá, vagy inkább egy bontott kábelköteget érdemes (vagy hagyni az egészet a francba)? Veszel pineket és behúzod a négy szál vezetéket. Nem bonyolult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts