Stofl Elküldve Június17, 2015 Megoszt Elküldve Június17, 2015 Egy lábkiosztás vázlattal tudok szolgálni a csatlakozó lámpatest felőli oldaláról, Darthvödör jóvoltából: []http://p.coldline.hu/2015/06/17/1880759-20150617-4aTN1j.jpg Szuper! Ezer koszi mindkettotoknek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Június18, 2015 Megoszt Elküldve Június18, 2015 Sziasztok! Sikerült hozzájutnom frankó cuccokhoz! A bekötésben tudtok segíteni? Gyárilag mikor kell a napellenzőknek működnie? Csak gyújtáson? A beltérvilágításra pedig jó sok vezeték megy.... nagy segítség lenne egy leírás! Köszönöm! Én a szivargyújtóról húztam neki a 12V-ot és akkor jól fog működni.(napellenző) Belső világítást is onnan oldottam meg, plusz a multitimer-t is rákötöttem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
morattila Elküldve Június18, 2015 Megoszt Elküldve Június18, 2015 Sziasztok. Nem tud valaki belső tükröt ami fényre sötétedik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Június19, 2015 Megoszt Elküldve Június19, 2015 Nos sikerült kicserélni a váltó gombot egy H Astra váltó gombra. Személy szerint jobban kézre áll, és a golyósfészket is cseréltem, így egy fokkal jobb. Akit érdekel leírom, hogy pontosan mit hogyan kell, mert van egy két buktatója is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovlaczy Elküldve Június19, 2015 Megoszt Elküldve Június19, 2015 Nos sikerült kicserélni a váltó gombot egy H Astra váltó gombra. Személy szerint jobban kézre áll, és a golyósfészket is cseréltem, így egy fokkal jobb. Akit érdekel leírom, hogy pontosan mit hogyan kell, mert van egy két buktatója is. Engem érdekelne! Hálás lennék egy leírásért!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
attila0022 Elküldve Június19, 2015 Megoszt Elküldve Június19, 2015 (edited) Üdv! Egy jó fajta könyöklőt keresek a gépbe, tudnátok ajánlani valamit, nektek mi vált be igazán. Olyat keresek ami miatt nem kell szétfurkálni a középkonzolomat. Ezt találtam egyenlőre mi a vélemény? link Módosítva Június19, 2015 : attila0022 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Június19, 2015 Megoszt Elküldve Június19, 2015 Engem érdekelne! Hálás lennék egy leírásért!! :) Akkor kezdeném az elején. Nekem rudazatos váltóm van, így csak erről tudok adni egy "leírást". Kezdem az elején: Megvesszük a H Astra váltógombot, váltókart, de kompletten!!! Golyósfészek is jó ha van hozzá. ITT egy kép, a régi G váltókarról, ugyan így nézzen ki a H Astra cucca is, mert így akkor kb. 10 perc lesz a csere!!!! Nem mellékes, hogy a H Astra váltógombja NEM megy rá a G Astra váltórúdjára!! Ezért kell kompletten cserélni rúddal együtt. Elsőre levesszük a váltókar borítását. Nem szabad levenni a gombot!!! A kulisszában a váltókar végén lévő golyósfészek van csak rögzítve. Ezt két oldalt két kis fül tartja, óvatosan "nyissuk" az egyik fület. Ha már nyitva, akkor óvatosan húzzuk felfelé az egész váltókart a gombnál fogva->ezért kell, hogy a gomb rajta maradjon!!! A másik fület is kinyitjuk, és már ki is húzható a komplett váltókar. A golyósfészket én kicseréltem, visszarakni nem nehéz a hornyokba illeszkedik a két kis fül a kulissza házban. Csak simán visszapattintjuk a H Astra váltókart, a golyósfészekkel. itt csak arra kell figyelni, hogy a váltórúd "felénk" görbüljön. Mivel kicseréltem, ezért én letakarítottam a kulissza házat, majd jól bezsíroztam ahol kell, de hogy hol kell ez adja magát, látni lehet, hogy hol "használódik" a ház.PL, a rükinél is. Van egy fém karika amin ugye átmegy a váltórúd, és a nagyobbik golyó lesz a karikában. Én ezt a karikát is kitakarítottam, bezsíroztam. A G Astra váltó szoknyát használtam fel, ezt egyszerűen a H váltógombjának az erre kialakított helyére rögzítettem vékony dróttal. Ha nincs hozzá szoknya, és nincs meg fejben, hogy melyik is ez: akkor ez a rész egy fehér kis rögzítő gyűrű, ami rápattan a gombra és leszorítja a váltószoknya bőrét. ha kipattintod (nem kéne) akkor szétjön a rugós része. A pattintós gyűrű és a króm dísz között lesz annyi kis hely még bepattintva is, hogy egy vékony dróttal odaszorítsd a váltószoknyát. Végezetül csak annyi, hogy nem kell félni, nem kell feszegetni, minden simán fog menni. Nekem elsőre sikerült, csak a buktatókat benyeltem :D Ha valaki nem meri egymaga és Pesti, akkor szívesen segítek! Ha jól dolgoztunk akkor így néz ki: KÉP KÉP KÉP 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
trassher Elküldve Június19, 2015 Megoszt Elküldve Június19, 2015 (edited) Nos sikerült kicserélni a váltó gombot egy H Astra váltó gombra. Személy szerint jobban kézre áll, és a golyósfészket is cseréltem, így egy fokkal jobb. Akit érdekel leírom, hogy pontosan mit hogyan kell, mert van egy két buktatója is. Engem is érdekelne a szerelés menete. :) Ilyen fajtára cserélted? Szerk.: Látom megelőztél. Ezen a váltógombon hol van a felhúzókar amit beépítettél? Módosítva Június19, 2015 : trassher Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Június19, 2015 Megoszt Elküldve Június19, 2015 (edited) Engem is érdekelne a szerelés menete. :) Ilyen fajtára cserélted? Igen, csak asszem barnásabb színűre. Alkatrész árat elfelejtettem: 7500ft-volt postával. A Ceglédberceli sráctól. SZERK: a felhúzója az a króm kis izé az elején. Módosítva Június19, 2015 : wakond 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Június19, 2015 Megoszt Elküldve Június19, 2015 Üdv! Egy jó fajta könyöklőt keresek a gépbe, tudnátok ajánlani valamit, nektek mi vált be igazán. Olyat keresek ami miatt nem kell szétfurkálni a középkonzolomat. Ezt találtam egyenlőre mi a vélemény? link Nekem Armster van felhajthatós,csúsztatható a teteje és még a magassága is állítható kicsit A tartó konzolt csavarozni kell a hamutartó elé a műanyagba Nálam bevált,15K körűl volt az ára konzollal együtt :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Június20, 2015 Megoszt Elküldve Június20, 2015 Én a szivargyújtóról húztam neki a 12V-ot és akkor jól fog működni.(napellenző) Belső világítást is onnan oldottam meg, plusz a multitimer-t is rákötöttem. Polaritásnak van jelentősége a napellenzőknél? Sötét a táp vagy mindegy? Hagyományos izzós? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Június20, 2015 Megoszt Elküldve Június20, 2015 Polaritásnak van jelentősége a napellenzőknél? Sötét a táp vagy mindegy? Hagyományos izzós? Köszi! ha jól emlékszem van egy piros és egy másmilyen vezeték. A pirost használtam a +12V-nak a szivargyújtóról. A másikat a negatívnak, szintén a szivargyújtóról. Hagyományos vékonyka sofita izzós, ki szerettem volna cserélni ledre, de nem tudtam roncsolás nélkül szétszedni. Még jó, hogy volt egy tartalék darabom :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Június20, 2015 Megoszt Elküldve Június20, 2015 Üdv! Egy jó fajta könyöklőt keresek a gépbe, tudnátok ajánlani valamit, nektek mi vált be igazán. Olyat keresek ami miatt nem kell szétfurkálni a középkonzolomat. Ezt találtam egyenlőre mi a vélemény? link Szintén Armster. 2-2 csavar fogja. Mondjuk engem nem zavar a csavarozás mert nem akarom kiszedni. De ha úgy van fel tudom hajtani. Szolid kinézetű, jól tartja magát és illik a belső térhez. Tetején az anyag hasonló mint a kárpité de bőr. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sanyi81 Elküldve Június20, 2015 Megoszt Elküldve Június20, 2015 Sziasztok! Nemrég beépítettem egy tolatóradart az astrába (steelmate PTS400M5). Az a gondom vele, hogy ahogy kedve tartja néha egyfolytában sípol és jelzi ,hogy valami túl közel van. Sikerült beaazonosítanom, hogy melyik érzékelő csinálja. Ha kihúzom a helyéről akkor rendben működik, ha visszatezem megint jelez. Van úgy is, hogy magától egy idő után helyreáll. Halálra idegesít. Valamikor hetegig jó, valamikor csak napokig. A letörölgetés nem segít, az érzékelők jól vannak benn, a hátuljukon van egy nyíl aminek felfelé kell álnia, de ez rendben van. Van valakinek valami ötlete, vagy tapasztalata ezügyben? Talán egy vacak olcsó cucc az egész? A válaszokat előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ketyere79 Elküldve Június20, 2015 Megoszt Elküldve Június20, 2015 Sziasztok! Akadt egy olyan problémám az autóval hogy eltűnt a műszerfal és a középkonzol világítás. A km óra és a kijelző világítás működik, de csak addig míg fel nem kapcsolom a tompítottat. Ekkor egységesen sötétségbe burkolózik az egész műszerfal. Ebben szeretném a segítségeteket kérni hogy szerintetek mi lehet a probléma, merre induljak a hibakeresésben. Előte is köszönöm! Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
kovlaczy Elküldve Június20, 2015 Megoszt Elküldve Június20, 2015 Akkor kezdeném az elején. Nekem rudazatos váltóm van, így csak erről tudok adni egy "leírást". Kezdem az elején: Megvesszük a H Astra váltógombot, váltókart, de kompletten!!! Golyósfészek is jó ha van hozzá. ITT egy kép, a régi G váltókarról, ugyan így nézzen ki a H Astra cucca is, mert így akkor kb. 10 perc lesz a csere!!!! Nem mellékes, hogy a H Astra váltógombja NEM megy rá a G Astra váltórúdjára!! Ezért kell kompletten cserélni rúddal együtt. Elsőre levesszük a váltókar borítását. Nem szabad levenni a gombot!!! A kulisszában a váltókar végén lévő golyósfészek van csak rögzítve. Ezt két oldalt két kis fül tartja, óvatosan "nyissuk" az egyik fület. Ha már nyitva, akkor óvatosan húzzuk felfelé az egész váltókart a gombnál fogva->ezért kell, hogy a gomb rajta maradjon!!! A másik fület is kinyitjuk, és már ki is húzható a komplett váltókar. A golyósfészket én kicseréltem, visszarakni nem nehéz a hornyokba illeszkedik a két kis fül a kulissza házban. Csak simán visszapattintjuk a H Astra váltókart, a golyósfészekkel. itt csak arra kell figyelni, hogy a váltórúd "felénk" görbüljön. Mivel kicseréltem, ezért én letakarítottam a kulissza házat, majd jól bezsíroztam ahol kell, de hogy hol kell ez adja magát, látni lehet, hogy hol "használódik" a ház.PL, a rükinél is. Van egy fém karika amin ugye átmegy a váltórúd, és a nagyobbik golyó lesz a karikában. Én ezt a karikát is kitakarítottam, bezsíroztam. A G Astra váltó szoknyát használtam fel, ezt egyszerűen a H váltógombjának az erre kialakított helyére rögzítettem vékony dróttal. Ha nincs hozzá szoknya, és nincs meg fejben, hogy melyik is ez: akkor ez a rész egy fehér kis rögzítő gyűrű, ami rápattan a gombra és leszorítja a váltószoknya bőrét. ha kipattintod (nem kéne) akkor szétjön a rugós része. A pattintós gyűrű és a króm dísz között lesz annyi kis hely még bepattintva is, hogy egy vékony dróttal odaszorítsd a váltószoknyát. Végezetül csak annyi, hogy nem kell félni, nem kell feszegetni, minden simán fog menni. Nekem elsőre sikerült, csak a buktatókat benyeltem :D Ha valaki nem meri egymaga és Pesti, akkor szívesen segítek! Ha jól dolgoztunk akkor így néz ki: KÉP KÉP KÉP Precíz leírás! Köszönjük szépen! :) Jól látom a képeke, hogy egy kicsit rövidebb a H váltókar, mint a G? Illetve eltudnád küldeni a Ceglédberceli srác elérhetőségét? Persze akkor ha több autót bont... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Június20, 2015 Megoszt Elküldve Június20, 2015 Sziasztok! Akadt egy olyan problémám az autóval hogy eltűnt a műszerfal és a középkonzol világítás. A km óra és a kijelző világítás működik, de csak addig míg fel nem kapcsolom a tompítottat. Ekkor egységesen sötétségbe burkolózik az egész műszerfal. Ebben szeretném a segítségeteket kérni hogy szerintetek mi lehet a probléma, merre induljak a hibakeresésben. Előte is köszönöm! Dani Letekerted veletlenul a fenyerot! A lampa magassag allito mellett van. Tekerd fol es jo lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június20, 2015 Megoszt Elküldve Június20, 2015 Sziasztok! Nemrég beépítettem egy tolatóradart az astrába (steelmate PTS400M5). Az a gondom vele, hogy ahogy kedve tartja néha egyfolytában sípol és jelzi ,hogy valami túl közel van. Sikerült beaazonosítanom, hogy melyik érzékelő csinálja. Ha kihúzom a helyéről akkor rendben működik, ha visszatezem megint jelez. Van úgy is, hogy magától egy idő után helyreáll. Halálra idegesít. Valamikor hetegig jó, valamikor csak napokig. A letörölgetés nem segít, az érzékelők jól vannak benn, a hátuljukon van egy nyíl aminek felfelé kell álnia, de ez rendben van. Van valakinek valami ötlete, vagy tapasztalata ezügyben? Talán egy vacak olcsó cucc az egész? A válaszokat előre is köszönöm! Ha biztosan tudod hogy az egyik érzékelőd nem jó akkor azt ki kell cserélni. Ha van rá garancia reklamáld meg és cseréltesd ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ketyere79 Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Letekerted veletlenul a fenyerot! A lampa magassag allito mellett van. Tekerd fol es jo lesz! Szia! Ezt a balgaságot a részemről! Pedig egyszer már jártam így, most nem jutott eszembe, nem vettem észre. Igazad van, Ez volt a baj! Köszönöm szépen a segítséged! Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Hali mindenki! Aszthiszem behalt a világításkapcsolomon a tompított rész,vagy kontaktos kikopott bent valami ha megmozgatom a kapcsolot gombját fel le akkor néha világit néha nem,kivettem a helyéröl de nem lettem okosabb!ezt lehet javitatni vagy vegyek bele újjat vagy bontottat?vagy ha van valakinek bontott első ködlámpás az lehet hogy érdekel reális árom árom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 (edited) Precíz leírás! Köszönjük szépen! :) Jól látom a képeke, hogy egy kicsit rövidebb a H váltókar, mint a G? Illetve eltudnád küldeni a Ceglédberceli srác elérhetőségét? Persze akkor ha több autót bont... Első leírásom, sajna nem fotóztam a menetét,de tényleg nagyon egyszerű, leírni komolyan mondom, hogy hosszabb volt, mint megcsinálni. És igen, jó a szeme az Úrnak, rövidebb! Személyes, olyan 250km-es tapasztalatom, hogy jobban kézre áll. általában ritka vagy ritkábbnak számító dolgai vannak, pl. a komplett sport ülés szett potom 30-ért....(már az enyimé :D ) vagy komplett fényszóró mosó 22-ért, meg ilyesmik. a váltókart ajánlott elsőbbségi postával vettem 7500ft-ért. akit érdekel cím, telefonszám, privátban megadom. Módosítva Június21, 2015 : wakond 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Azert a cimek es telefonszamok kiirasat ne eroltessuk. Privatban cserebereljetek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Azert a cimek es telefonszamok kiirasat ne eroltessuk. Privatban cserebereljetek. Nem tudtam, hogy nem szabad, legközelebb úgy lesz ahogy írtad. köszi a felvilágosítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Modositsd az elozot is legyszi. Koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június21, 2015 Megoszt Elküldve Június21, 2015 Hali mindenki! Aszthiszem behalt a világításkapcsolomon a tompított rész,vagy kontaktos kikopott bent valami ha megmozgatom a kapcsolot gombját fel le akkor néha világit néha nem,kivettem a helyéröl de nem lettem okosabb!ezt lehet javitatni vagy vegyek bele újjat vagy bontottat?vagy ha van valakinek bontott első ködlámpás az lehet hogy érdekel reális árom árom! Szia, van róla egy remek leírás KaCsa jóvoltából. Olvasd el érdemes utána nézned: http://kacsa-ignis.hu/vkapcs/ 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts