jerik92 Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Sziasztok nekem is ezt csinálja mióta megvan de nem foglakozok vele. Sarut, kábelt cserélni felesleges. Csak az érintkezési pontokat kell megtisztítani, és van erre valami szer, azzal megkenni, majd ismét meghúzni. Amúgy némi halványodás teljesen normális, nem szupravezetőből vannak a vezetékek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Sarut, kábelt cserélni felesleges. Csak az érintkezési pontokat kell megtisztítani, és van erre valami szer, azzal megkenni, majd ismét meghúzni. van itthon 100 éves (nagyapámtól örökölt) akkumulátor zsaruzsír, az erre jó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Sarut, kábelt cserélni felesleges. Csak az érintkezési pontokat kell megtisztítani, és van erre valami szer, azzal megkenni, majd ismét meghúzni. Amúgy némi halványodás teljesen normális, nem szupravezetőből vannak a vezetékek. Engem pont az akku+ saru szívatott, megvolt húzva, de mégis melegedett (forró volt). A saruba sajtolt vezetéknél volt az érintkezési probléma, véletlenül jött rá a villamossági - rátenyerelt szegény. 0,5 V esés volt mindig, az akksim ment tönkre egyébként tőle (a saru hiba miatt). Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 van itthon 100 éves (nagyapámtól örökölt) akkumulátor zsaruzsír, az erre jó? Zsaruzsír? :O Kisütik a kövér rendőröket? :O :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Zsaruzsír? :o Kisütik a kövér rendőröket? :o :D :omg: :D :icon13: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Zsaruzsír? :o Kisütik a kövér rendőröket? :o :D :omg: :D :icon13: na jó, már megint elírtam :D :D SARUZSÍR Link to comment Megosztás: More sharing options...
NW1 Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Sziasztok, szeretném lecserélni a gyári hátsó lámpát. Milyen tapasztalataitok vannak a "tuning" lámpákkal kapcsolatban? Kell valamilyen nagyobb átalakítás, hogy be lehessen egy ilyen LED-eset tenni? Vizsgán, útközben beleköthetnek? Elvileg mindegyik "E"-s. Esetleg tud valaki olyan képet küldeni, amin látszik, hogy is mutat egy ilyen lámpa egy Astrán? (Legjobban a második érdekelne. :icon1: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 (edited) Engem pont az akku+ saru szívatott, megvolt húzva, de mégis melegedett (forró volt). A saruba sajtolt vezetéknél volt az érintkezési probléma, véletlenül jött rá a villamossági - rátenyerelt szegény. 0,5 V esés volt mindig, az akksim ment tönkre egyébként tőle (a saru hiba miatt). Nekem is nyáron lett plusz test kábel behúzva és a saruk lecserélve. Állítólag nem egyedi... Módosítva Szeptember23, 2015 : Tomi 1.6 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Sziasztok, szeretném lecserélni a gyári hátsó lámpát. Milyen tapasztalataitok vannak a "tuning" lámpákkal kapcsolatban? Kell valamilyen nagyobb átalakítás, hogy be lehessen egy ilyen LED-eset tenni? Vizsgán, útközben beleköthetnek? Elvileg mindegyik "E"-s. Esetleg tud valaki olyan képet küldeni, amin látszik, hogy is mutat egy ilyen lámpa egy Astrán? (Legjobban a második érdekelne. :icon1: ) https://www.google.hu/search?q=astra+g+angel+eyes&espv=2&biw=1280&bih=923&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB0QsARqFQoTCOyZkrnojcgCFUtZLAodYLkAkw#tbm=isch&q=astra+g+led+rear+lights&imgrc=7SIAdBA6fPuAlM%3A Itt van egy párféle. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Nekem is nyáron lett plusz test kábel behúzva és a saruk lecserélve. Állítólag nem egyedi... Hova lett behúzva plusz test kábel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greenweld Elküldve Szeptember24, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2015 Tudja valaki hogy a váltó felett egy összekötegelt csatlakozó vajon mi lehet? Az első képen a helyzete látható az üzemanyagszűrő elött,a másodikon közelebbről a csatlakozó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Szeptember24, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2015 szia. a stekkernek is megvan P jelü kivezetése de látszolag mindegyik ami nálam van valszeg egyforma de most kaptam egy bontottat azon van egy számsor /90589314/aláirva PA6-GF-30 .EGYÉBKÉNT 2001-ES Y17 DT a müszer. a bontotton is vanP és van kivezetés rajta erre ha tudnál válaszolni megköszönném.ERRE VALAKI MÁS Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Szeptember24, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2015 Hova lett behúzva plusz test kábel? Az aku és a kaszni közé. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
KrenAtesz Elküldve Szeptember25, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2015 Sziasztok! Tegnapi nap folyamán megadta magát a bal hátsó elektromos ablakom.. :( Egyszercsak felhúzás bözben egy pattanás, majd az ablak egyhelyben maradt, szabadonfutóként.. Leszedtem a kárpitot, és látom, hogy a bowdennek a vége akadt ki, a rugós része. Ez nem is lenne gond, de olyannyira felcsavarta a bowdent, hogy felénél jobban nem is tudtam felhúzni az ablakot, hogy haza tudjak menni, és az utcán tudjam hagyni. Így elvágtam a bowdent, és felment az ablak. Kérdés, ezt lehet-e házilag egyszerűen javítani (akár kiszerelés nélkül), vagy ki kell venni a függőleges, csúszkás részt? Illetve lehet-e alkatrészeket kapni hozzá, vagy keressek bontottan komplett csúszórészt? (a motor jó, a fehér görgős rész mellé szorult be a bowden). Plusz mennyire bonyolult ezt szerelni? :) (a szereléssel elvagyok, de ha 4-5 órás műtét lenne első nekifutásra, akkor hagyom inkább szakira..) Előre is köszi! Atesz Tegnap este sikerült kicserélnem az egész szerkezetet, 10e ft volt Cromaxban, kicsit kellett fúrni, mert nem volt tökéletes méretű, de azon kívül végtelen egyszerű dolog cserélni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Giri187 Elküldve Szeptember27, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2015 (edited) Valaki mondja már meg legyen szíves hogy az anyjába jön le ez a nyomorult csatlakozó :icon11: G Astra övfeszítő csati ülés alól. Előre is köszi! Módosítva Szeptember27, 2015 : Giri187 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bucynus Elküldve Szeptember27, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2015 Nézegettem az ecat-ot vin code alapján, szemet szúrt egy sor: "STEERING WHEEL,DELUXE" , ez mit takar pontosan? Szerintem sima mezei kormányom van, amin takarót kellene cserélni, mert rongyos a dudagomb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Szeptember27, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2015 Valaki mondja már meg legyen szíves hogy az anyjába jön le ez a nyomorult csatlakozó :icon11: G Astra övfeszítő csati ülés alól. Előre is köszi! HI! A piros biztósitó szeget ki kell húzni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gombóc Arthur Elküldve Szeptember27, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2015 HI! A piros biztósitó szeget ki kell húzni. És visszatenni hogy kell? Mert az enyém meg leesett... (Sokat "jár" az ülés, mert az enyém 3 ajtós autó.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Giri187 Elküldve Szeptember27, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2015 (edited) HI! A piros biztósitó szeget ki kell húzni. Kiszedtem, mégse jön ki :blink: Módosítva Szeptember27, 2015 : Giri187 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember27, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2015 Kiszedtem, mégse jön ki :blink: oldalról kell egy nagyon vékony lapos csavarhúzóval kierőltetni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Giri187 Elküldve Szeptember27, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2015 (edited) oldalról kell egy nagyon vékony lapos csavarhúzóval kierőltetni! Oldalról? Mármint a csati mellé bedugva vagy van ott valahol egy rés/csatorna amit nem vettem észre? És ha szimplán elvágnám? Vagy az nagyon kókány? Szépen össsze lehetne forrasztani meg kapna hőre zsugorodó csövet. Módosítva Szeptember27, 2015 : Giri187 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Szeptember27, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2015 Kiszedtem, mégse jön ki :blink: próbáld meg levenni a tetején lévő u alakot . a kép alapján az tarja benn . Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember28, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2015 Oldalról? Mármint a csati mellé bedugva vagy van ott valahol egy rés/csatorna amit nem vettem észre? És ha szimplán elvágnám? Vagy az nagyon kókány? Szépen össsze lehetne forrasztani meg kapna hőre zsugorodó csövet. tegnap elfogyott az 5 hsz.... a zöld csati mellé szúrd be, kicsit erőltetni kell, de kijön! arra nem emlékszem, hogy melyik oldalra kell szúrni a csavarhúzót, de adja magát úgy is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ginola Elküldve Szeptember28, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2015 Sziasztok! A szakaszos ablaktörlő kattogó reléhangját hogyan lehet megszüntetni? marha zavaró 20 km-en keresztül a monoton hangja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember28, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2015 Sziasztok! A szakaszos ablaktörlő kattogó reléhangját hogyan lehet megszüntetni? marha zavaró 20 km-en keresztül a monoton hangja. Teszel bele egy KaCsa felé ablaktörlő okosítást és máris nem lesz hangja, sőt 1-60 s között tudod állítani a szakaszos törlés intervallumát ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts