tgabika76 Elküldve Július13, 2015 Elküldve Július13, 2015 Na még egy valami kipipálva. ????https://drive.google.com/file/d/0B-bCxFZWSuG5N0VueTlOWXp3d1U/edit?usp=docslist_apiNa végre, már régóta agyalok azon hogy egy ilyen vajon belerakható-e a Coupéba, de akkor a jelek szerint igen. 1
morattila Elküldve Július13, 2015 Elküldve Július13, 2015 Hi! A fényre sötétedő tükör bekötéséről szeretnék infot mit hogyan kel bekötni. Az igazság az hogy nem én csináltam csak néztem ????, keresd itt a fórumon mr.bb-t nekem is ő csinált meg sok mindent.
morattila Elküldve Július13, 2015 Elküldve Július13, 2015 Na végre, már régóta agyalok azon hogy egy ilyen vajon belerakható-e a Coupéba, de akkor a jelek szerint igen. Megoldhato csak a kárpitott kell megvágni, nekem volt ott egy kis égés nyom ezért csináltam meg ezt. Amúgy nem biztos hogy meg lenne. ????
tgabika76 Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Az enyémben megnézheted hogy van rögzítve. :) Elmondtad, meg meg is néztem még Szeliden, csak azt nem tudtam hogy Astrába konvertálható-e.
trassher Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 (edited) Egy kis látkép az anyósülés alól. Jól gondolom hogy ez nem éppen gyári megoldás? A légzsák és övfeszítő visszajelzője ég az óracsoportnál. Volt már törölve a hiba de elég hátratolni az anyósülést és máris újra dobja. Pontosan minek a kábele lehet ez? Övfeszítő? Módosítva Július14, 2015 : trassher
rfamp Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Sziasztok! 2005 ös évjáratú Astra G Z16XEP 1.6 Twinport motoros autóm van és némi gondom támadt az ECU val. Tavaly kezdte el, ha bemelegszik akkor az AC relétől elvette a tápot... auto megállt. No ezt megoldottam, AC relé vezérlését lekötöttem, majd rá a fényszóróra. Így lett trükkzáras az autó. Mondjuk így most direktben megy az AC ami gáz lehet, mert ha leáll a motor az AC akkor is nyomja a benzint előre az injector felé ami pl. egy balesetnél nem jó omen... De ez van.. Most ugyanez a jelenség, ha bemelegszik az ECU akkor elkezd rángatni, majd kiirja a "villáskulcsos hiba jelzést" a műszerfalra. Opel szervízben kiolvasták a hibát: AC relé feszültsége alacsony (ezt ugye tudtam...) Gázpedál helyzetérzékelő feszültségszintje alacsony meg valami fojtószelep problémát ír ki. Ha lehűtöm az ECU t akkor megy megint rendesen míg fel nem melegszik. Ilyenkor vizes szivacs az ECU tetejére és haladunk tovább..és ez így megy míg célba nem érek. :( Kérdésem... Az ECU tetején lévő csatlakozók lábkiosztásáról van valakinek valami infója? Akkor tudnék méregetni és esetleg az ECU t javítani (Hirtech. mérnök vagyok...) Ahogy néztem, az ECU már javítva volt, van pár kivezetés rajta ami már át lett kötve. Elég gányul néz ki... Mondjuk abban a nyál kiöntőmasszában elég nehézkes forrasztgatni az tuti.. Az ECU adatai: FBLZ 12249831 OPEL ENGINE CONTROLLER HSFI - 2.4 DELPHI DELCO ELECTRONICS SYSTEM MADE IN UK. VONALKÓD ALATT SZÁM : *869831LB519220CR* Szóval help please... Köszönöm előre is!
astra Elküldve Július14, 2015 Elküldve Július14, 2015 Hmm, köszönöm, akkor már csak a telefon lehet a gyenge láncszem. Gyujtás = egyértelmű! :) Köszönöm! szia nekem van egy gps a kocsiban ajo multkor kölcsönadtam a havernak f-asztrája van őnála feltöltötte az akksiját ugy hogy a zöld jezölámpa világitott nála a g-be soha nem világitott még a zöld lámpácska.szivargyujtorol megy de nem tudok magyarázatot erre én sem. 1
grofbandi Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 astra, on 14 Jul 2015 - 9:22 PM, said: szia nekem van egy gps a kocsiban ajo multkor kölcsönadtam a havernak f-asztrája van őnála feltöltötte az akksiját ugy hogy a zöld jezölámpa világitott nála a g-be soha nem világitott még a zöld lámpácska.szivargyujtorol megy de nem tudok magyarázatot erre én sem. Nem értem ezt a problémát, nekem a telón van a GPS, gyakran használom a kocsiban, mindig feltölti rendesen.
nemeth_laca Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Ha már itt tartunk, akkor a gyári szivargyújtó aljzatot meglehet tuningolni valahogy? Vagy gányolás nélkül hosszabbra cserélni? Kezdem unni, hogy alig állnak meg benne a dolgok...
kovlaczy Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Én egy ilyen töltőt vettem. Elég jól megáll a szivargyujtóban és 2A!!!-t tölt. Nagyon gyorsan feltölt mindent és bármilyen USB kábelt bele lehet dugni!
bocs Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Ha már itt tartunk, akkor a gyári szivargyújtó aljzatot meglehet tuningolni valahogy? Vagy gányolás nélkül hosszabbra cserélni? Kezdem unni, hogy alig állnak meg benne a dolgok... Hasonló "cipőben" járunk. :)
astra 1 Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Ha már itt tartunk, akkor a gyári szivargyújtó aljzatot meglehet tuningolni valahogy? Vagy gányolás nélkül hosszabbra cserélni? Kezdem unni, hogy alig állnak meg benne a dolgok... ilyet vegyél kamionos boltokban árulják ez tökéletesen illeszkedik nem ugrál ki. http://kepfeltoltes.hu/view/150715/20150715_192024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
tgabika76 Elküldve Július15, 2015 Elküldve Július15, 2015 Ha már itt tartunk, akkor a gyári szivargyújtó aljzatot meglehet tuningolni valahogy? Vagy gányolás nélkül hosszabbra cserélni? Kezdem unni, hogy alig állnak meg benne a dolgok... Nekem meg ilyen van, beépítettem a szivargyújtó helyére (azt úgysem használtam soha rendeltetésszerűen). Ez aztán tényleg sosem fordul ki, ellenben gyújtás ráadása után folyamatosan világít benne egy kis kék led, akkor is ha nincs beledugva éppen semmi. Hogy tudja-e a 2.1A-t arról fogalmam sincs, nem mértem. 1
IPV754 Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 Nekem meg ilyen van, beépítettem a szivargyújtó helyére (azt úgysem használtam soha rendeltetésszerűen). Ez aztán tényleg sosem fordul ki, ellenben gyújtás ráadása után folyamatosan világít benne egy kis kék led, akkor is ha nincs beledugva éppen semmi. Hogy tudja-e a 2.1A-t arról fogalmam sincs, nem mértem. Jól néz ki!Mennyire bonyolult a kivitelezése?A bőrözés se kutya,el tudnám képzelni az enyémben is!!! :-P
morattila Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 Üdv. Nem tudja valaki, lehetséges már a tempomat beépítése z14xep-s motorba vagy még mindig halott az ügy? 1
tgabika76 Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 Jól néz ki!Mennyire bonyolult a kivitelezése?Kb. semennyire. Ezt erre tervezték hogy szivargyújtó helyére beépíthető legyen, bár a háza egy kicsit vastag G Astrához, szóval abból nekem egy kicsit csiszolnom kellett csiszolópapírral, de ennyi.
Atala Elküldve Július16, 2015 Elküldve Július16, 2015 Üdv. Nem tudja valaki, lehetséges már a tempomat beépítése z14xep-s motorba vagy még mindig halott az ügy? engem is érdekel, kövi hétre jól jönne :D. egy helyen 125e mondtak rá...
gezoli Elküldve Július17, 2015 Elküldve Július17, 2015 engem is érdekel, kövi hétre jól jönne :D. egy helyen 125e mondtak rá... Vicc!
L4Fleur Elküldve Július17, 2015 Elküldve Július17, 2015 Sracok. Ha az uzemanyagszint jelzo ora erintkezes hibas lett, mit lehet tenni? Van, hogy fel, le ugral, meg neha kikapcsol. Ha megkocogtatom, felugrik.
rfamp Elküldve Július17, 2015 Elküldve Július17, 2015 Sracok. Ha az uzemanyagszint jelzo ora erintkezes hibas lett, mit lehet tenni? Van, hogy fel, le ugral, meg neha kikapcsol. Ha megkocogtatom, felugrik. Műszerfal ki, óra szétszerel. A benne lévő SMT ellenállásokat átforrasztani. Az enyém is csinált ilyet... :) Valahol van is erről leírás itt az oldalon ha jól emlékszem.
rfamp Elküldve Július17, 2015 Elküldve Július17, 2015 Sziasztok! 2005 ös évjáratú Astra G Z16XEP 1.6 Twinport motoros autóm van és némi gondom támadt az ECU val. Tavaly kezdte el, ha bemelegszik akkor az AC relétől elvette a tápot... auto megállt. No ezt megoldottam, AC relé vezérlését lekötöttem, majd rá a fényszóróra. Így lett trükkzáras az autó. Mondjuk így most direktben megy az AC ami gáz lehet, mert ha leáll a motor az AC akkor is nyomja a benzint előre az injector felé ami pl. egy balesetnél nem jó omen... De ez van.. Most ugyanez a jelenség, ha bemelegszik az ECU akkor elkezd rángatni, majd kiirja a "villáskulcsos hiba jelzést" a műszerfalra. Opel szervízben kiolvasták a hibát: AC relé feszültsége alacsony (ezt ugye tudtam...) Gázpedál helyzetérzékelő feszültségszintje alacsony meg valami fojtószelep problémát ír ki. Ha lehűtöm az ECU t akkor megy megint rendesen míg fel nem melegszik. Ilyenkor vizes szivacs az ECU tetejére és haladunk tovább..és ez így megy míg célba nem érek. :( Kérdésem... Az ECU tetején lévő csatlakozók lábkiosztásáról van valakinek valami infója? Akkor tudnék méregetni és esetleg az ECU t javítani (Hirtech. mérnök vagyok...) Ahogy néztem, az ECU már javítva volt, van pár kivezetés rajta ami már át lett kötve. Elég gányul néz ki... Mondjuk abban a nyál kiöntőmasszában elég nehézkes forrasztgatni az tuti.. Az ECU adatai: FBLZ 12249831 OPEL ENGINE CONTROLLER HSFI - 2.4 DELPHI DELCO ELECTRONICS SYSTEM MADE IN UK. VONALKÓD ALATT SZÁM : *869831LB519220CR* Szóval help please... Köszönöm előre is!
rfamp Elküldve Július17, 2015 Elküldve Július17, 2015 (edited) Hát túl sok segítséget nem kaptam a ( http://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelesek-beepitese-utolag-elektromos-kerdesek/?p=1032815 ) témában, mondhatnám semmit de azt köszönöm! :-) Mindenesetre az ECU t sikerült megjavítani, megszünt a gázpedál helyzetérzékelő, a fojtószelep, és az AC hiba is. ;) Nem olyan bonyi ez az ECU csak tudni kell vele bánni... Üdv és további szép napot mindenkinek! :) Módosítva Július17, 2015 : rfamp
grofbandi Elküldve Július17, 2015 Elküldve Július17, 2015 Hát túl sok segítséget nem kaptam a ( http://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelesek-beepitese-utolag-elektromos-kerdesek/?p=1032815 ) témában, mondhatnám semmit de azt köszönöm! :-) Mindenesetre az ECU t sikerült megjavítani, megszünt a gázpedál helyzetérzékelő, a fojtószelep, és az AC hiba is. ;) Nem olyan bonyi ez az ECU csak tudni kell vele bánni... Üdv és további szép napot mindenkinek! :) Olyan kérdést tettél fel, amire nem tudtuk a választ. Gondolom azért nem haragudtál meg...
rfamp Elküldve Július17, 2015 Elküldve Július17, 2015 (edited) Nem! Dehogy is..!. :) Csak gondoltam hatha akad valaki akinek van egy huzalozasi rajza ehhez az autohoz, de aztan fogtam egy muszert es kiszenvedtem a drotozasat magam. A helyzetet bonyolitotta hogy egy csatlakozon belul ( ECU "K" csati) is vannak azonos szinu vezetekek, igy nem usztam meg a muszeres azonositast. De "sertodesrol" szo sincs, pusztan azt koszontem meg hogy ha segiteni nem is tudtatok, gondolom azert paran elolvastatok a kisregenyemet. Módosítva Július17, 2015 : rfamp 1
Recommended Posts