balintkaaa Elküldve November8, 2015 Elküldve November8, 2015 Sziasztok! Két kérdéssel fordulnék hozzátok. Van nekem egy Opel Astra G Classic II 1.4 16V TWINPORT (2006) gépem. Multi kormány van beleszerelve, de sajnos nem mükszik ugyanis nem a gyári lejátszó van benne. Első kérdésem ezzel lenne kapcsolatos: Milyen opciók vannak arra, hogy működjön a multi kormány? Egy vezérlés beszerelése vagy esetleg egy régi gyári lejátszó beszerelésével megoldódna a probléma? Kérlek írjátok már meg ezeknek a dolgoknak az anyagi vonzatát is! Második kérdésem a központi zárral lenne kapcsolatos. Maga a motorja tökéletesen működik, mert kulccsal való nyitással az összes zár pöccre nyitódik és csukódik. A távirányítóval lehet a bibi.. próbáltam tanítani , de mindhiába.. Lehet, hogy maga a kulcs "nincs a toppon" ugyanis elemcsere se oldotta meg a problémát. Esetleg ezzel kapcsban van valami tippetek ötletetek ? Szintén kérnék anyagi vonzatot is ! :) ESETLEG LINKET VAGY AMIT SEGÍTSÉGNEK TARTOTOK. Előre is nagyon nagyon szépen köszönöm a segítséget és szép estét nektek ! Üdv Bálint
terry13 Elküldve November8, 2015 Elküldve November8, 2015 Sziasztok. Van 5 darab elm327 mini obd kutyum 4000 huf/darab. Akit erdekel irjon privatba( bontatlan cd-vel)
szimbalacko Elküldve November8, 2015 Elküldve November8, 2015 2 hours ago, csicsó írta: Én 1 hónapja vettem Bosch-t 55Ah 16 ezer volt,de a Varta is ennyi volt Amúgy most a hipermarketekben akciósak az akksikTegnap az Intersparban láttam Vartát 17-ért 55Ah Nekem elég rossz tapasztalatom van a hipermarketes akksiról, inkább javasolnék, valami megbízható autósboltot, ahová nem a kőkorszaki készletből megmaradt alkatrészeket passzolják le a szállítók, szerintem plusz 1-2 vagy akár 3 év megér további 2-3 ezer forintot. 1
pellő Elküldve November8, 2015 Elküldve November8, 2015 28 minutes ago, balintkaaa írta: Sziasztok! Két kérdéssel fordulnék hozzátok. Van nekem egy Opel Astra G Classic II 1.4 16V TWINPORT (2006) gépem. Multi kormány van beleszerelve, de sajnos nem mükszik ugyanis nem a gyári lejátszó van benne. Első kérdésem ezzel lenne kapcsolatos: Milyen opciók vannak arra, hogy működjön a multi kormány? Egy vezérlés beszerelése vagy esetleg egy régi gyári lejátszó beszerelésével megoldódna a probléma? Kérlek írjátok már meg ezeknek a dolgoknak az anyagi vonzatát is! Második kérdésem a központi zárral lenne kapcsolatos. Maga a motorja tökéletesen működik, mert kulccsal való nyitással az összes zár pöccre nyitódik és csukódik. A távirányítóval lehet a bibi.. próbáltam tanítani , de mindhiába.. Lehet, hogy maga a kulcs "nincs a toppon" ugyanis elemcsere se oldotta meg a problémát. Esetleg ezzel kapcsban van valami tippetek ötletetek ? Szintén kérnék anyagi vonzatot is ! :) ESETLEG LINKET VAGY AMIT SEGÍTSÉGNEK TARTOTOK. Előre is nagyon nagyon szépen köszönöm a segítséget és szép estét nektek ! Üdv Bálint A központi zárhoz tudok hozzá szólni. Szedd szét a kulcsot, és nézd meg hogy nincs-e kiszakadva az elemtartó a panleből. Ha puha gumis a nyomógombnál a kulcs akkor ez a hiba, a régebbi kulcsoknál ami egy kicsit keményebb volt a gombnál, majdnem műanyag annál nem találkoztam ezzel a bajjal. Szét szedésnél figyelj arra ha lehúzod a tetejét a kulcsnak a toll részről hogy nehogy kiessen az immobiliser chipje, asztal fölött csináld!
tgabika76 Elküldve November8, 2015 Elküldve November8, 2015 29 minutes ago, balintkaaa írta: Sziasztok! Két kérdéssel fordulnék hozzátok. Van nekem egy Opel Astra G Classic II 1.4 16V TWINPORT (2006) gépem. Multi kormány van beleszerelve, de sajnos nem mükszik ugyanis nem a gyári lejátszó van benne. Első kérdésem ezzel lenne kapcsolatos: Milyen opciók vannak arra, hogy működjön a multi kormány? Egy vezérlés beszerelése vagy esetleg egy régi gyári lejátszó beszerelésével megoldódna a probléma? Kérlek írjátok már meg ezeknek a dolgoknak az anyagi vonzatát is! A multikormányra a válasz az hogy is-is. Működik úgy is hogy visszateszed a gyári rádiót (CAR400-tól felfelé mindegyik tudja kezelni, és ilyet (CAR400-at) már 5000Ft-tól kapsz, bár az még kazettás), meg úgy is hogy veszel adaptert. Ezt elég sokféle márkához lehet kapni, de a feltétele az hogy a most bent levő fejegységed távirányítható legyen (nem infrás, hanem vezetékes), azaz legyen erre a célra szolgáló bemenet a hátulján. Ha ez megvan, akkor itt érdemes nézelődni adapter ügyben (itt árakat is találsz): http://www.carlink.hu/index.php?cPath=5_287_197_216
bucynus Elküldve November8, 2015 Elküldve November8, 2015 3 hours ago, Gombóc Arthur írta: https://goo.gl/photos/SBFfuUauAYuUAMiA8 Ha jól emlékszem, TGabika értekezett erről hosszabban ebben a fórumban korábban. 3 hours ago, astra 1 írta: 461 oldal Köszi, keresem, nézem.
ALULU Elküldve November9, 2015 Elküldve November9, 2015 Sziasztok! Beillesztem ide, hátha itt tud valaki mondani rá valamit: LINK Köszönöm a választ! :)
kobraCode Elküldve November9, 2015 Elküldve November9, 2015 On 2015. 11. 08., pellő írta: On 2015. 11. 08., pellő írta: A képen szereplő kapcsoló ez csak G Astra-é,vagy másik Opelekben is használták? Astra G-hez is jó. On 2015. 11. 08., gezoli írta: Ha nekem ennyire ki lenne építve akkor biztos, hogy szereznék bele gyári ülésfűtést. Én is így tennék, nem kéne szenvedni az utólagos szivargyújtós vacakokkal.
pellő Elküldve November10, 2015 Elküldve November10, 2015 13 hours ago, kobraCode írta: On 2015. 11. 08., pellő írta: A képen szereplő kapcsoló ez csak G Astra-é,vagy másik Opelekben is használták? Astra G-hez is jó. Akkor ne G Astra ülésfűtés kapcsolóként keressem? Mert nem találtam sajnos sehol ilyen kapcsolót. A műanyag csíkba úgy van házilag beépítve vagy így lehet kapni?
gezoli Elküldve November10, 2015 Elküldve November10, 2015 18 minutes ago, pellő írta: Akkor ne G Astra ülésfűtés kapcsolóként keressem? Mert nem találtam sajnos sehol ilyen kapcsolót. A műanyag csíkba úgy van házilag beépítve vagy így lehet kapni? Ez a G Astra ülésfűtés kapcsolója a konzollal együtt. Létezik olyan konzol amelyben nincs benne a TC kapcsoló és létezik olyan is amelyben benne van. Ha konzolt nem találsz akkor a sajátodat is meg tudod csinálni, ugyanis a konzol hátulján meg van jelölve a kapcsoló helye. Ezt házilag is ki lehet vágni.
oggy Elküldve November10, 2015 Elküldve November10, 2015 A kapcsolón kívül mi kell még akkor az ülésfűtéshez? Ezt a két csatlakozót megtaláltam, abban a műanyag csíkban, de akkor még nem tudtam mik azok.
g.peter23 Elküldve November10, 2015 Elküldve November10, 2015 Sziasztok! Tanácsot kérek! Most a vilagitas.eu-n jó áron vannak Osram izzók. Neten, de még a kocsi kézikönyvébe sem találom, hogy milyen izzo kell bele. H7-re tippelek. Ez a tompított ,ugye? A fenti oldalon említett izzók tompítotthoz valók, távolságiba is működne? Annak egyáltalán milyen kódú a foglalatja? Köszi
gezoli Elküldve November10, 2015 Elküldve November10, 2015 15 minutes ago, g.peter23 írta: Sziasztok! Tanácsot kérek! Most a vilagitas.eu-n jó áron vannak Osram izzók. Neten, de még a kocsi kézikönyvébe sem találom, hogy milyen izzo kell bele. H7-re tippelek. Ez a tompított ,ugye? A fenti oldalon említett izzók tompítotthoz valók, távolságiba is működne? Annak egyáltalán milyen kódú a foglalatja? Köszi Tompított H7 a távolsági HB3 1
ftamas0201 Elküldve November10, 2015 Elküldve November10, 2015 On 2015. 11. 08., csicsó írta: Én 1 hónapja vettem Bosch-t 55Ah 16 ezer volt,de a Varta is ennyi volt Amúgy most a hipermarketekben akciósak az akksikTegnap az Intersparban láttam Vartát 17-ért 55Ah On 2015. 11. 07., astra 1 írta: Én ennél maradtam mi óta opel astrám van GM akku https://cromax.hu/elektromos_rendszer/akkumulator_elem/akkumulator/akkumulator_50_ah_42537 ha új az akkumulátor mindig beszerelés előtt maximumra kell tölteni 8-10 órát és utána már az autó 7-8 évig elvégzi a dolgát,nem azért kel tölteni mert lemerült,vagy rossz azért mert az élettartalma megnövekszik általában 12,30V van nyugalmi állapotban benne töltés után ez14.40V természetesen van ennél olcsóbb van bőven választék. Köszönöm a segítségetek, végül bementem egy akku szaküzletbe és Electric power lett a választott 55Ah 450A 16ért. Volt Varta 60Ah 28ért de szerintem az a plusz 1-2 év amit kibír nem biztos hogy ér annyit. Majd meglátjuk ez mit fog bírni :)
kobraCode Elküldve November10, 2015 Elküldve November10, 2015 On 2015. 11. 07., tgabika76 írta: A zöld csatlakozó a bal oldali, a fekete a jobb oldali ülésé. Az ülés alatt meg valami ilyesmit kéne látnod: http://p.coldline.hu/2015/11/07/2026003-20151107-HLfMsZ.jpg 5 hours ago, oggy írta: A kapcsolón kívül mi kell még akkor az ülésfűtéshez? Ezt a két csatlakozót megtaláltam, abban a műanyag csíkban, de akkor még nem tudtam mik azok. tgabika leírta neked mit kell nézz az ülés alatt. Nézd meg ott először az a fele kivan e építve. Ha az is megvan akkor fűtőbetétek az ülésbe, gondolom relé, a kapcsolók a hamutartó alá és kb talán ennyi? Biztosíték még ?
timoboy Elküldve November11, 2015 Elküldve November11, 2015 Sziasztok! Egy "kis" problémával fordulnék hozzátok. Mostanában észrevettem, hogy mikor hazaérek, és az autón a világítást lekapcsolom, a műszerfal világítás még halványan világít. Ha azonban a kulcsot is kiveszem már, ez eltűnik. Ennek a hibának volt egy előzménye is, kb egy hónapja csinálta ezt az autó: már sötétben autózva, rendőrlámpánál állva észrevettem, hogy a fényszórók villognak. Néztem a műszerfalat is, ott is villogott a világítás, sőt, ahogy villogott az egész világítás, úgy bevillant nagyon halványat a töltésjelző lámpa is. Ez a hiba azóta nem jelentkezett. Valószínű, hogy e két probléma összefüggésben van egymással. Tudnátok segíteni, hogy hol keressem a megoldást? Előre is köszönöm a segítséget!
nemeth_laca Elküldve November11, 2015 Elküldve November11, 2015 2 hours ago, timoboy írta: Sziasztok! Egy "kis" problémával fordulnék hozzátok. Mostanában észrevettem, hogy mikor hazaérek, és az autón a világítást lekapcsolom, a műszerfal világítás még halványan világít. Ha azonban a kulcsot is kiveszem már, ez eltűnik. Ennek a hibának volt egy előzménye is, kb egy hónapja csinálta ezt az autó: már sötétben autózva, rendőrlámpánál állva észrevettem, hogy a fényszórók villognak. Néztem a műszerfalat is, ott is villogott a világítás, sőt, ahogy villogott az egész világítás, úgy bevillant nagyon halványat a töltésjelző lámpa is. Ez a hiba azóta nem jelentkezett. Valószínű, hogy e két probléma összefüggésben van egymással. Tudnátok segíteni, hogy hol keressem a megoldást? Előre is köszönöm a segítséget! Én a generátorra tippelnék, először is mérj rá a töltésre. Indításnál nincs gond? Rossz akksi is lehet, én arra is ráméretnék. Az, hogy a műszerfal is világít lekapcsolás után, elég érdekes, bár fater off focusában on, ha haldoklott az akksi, akkor indítózásnál a tompított is ütemesen villogott.
Imis8 Elküldve November11, 2015 Elküldve November11, 2015 Sziasztok! Elnézést ha olyat kérdezek ami lerágott csont és már egy csomószor feltették, de munkahelyemen nem sok időm van visszaolvasni... Egy Astra G 2002 Y17DT van, amibe szeretnék utólag tempomatot. Van valakinek infoja, mi kell hozzá, meg lehet-e csinálni és hogy kb mekkora macera, költség ez az egész? Előre is köszi ha valaki válaszol!!!
gezoli Elküldve November11, 2015 Elküldve November11, 2015 44 minutes ago, Imis8 írta: Sziasztok! Elnézést ha olyat kérdezek ami lerágott csont és már egy csomószor feltették, de munkahelyemen nem sok időm van visszaolvasni... Egy Astra G 2002 Y17DT van, amibe szeretnék utólag tempomatot. Van valakinek infoja, mi kell hozzá, meg lehet-e csinálni és hogy kb mekkora macera, költség ez az egész? Előre is köszi ha valaki válaszol!!! Ezt is megtalálod az aláírásomban! 1
Imis8 Elküldve November11, 2015 Elküldve November11, 2015 (edited) Őőőő igen! Csak azt nem tudtam hogy a motorkód számít-e, de kinyomtatom és otthon alaposan végigolvasom! Köszönöm! Módosítva November11, 2015 : Imis8
timoboy Elküldve November11, 2015 Elküldve November11, 2015 4 hours ago, nemeth_laca írta: Én a generátorra tippelnék, először is mérj rá a töltésre. Indításnál nincs gond? Rossz akksi is lehet, én arra is ráméretnék. Az, hogy a műszerfal is világít lekapcsolás után, elég érdekes, bár fater off focusában on, ha haldoklott az akksi, akkor indítózásnál a tompított is ütemesen villogott. Köszi a választ. Kb 3 éves az akku, Excide, és - ha lehet rá adni- a "visszajelző" az akksin zölden világít. Ahogy kicsit utánanéztem, elképzelhető, hogy a generátorban a dióda híd haldoklik? Minden esetre tényleg érdekes...
SargaRigo123 Elküldve November11, 2015 Elküldve November11, 2015 (edited) Sziasztok! A szellőző (Behr) elektromos részével kapcsolatban lenne egy kérdésem! Feltűnt hogy nagyon párásodik az ablak, ezért kicseréltem a pollenszűrőt, amikor láttam hogy konstans befelé áll a légterelő. A kapcsolót hiába nyomogattam nem történt semmi. Na megvan a párásodás! Kivettem a motort hogy hátha az van beállva, de forog szépen. Rámértem a vezetékére, és ott figyel rajta 12V. Annyit már kiderítettem eddigre hogy ez így normális, de ha a kapcsolót megnyomom akkor át kellene váltania -12V-ra. Jól gondolom? Mert nem így tesz. Ha nyomogatom a belső levegő kapcsolóját, akkor kicsit lentebb esik egy pillanatra a mért feszültség de csak olyan 11.5-ig, majd ismét vissza 12.2-12.6 között ugrál. Tud valaki valami okosat mondani? Én még a fűtéskapcsolóra gyanakszom, hogy beállt a kapcsolója, és nem képes elereszteni a kontaktot a polaritásváltáshoz. Erősítsen meg valaki hogy jól gondolom-e! Módosítva November11, 2015 : SargaRigo123
Handbrake Elküldve November11, 2015 Elküldve November11, 2015 10 hours ago, Imis8 írta: Sziasztok! Elnézést ha olyat kérdezek ami lerágott csont és már egy csomószor feltették, de munkahelyemen nem sok időm van visszaolvasni... Egy Astra G 2002 Y17DT van, amibe szeretnék utólag tempomatot. Van valakinek infoja, mi kell hozzá, meg lehet-e csinálni és hogy kb mekkora macera, költség ez az egész? Előre is köszi ha valaki válaszol!!! A leírásban minden megtalálsz, szájbarágósan le van írva. Ha használtál már forrasztópákát, meg tudsz vezetékeket behúzni stb. akkor menni fog, max. 1-2 óra. OP-COM kell a beizzításához! Sok sikert! 1
astra 1 Elküldve November11, 2015 Elküldve November11, 2015 2 hours ago, SargaRigo123 írta: Sziasztok! A szellőző (Behr) elektromos részével kapcsolatban lenne egy kérdésem! Feltűnt hogy nagyon párásodik az ablak, ezért kicseréltem a pollenszűrőt, amikor láttam hogy konstans befelé áll a légterelő. A kapcsolót hiába nyomogattam nem történt semmi. Na megvan a párásodás! Kivettem a motort hogy hátha az van beállva, de forog szépen. Rámértem a vezetékére, és ott figyel rajta 12V. Annyit már kiderítettem eddigre hogy ez így normális, de ha a kapcsolót megnyomom akkor át kellene váltania -12V-ra. Jól gondolom? Mert nem így tesz. Ha nyomogatom a belső levegő kapcsolóját, akkor kicsit lentebb esik egy pillanatra a mért feszültség de csak olyan 11.5-ig, majd ismét vissza 12.2-12.6 között ugrál. Tud valaki valami okosat mondani? Én még a fűtéskapcsolóra gyanakszom, hogy beállt a kapcsolója, és nem képes elereszteni a kontaktot a polaritásváltáshoz. Erősítsen meg valaki hogy jól gondolom-e! állítsd az első szélvédőre a jobb oldali tekerőt , a ventilátor kapcsolót tedd 4-re akkor mit csinál?(mert lehet ,hogy az előtét ellen állás elszállt olyankor kis fordulaton nem működik.)ettől is párásodhat.
Imis8 Elküldve November12, 2015 Elküldve November12, 2015 12 hours ago, Handbrake írta: A leírásban minden megtalálsz, szájbarágósan le van írva. Ha használtál már forrasztópákát, meg tudsz vezetékeket behúzni stb. akkor menni fog, max. 1-2 óra. OP-COM kell a beizzításához! Sok sikert! Igen, köszönöm a segítségedet!
Recommended Posts