astra Elküldve Szeptember20, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2015 (edited) Évjárathoz kell venni a gyújtáskapcsolót, máshogy kapcsol a 98-2000-ig, máshogy a 2001-2002-es és máshogy a 2003-2005-ig. Jót szereltél be?amit adtak az üzletekbe mert van 3 db-őm véletlenül nem tudsz valami azonositot , cikk számot irni y 17 dt caravánhoz kértem Módosítva Szeptember20, 2015 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember20, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2015 amit adtak az üzletekbe mert van 3 db-őm véletlenül nem tudsz valami azonositot , cikk számot irni y 17 dt caravánhoz kértem Én csak annyit látok, hogy 2000-ig volt egy plusz kivezetése/állása a gyújtáskapcsolónak, amit P-vel jelölnek. Az utániakban az nincs benne. De azt nem találtam meg, hogy az mire való, és lehet-e az az ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember20, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2015 Itthoni autóvillamossági szerelő barátom is ezt ajánlotta hogy legyen oldható a kötés ha úja ki kellene venni az ülést. Ilyen csatlakozót nálunk is lehet kapni valahol? Azt nem tudom, én egy fél éve rendeltem jó pár típust ebből ha kell legyen itthon. Ha eddig ilyen volt a verdád szerintem akkor még ráérsz vele míg megrendeled és megjön a csati ~ca 20 nap Kínából. Sziasztok! Valaki meg tudná mérni 2003 vagy az utáni évjárató autóján, aminek még valamennyire eredeti a multitimer köre, hogy a beltérlámpa multitimer csatlakozóján az ajtók lezárása után mekkora feszültség mérhető? Köszi! Az kell amikor még világít a lámpa? közvetlenül az ajtó becsukás után? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember20, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2015 Azt nem tudom, én egy fél éve rendeltem jó pár típust ebből ha kell legyen itthon. Ha eddig ilyen volt a verdád szerintem akkor még ráérsz vele míg megrendeled és megjön a csati ~ca 20 nap Kínából. Az kell amikor még világít a lámpa? közvetlenül az ajtó becsukás után? Amikor távirányítóval bezárod az autót. Elvileg akkor lekapcsolja egyből a lámpákat. De testhez képest marad rajta feszültség. A multitimer visszapofáz a hátsó kapaszkodóban lévő lámpák miatt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Szeptember20, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2015 Sziasztok!sárfogot szeretnék venni,láttam egy hirdetést jo áron lenne, de 3-5 ajtosrol valo.Jo kombira is? Az elsők egyformák.A hátsók másmilyenek a kombira.Én talán a vaterán vagy a jófogáson vettem,direkt caravanhoz hirdették. Link to comment Megosztás: More sharing options...
KrenAtesz Elküldve Szeptember21, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2015 Sziasztok! Tegnapi nap folyamán megadta magát a bal hátsó elektromos ablakom.. :( Egyszercsak felhúzás bözben egy pattanás, majd az ablak egyhelyben maradt, szabadonfutóként.. Leszedtem a kárpitot, és látom, hogy a bowdennek a vége akadt ki, a rugós része. Ez nem is lenne gond, de olyannyira felcsavarta a bowdent, hogy felénél jobban nem is tudtam felhúzni az ablakot, hogy haza tudjak menni, és az utcán tudjam hagyni. Így elvágtam a bowdent, és felment az ablak. Kérdés, ezt lehet-e házilag egyszerűen javítani (akár kiszerelés nélkül), vagy ki kell venni a függőleges, csúszkás részt? Illetve lehet-e alkatrészeket kapni hozzá, vagy keressek bontottan komplett csúszórészt? (a motor jó, a fehér görgős rész mellé szorult be a bowden). Plusz mennyire bonyolult ezt szerelni? :) (a szereléssel elvagyok, de ha 4-5 órás műtét lenne első nekifutásra, akkor hagyom inkább szakira..) Előre is köszi! Atesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember21, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2015 Sziasztok! Tegnapi nap folyamán megadta magát a bal hátsó elektromos ablakom.. :( Egyszercsak felhúzás bözben egy pattanás, majd az ablak egyhelyben maradt, szabadonfutóként.. Leszedtem a kárpitot, és látom, hogy a bowdennek a vége akadt ki, a rugós része. Ez nem is lenne gond, de olyannyira felcsavarta a bowdent, hogy felénél jobban nem is tudtam felhúzni az ablakot, hogy haza tudjak menni, és az utcán tudjam hagyni. Így elvágtam a bowdent, és felment az ablak. Kérdés, ezt lehet-e házilag egyszerűen javítani (akár kiszerelés nélkül), vagy ki kell venni a függőleges, csúszkás részt? Illetve lehet-e alkatrészeket kapni hozzá, vagy keressek bontottan komplett csúszórészt? (a motor jó, a fehér görgős rész mellé szorult be a bowden). Plusz mennyire bonyolult ezt szerelni? :) (a szereléssel elvagyok, de ha 4-5 órás műtét lenne első nekifutásra, akkor hagyom inkább szakira..) Előre is köszi! Atesz http://bowdendoctor.hu/index.html én ide hoztam, ki-be szerelik felújítják. nem drágán!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember21, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2015 Amikor távirányítóval bezárod az autót. Elvileg akkor lekapcsolja egyből a lámpákat. De testhez képest marad rajta feszültség. A multitimer visszapofáz a hátsó kapaszkodóban lévő lámpák miatt.... Na méregettem kicsit: Testhez nézve ha lezártam az ajtókat akkor 11,25V Ha a lámpa negatív szálához néztem akkor lezárt ajtóknál 9,98-10V, ha nem volt lezárva az ajtó csak megvártam míg "kialudt" 11,03V. Remélem segít valamit. 2004/12 évjárat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Szeptember21, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2015 (edited) Én csak annyit látok, hogy 2000-ig volt egy plusz kivezetése/állása a gyújtáskapcsolónak, amit P-vel jelölnek. Az utániakban az nincs benne. De azt nem találtam meg, hogy az mire való, és lehet-e az az ok.szia. a stekkernek is megvan P jelü kivezetése de látszolag mindegyik ami nálam van valszeg egyforma de most kaptam egy bontottat azon van egy számsor /90589314/aláirva PA6-GF-30 .EGYÉBKÉNT 2001-ES Y17 DT a müszer. a bontotton is vanP és van kivezetés rajta erre ha tudnál válaszolni megköszönném. Módosítva Szeptember21, 2015 : astra Link to comment Megosztás: More sharing options...
Amperlaci Elküldve Szeptember21, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2015 Üdv!Neked megvan,mert úgy látom innen is törlődött!?Ha meg van dobj egy privit légy szíves,előre is köszönöm! Üdv! Ha lehet küld már el nekem is! A BC-t milyen gombokkal vezérled? Köszönöm! amperlaci001@gmail.com Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember22, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2015 Na méregettem kicsit: Testhez nézve ha lezártam az ajtókat akkor 11,25V Ha a lámpa negatív szálához néztem akkor lezárt ajtóknál 9,98-10V, ha nem volt lezárva az ajtó csak megvártam míg "kialudt" 11,03V. Remélem segít valamit. 2004/12 évjárat. Koszonom. Eleg erdekes. Jol tulbonyolitottak.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
morattila Elküldve Szeptember22, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2015 Még mindig eladó egy opc kormány és 5 ajtósra való díszlécek. :) https://www.dropbox.com/s/60hi48tl23izpzk/20150918_155327.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/388ffblaml3ymf0/20150918_165718.jpg?dl=0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Greenweld Elküldve Szeptember22, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2015 Multi info display kérdéskör.... Nekem sima MID kijelzőm van,pixelhibás volt és szétszedtem...sajnos a kapkodás során erőltettem az összerakását és eltőrtem az LCD kijelzőt. Azóta egy 'bokor" formájú dolog jelent meg a kijelzőn,amelett hogy még pixelhibás is. :( Na de találtam egy komplett kijelző egységet használtan-ami szintén pixelhibás,de még mindig olvashatóbb mint az enyém. Összedugtam a stekkert és jött a meglepetés... Csak és kizárólag az außentemperaturt írja ki,a kar gombjaira nem reagál. Megtudtam hogy ez nem egy sima MID hanem egy carphone kijelző. Megrendeltem egy átvezetőszalagot,kérdésem a következő lenne. Ha csak az lcd panelt cserélem és marad az én régi kijelző 'agyam" tudja-e megjeleníteni a dolgokat,vagy teljesen más a pixel kiosztása? Kerestem a fórumon képet a carphonos kijelzőkről és láttam 3 részre osztott a kijelző. Viszont amit én vettem,nincs osztva. ha van valakinek carphone kijelző teszt képe,vagy tudja hogy ezek kompatibilisek,írjon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Szeptember22, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2015 (edited) Üdv Urak! Van egy eladó gyári tetőcsomagtartóm, Astra G-re, az autóhoz kaptam, de nekem nincs szükségem rá, két kulcsa van, és 15 pénzért megválnák tőle, ha esetleg valakit érdekel: Posta:3 e Ft Módosítva Szeptember23, 2015 : oggy Link to comment Megosztás: More sharing options...
helgi Elküldve Szeptember22, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2015 Üdv Szerelt már valaki ilyet be: Opel Gyári Rádió. CCR600+CD-tár link:http://www.opel-alkatreszek.hu/opel-astra-g-alkatresz/opel-gyari-radio.-ccr600cd-tar?page=2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Szeptember22, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2015 szia. a stekkernek is megvan P jelü kivezetése de látszolag mindegyik ami nálam van valszeg egyforma de most kaptam egy bontottat azon van egy számsor /90589314/aláirva PA6-GF-30 .EGYÉBKÉNT 2001-ES Y17 DT a müszer. a bontotton is vanP és van kivezetés rajta erre ha tudnál válaszolni megköszönném.??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
L4Fleur Elküldve Szeptember22, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2015 Valakinek nincs gyári első lökhárítója, ami felesleges? Sikeresen lezúztam megint az utángyártott lököst. Ezért inkább gyári érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
L4Fleur Elküldve Szeptember22, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2015 Srácok! Coupe lökhárítót sima Caravanra fel tudnám tenni gond nélkül? Mert akkor vadászok olyanra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Szeptember22, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2015 Srácok! Coupe lökhárítót sima Caravanra fel tudnám tenni gond nélkül? Mert akkor vadászok olyanra. Fel.Elöl mind egyforma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Szeptember22, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2015 ??? Tobbet sajnos nem tudok errol a temarol. :( 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Gombóc Arthur, írtam privit! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Sziasztok. elektromos kérdésem lenne. ha bekapcsolom a vészvillogót jól láthatóan bepislákol "ütemre" a km óra világítás és a tid kijelző is. megmértem a töltést: 14.5V járó motornál fogyasztók nélkül 12.7V maga az akku a pislákolás járó motornál is van. pöccre indul semmi hibát nem tapasztaltam. lehet az akku a végét járja? vagy csak eddig nem figyeltem és az akku a minimális erősségű? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 Sziasztok. elektromos kérdésem lenne. ha bekapcsolom a vészvillogót jól láthatóan bepislákol "ütemre" a km óra világítás és a tid kijelző is. megmértem a töltést: 14.5V járó motornál fogyasztók nélkül 12.7V maga az akku a pislákolás járó motornál is van. pöccre indul semmi hibát nem tapasztaltam. lehet az akku a végét járja? vagy csak eddig nem figyeltem és az akku a minimális erősségű? Köszi! 14,5 V járó motornál - OK - jó a töltés (azért nézd meg 100 km után meleg motornál, 14,2 alá ne menjen) 12,7 V - OK - de nézd meg 8 óra állás után, ne menjen 12,4 V alá. Ha így van akkor jó az akksid. Szerintem nálad más van. Kontakthibára gyanakszom - ellenőrízd a sarukat, de inkább műszerfalnál lehet a gond (multiméter, relék, vagy akár a óracsoport mögötti testelés korroziója). Sajnos az általad említett áramköröket, azok csatlakozási pontjait kell végignézni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 14,5 V járó motornál - OK - jó a töltés (azért nézd meg 100 km után meleg motornál, 14,2 alá ne menjen) 12,7 V - OK - de nézd meg 8 óra állás után, ne menjen 12,4 V alá. Ha így van akkor jó az akksid. Szerintem nálad más van. Kontakthibára gyanakszom - ellenőrízd a sarukat, de inkább műszerfalnál lehet a gond (multiméter, relék, vagy akár a óracsoport mögötti testelés korroziója). Sajnos az általad említett áramköröket, azok csatlakozási pontjait kell végignézni. köszi! akkor óra mögöttit megnézem, ott van barna drót 2 darab is a csőre van fogatva, gondlom az a test. ha az okés akkor relék környéke. ha így sem, akkor megnézem a motortérben a testkábelt-> ha cserélni kell az nehéz? van 2 zsír új akkusarum is, esetleg ha az a probléma. de tegnap délután óta nem mentem a kocsival, elsőre rámérek az akkura. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember23, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2015 köszi! akkor óra mögöttit megnézem, ott van barna drót 2 darab is a csőre van fogatva, gondlom az a test. ha az okés akkor relék környéke. ha így sem, akkor megnézem a motortérben a testkábelt-> ha cserélni kell az nehéz? van 2 zsír új akkusarum is, esetleg ha az a probléma. de tegnap délután óta nem mentem a kocsival, elsőre rámérek az akkura. Sarut, kábelt cserélni felesleges. Csak az érintkezési pontokat kell megtisztítani, és van erre valami szer, azzal megkenni, majd ismét meghúzni. Amúgy némi halványodás teljesen normális, nem szupravezetőből vannak a vezetékek. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts