oggy Elküldve Június26, 2016 Elküldve Június26, 2016 On Saturday, June 25, 2016 at 14:55, Tiv. írta: Nekem a 2.0 dizel B Vekinél csak a kart kellett kicserélni, és összedugni a csatikat. Nem kellett programozni semmit. Gyárilag benne voltak a pedálkapcsolók is. Először arra gondoltam, eredetileg tempomatos volt, csak valamelyik előző gazda ilyen karra cserélte ki. De nem, mivel gyári vakdugóval volt ledugózva a kormánynál a csatlakozó. Érdekes hogy ilyenen spórolt a gyár annak idején. Én is azért gondolkozom a multikormány gombokra kötni a tempomatot, mert nekem is beragad néha az egyik gomb. De ha jól tudom, a gomboktól oldalanként csak egy vezeték megy át az átvezetőn, mert a gombok különböző ellenálással adják a jelet. Lehet hogy hülyeséget írtam. Elgondolkodtam kicsit.., a kormánynál a csati szigetelő szalaggal volt leragasztva, ez tuti nem gyári vakolás..
kobraCode Elküldve Június26, 2016 Elküldve Június26, 2016 16 perce, oggy írta: Elgondolkodtam kicsit.., a kormánynál a csati szigetelő szalaggal volt leragasztva, ez tuti nem gyári vakolás.. Segítettem egy srácnak felderíteni a tempomatot, mi van a kocsijában. Ott is szigetelőszalaggal vagy valami olyasmivel volt leragasztva a kormányburkolat alatt.
Tiv. Elküldve Június26, 2016 Elküldve Június26, 2016 7 perce, kobraCode írta: Segítettem egy srácnak felderíteni a tempomatot, mi van a kocsijában. Ott is szigetelőszalaggal vagy valami olyasmivel volt leragasztva a kormányburkolat alatt. Nekem így volt ledugózva. A vakdugó rögzítette a gyári helyre. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu 1
spzoli Elküldve Június26, 2016 Elküldve Június26, 2016 14 perce, Tiv. írta: Nekem így volt ledugózva. A vakdugó rögzítette a gyári hel Gastran meg egyben sem talalkoztam ilyen ledugozassal, pedig parat azert lattam
Tiv. Elküldve Június26, 2016 Elküldve Június26, 2016 Just now, spzoli írta: Gastran meg egyben sem talalkoztam ilyen ledugozassal, pedig parat azert lattam Azért ez mégiscsak B Veki.
spzoli Elküldve Június26, 2016 Elküldve Június26, 2016 1 perc, Tiv. írta: Azért ez mégiscsak B Veki. Tudom, de g reszlegben vagyunk . :P
Tiv. Elküldve Június26, 2016 Elküldve Június26, 2016 20 perce, spzoli írta: Tudom, de g reszlegben vagyunk . :P Tudom. Bocsánat,
bocs Elküldve Június26, 2016 Elküldve Június26, 2016 Sziasztok! Nekem szig.szalaggal van leragasztva a csatlakozó.
oggy Elküldve Június27, 2016 Elküldve Június27, 2016 A csati, fent az indexkarnál, meg a kapcsolók a pedáloknál.Az első képen a kuplung a fekete szellőző cső mögött meg a fékcsatlakozó is látszik.
NW1 Elküldve Június27, 2016 Elküldve Június27, 2016 Sziasztok, Nincs valakinek elfekvőben 5 ajtóshoz való hátsó ablakemelő szett?
morattila Elküldve Június27, 2016 Elküldve Június27, 2016 37 perce, NW1 írta: Sziasztok, Nincs valakinek elfekvőben 5 ajtóshoz való hátsó ablakemelő szett? Elektromos kellene, vagy sima karos, mert sima az van nekem.
outsider Elküldve Június28, 2016 Elküldve Június28, 2016 Riasztóval lenne egy kis problémám. Mostanában ok nélkül beriaszt. Reggel pl pont elment egy kocsi mellette, és arra is bekapcsolódott. Kb. egyidős a kocsival a szerkezet. Sikura Azero NR A kezelésije alapján nem jutottam sokra. Van riasztási memória, meg LED villogás, de nem igazán tudom értelmezni. Nem kizárt, hogy van némi kontakthibája. Máskor már volt olyan, hogy nem tudtam bekapcsolni, de később meg igen. Hova szokták ezeket a riasztókat rakni? A szirénája az akksi tartójának az ablakmosó felőli oldalán van felszerelve. (tehát nem a motor felől) Átnézném, nincs e kilazulva valahol egy vezeték....
Gazda Elküldve Június28, 2016 Elküldve Június28, 2016 10 perce, outsider írta: Riasztóval lenne egy kis problémám. Mostanában ok nélkül beriaszt. Reggel pl pont elment egy kocsi mellette, és arra is bekapcsolódott. Kb. egyidős a kocsival a szerkezet. Sikura Azero NR A kezelésije alapján nem jutottam sokra. Van riasztási memória, meg LED villogás, de nem igazán tudom értelmezni. Nem kizárt, hogy van némi kontakthibája. Máskor már volt olyan, hogy nem tudtam bekapcsolni, de később meg igen. Hova szokták ezeket a riasztókat rakni? A szirénája az akksi tartójának az ablakmosó felőli oldalán van felszerelve. (tehát nem a motor felől) Átnézném, nincs e kilazulva valahol egy vezeték.... Hali, Nekem a riasztó "doboza" a motorhazteto nyitó kar mögötti, alatti burkolat alatt volt elrejtve. Ezt egy csavar fogja. Lehet érdemes ralesned ott. 1
NW1 Elküldve Június28, 2016 Elküldve Június28, 2016 22 órája, morattila írta: Elektromos kellene, vagy sima karos, mert sima az van nekem. Elektromos kellene, a karosat cserélném le.
morattila Elküldve Június28, 2016 Elküldve Június28, 2016 11 perce, NW1 írta: Elektromos kellene, a karosat cserélném le. Abban sajna nem tudok segíteni, talán bontókban előbb találsz de nem lesz egy sétagalopp beszerezni. 1
bucynus Elküldve Június28, 2016 Elküldve Június28, 2016 4 órája, NW1 írta: Elektromos kellene, a karosat cserélném le. Nekem is nagyon hiányzik, főleg a jobb első, de a bal is. Nem a kényelem miatt, hanem a biztonság meg a praktikum miatt, az előző két autómban volt, nem is gondoltam, hogy ennyire fog hiányozni. Vezetékelni viszont nem nagyon akarok, félek az enyémben minden ki van spórolva, ami kell hozzá.
gezoli Elküldve Június29, 2016 Elküldve Június29, 2016 8 órája, NW1 írta: Elektromos kellene, a karosat cserélném le. Keresd itt a fórumon spzoli-t. Az enyém tőle van. Nagyon korrekt srác!!!! 1
spzoli Elküldve Június29, 2016 Elküldve Június29, 2016 2 órája, gezoli írta: Keresd itt a fórumon spzoli-t. Az enyém tőle van. Nagyon korrekt srác!!!! Nincs nekem jelenleg. 1
outsider Elküldve Június29, 2016 Elküldve Június29, 2016 13 órája, Gazda írta: Hali, Nekem a riasztó "doboza" a motorhazteto nyitó kar mögötti, alatti burkolat alatt volt elrejtve. Ezt egy csavar fogja. Lehet érdemes ralesned ott. Itt valahol a biztosítékoknál?
zolee77 Elküldve Június29, 2016 Elküldve Június29, 2016 (edited) Szia! Szerintem erre a burkolatra gondolt ami a motorháztető nyitó alatt van, ott bújhat a riasztó kp.egysége.Kép Módosítva Június29, 2016 : zolee77 1
Gazda Elküldve Június29, 2016 Elküldve Június29, 2016 18 perce, zolee77 írta: Szia! Szerintem erre a burkolatra gondolt ami a motorháztető nyitó alatt van, ott bújhat a riasztó kp.egysége.Kép Igen, köszönöm a képet. Ezen burkolat alatt volt nekem rejtve. 1
Geopake Elküldve Június29, 2016 Elküldve Június29, 2016 21 órája, bucynus írta: Nekem is nagyon hiányzik, főleg a jobb első, de a bal is. Nem a kényelem miatt, hanem a biztonság meg a praktikum miatt, az előző két autómban volt, nem is gondoltam, hogy ennyire fog hiányozni. Vezetékelni viszont nem nagyon akarok, félek az enyémben minden ki van spórolva, ami kell hozzá. Mitől biztonságosabb egy elektromos ablak,mint egy kurblis?
bucynus Elküldve Június29, 2016 Elküldve Június29, 2016 (edited) 6 perce, Geopake írta: Mitől biztonságosabb egy elektromos ablak,mint egy kurblis? Próbáltad már menet közben letekerni a jobb elsőt mondjuk szellőztetés miatt? De nekem a bal első tekergetése is több időt és figyelmet vesz el, mint az elektromos, mert kicsit le és előre kell hajolni hozzá. Módosítva Június29, 2016 : bucynus
outsider Elküldve Június30, 2016 Elküldve Június30, 2016 21 órája, Gazda írta: Igen, köszönöm a képet. Ezen burkolat alatt volt nekem rejtve. Benéztem a biztosítéktáblákhoz. Onnan már látszik, de ha kötögetni kell, akkor az említett burkolatot is le kell vennem. A riasztó leírása szerint van vagy 5 biztosítéka. Ezeket hol kellene megtalálnom, illetve honnan tudom melyik az? Van erre valami standard, hogy hova szokták rakni. Lehet elszaladok egy riasztóshoz, nem kínlódok vele... 10 órája, bucynus írta: Próbáltad már menet közben letekerni a jobb elsőt mondjuk szellőztetés miatt? De nekem a bal első tekergetése is több időt és figyelmet vesz el, mint az elektromos, mert kicsit le és előre kell hajolni hozzá. Igaz hogy férfiak vagyunk, és nem tudunk egyszerre több dologra koncentrálni, de szerintem ez nem akkora probléma Megszokás kérdése, nekem az első kocsim e-ablakos volt, a következő kettő nem. A mostaninál már nem okozott gondot. Nyilván a kényelmesről nehezebb átszokni a kényelmetlenebbre... Én át tudok nyúlni letekerni ha kell, pedig 175 cm magas vagyok, persze figyelni kell, de pl azért van a fék, hogy félreállsz, lehúzod Az előző kocsim egy D****o Tico volt, ott nem volt ilyen probléma, ott a jobb hátsó ablakot is letekertem vezetés közben, minden karnyújtásnyira volt
bucynus Elküldve Június30, 2016 Elküldve Június30, 2016 9 órája, outsider írta: Igaz hogy férfiak vagyunk, és nem tudunk egyszerre több dologra koncentrálni, de szerintem ez nem akkora probléma Megszokás kérdése, nekem az első kocsim e-ablakos volt, a következő kettő nem. A mostaninál már nem okozott gondot. Nyilván a kényelmesről nehezebb átszokni a kényelmetlenebbre... Én át tudok nyúlni letekerni ha kell, pedig 175 cm magas vagyok, persze figyelni kell, de pl azért van a fék, hogy félreállsz, lehúzod Az előző kocsim egy D****o Tico volt, ott nem volt ilyen probléma, ott a jobb hátsó ablakot is letekertem vezetés közben, minden karnyújtásnyira volt Persze, hogy nem akkora, azért sem kell mindenáron. Így van. Én is, erre gondoltam biztonságos alatt. :D
Recommended Posts