L4Fleur Elküldve Szeptember14, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2015 A mai nap egy kicsit körülnéztünk az autóban KobraCode segítségével, Tempomat ügyben. Hát, büszkén jelentem be, hogy minden be van építve, és be van vezetékelve, ami szükséges. :D Elvileg már csak egy Tempós kar kell, és aktiválás. Ekkora szerencsét nem hittem volna. :) Amit tudni kell: az autót hajdanán Németországból hozták, Comfort felszereltséggel. X20DTL Mégegyszer köszönöm a segítséget KobraCode-nak! :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember14, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2015 A mai nap egy kicsit körülnéztünk az autóban KobraCode segítségével, Tempomat ügyben. Hát, büszkén jelentem be, hogy minden be van építve, és be van vezetékelve, ami szükséges. :D Elvileg már csak egy Tempós kar kell, és aktiválás. Ekkora szerencsét nem hittem volna. :) Amit tudni kell: az autót hajdanán Németországból hozták, Comfort felszereltséggel. X20DTL Mégegyszer köszönöm a segítséget KobraCode-nak! :) Igazán nincs mit, ez semmiség volt. Dobd bele a kart és kiderül hogy a funkció be van e kapcsolva, vagy még be kell e kapcsoltatni ;) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ALULU Elküldve Szeptember14, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2015 Igen! Én is így csináltam! Nem fogod megbánni ha kész lesz! Nem kis meló, de nekem ez az egyik plusz extra ami nagyon tetszik! A másik a tempomat! Örök hála DarthVödörnek, hogy megosztotta velünk!!!! Köszi! Ma be is raktam a mechanikát, remekül működik! :) Csak annyi a "probléma", hogy a vezető ajtóban lévő 4 gombos kapcsolón hiába tolom jobbra-balra azt a vízszintes kapcsolót, a hátsó ablakokat a hátsó gombokkal ugyan úgy tudom le-fel mozgatni. Szépen váltogatja a zöld + piros fényeket, de nem történik semmi. Egyáltalán jól gondolom, azzal a hátsó gombokat lehetne tiltani? És ha igen, akkor miért nem működik? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
L4Fleur Elküldve Szeptember14, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2015 Kicsit olvastam vissza, és láttam, hogy akinek van kék kipörgésgátló csatlakozója, annak egy TC gomb kell, és működik is? Csak mert én is megtaláltam a kék csatlakozót... Nincs valakinek egy ilyen gomb? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember15, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2015 Köszi! Ma be is raktam a mechanikát, remekül működik! :) Csak annyi a "probléma", hogy a vezető ajtóban lévő 4 gombos kapcsolón hiába tolom jobbra-balra azt a vízszintes kapcsolót, a hátsó ablakokat a hátsó gombokkal ugyan úgy tudom le-fel mozgatni. Szépen váltogatja a zöld + piros fényeket, de nem történik semmi. Egyáltalán jól gondolom, azzal a hátsó gombokat lehetne tiltani? És ha igen, akkor miért nem működik? :( Jól gondolod, de csak a hátsó kapcsolókat tiltja le. A bal első kapcsolóval bármelyik állásban tudod működtetni! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ALULU Elküldve Szeptember15, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2015 (edited) Gondoltam, de írtam is, hogy a hátsó gombok ugyan úgy működnek, bármilyen állásban van az első 4 gombos kapcsolón a vízszintes gomb. Tehat továbbra is tanácstalan vagyok, hogy mi a probléma. :( Módosítva Szeptember15, 2015 : ALULU Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember15, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2015 Kicsit olvastam vissza, és láttam, hogy akinek van kék kipörgésgátló csatlakozója, annak egy TC gomb kell, és működik is?Azért nem eszik olyan forrón azt a kását!A TC kapcsoló a középkonzolban mindössze annyit csinál hogy testet kapcsol az ABS vezérlő egy bizonyos lábára (hogy melyikre, az motorkódonként változó). Attól, hogy a kék csatlakozó bent van, még nem biztos hogy a kábelköteg is bent van, bár elképzelhető. Mondjuk ha a vezeték nincs is behúzva, kis ügyességgel 1 óra alatt kivitelezhető így is, ha megvan a kapcsoló, és az hogy melyik lábra kell testet kapcsolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra Elküldve Szeptember15, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2015 kérdésem a következö. tönkre ment a gyujtáskapcsoló betétem volt otthon egy uj eredeti beraktam kint proba müködik bent a helyén pedig nem ad áramot az inditonak és nem indul ugyhogy összeraktam a régit be a helyére láss csodát müködik mi lehet a probléma az ujjal?ERRE VALAKI Link to comment Megosztás: More sharing options...
kosazolika Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Sziasztok.kilazult középen az óra egység,hogyan lehet vísszarakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Sziasztok.kilazult középen az óra egység,hogyan lehet vísszarakni? Szét kell szedni az egész középkonzolt, hátulról van belecsavarozva. Segédlet: https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal#TOC-K-z-pkonzol-kiszed-se: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Szó volt itt nemrég a tempomat utólagos pótlásáról. Még a csatlakozót nem kerestem meg, de valószínű bentvan nekemis, comfort felsz. Az után érdeklődnék, ez a tempomatos indexkar? Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Szét kell szedni az egész középkonzolt, hátulról van belecsavarozva. A múltkor szívtam pont ezzel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Szó volt itt nemrég a tempomat utólagos pótlásáról. Még a csatlakozót nem kerestem meg, de valószínű bentvan nekemis, comfort felsz. Az után érdeklődnék, ez a tempomatos indexkar? Igen! https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdOWjUzUzhfQkxpbDg/edit?pli=1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
IPV754 Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Szó volt itt nemrég a tempomat utólagos pótlásáról. Még a csatlakozót nem kerestem meg, de valószínű bentvan nekemis, comfort felsz. Az után érdeklődnék, ez a tempomatos indexkar? Üdv.! Nekem is Comfort felszereltségű,de én a kuplung kapcsoló csatlakozót nem találtam sehol. Ezért nem is kerestem a kar csatlakozóját. Ez tempomatos kar. Ha Bp.-i vagy van a X.ker ben egy cég akik tempomat beszereléssel foglalkoznak,elvileg gyári cuccokkal,amit én kétlek,beszerelve 28E hirdetik.Szerintem ennyiért megéri,nem kell vele szarakodni.Főleg ha nincs bekábelezve az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ALULU Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Üdv.! Nekem is Comfort felszereltségű,de én a kuplung kapcsoló csatlakozót nem találtam sehol. Ezért nem is kerestem a kar csatlakozóját. Ez tempomatos kar. Ha Bp.-i vagy van a X.ker ben egy cég akik tempomat beszereléssel foglalkoznak,elvileg gyári cuccokkal,amit én kétlek,beszerelve 28E hirdetik.Szerintem ennyiért megéri,nem kell vele szarakodni.Főleg ha nincs bekábelezve az autó. Cromax-ból kB 8000 a kar, a többit nekem egy maszek Opel boltos szerelő tette be + aktiválta 12-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Üdv.! Nekem is Comfort felszereltségű,de én a kuplung kapcsoló csatlakozót nem találtam sehol. Ezért nem is kerestem a kar csatlakozóját. Ez tempomatos kar. Ha Bp.-i vagy van a X.ker ben egy cég akik tempomat beszereléssel foglalkoznak,elvileg gyári cuccokkal,amit én kétlek,beszerelve 28E hirdetik.Szerintem ennyiért megéri,nem kell vele szarakodni.Főleg ha nincs bekábelezve az autó. Nekem megállt egy 12-ben. Spóroltam 16E-t a szarakodással! Link to comment Megosztás: More sharing options...
IPV754 Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Nekem megállt egy 12-ben. Spóroltam 16E-t a szarakodással! Ja,mondjuk az már kb 1 tank benzin természetesen megéri,de nekem kb kinai,hogy a kuplung kapcsoló vezetékét hova is kell csatlakoztatni az ECU-nál.Ezért írtam a sz..kodást. :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Ja,mondjuk az már kb 1 tank benzin természetesen megéri,de nekem kb kinai,hogy a kuplung kapcsoló vezetékét hova is kell csatlakoztatni az ECU-nál.Ezért írtam a sz..kodást. :-) Mindent leírtam abban a leírásban amit az aláírásomban megtalálsz! Az alapján még egy elektronikai analfabéta (pl. mint én) is meg tudja csinálni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember16, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2015 Ja,mondjuk az már kb 1 tank benzin természetesen megéri,de nekem kb kinai,hogy a kuplung kapcsoló vezetékét hova is kell csatlakoztatni az ECU-nál.Ezért írtam a sz..kodást. :-)Két vezeték jön ki a kuplungkapcsolóból.Az egyikre +12V megy, a másikat nálad a motorvezérlő csatijának 61-es pinjére kell kötni. A pinek meg vannak számozva, úgyhogy könnyű megtalálni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Szeptember17, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2015 napfénytetőt mennyire bonyolult betenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Szeptember17, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2015 Sziasztok! Kérdésem a légzsák és övfeszítő rendszerrel kapcsolatos. Beltér kiszedés közben ezt találtam az ülések alatt: Azt a tanácsot kaptam hogy wago csatlakozókkal oldjam meg a problémát. A kérdésem sem csak annyi lenne hogy a képen látható módon párosítsam e össze a kábeleket? Így volt mikor megvettem az autót, nem volt hibakód csak miután az anyósülést hátratoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember17, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2015 Azt a tanácsot kaptam hogy wago csatlakozókkal oldjam meg a problémát. A kérdésem sem csak annyi lenne hogy a képen látható módon párosítsam e össze a kábeleket? Így volt mikor megvettem az autót, nem volt hibakód csak miután az anyósülést hátratoltam. Forraszd inkább össze, és szigetelőszalaggal, vagy ha nagyon igényes vagy, akkor zsugorcsővel szigeteld Link to comment Megosztás: More sharing options...
oggy Elküldve Szeptember17, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2015 Üdv.! Nekem is Comfort felszereltségű,de én a kuplung kapcsoló csatlakozót nem találtam sehol. Ezért nem is kerestem a kar csatlakozóját. Ez tempomatos kar. Ha Bp.-i vagy van a X.ker ben egy cég akik tempomat beszereléssel foglalkoznak,elvileg gyári cuccokkal,amit én kétlek,beszerelve 28E hirdetik.Szerintem ennyiért megéri,nem kell vele szarakodni.Főleg ha nincs bekábelezve az autó. Üdv! Nem jártam még utána, bentvan-e a vezeték.., pedig a múltkor ott matattam. A kart viszont potom pénzért megtudnám szerezni a Bárdinál, kb 3-4 e.. Meg akkor kell egy kuplung kapcsoló. Ez nem létezhet, hogy gyárilag benne van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve Szeptember17, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2015 Üdv! Nem jártam még utána, bentvan-e a vezeték.., pedig a múltkor ott matattam. A kart viszont potom pénzért megtudnám szerezni a Bárdinál, kb 3-4 e.. Meg akkor kell egy kuplung kapcsoló. Ez nem létezhet, hogy gyárilag benne van? Ha érdekel valakit 1 db vadiúj tempomatos kar + 1 db vadiúj kuplungkapcsoló + 1 db bontott 4-es fékkapcsoló eladó 10-ért - lemondtam a tempomatról (Z14XEP). Érd privátban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Szeptember17, 2015 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2015 Ha érdekel valakit 1 db vadiúj tempomatos kar + 1 db vadiúj kuplungkapcsoló + 1 db bontott 4-es fékkapcsoló eladó 10-ért - lemondtam a tempomatról (Z14XEP). Érd privátban. Pedig jó lenne befaragni a fapados talicskánkba! :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts