Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2015. 03. 23. at 11:37, szpeki írta:

Sziasztok!

Tempomatot szeretném berakni a kocsiba!

Mondom megnézem, hogy mi van kiépítve és mi nincs! Megkerestem itt a leírást és felfedező utat tettem!

összesen találtam 3 csatlakozót!

De nem tudom, hogy melyik micsoda!

http://kepfeltoltes.hu/view/150323/IMG_20150323_115928_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150323/IMG_20150323_114943_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150323/IMG_20150323_114320_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150323/IMG_20150323_114450_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150323/IMG_20150323_114453_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ezek a motorháztető nyitoka mögötti burkolat alatt voltak!

A kormánynál megvan a csatlakozó ami kell a tempomatos Index kapcsolóhoz!

A fékpedálnál ezt találtam:

http://kepfeltoltes.hu/view/150323/IMG_20150323_114820_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ez 4 vezetékes! Ha jól megnézem 5 de egy helyre van bekötve!

A Kuplung pedál kapcsolónak csatija, hogy néz ki?

De jó neked, valószínűleg semmit nem kell pluszban vezetéklened mert minden gyárilag ki van építve. Beteszed a hiányzó kapcsolókat, op-comal bekapcsoltatod a tempomatot az ecuban és már működni is fog.

Első kép fékpedál kapcsoló

Második kép a tempomatos kormánykapcsoló

Harmadik kép kuplungpedál kapcsoló

4-5-6 kép ? Azokat a csatlakozókat nem ismerem.

Elküldve
  On 2015. 03. 23. at 11:48, kobraCode írta:

De jó neked, valószínűleg semmit nem kell pluszban vezetéklened mert minden gyárilag ki van építve. Beteszed a hiányzó kapcsolókat, op-comal bekapcsoltatod a tempomatot az ecuban és már működni is fog.

Első kép fékpedál kapcsoló

Második kép a tempomatos kormánykapcsoló

Harmadik kép kuplungpedál kapcsoló

4-5-6 kép ? Azokat a csatlakozókat nem ismerem.

Az egyik csatlakozó olyan mintha antenna kábel lenne.

De nem találom a netten, volt rajta egy matrica azon pedig egy szám: 823 360.21 46/00

a másik egy sima 1 barna vezetékes csatlakozó!

Elküldve
  On 2015. 03. 23. at 11:48, kobraCode írta:

De jó neked, valószínűleg semmit nem kell pluszban vezetéklened mert minden gyárilag ki van építve. Beteszed a hiányzó kapcsolókat, op-comal bekapcsoltatod a tempomatot az ecuban és már működni is fog.

Első kép fékpedál kapcsoló

Második kép a tempomatos kormánykapcsoló

Harmadik kép kuplungpedál kapcsoló

4-5-6 kép ? Azokat a csatlakozókat nem ismerem.

Tévedsz!

-Az első a kormánykapcsoló csatija.

-A második a kuplung kapcsolóé.

-A hatodik pedig a fék kapcsoló csatija.

Csak egy kuplung kapcsoló és egy tempomatos kormánykapcsoló kell és Tech2-vel bekapcsolni a tempomatot.

Elküldve

Akitől rendelem a kapcsolókat az feltett egy kérdést.. biztos be lehet kapcsolni!? Mert az övé z14xep vagy valami ilyesmi.. lancos.. mondom biztos mert a leirasban ott van az en motorkodom.. sintec vezerlovel!

Elküldve
  On 2015. 03. 23. at 17:41, szpeki írta:

Akitől rendelem a kapcsolókat az feltett egy kérdést.. biztos be lehet kapcsolni!? Mert az övé z14xep vagy valami ilyesmi.. lancos.. mondom biztos mert a leirasban ott van az en motorkodom.. sintec vezerlovel!

XEP-ben nem ilyen egyszerű megoldani!

Elküldve

Sziasztok, a H fórumból pofátlankodok át, ráadásul egy Zafira B kérdéssel, de a kulcs ugyanaz és ez a fórum jobban pörög, ismerős kérdezi tőlem, tudtok rá választ?:

Opel Zafira kétgombos kulcsot hogyan kell aktivizálni elemcsere után
Jelenleg, ha nyomom a gombokat, relékattanás hallatszik, a zárak nem működnek.
A vezetőoldali ajtón lenyomva a gombot, a zárak nem mozdulnak
A baloldali biztosítéktáblán minden biztosíték jó, kimértem, van máshol is biztosítéka?
Köszi a választ.
Elküldve
  On 2015. 03. 23. at 16:16, gezoli írta:

Tévedsz!

-Az első a kormánykapcsoló csatija.

-A második a kuplung kapcsolóé.

-A hatodik pedig a fék kapcsoló csatija.

Csak egy kuplung kapcsoló és egy tempomatos kormánykapcsoló kell és Tech2-vel bekapcsolni a tempomatot.

És tényleg, céges firfeox más sorrendben nyitott meg a lapokat :omg:

Elküldve
  On 2015. 03. 23. at 18:17, dsteel írta:

Sziasztok, a H fórumból pofátlankodok át, ráadásul egy Zafira B kérdéssel, de a kulcs ugyanaz és ez a fórum jobban pörög, ismerős kérdezi tőlem, tudtok rá választ?:

Opel Zafira kétgombos kulcsot hogyan kell aktivizálni elemcsere után
Jelenleg, ha nyomom a gombokat, relékattanás hallatszik, a zárak nem működnek.
A vezetőoldali ajtón lenyomva a gombot, a zárak nem mozdulnak
A baloldali biztosítéktáblán minden biztosíték jó, kimértem, van máshol is biztosítéka?
Köszi a választ.

Astra G-nél ez úgy van hogy gyújtás ráteszed és akkor nyomod meg a gombot, akkor tanítja újra a kulcsot.

  • Like 1
Elküldve

Hali!

Akku csere után nem reagál a távizányító gombjára! A gépkönyvben leírt szinkronizálás (gíújtás, majd gomb megnyomása) nem működik.

Kulccsal szépen zárja az összes ajtót.

Mellesleg van benne utólagos riasztó, annak a távirányítójára sem reagál!

Ötletek?

Elküldve
  On 2015. 03. 22. at 20:32, TomH írta:

Sziasztok!

Lenne valakinek kapcsolási rajz vagy hasonló a világítás kapcsolóhoz? A problem a következő: a beépített led hol világít, holnem, de inkább nem. Ha direktben rákötöm a 12V-ra akkor semmi baja. Arra gondoltam, h a kapcsolón belűltől valahonnan ráeresztek direktben 12V-t, aztán ennyi :)

De egyébb ötleteket is várok :)

Köszöntem

De ha ráadod a gyújtást akkor alapból kéne világítani nem? Előbb a kapcsolót nézd meg h nem e kontaktos vhol. Kipucolni stb.

Elküldve
  On 2011. 11. 13. at 21:21, ampervadasz írta:

Igen, csak itt az lehet a bökkenő, hogy azokban az autókban ez gyári megoldás, míg az Astrában ez a gyári világítóberendezések átalakítása, amit nem mindig szoktak díjazni.

Hi. Én tudok utolagos de gyari muködésű kanyarfenyt es nem lesz probléma az auto eredeti müködésével. Nem indexre hanem kormanyszögállásra müködik.

Elküldve
  On 2015. 03. 23. at 21:44, picszabo írta:

Hi. Én tudok utolagos de gyari muködésű kanyarfenyt es nem lesz probléma az auto eredeti müködésével. Nem indexre hanem kormanyszögállásra müködik.

...csakhogy ehhez G Astrában az ESP-s verzió kell, mert csak az nézi a kormányszögállást.

Elküldve
  On 2015. 03. 25. at 18:59, Giri187 írta:

Valaki használ esetleg ilyen kartámaszt:

http://kartamasz.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=58&category_id=86&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1

Az Armsterről már kaptam képeket infokat egy fórumtárstól, kíváncsi lennék esetleg ilyet használ-e valaki.

Vagy más javaslat ami már bevált?

Előre is köszönöm!

Nekem ilyen van. Teszi dolgát, kényelmes, pakolni is lehet benne, ebben tartom a gps tartót, töltőt, tollakat, noteszt, stb. Nekem kényelmes és bevált.

Elküldve
  On 2015. 03. 25. at 19:11, kobraCode írta:

Nekem ilyen van. Teszi dolgát, kényelmes, pakolni is lehet benne, ebben tartom a gps tartót, töltőt, tollakat, noteszt, stb. Nekem kényelmes és bevált.

Ment privát ha nem gond :)

Elküldve
  On 2015. 03. 25. at 19:18, Giri187 írta:

Ment privát ha nem gond :)

Kb fél éve használom, szerintem jó, kényelmes, bár idő kell megszokni nekem kicsit magad volt először de aztán hátrébb fúrtam, igaz így félig takarja az ülések közti hamutartót, de az nem zavar, így kényelmesebb váltani! :)

Elküldve
  On 2015. 03. 25. at 19:30, hood 21 írta:

Kb fél éve használom, szerintem jó, kényelmes, bár idő kell megszokni nekem kicsit magad volt először de aztán hátrébb fúrtam, igaz így félig takarja az ülések közti hamutartót, de az nem zavar, így kényelmesebb váltani! :)

Magas vagyok, egyébként se szeretnék C alakba hajlani csak azért, hogy könyökölhessek.

Akkor ez lesz az Armster helyett.

Elküldve
  On 2015. 03. 25. at 19:42, Giri187 írta:

Magas vagyok, egyébként se szeretnék C alakba hajlani csak azért, hogy könyökölhessek.

Ami a linkelt képen van, olyan van nekem is de ez is armster csak 1-es. Van már az újabb armster 2 meg még valami más. Én múlt évben vettem, közvetlenül a gyártótól nem volt 15k futárral együtt. Szóval ez is armster.... :)

Akkor ez lesz az Armster helyett.

Elküldve
  On 2015. 03. 26. at 8:49, Alex75 írta:

Nekem Armster van, és nem okoz gondot a váltás a 185cm magasságommal. A kéziféket meg nem használom... :-)

Megnéztem a képeidet CS-n, nekem ez jobban bejön mint az Armster 2. Meg is rendelem.

Elküldve

Sziasztok!

Szeretném beépíteni a kipörgésgátlót a kocsiban.Z16SE 2002 kombi g astra.Megoldható?Milyen csatit keressek?Tempomatot is szeretném ,az is megoldható?

Köszi előre is.Üdv.Gergő

Elküldve (edited)

Sziasztok. Vettem vilagitos kapaszkodot hatra.

Eredetileg hogy vannak ezek bevezetekelve, csak a hatso ajto nyitasara kapcsolodnak fel vagy az elsore is?

Ha csak a hatsoera akkor hova kell bekotnom?

2005 evjarat z16xe

Módosítva : tama8203
Elküldve
  On 2015. 03. 28. at 2:22, tama8203 írta:

Sziasztok. Vettem vilagitos kapaszkodot hatra.

Eredetileg hogy vannak ezek bevezetekelve, csak a hatso ajto nyitasara kapcsolodnak fel vagy az elsore is?

Ha csak a hatsoera akkor hova kell bekotnom?

2005 evjarat z16xe

Kell hozzá a gyári szalag kábele is. A tetőkárpitot le kell venni és a térképolvasó lámpa felett lesz a gyári csatija a szalagkábelnek.

Csak bedugod és műkszik.

Ha az első ajtót nyitod akkor is világítani fog.

De kell hozzá a hátsó ajtóhoz is a nyitás érzékelő.

Ha nincs gyári szalag kábeled akkor lehet barkácsolgatni.....

Szerintem szerezd be a kábelt is ha nincs hozzá jelenleg.

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.