Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Üdv!

Gyors kérdés: Osram Cool Blue Intense-ről tapasztalat? Jobb annyival, mint a mezei h7, hogy megéri lecserélni? :icon1:

Én hagyományos 700ft-os H7-esről váltottam Osram night breaker Unlimitedre egy hete kb. Az összkép sokkal jobb, erősebb fény. A tartósságról nem tudok nyilatkozni, Pro és kontráról lehet olvasni az interneten, majd a tapasztalat eldönti nálam is :) De az tény hogy sokkal jobban látni este (vizes aszfalton is) sőt hétvégén kicsit ködben is tesztelhettem, volt változás abban is a 700ft-oshoz képest. A döntés rajtad áll :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hello,

Ezt egyszer már én is mintha kérdeztem volna itt.

Nekem ugyanerre a műveletre (motor áll, gyújtás ráadva, napi számláló lenullázva, gomb hosszan nyomva tart) akkor ilyet írt ki:

34,2

015385

Előtte pár nappal tankoltam 34,67 lit. benyát.

Menet közben is előlehet idézni, de akkor most nem sokkal lettünk okosabbak :D Ki tud nekünk erre válaszolni?

Link to comment
Megosztás:

Hello,

Ezt egyszer már én is mintha kérdeztem volna itt.

Nekem ugyanerre a műveletre (motor áll, gyújtás ráadva, napi számláló lenullázva, gomb hosszan nyomva tart) akkor ilyet írt ki:

34,2

015385

Előtte pár nappal tankoltam 34,67 lit. benyát.

Üdv!

Szerintem a 34.2 az a átlagsebbeséget mutatja

A 15385 az pedig az 1km-re jutó impulzusok számát.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek,

Nekem egy érdekes kis autóm van,

Pontiac LeMans névre hallgat gyárilag, de nem Kadett E.

A wikipédián találtam meg, mi is ez valójában.

Létezett néhány autó dél-Afrikában Kadett F néven.

10 centivel keskenyebb, mint az E változat.

Gyárilag 2,5 literes V6-os BMW motorral szerelték őket,hátsó kerék hajtással,

kivéve ezt az egyet.(G16SF blokk,visszaküldve a gyárba,

elsőkerekesre a gyár által átalakítva)

Amikor ez a blokk kihullott belőle,

(megbillentek a dugattyúk, tönkrement a henger fala)

vettem bele egy Astra F blokkot 4 sebességes automata váltóval és hozzá való

computerrel(C18XE 1991.).

Természetesen a 10 centi különbség miatt a 3 sebességes hydramatic

váltót kellett visszarakjam, mert a másik nem fért be a nyúlványok közé.

A kérdésem a következő:

ELM327-tel ezt a computert ki tudom olvasni?

Átalakító kábelt is vettem hozzá a 10 eres Astra csatlakozóhoz.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek,

Nekem egy érdekes kis autóm van,

Pontiac LeMans névre hallgat gyárilag, de nem Kadett E.

A wikipédián találtam meg, mi is ez valójában.

Létezett néhány autó dél-Afrikában Kadett F néven.

10 centivel keskenyebb, mint az E változat.

Gyárilag 2,5 literes V6-os BMW motorral szerelték őket,hátsó kerék hajtással,

kivéve ezt az egyet.(G16SF blokk,visszaküldve a gyárba,

elsőkerekesre a gyár által átalakítva)

Amikor ez a blokk kihullott belőle,

(megbillentek a dugattyúk, tönkrement a henger fala)

vettem bele egy Astra F blokkot 4 sebességes automata váltóval és hozzá való

computerrel(C18XE 1991.).

Természetesen a 10 centi különbség miatt a 3 sebességes hydramatic

váltót kellett visszarakjam, mert a másik nem fért be a nyúlványok közé.

A kérdésem a következő:

ELM327-tel ezt a computert ki tudom olvasni?

Átalakító kábelt is vettem hozzá a 10 eres Astra csatlakozóhoz.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv!

Az Elm az nem fog vele működni ,szerintem a tech2 vagy AB com vagy OP commal probálkozz.

Link to comment
Megosztás:

Nekem 2000-es évjárat g caraván és a felső sorban 7.3 mutat az alsóban szintén 15556. Átlag sebesség szerintem nem lehet ahoz kevés a 7.3 nem?

Felső nekem 32.2 alul szintén 15vmennyi. Nem lehet, hogy a felső a benzin mennyisége? Nekem 30 liter körül volt ma benne (kicsit több, mint fél tank).

Link to comment
Megosztás:

Köszi.

Ha èn csak kicsrèlem az elsőket ugy ahogy van ès nem forrasztok semmit akkor mi van? Valamint a hátsót attól belehet tenni? Bonyolult a felfogatást átalakìtani?

Köszi. Üdv. Zoli

1. Ne klikkelj összevissza és nem lesz ennyi hszed.

2. Ha nem forrasztod át vagyis nem csatlakoztatsz akkor egy csatnál (amit senkinek nem kívánok!!!) nem fog robbani a patronod(övfeszítő) és kicsit jobban orrba ver a légzsák. Azt nem tudom h ha nem csatlakoztatom be akkor is nyit e a légzsák de inkább ne játszon az ember.

Link to comment
Megosztás:

Felső nekem 32.2 alul szintén 15vmennyi. Nem lehet, hogy a felső a benzin mennyisége? Nekem 30 liter körül volt ma benne (kicsit több, mint fél tank).

Ez most már engem is érdekel...

Felül 32.2, alul 15386

A benzinmennyiség kizárva mert nekem most majdnem 60 l. van benne

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek,

Nekem egy érdekes kis autóm van,

Pontiac LeMans névre hallgat gyárilag, de nem Kadett E.

A wikipédián találtam meg, mi is ez valójában.

Létezett néhány autó dél-Afrikában Kadett F néven.

10 centivel keskenyebb, mint az E változat.

Gyárilag 2,5 literes V6-os BMW motorral szerelték őket,hátsó kerék hajtással,

kivéve ezt az egyet.(G16SF blokk,visszaküldve a gyárba,

elsőkerekesre a gyár által átalakítva)

Amikor ez a blokk kihullott belőle,

(megbillentek a dugattyúk, tönkrement a henger fala)

vettem bele egy Astra F blokkot 4 sebességes automata váltóval és hozzá való

computerrel(C18XE 1991.).

Természetesen a 10 centi különbség miatt a 3 sebességes hydramatic

váltót kellett visszarakjam, mert a másik nem fért be a nyúlványok közé.

A kérdésem a következő:

ELM327-tel ezt a computert ki tudom olvasni?

Átalakító kábelt is vettem hozzá a 10 eres Astra csatlakozóhoz.

Segítségeteket előre is köszönöm.

Huhh, ennyi sületlenséget...

Opel Kadett E=Pontiac LeMans=Daewoo LeMans/Racer. Ugyanaz az önhordó karosszéria, ugyanazok a méretek, szó sincs 10cm eltérésről.

Dél-Afrikában valóban létezett olyan hogy Opel Kadett F, de az az autó a nálunk Astra F néven ismert kocsi volt...

BMW motort meg sosem szereltek alsóközép kategóriás Opelbe, az egyetlen együttműködés a két gyár (Opel és BMW) között a B Omega 2.5 literes dízelmotorja volt, de az is csak nyomokban BMW, NEM pedig BMW motor.

A 2.5 literes V6-os benzines blokkja az Opelnek saját fejlesztés.

Ja, és gyárilag hátsókerék hajtású Kadett/Astra nem létezett.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Az Elm az nem fog vele működni ,szerintem a tech2 vagy AB com vagy OP commal probálkozz.

Köszi az ötleteket, az ELM327 eszközt a sok cimbora autós problémái miatt amúgy is megvettem volna.

Tech2-t egyébként meg nem fogok venni amíg komoly gondom nem akad mert állati drága.A többi eszközt megnézem.

Link to comment
Megosztás:

Az szép! Áruld el, hogy préseltél be 60 litert az 52 literes tankba? :D

Erre nem vagyok büszke, de, hát mindenkinek van valami kattyanása.

Egy időben volt szerencém céges Borát és Octáviát hajtani. Azoknak van a betőltő nyílásnál egy kis szelep, amit ha nyom az ember a tágulási részt is meg lehetett tankolni. kb 200 km-en keresztül meg sem moccan a benzi mutató. Hátránya hogy nem érdemes akkor napon parkolni, de az most nincs (Pláne a garázsomban)

Tágulási rész itt is van. Ebből kiindulva, néha úgy tankolom tele, hogy viszem magammal a kis műanyag kannám, a kocsit is és azt is teletankolom (kanna 6,3 l ) és azután otthon beleborítom. kb 10 perc alatt belefolyik. (a kuka pont olyan magas hogy tartja helyettem) Utána letámasztom az Astrát a garázsba, mert a Swift meg gyakrabban.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.