Atala Elküldve Július17, 2016 Megoszt Elküldve Július17, 2016 On 2016. 07. 15. at 21:14, NW1 írta: Sziasztok, honnan lehet észrevenni, ha probléma van a generátorral (2008-as Z14XEP, 60e km)? Mennyi az átlagos élettartama? Ha megy a klíma, plusz a ventilátor is bekapcsol, úgy 2000-2200-as fordulattól gyorsítás közben egy plusz hangot is hallani, mintha egy mini turbina felpörögne. Három éve azt a választ kaptam erre, hogy ez természetes, a generátor próbál lépést tartani a fogyasztókkal (ahogy leáll a ventilátor, a hang is eltűnik). Idén már az volt a válasz, hogy valószínűleg gyengül a generátor, megérett egy cserére vagy felújításra. Csak bekapcsolt klímánál? Mert én is hallok "mini turbina" hangot csak én azért nem foglalkoztam vele, mert betudtam a klímának. Gondolom másképp jön a levegő vagy kinyit ott valami zsalu és plusz motorzaj jön be a légcsatornán. Generátort ki tudod mérni. Járó motornál mérj rá 14V vagy felette kell lennie, minden bekapcsolva 13,5V alá nem eshet (de ezt javítják ha mégse). 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
NW1 Elküldve Július18, 2016 Megoszt Elküldve Július18, 2016 10 órája, Atala írta: Csak bekapcsolt klímánál? Mert én is hallok "mini turbina" hangot csak én azért nem foglalkoztam vele, mert betudtam a klímának. Gondolom másképp jön a levegő vagy kinyit ott valami zsalu és plusz motorzaj jön be a légcsatornán. Generátort ki tudod mérni. Járó motornál mérj rá 14V vagy felette kell lennie, minden bekapcsolva 13,5V alá nem eshet (de ezt javítják ha mégse). Csak bekapcsolt klímánál hallom, ha a ventilátor is életre kel. Este kimérem, remélem megnyugtató eredményt hoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SargaRigo123 Elküldve Július19, 2016 Megoszt Elküldve Július19, 2016 (edited) Urak! Aki ismerős Veramon beszerelés ügyben attól kérdezem (meg persze bárkitől aki megszán ): A motorvezérlő melyik vezetéke adja a befecskendezési jelet? Volt anno egy rajz ami ezt mutatta, meg fényképek a veramonos srác oldalán, de nem találom. Módosítva Július19, 2016 : SargaRigo123 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július19, 2016 Megoszt Elküldve Július19, 2016 8 órája, SargaRigo123 írta: Urak! Aki ismerős Veramon beszerelés ügyben attól kérdezem (meg persze bárkitől aki megszán ): A motorvezérlő melyik vezetéke adja a befecskendezési jelet? Volt anno egy rajz ami ezt mutatta, meg fényképek a veramonos srác oldalán, de nem találom. Attól függ milyen motorhoz... neked az aláírásod alapján Z14XE-hez az X71-es csatiból a 47-es pin kell (töltsd le a Veramon oldaláról a szerelési utasítást, abban vannak kattintható képek, ott láthatod melyik az X71-es csati), ami elvileg egy barna/fekete vezeték lesz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
SargaRigo123 Elküldve Július20, 2016 Megoszt Elküldve Július20, 2016 (edited) Köszönöm, nézem! Szerk: Bakker, csak nem találom! Átalakította az oldalát? Szerk2: Na talán most http://veramon.czweb.org/doc/mid_pp_instalace.doc http://www.veramon.czweb.org/rj/RJ_Z14XE.pdf Ha jól értem akkor erre gondoltál. Köszönöm a segítséget! Módosítva Július20, 2016 : SargaRigo123 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kölyök Elküldve Július20, 2016 Megoszt Elküldve Július20, 2016 On 2016. 07. 18. at 7:53, NW1 írta: Csak bekapcsolt klímánál hallom, ha a ventilátor is életre kel. Este kimérem, remélem megnyugtató eredményt hoz. Asszony peugeot-ja 14.4 et tolt stabilan. 2009es golf GTI 13,4 et tolt. Az en OPC-m pedig 12.8 at Meglep, hogy pont a francia tudja a jo ertekeket. (Szivargyujtoba dughato kezikeszulekkel merve) Link to comment Megosztás: More sharing options...
L4Fleur Elküldve Július20, 2016 Megoszt Elküldve Július20, 2016 Sziasztok. Eddig megtaláltam a hűtővíz, és az ablakmosó szintjeladó csatlakozóját az autóban. Ezek utólag lettek pótolva. Kérdésem az lenne, hogy a MID csatlakozója nem lehetséges, hogy szintén benne van elrejtve valahol? Link to comment Megosztás: More sharing options...
morphin Elküldve Július21, 2016 Megoszt Elküldve Július21, 2016 Sziasztok! Szeretnék kérni egy kis segítséget. Nemrég volt akció a Lumenet-nél. Mivel régóta gondolkoztam egy DRL beszerelésén, hát rendeltem is egy OSRAM 301-et (CL15-nem töltésfigyelős) Nem vagyok teljesen analfabéta, de félek csak úgy hozzányúlni a motorban lévő biztosítékokhoz, relékhez. Késes elágaztatót adtak két darabot a csomaghoz. Egyik kell a helyzetjelző-figyeléséhez, a másik pedig egy kapcsolt 12V-bekötéshez. Utóbbival van gondom. Valaki segítene, hogy melyik kábelhez kellene társítanom az elágaztatóval? YT-on láttam, hogy mutatják rajzzal a fekete relés dobozt, de pontosan nem derült ki, hogy melyik kábel is az, amelyik nekem kellene. Multiméterrel talán ki tudnám keresni, de nem vagyok tisztában azzal, hogy bajt okozok-e azzal ha lehúzogatom a reléket, biztosítékokat ráadott gyújtásnál. 2003-as Y17DT Sedan a kocsi. Köszönöm szépen! Üdv Tomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július21, 2016 Megoszt Elküldve Július21, 2016 (edited) 5 órája, morphin írta: Sziasztok! Szeretnék kérni egy kis segítséget. Nemrég volt akció a Lumenet-nél. Mivel régóta gondolkoztam egy DRL beszerelésén, hát rendeltem is egy OSRAM 301-et (CL15-nem töltésfigyelős) Nem vagyok teljesen analfabéta, de félek csak úgy hozzányúlni a motorban lévő biztosítékokhoz, relékhez. Késes elágaztatót adtak két darabot a csomaghoz. Egyik kell a helyzetjelző-figyeléséhez, a másik pedig egy kapcsolt 12V-bekötéshez. Utóbbival van gondom. Valaki segítene, hogy melyik kábelhez kellene társítanom az elágaztatóval? YT-on láttam, hogy mutatják rajzzal a fekete relés dobozt, de pontosan nem derült ki, hogy melyik kábel is az, amelyik nekem kellene. Multiméterrel talán ki tudnám keresni, de nem vagyok tisztában azzal, hogy bajt okozok-e azzal ha lehúzogatom a reléket, biztosítékokat ráadott gyújtásnál. 2003-as Y17DT Sedan a kocsi. Köszönöm szépen! Üdv Tomi nem kell a relékel lehúzni, elég ha az alján a sarukra ráteszed a multit és megnézed melyiken van gyújtásra kapcsolt +12V. Javaslom hogy a DRL 301-nek mindkét +12V-ot szálát oda kösd, a másikat nem kell az akku "+" ra tenni. Ebben a relé dobozban keresgélj gyújtás kapcsolt +12V után: https://picasaweb.google.com/105711764262201946747/Motorter#6055265912187202882 https://picasaweb.google.com/105711764262201946747/BiztiDobozMotorter Felhelyezési tipp: https://picasaweb.google.com/105711764262201946747/Osram Módosítva Július21, 2016 : kobraCode Link to comment Megosztás: More sharing options...
morphin Elküldve Július21, 2016 Megoszt Elküldve Július21, 2016 (edited) 44 perce, kobraCode írta: nem kell a relékel lehúzni, elég ha az alján a sarukra ráteszed a multit és megnézed melyiken van gyújtásra kapcsolt +12V. Javaslom hogy a DRL 301-nek mindkét +12V-ot szálát oda kösd, a másikat nem kell az akku "+" ra tenni. Ebben a relé dobozban keresgélj gyújtás kapcsolt +12V után: https://picasaweb.google.com/105711764262201946747/Motorter#6055265912187202882 https://picasaweb.google.com/105711764262201946747/BiztiDobozMotorter Felhelyezési tipp: https://picasaweb.google.com/105711764262201946747/Osram Áhhááá, köszönöm. Van előnye annak, ha mindkét pozitív kábelt oda kötöm? (esetleg a "gyári" megoldásnak hátránya?) Csak azért kérdezem, mert a DRL vezérlőből két csokor jön ki, egyik az "akku" plusz-minusz...a másik pedig a helyzetjelző és gyújtás kapcsolt 12V szál. Kicsit körülményes lenne ha oda kellene húznom azt is amit az akksihoz szánt a gyártó. Van rajta egy biztosíték is. Még valami...Te hogyan kötnéd oda a szálat? Ezzel a késes elosztóval amit adtak a szetthez vagy forrasszam valahogy egybe őket? Sarut kihúzom, megbontom és a két kábelt hozzáforrasztva vissza helyezem!? Hobbi szinten szoktam forrasztgatni, ez talán biztosabb megoldás, mint a késes...meg olyat még nem használtam, nem tudom mennyire időtálló vagy ha esetleg később ki kell szerelni lesz-e valami hátránya. Ui.: Neked OSRAM 401 van? Képeket nézem. Már megmértem, hogy befér a ködlámpa mellé. Pont meg van a 60cm. A fekete terelő rácsból Te vágtál ki vagy pont passz? Mondjuk erősen gondolkozom egy új lökösön. 2 éve meg lett nyomva az eleje és azóta lóg picit. Eláll a fényszóróktól is lefelé. Aztán lehet az önmagában nem megoldás...amire ráfekszik elem valahogy vissza kellene kalapálni. (első merevítő, mindkét hűtő, mindkét venti csere volt ) Módosítva Július21, 2016 : morphin Link to comment Megosztás: More sharing options...
bcslaci Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 http://indafoto.hu/bcslaci/image/22461887-bb994e72/user http://indafoto.hu/bcslaci/image/22461885-77b52482/user Nekem is oda van kötve, a kék biztosíték vezetékére van kötve, nyitható wagóval, a késes cucctól még az autóvillamosságis eladó is óva intett :D Az akku pozitívra ne köss semmit, mindkét pozitívot a kapcsolt helyre kösd, testet meg bárhonnan kaphat a kaszniról, ahol nem festett csavar alá tudod tenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 11 órája, morphin írta: Áhhááá, köszönöm. Van előnye annak, ha mindkét pozitív kábelt oda kötöm? (esetleg a "gyári" megoldásnak hátránya?) Csak azért kérdezem, mert a DRL vezérlőből két csokor jön ki, egyik az "akku" plusz-minusz...a másik pedig a helyzetjelző és gyújtás kapcsolt 12V szál. Kicsit körülményes lenne ha oda kellene húznom azt is amit az akksihoz szánt a gyártó. Van rajta egy biztosíték is. Még valami...Te hogyan kötnéd oda a szálat? Ezzel a késes elosztóval amit adtak a szetthez vagy forrasszam valahogy egybe őket? Sarut kihúzom, megbontom és a két kábelt hozzáforrasztva vissza helyezem!? Hobbi szinten szoktam forrasztgatni, ez talán biztosabb megoldás, mint a késes...meg olyat még nem használtam, nem tudom mennyire időtálló vagy ha esetleg később ki kell szerelni lesz-e valami hátránya. Ui.: Neked OSRAM 401 van? Képeket nézem. Már megmértem, hogy befér a ködlámpa mellé. Pont meg van a 60cm. A fekete terelő rácsból Te vágtál ki vagy pont passz? Mondjuk erősen gondolkozom egy új lökösön. 2 éve meg lett nyomva az eleje és azóta lóg picit. Eláll a fényszóróktól is lefelé. Aztán lehet az önmagában nem megoldás...amire ráfekszik elem valahogy vissza kellene kalapálni. (első merevítő, mindkét hűtő, mindkét venti csere volt ) Hi! Mielőtt Fix re kötöd (forrasztod) ellenőrizd a rádiót ,hogy nem sistereg-e mert ezek a típusok hajlamosak erre.elektromos inter ferenciára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bcslaci Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 A forgalmazó szerint az egy csomóba összekötegelt plusz kábel okoz zavarást, egy próbát megér ha zavar és így van szerelve szétbontani és úgy is kipróbálni.http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=135692504&t=9209399 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 14 órája, morphin írta: Áhhááá, köszönöm. Van előnye annak, ha mindkét pozitív kábelt oda kötöm? (esetleg a "gyári" megoldásnak hátránya?) Csak azért kérdezem, mert a DRL vezérlőből két csokor jön ki, egyik az "akku" plusz-minusz...a másik pedig a helyzetjelző és gyújtás kapcsolt 12V szál. Kicsit körülményes lenne ha oda kellene húznom azt is amit az akksihoz szánt a gyártó. Van rajta egy biztosíték is. Még valami...Te hogyan kötnéd oda a szálat? Ezzel a késes elosztóval amit adtak a szetthez vagy forrasszam valahogy egybe őket? Sarut kihúzom, megbontom és a két kábelt hozzáforrasztva vissza helyezem!? Hobbi szinten szoktam forrasztgatni, ez talán biztosabb megoldás, mint a késes...meg olyat még nem használtam, nem tudom mennyire időtálló vagy ha esetleg később ki kell szerelni lesz-e valami hátránya. Ui.: Neked OSRAM 401 van? Képeket nézem. Már megmértem, hogy befér a ködlámpa mellé. Pont meg van a 60cm. A fekete terelő rácsból Te vágtál ki vagy pont passz? Mondjuk erősen gondolkozom egy új lökösön. 2 éve meg lett nyomva az eleje és azóta lóg picit. Eláll a fényszóróktól is lefelé. Aztán lehet az önmagában nem megoldás...amire ráfekszik elem valahogy vissza kellene kalapálni. (első merevítő, mindkét hűtő, mindkét venti csere volt ) Pont így kötném be ahogy leírtad, vagyis amit bevastagítottam. Akkura azért nem jó kötni mert akármi gebasz lehet vele, és pont ez szívja le az akksit??? Negatívot kaszni csavarra tettem: https://picasaweb.google.com/105711764262201946747/Motorter#6055265637779247218 jobb felső sarok, hőtővíz tartály felett. Ha jól melékszem nekem is Osram 301 van. És nem vágtam semmit, minden maradt eredeti állapotában. Lökös csere előtt, nézted a patentokat? Nem csak azok sérültek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
morphin Elküldve Július22, 2016 Megoszt Elküldve Július22, 2016 32 perce, kobraCode írta: Pont így kötném be ahogy leírtad, vagyis amit bevastagítottam. Akkura azért nem jó kötni mert akármi gebasz lehet vele, és pont ez szívja le az akksit??? Negatívot kaszni csavarra tettem: https://picasaweb.google.com/105711764262201946747/Motorter#6055265637779247218 jobb felső sarok, hőtővíz tartály felett. Ha jól melékszem nekem is Osram 301 van. És nem vágtam semmit, minden maradt eredeti állapotában. Lökös csere előtt, nézted a patentokat? Nem csak azok sérültek? A 301 5 LED-es, a 401 pedig 4 LED-es azt hiszem csak ennyi különbség van köztük. (lumenet-en olvastam) Akkor úgy fogom beszerelni amit beszéltünk, illetve a negatív megy a testkábelre. Közel is van a biztosítékos dobozhoz. Viszont így akkor meg kell bontanom a kábelkötegeket...a vezérlő szerint ez V2.0...szóval lehet már nem úgy van a kábelezés, mint régen. Köszönöm a segítséget. Amint lesz időm rá, beszerelem. (sajnos 6-ot melózok most egyben reggeltől estig) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
morphin Elküldve Július23, 2016 Megoszt Elküldve Július23, 2016 Mobilról nem láttam a többiek hozzászólását, nagyon szépen köszönöm a többiek segítségét is. Kolléga hozott wago-t...kaptam 3 darab 3-ast. Ha kettőt egybe kötök akkor pont lesz négy hely a kábeleknek. (de lehet átbattyogok a Bauhausba aztán veszek egy 5-öst, nem kell szarakodni akkor) A harmadik wago meg jó lesz a helyzetjelzőhöz. Már csak kábeleket kell kerítenem ami hasonló vastagságú, mint ami a kocsiban van. Üdv Tomi Link to comment Megosztás: More sharing options...
bcslaci Elküldve Július23, 2016 Megoszt Elküldve Július23, 2016 A DRL két vezetékét nyugodtan rakhatod egy lyukba Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 Sziasztok! Rég jártam erre, remélem minden oké mindenkivel. Egy kis segítségre lenne szükségem. Valaki tudna nekem adni egy leírást az első ködlámpa beépítés/bekötéséről? Köszi előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 8 órája, nemeth_laca írta: Sziasztok! Rég jártam erre, remélem minden oké mindenkivel. Egy kis segítségre lenne szükségem. Valaki tudna nekem adni egy leírást az első ködlámpa beépítés/bekötéséről? Köszi előre is! Szia! Képem nincs a szerelésről csak leírásom. Bár az aláírásomban ott van hogyan kell leszedni a lököst. Kivágásnál arra kell figyelni hogy a vonalnál, vagy egy picit beljebb vágd, hogy reszelővel lehessen szépen finomítani rajta. Ha túl nagyra vágod nem fog szépen kinézni. A beszerelésnél idéznék valakit, nem tudom ki írta, de annak idején lementettem: "visszatérve agy kicsit az első ködlámpa bekütésre amikor nincs bekábelezve... tegnap megcsináltam... sarúkat rádugtam a ködlámpa csatira ,majd kinyomtam szilóval ,mivel nem volt sehol csati elvezettem a lökösben a korbács mellet (jobbról balra haladunk ) ugyancsak baloldalt jött a szilós megoldás.. baloldalt szinte a ködlámpa magasságában van testelési pont ,onnan kaptak negativott a pozitív szálat elvittem a bal szélen a tűzfalig onnan elmentem a tűzfalon lévő átvezetésig ( kb a fékrásegítő mellet van jobbra ) bementem az utastérbe elvezettem szépen ügyesen a bizti tábláig a biztitábla kiszed majd megkeres az V (római 5) relé annak a hátuljánál elvág a vastagabik fekete vezetéket összeköt a behúzott vezetékkel berak relé ,berak bizti (15A felső sor kormány felől a harmadik , a kisbiztis táblánál ott van ) kiszed világítás kapcsoló ,berak egy első ködlámpás kapcsoló gyújtást kapcsol és huss mükszik" Természetesen ha ki van kábelezve, akkor fele ennyi dolgod sem lesz 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Július26, 2016 Megoszt Elküldve Július26, 2016 6 perce, kobraCode írta: Szia! Képem nincs a szerelésről csak leírásom. Bár az aláírásomban ott van hogyan kell leszedni a lököst. Kivágásnál arra kell figyelni hogy a vonalnál, vagy egy picit beljebb vágd, hogy reszelővel lehessen szépen finomítani rajta. Ha túl nagyra vágod nem fog szépen kinézni. A beszerelésnél idéznék valakit, nem tudom ki írta, de annak idején lementettem: "visszatérve agy kicsit az első ködlámpa bekütésre amikor nincs bekábelezve... tegnap megcsináltam... sarúkat rádugtam a ködlámpa csatira ,majd kinyomtam szilóval ,mivel nem volt sehol csati elvezettem a lökösben a korbács mellet (jobbról balra haladunk ) ugyancsak baloldalt jött a szilós megoldás.. baloldalt szinte a ködlámpa magasságában van testelési pont ,onnan kaptak negativott a pozitív szálat elvittem a bal szélen a tűzfalig onnan elmentem a tűzfalon lévő átvezetésig ( kb a fékrásegítő mellet van jobbra ) bementem az utastérbe elvezettem szépen ügyesen a bizti tábláig a biztitábla kiszed majd megkeres az V (római 5) relé annak a hátuljánál elvág a vastagabik fekete vezetéket összeköt a behúzott vezetékkel berak relé ,berak bizti (15A felső sor kormány felől a harmadik , a kisbiztis táblánál ott van ) kiszed világítás kapcsoló ,berak egy első ködlámpás kapcsoló gyújtást kapcsol és huss mükszik" Természetesen ha ki van kábelezve, akkor fele ennyi dolgod sem lesz Köszönöm szépen, ez nagy segítség! Pacsi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 14 órája, nemeth_laca írta: Köszönöm szépen, ez nagy segítség! Pacsi! Amikor én vágtam ki a lökhárítót, picit döntve vágtam, azaz, hogy érthető legyen ne úgy vágd ki, mint egy papírlapot, hanem srégan. Hajrá, menni fog! Gyári relém még van 1, ha kell. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 3 órája, peacetrang írta: Amikor én vágtam ki a lökhárítót, picit döntve vágtam, azaz, hogy érthető legyen ne úgy vágd ki, mint egy papírlapot, hanem srégan. Hajrá, menni fog! Gyári relém még van 1, ha kell. Köszi, világos! Relém nekem is van, de köszönöm! A "kikönnyítés" mentén kell vágni, vagy attól bentebb? Másik kérdés mindenkihez szól: Depo vagy Tyc a jobb utángyártott ködlámpa? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 1 óra, nemeth_laca írta: Köszi, világos! Relém nekem is van, de köszönöm! A "kikönnyítés" mentén kell vágni, vagy attól bentebb? Másik kérdés mindenkihez szól: Depo vagy Tyc a jobb utángyártott ködlámpa? Köszi Ha levetted a lökhárítót, látod majd a belsején a körvonalat, attól beljebb vágd picivel és inkább kicsiket szélesítve haladj, az a biztos. Inkább keress bontott gyárit, én azt raknék bele (azt is raktam), van bőven bontva is. Én cakk-pakk vettem hozzá gyári csatikat is, így a sziloplasztos megoldást sem kellett alkalmaznom 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Július27, 2016 Megoszt Elküldve Július27, 2016 5 órája, nemeth_laca írta: Köszi, világos! Relém nekem is van, de köszönöm! A "kikönnyítés" mentén kell vágni, vagy attól bentebb? Másik kérdés mindenkihez szól: Depo vagy Tyc a jobb utángyártott ködlámpa? Köszi 3 órája, peacetrang írta: Ha levetted a lökhárítót, látod majd a belsején a körvonalat, attól beljebb vágd picivel és inkább kicsiket szélesítve haladj, az a biztos. Inkább keress bontott gyárit, én azt raknék bele (azt is raktam), van bőven bontva is. Én cakk-pakk vettem hozzá gyári csatikat is, így a sziloplasztos megoldást sem kellett alkalmaznom Én is vettem hozzá csatlakozót azt egyszerűbb és szebb is volt belerakni. TYC ha nagyon után gyártottat akarsz, de egy idő után ki fog égni a belseje olyan lesz mint az enyém: https://picasaweb.google.com/105711764262201946747/ElsoKodlampa#6113126519407452162 Inkább vegyél gyárit, akár bontottat, sokkal jobban jársz majd vele. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Július29, 2016 Megoszt Elküldve Július29, 2016 Srácok! A biztitábla kiszedésének van valami spéci menete, vagy csak két csavar ki és ki kell erőszakolni a lyukon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts