Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hi!

A fényre sötétedő tükör bekötéséről szeretnék infot mit hogyan kel bekötni.

Az igazság az hogy nem én csináltam csak néztem ????, keresd itt a fórumon mr.bb-t nekem is ő csinált meg sok mindent.

Elküldve

Na végre, már régóta agyalok azon hogy egy ilyen vajon belerakható-e a Coupéba, de akkor a jelek szerint igen.

Megoldhato csak a kárpitott kell megvágni, nekem volt ott egy kis égés nyom ezért csináltam meg ezt. Amúgy nem biztos hogy meg lenne. ????

Elküldve (edited)

Egy kis látkép az anyósülés alól. Jól gondolom hogy ez nem éppen gyári megoldás? A légzsák és övfeszítő visszajelzője ég az óracsoportnál. Volt már törölve a hiba de elég hátratolni az anyósülést és máris újra dobja.

Pontosan minek a kábele lehet ez? Övfeszítő?

WP_20150503_15_30_45_Pro_www.kepfeltolte

WP_20150503_15_31_14_Pro_www.kepfeltolte

Módosítva : trassher
Elküldve

Sziasztok!

2005 ös évjáratú Astra G Z16XEP 1.6 Twinport motoros autóm van és némi gondom támadt az ECU val. Tavaly kezdte el, ha bemelegszik akkor az AC relétől elvette a tápot... auto megállt. No ezt megoldottam, AC relé vezérlését lekötöttem, majd rá a fényszóróra. Így lett trükkzáras az autó. Mondjuk így most direktben megy az AC ami gáz lehet, mert ha leáll a motor az AC akkor is nyomja a benzint előre az injector felé ami pl. egy balesetnél nem jó omen... De ez van.. Most ugyanez a jelenség, ha bemelegszik az ECU akkor elkezd rángatni, majd kiirja a "villáskulcsos hiba jelzést" a műszerfalra. Opel szervízben kiolvasták a hibát: AC relé feszültsége alacsony (ezt ugye tudtam...) Gázpedál helyzetérzékelő feszültségszintje alacsony meg valami fojtószelep problémát ír ki. Ha lehűtöm az ECU t akkor megy megint rendesen míg fel nem melegszik. Ilyenkor vizes szivacs az ECU tetejére és haladunk tovább..és ez így megy míg célba nem érek. :(

Kérdésem... Az ECU tetején lévő csatlakozók lábkiosztásáról van valakinek valami infója? Akkor tudnék méregetni és esetleg az ECU t javítani (Hirtech. mérnök vagyok...) Ahogy néztem, az ECU már javítva volt, van pár kivezetés rajta ami már át lett kötve. Elég gányul néz ki... Mondjuk abban a nyál kiöntőmasszában elég nehézkes forrasztgatni az tuti..

Az ECU adatai:

FBLZ 12249831
OPEL ENGINE CONTROLLER HSFI - 2.4
DELPHI DELCO ELECTRONICS SYSTEM MADE IN UK.

VONALKÓD ALATT SZÁM : *869831LB519220CR*

Szóval help please... Köszönöm előre is!

Elküldve

Hmm, köszönöm, akkor már csak a telefon lehet a gyenge láncszem.

Gyujtás = egyértelmű! :)

Köszönöm!

szia nekem van egy gps a kocsiban ajo multkor kölcsönadtam a havernak f-asztrája van őnála feltöltötte az akksiját ugy hogy a zöld jezölámpa világitott nála a g-be soha nem világitott még a zöld lámpácska.szivargyujtorol megy de nem tudok magyarázatot erre én sem.

  • Like 1
Elküldve
astra, on 14 Jul 2015 - 9:22 PM, said:

szia nekem van egy gps a kocsiban ajo multkor kölcsönadtam a havernak f-asztrája van őnála feltöltötte az akksiját ugy hogy a zöld jezölámpa világitott nála a g-be soha nem világitott még a zöld lámpácska.szivargyujtorol megy de nem tudok magyarázatot erre én sem.

Nem értem ezt a problémát, nekem a telón van a GPS, gyakran használom a kocsiban, mindig feltölti rendesen.

Elküldve

Ha már itt tartunk, akkor a gyári szivargyújtó aljzatot meglehet tuningolni valahogy? Vagy gányolás nélkül hosszabbra cserélni? Kezdem unni, hogy alig állnak meg benne a dolgok...

Elküldve

Ha már itt tartunk, akkor a gyári szivargyújtó aljzatot meglehet tuningolni valahogy? Vagy gányolás nélkül hosszabbra cserélni? Kezdem unni, hogy alig állnak meg benne a dolgok...

Hasonló "cipőben" járunk. :)

Elküldve

Ha már itt tartunk, akkor a gyári szivargyújtó aljzatot meglehet tuningolni valahogy? Vagy gányolás nélkül hosszabbra cserélni? Kezdem unni, hogy alig állnak meg benne a dolgok...

Nekem meg ilyen van, beépítettem a szivargyújtó helyére (azt úgysem használtam soha rendeltetésszerűen). Ez aztán tényleg sosem fordul ki, ellenben gyújtás ráadása után folyamatosan világít benne egy kis kék led, akkor is ha nincs beledugva éppen semmi. Hogy tudja-e a 2.1A-t arról fogalmam sincs, nem mértem.

1840612-20150510-KBVi86.jpg

  • Like 1
Elküldve

Nekem meg ilyen van, beépítettem a szivargyújtó helyére (azt úgysem használtam soha rendeltetésszerűen). Ez aztán tényleg sosem fordul ki, ellenben gyújtás ráadása után folyamatosan világít benne egy kis kék led, akkor is ha nincs beledugva éppen semmi. Hogy tudja-e a 2.1A-t arról fogalmam sincs, nem mértem.

1840612-20150510-KBVi86.jpg

Jól néz ki!Mennyire bonyolult a kivitelezése?A bőrözés se kutya,el tudnám képzelni az enyémben is!!! :-P
Elküldve

Jól néz ki!Mennyire bonyolult a kivitelezése?

Kb. semennyire. Ezt erre tervezték hogy szivargyújtó helyére beépíthető legyen, bár a háza egy kicsit vastag G Astrához, szóval abból nekem egy kicsit csiszolnom kellett csiszolópapírral, de ennyi.

Elküldve

Üdv. Nem tudja valaki, lehetséges már a tempomat beépítése z14xep-s motorba vagy még mindig halott az ügy?

engem is érdekel, kövi hétre jól jönne :D.

egy helyen 125e mondtak rá...

Elküldve

Sracok. Ha az uzemanyagszint jelzo ora erintkezes hibas lett, mit lehet tenni?

Van, hogy fel, le ugral, meg neha kikapcsol. Ha megkocogtatom, felugrik.

Elküldve

Sracok. Ha az uzemanyagszint jelzo ora erintkezes hibas lett, mit lehet tenni?

Van, hogy fel, le ugral, meg neha kikapcsol. Ha megkocogtatom, felugrik.

Műszerfal ki, óra szétszerel. A benne lévő SMT ellenállásokat átforrasztani. Az enyém is csinált ilyet... :) Valahol van is erről leírás itt az oldalon ha jól emlékszem.

Elküldve

Sziasztok!

2005 ös évjáratú Astra G Z16XEP 1.6 Twinport motoros autóm van és némi gondom támadt az ECU val. Tavaly kezdte el, ha bemelegszik akkor az AC relétől elvette a tápot... auto megállt. No ezt megoldottam, AC relé vezérlését lekötöttem, majd rá a fényszóróra. Így lett trükkzáras az autó. Mondjuk így most direktben megy az AC ami gáz lehet, mert ha leáll a motor az AC akkor is nyomja a benzint előre az injector felé ami pl. egy balesetnél nem jó omen... De ez van.. Most ugyanez a jelenség, ha bemelegszik az ECU akkor elkezd rángatni, majd kiirja a "villáskulcsos hiba jelzést" a műszerfalra. Opel szervízben kiolvasták a hibát: AC relé feszültsége alacsony (ezt ugye tudtam...) Gázpedál helyzetérzékelő feszültségszintje alacsony meg valami fojtószelep problémát ír ki. Ha lehűtöm az ECU t akkor megy megint rendesen míg fel nem melegszik. Ilyenkor vizes szivacs az ECU tetejére és haladunk tovább..és ez így megy míg célba nem érek. :(

Kérdésem... Az ECU tetején lévő csatlakozók lábkiosztásáról van valakinek valami infója? Akkor tudnék méregetni és esetleg az ECU t javítani (Hirtech. mérnök vagyok...) Ahogy néztem, az ECU már javítva volt, van pár kivezetés rajta ami már át lett kötve. Elég gányul néz ki... Mondjuk abban a nyál kiöntőmasszában elég nehézkes forrasztgatni az tuti..

Az ECU adatai:

FBLZ 12249831

OPEL ENGINE CONTROLLER HSFI - 2.4

DELPHI DELCO ELECTRONICS SYSTEM MADE IN UK.

VONALKÓD ALATT SZÁM : *869831LB519220CR*

Szóval help please... Köszönöm előre is!

Elküldve (edited)

Hát túl sok segítséget nem kaptam a ( http://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelesek-beepitese-utolag-elektromos-kerdesek/?p=1032815 ) témában, mondhatnám semmit de azt köszönöm! :-) Mindenesetre az ECU t sikerült megjavítani, megszünt a gázpedál helyzetérzékelő, a fojtószelep, és az AC hiba is. ;) Nem olyan bonyi ez az ECU csak tudni kell vele bánni... Üdv és további szép napot mindenkinek! :)

Módosítva : rfamp
Elküldve

Hát túl sok segítséget nem kaptam a ( http://www.opelforum.hu/topic/622-extra-felszerelesek-beepitese-utolag-elektromos-kerdesek/?p=1032815 ) témában, mondhatnám semmit de azt köszönöm! :-) Mindenesetre az ECU t sikerült megjavítani, megszünt a gázpedál helyzetérzékelő, a fojtószelep, és az AC hiba is. ;) Nem olyan bonyi ez az ECU csak tudni kell vele bánni... Üdv és további szép napot mindenkinek! :)

Olyan kérdést tettél fel, amire nem tudtuk a választ. Gondolom azért nem haragudtál meg...
Elküldve (edited)

Nem! Dehogy is..!. :) Csak gondoltam hatha akad valaki akinek van egy huzalozasi rajza ehhez az autohoz, de aztan fogtam egy muszert es kiszenvedtem a drotozasat magam. A helyzetet bonyolitotta hogy egy csatlakozon belul ( ECU "K" csati) is vannak azonos szinu vezetekek, igy nem usztam meg a muszeres azonositast. De "sertodesrol" szo sincs, pusztan azt koszontem meg hogy ha segiteni nem is tudtatok, gondolom azert paran elolvastatok a kisregenyemet.

Módosítva : rfamp
  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.