Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Vicc!

Jaja. Minden más tipusra 25e, de erre mivel "egyedi" (vivaro volt az oldalon ennyiért), ezért ennyi. azért kivi lettem volna h mi módon lett volna a kivitelezés. másik fórumon egyik tulaj megcsinálta ennyiért... én is sokallom..

Elküldve

Nem! Dehogy is..!. :) Csak gondoltam hatha akad valaki akinek van egy huzalozasi rajza ehhez az autohoz, de aztan fogtam egy muszert es kiszenvedtem a drotozasat magam. A helyzetet bonyolitotta hogy egy csatlakozon belul ( ECU "K" csati) is vannak azonos szinu vezetekek, igy nem usztam meg a muszeres azonositast. De "sertodesrol" szo sincs, pusztan azt koszontem meg hogy ha segiteni nem is tudtatok, gondolom azert paran elolvastatok a kisregenyemet.

Te csináltad meg? Az ECU legtöbbünk számára fehér terület... :-)
Elküldve

Igen, es pont ezert nem mentem bele a szakmai reszebe. Viszont kozzeteszem a hiba okat ha szeretnetek, de kello tapasztalat es felszereles hijan kesz "eletveszely" belenyulni egy ilyen hibrid technologiaval felepitett ECU ba.

Te csináltad meg? Az ECU legtöbbünk számára fehér terület... :-)

Elküldve

Igen, es pont ezert nem mentem bele a szakmai reszebe. Viszont kozzeteszem a hiba okat ha szeretnetek, de kello tapasztalat es felszereles hijan kesz "eletveszely" belenyulni egy ilyen hibrid technologiaval felepitett ECU ba.

Eszem ágában sincs belenyúlni. :D Viszont jó tudni, hogy van a fórumon olyan ember ,aki képes rá... Bár soha ne legyen rá szükségünk. :icon1:

Elküldve

Igen, es pont ezert nem mentem bele a szakmai reszebe. Viszont kozzeteszem a hiba okat ha szeretnetek, de kello tapasztalat es felszereles hijan kesz "eletveszely" belenyulni egy ilyen hibrid technologiaval felepitett ECU ba.

Bár én se tudnék hozzányúlni, de szerintem közzétehetnéd a dolgot, mert vannak itt olyan emberek akik szerintem azért értenek még a forrasztáshoz :D egyszóval nekik lehet hasznos lenne az infó.

Elküldve

Sajnos a gazpedal jelado hiba ismet elojott, tehat ujra szet kell szedjem az ECU t. Ez a gazpedal jelado az en Astra G m nel (2005 16V Twinport 1.6 105 LE / 16XEP motor ) dupla, egymashoz kepest forditott jelet ado potenciometeres kialakitasu ( Hall erzekelo jobb lenne.. ). A ket potmeter jel kulonbozetet atlagolja az ECU biztonsagi okokbol. (Pl. Az egyik potmeter szakadasa eseten false ertek az atlag, igy tilt vagy hatarol / jelzest ad az ECU..stb) Tehat igy ez a jelado 6 porton csatlakozik. En a 6- kettot javitottam de ugy latszik mind a 6 ot meg kell csinaljam. Ma tanfolyamon vagyok de este majd szolgalok nemi infoval, fenykepekkel..stb. :) ( Az ECU javito szakiknak lehet nem leszek a kedvence, de szerintem nem tevednek ide a forumra...)

  • Like 1
Elküldve

Sajnos a gazpedal jelado hiba ismet elojott, tehat ujra szet kell szedjem az ECU t. Ez a gazpedal jelado az en Astra G m nel (2005 16V Twinport 1.6 105 LE / 16XEP motor ) dupla, egymashoz kepest forditott jelet ado potenciometeres kialakitasu ( Hall erzekelo jobb lenne.. ). A ket potmeter jel kulonbozetet atlagolja az ECU biztonsagi okokbol. (Pl. Az egyik potmeter szakadasa eseten false ertek az atlag, igy tilt vagy hatarol / jelzest ad az ECU..stb) Tehat igy ez a jelado 6 porton csatlakozik. En a 6- kettot javitottam de ugy latszik mind a 6 ot meg kell csinaljam. Ma tanfolyamon vagyok de este majd szolgalok nemi infoval, fenykepekkel..stb. :) ( Az ECU javito szakiknak lehet nem leszek a kedvence, de szerintem nem tevednek ide a forumra...)

ha már ennyire benne vagy, csinálhatnál bele egy tempomatot is. lenne rá vevő :D

Elküldve

Sziasztok! Kpzár-vezérlőt kellett cserélnem. Hogy a régi kulcs távirányítóját tudjam használni, össze kell gondolom tanítani őket. Ez ilyen "tech 2"-s művelet? Mert a sima "gyujtás ráad, gombot nyom" dologra nem reagált. Ha igen, tudnátok valakit ajánlani?

Elküldve (edited)

Sziasztok! Kpzár-vezérlőt kellett cserélnem. Hogy a régi kulcs távirányítóját tudjam használni, össze kell gondolom tanítani őket. Ez ilyen "tech 2"-s művelet? Mert a sima "gyujtás ráad, gombot nyom" dologra nem reagált. Ha igen, tudnátok valakit ajánlani?

Gyanítom hogy igen... :unsure: Ha Dél - Pesti vagy akkor "Opel Puchele" (XXIII. ker / Soroksár ) . Általában korrektek, és nem drágák.

Módosítva : rfamp
  • Like 1
Elküldve

Sziasztok! Kpzár-vezérlőt kellett cserélnem. Hogy a régi kulcs távirányítóját tudjam használni, össze kell gondolom tanítani őket. Ez ilyen "tech 2"-s művelet? Mert a sima "gyujtás ráad, gombot nyom" dologra nem reagált. Ha igen, tudnátok valakit ajánlani?

szia törökbálint Wessz-i szerviz20 823366

  • Like 1
Elküldve

üdv mindenkinek!

olyan igény merült fel, hogy központi zár nyitásra (távirányítós-kulcs) nyíljanak az ablakok, akár úgy hogy amíg nyomjuk a nyitást addig megy lefelé az ablak, a zárásra becsukás meg van már csinálva (átkötés a kp-vezérlőben), tud valaki how2-t hozzá?

előre is köszi!

Elküldve

üdv mindenkinek!

olyan igény merült fel, hogy központi zár nyitásra (távirányítós-kulcs) nyíljanak az ablakok, akár úgy hogy amíg nyomjuk a nyitást addig megy lefelé az ablak, a zárásra becsukás meg van már csinálva (átkötés a kp-vezérlőben), tud valaki how2-t hozzá?

előre is köszi!

ilyesmire gondoltam..

https://www.youtube.com/watch?v=1SVBD1L1A60

Elküldve

ezen "csak" felmegy. amit írtál hogy neked meg is van. a másikra évek óta kutatom a megoldást de összesen egy autón láttam ilyet.

Van itt valaki fórumon aki elvileg meg tudja csinálni de nekem is elapadtak vele a "tárgyalások"

elég lenne egy leírás, onnan már csak össze lehetne rakni.. :)

eddig annyit sikerült kiderítenem, hogy a teljes zárásra van egy "total close pulse" bemenet a kpzárban, amire mindent felhúz/becsuk, tehát csak arra kell fesz. hogy ez megtörténjen, erre van a kpzrárban átkötve az a kábel is, hogy a távirányítóval is működjön a kulcsos "teljes zárás" funkció..

"total open pulse" nincs.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.