Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
18 órája, Farcy írta:

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy találkozott-e már valaki ilyen ködlámpával?

Nekem gyári ködlámpás és annak a helyére szeretném beszerelni, csak nem tudom, hogy hogyan oldható meg a rögzítése.

A segítséget előre köszönöm!

Hello,

Ugyan még nem találkoztam ezzel a verzióval, de így első ránézésre nekem úgy tűnik, hogy (a "sarkokban" levő 4 db süllyesztett furat alapján) a ködlámpával még nem rendelkező - tehát még nem kivágott- lökhárítóra lehet felcsavarozni. Gondolom előtte egy megfelelő átmérőjű körkivágóval helyet kell csinálni a lámpatestnek. Kb. úgy, mint az előző hozzászólásban a cartárs által hirdetett OPC lökös ködlámpabetétjeinél:
http://www.jofogas.hu/borsod_abauj_zemplen/Opel_Astra_G_OPC_elso_lokharito_41931839.htm
Bár ez esetben is megmarad a kérdés, hogy mi legyen a bordával. Azt így is, úgy is le kell vágni...., tehát egy kb. ilyen alakú kivágás kellene: " =O= " és ekkor a négy sarokban maradna anyag a lökösből, ahova becsavarhatod a csavarokat.

 Ennek megfelelően, véleményem szerint meglévő ködlámpa kiváltására csak úgy tudnád felhasználni, ha a ködlámpa helyét valahogy úgy "visszacsinálod", hogy legalább a négy csavar mögött legyen valami anyag (eredetileg ugye a lökös anyaga lenne itt), amibe a csavart majd be tudod csavarni.
Vagy barkácsolsz neki 2 U alakú lemez kengyelt, amivel be tudod húzni a helyére, valahogy úgy, ahogy a linkelt oldalon az 5. képen látható:
http://lhsn.hu/acssz-1/

Elküldve
On 2016. 02. 03. at 16:14, toma2105 írta:

Helló!

Pár hónapja ugyan ezt csinálta nekem is,bezártam a kocsit,felvillantak az indexek,és úgy is maradtak.Egészen addig amíg rá nem adtam a gyújtást,hirtelen úgy orvosoltam,hogy ha megálltam akkor mindig kivettem az index relét :-) egy ideig csinálta, aztán megjavult magátol,

azóta nem csinálja. Majd azért ird meg hogy mit kellett cserélned,hátha előjön nekem is újból :-) 

Üdv: Tomi

Üdv!

Központi zár elektrónikát cseréltem(jobb első lábtér)(net használt 3500ft+1000ft szköltség).Elvittem a tuti kulcsmásolósomhoz és ő "összetanította"-azóta jó:-)!

  • Like 1
Elküldve
10 perce, fullesmacko írta:

Üdv!

Központi zár elektrónikát cseréltem(jobb első lábtér)(net használt 3500ft+1000ft szköltség).Elvittem a tuti kulcsmásolósomhoz és ő "összetanította"-azóta jó:-)!

Kösz az infót.:icon13:

Elküldve
On 2016. február 1. at 14:17, kahon írta:

Sziasztok!

Rég jártam erre...
Van egy problémám, biztos tudtok iránymutatást adni hogy merre folytassam a keresgélést.

Úgy kezdődött, hogy a belső keringetés 1-3 fokozat megszünt, csak a 4. ment.

Hivtak szervizből, hogy nem tudnak rendelni már olyan cikkszámú ellenállást.

Irány a bontó, 5-ért vettem egyet, kicseréltem és működik!

 

Elküldve

Sziasztok.

Ma sikerült megvalósítani ismerősöm G Coupe-jába a komfort e ablakot a sima "drót" beforrasztós módszerrel. Még a gyári ajtónyitás - ablak lehúzás funkció is megmaradt.

Viszont a pótféklámpája nem működik. Gondolom az összes féklámpa egy áramkörön van és mivel a hagyományosak jók így a biztosítékot kilőném a hibalistáról. Vagy kábel törés/szakadás vagy a lámpa adta meg magát.

Melyik hiba lehet a jellemzőbb a Coupe-ra? Pótféklámpa itt is egy sor led mint a sima G-nél?

Elküldve

Sziasztok!

Itt a fórumon olvastam, hogy megoldható az Astra G -ben a fedélzeti komputer utólagosan is. Nekem egy 2004-es évjáratú Y20DTH motorkódú Astrám van. Valaki tudna segíteni, hogy miket kellene beszereznem és honnét. Sima alap kijelző van bent. Ezt is cserélni kell?

A segítséget előre is köszönöm!

 

Elküldve (edited)
On 2016. 02. 13. at 23:21, Tomi8201 írta:

Sziasztok!

Itt a fórumon olvastam, hogy megoldható az Astra G -ben a fedélzeti komputer utólagosan is. Nekem egy 2004-es évjáratú Y20DTH motorkódú Astrám van. Valaki tudna segíteni, hogy miket kellene beszereznem és honnét. Sima alap kijelző van bent. Ezt is cserélni kell?

A segítséget előre is köszönöm!

 

Ez érdekelne majd engem is. A veramon-t már láttam, de engem a gyári utólagos beépítése érdekelne.

 

Módosítva : zafinorbi
Elküldve
14 órája, DarthVödör írta:

Cserélni kell a kijelzőt, TID-ről MID-re. Ez magában foglalja a fedélzeti komputert. 12 érintkezős csatlakozóból 26-os lesz. Kell még hozzá egy izzó ellenőrző egység is, meg egy pár szintérzékelő, és kopásjelzős fékbetétek. Próbáltam beszerezni mindent, de már a MID gondot okozott. (amit a mai napig nem fizettek vissza! gera autóbontó orosháza) A MID hajlamos a pixel hibákra. Az átvezető fólia egy idő után eltörik. Típus hiba. 

A Veramon többet is tud. Marad a TID. Ugyanazokat az adatokat olvassa ki.

És abban az esetben, ha csak a fogyasztás adatok, (átlag,pillanatnyi,megtehető távolság, elfogyasztott üzemanyag) kellenének, akkor csak kijelző csere? Vagy akkor is kell mást is még? Ja természetesen gondolom bajusz kapcsolót, de kell plusz vezetéket húzgálni?

 

Elküldve
4 órája, DarthVödör írta:

TID helyett MID csere: + bajusz kapcsoló + vezeték ami valószínűleg csak a tűzfalig van kiépítve (de lehet hogy addig sem), a 12-ről 26-os csatlakozó átépítése és bekötése (itt is kell pár + vezeték...) Mivel egy öreg MID-et építesz be, rövid időn belül jelentkeznek a pixelhibák.

Veramon:  + bajusz kapcsoló + vezeték ami valószínűleg csak a tűzfalig van kiépítve (de lehet hogy addig sem, itt is kell pár + vezeték...), Marad a TID, csak 1 csavarral rögzíted a modult. a 12-es csatlakozó tartja a kártyát, és ennek a másik oldalára kell tűzni a 12-es csatlakozót. Munkába talán kevesebb is mint az előző. (nekem is ez van)

Mindenképpen kell vezetéket húzgálni. A komputer adatai csak pillanatnyi átfolyást tudnak. L/h Ehhez kell a fordulatszám rpm, a tank szintje FL, és a sebességjel WEG. Ezekből ki lehet számolni a fogyasztást. L km/h 

Értem, tehát akkor érdemesebb gyűjteni a Veramon cuccosra valóban, mint enni az ideget egy használtal, főleg hogy vezetékelés kötelező velejárója a dolognak.

 

Elküldve
11 órája, DarthVödör írta:

TID helyett MID csere: + bajusz kapcsoló + vezeték ami valószínűleg csak a tűzfalig van kiépítve (de lehet hogy addig sem), a 12-ről 26-os csatlakozó átépítése és bekötése (itt is kell pár + vezeték...) Mivel egy öreg MID-et építesz be, rövid időn belül jelentkeznek a pixelhibák.

Veramon:  + bajusz kapcsoló + vezeték ami valószínűleg csak a tűzfalig van kiépítve (de lehet hogy addig sem, itt is kell pár + vezeték...), Marad a TID, csak 1 csavarral rögzíted a modult. a 12-es csatlakozó tartja a kártyát, és ennek a másik oldalára kell tűzni a 12-es csatlakozót. Munkába talán kevesebb is mint az előző. (nekem is ez van)

Mindenképpen kell vezetéket húzgálni. A komputer adatai csak pillanatnyi átfolyást tudnak. L/h Ehhez kell a fordulatszám rpm, a tank szintje FL, és a sebességjel WEG. Ezekből ki lehet számolni a fogyasztást. L km/h 

Én már úgy vettem(x20dtl), hogy MID-re lett kicserélve a kijelző.

Ezt az infót kaptam, hogy mit, hova kell kötni:X59-es csatlakozó 29-es lábára kell kötni egy szál vezetéket, méghozzá az új kijelző (a MID) csatlakozójának 27-es lábáról

Ez jó?

 

Elküldve

Ha jól értelmeztem az eddigieket, akkor a TID kijelzővel is meg lehet oldani a dolgot. Nem kellene, hogy mindent kijelezzen, nekem elég ha fogyasztási adatokat tudja.

Ebben az esetben is kell a bajuszkapcsoló cseréje?

A Veramon oldalról melyik alkatrészeket kellene megvennem hozzá?

2.0DTI az autó típusa, de az a baj, hogy ECU-t még nem sikerült megtalálnom az autóban. Elvileg a bal első sárvédő alatt kellene lennie, de nekem ott nincs semmi. Lehet, hogy változtattak a helyén, Y20DTH a motorkód, ez már az újabb generációs, EURO III-as kétezres dízel. 

Elküldve

Néhány hozzászólással feljebb hozzászólással feljebb találtam ezt a képet. Az enyémen PSG16 os elektronika van. Itt több csatlakozó is be van jelölve. Ezek közül melyik lehet a nyerő nekem? Esetleg a tempomatot is ide lehetne bekötni.

PSG16.png

Elküldve

Hali, sajnos nem tartott sokáig az őröm.

A fűtés az előtét ellenállás csere után működött. Azonban a minap nem indult a fűtés. Ma reggel néztem, minden fokozatban ment. Aztan délután induláskor meg sem moccant a venti egyetlen fokozatban sem. Azóta nem megy. Régi ellenállást visszaraktam (eddig azzal 4-en direktben ment) ma már azzal sem indult. 2-es helyen biztosítékot megnéztem, az rendben van. Valakinek ötlet a hiba okára??

Elküldve
4 hours ago, Nyil said:

Hali, sajnos nem tartott sokáig az őröm.

A fűtés az előtét ellenállás csere után működött. Azonban a minap nem indult a fűtés. Ma reggel néztem, minden fokozatban ment. Aztan délután induláskor meg sem moccant a venti egyetlen fokozatban sem. Azóta nem megy. Régi ellenállást visszaraktam (eddig azzal 4-en direktben ment) ma már azzal sem indult. 2-es helyen biztosítékot megnéztem, az rendben van. Valakinek ötlet a hiba okára??

Valahol olvastam (talán belsőkeringtetés végállás kapcsoló beépítésnél?), hogy egy idő után megszorul a ventillátor tengelye és az teszi tönkre az ellenállásokat, már az én ventim is csipog...

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.