Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Biztos jó a pattintós / ragasztós karika is. Csak egyszer láttam ilyet beszerelve, és tényleg vállalható.

http://autohifi-tuning.shp.hu/hpc/web.php?a=autohifi-tuning&o=opel_astra_g_kromgyuru

De szerintem a gyári szebb! (diszkrét króm karika, és a számlapig zongoralakk kekete, mellesleg az autóknál a zongoralakk pont most jött divatba, ha már fiatalítani akarsz)

http://totalcar.hu/galeria/totalcar/tesztek/2011/05/13/opel_astra_g/17

Szerelés: A müanyag előlapot a rajta lévő plexivel együtt csak le kell csavarozni. A plexi pedig kipattintható a műanyag előlapból, ha ragasztósat vennél.

Valóban jóval szebb a gyári karika, így már tudom mi a különbség, eddig zongora lakkról nem esett szó :D De tényleg gyönyörű, viszont ritka mint a fehér holló. kicsit keresgéltem de nem nagyon találtam egész egyben lévő műszeregységet se.

Ez ugyan nem plazma szám lap, de erős, hogy csak fehérben látni. http://benett.uw.hu/szamlap_eddigek.html Ja és ezt nem kell bekötni, minden fényforrás marad az eddigi. A plazma számlapnak egyébként csak 12 voltot kell adni, az egyik műszerfal izzoról és annyi. :D

Megmondom az őszintét, felkeltetted a figyelmem ezzel a számlappal, érdekes. :) Szoval hogy tisztába tegyük a dolgot és mindenki értsen mindent, a plazma számlap akkor végeredményben össze van építve a megvilágításával? Szoval a jelenlegi izzókat ki kell szedni, az egyik izzó helyére beszaszerolni a csatlakozóját és már világít is a saját pompáiban? :) Bocsi hogy ennyit kérdezősködök, de nem hallottam még ilyenről, pedig keresgélek folyamatosan és ahogy látom nem csak én vagyok az egyedüli aki nem nagyon érti ezt az egészet :D

Módosítva : ftamas0201
Link to comment
Megosztás:

Valóban jóval szebb a gyári karika, így már tudom mi a különbség, eddig zongora lakkról nem esett szó :D De tényleg gyönyörű, viszont ritka mint a fehér holló. kicsit keresgéltem de nem nagyon találtam egész egyben lévő műszeregységet se.

Megmondom az őszintét, felkeltetted a figyelmem ezzel a számlappal, érdekes. :) Szoval hogy tisztába tegyük a dolgot és mindenki értsen mindent, a plazma számlap akkor végeredményben össze van építve a megvilágításával? Szoval a jelenlegi izzókat ki kell szedni, az egyik izzó helyére beszaszerolni a csatlakozóját és már világít is a saját pompáiban? :) Bocsi hogy ennyit kérdezősködök, de nem hallottam még ilyenről, pedig keresgélek folyamatosan és ahogy látom nem csak én vagyok az egyedüli aki nem nagyon érti ezt az egészet :D

A linkelt Benett számlappal nem kell csinálni semmit, csak beletenni a gyári helyére, még ragasztani sem kell. Azt a gyári izzók, ledek világitják meg, Tehát gyári számlap ki, Benett be és kész, nincs más dolgod.

A plazma számlap annyiban más, hogy annak kell 12 volt is. Az izzokat, ledeket nem kell kiszedni, hiszen a mutatókat, kilométer óra állást azok világítják meg. Valahonnét adsz neki 12 voltot, azért irtam, hogy valamelyik izzóról, mert az a legkézenfekvőbb. :icon1: Illetve ahhoz még van egy poti, amivel a színt és fényességet állítod.

Remélem érthetőbb igy már. :icon1:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Narva H7 Range Power Blue+ izzóról tapasztalat valakinek? Évi 10-12e km-t megyek, mostanában leginkább sötétben/éjszaka vezetek, ezért elgondolkodtam azon, hogy lecserélem a jelenlegi "mezei" izzókat.

Vagy legyen inkább Osram Night Breaker Unlimited? :icon1:

Az Osramanak jó erős fehér fénye van,hátránya a rövid élettartam meg a vizes aszfalt nagyon elnyeli a fényét :smartass:

A Narvát nem ismerem

Én most cseréltem GE Megalight-ot (+90%)2 év alatt a másodikat,Hellát tettem bele simát szinte ugyanolyan fénye van :icon1:

A GE is jó de az sem bírja sokáig,ráadásul nappali menetfénnyel megyek és így sem bírt ki 2 évet egyik sem

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az Osramanak jó erős fehér fénye van,hátránya a rövid élettartam meg a vizes aszfalt nagyon elnyeli a fényét :smartass:

A Narvát nem ismerem

Én most cseréltem GE Megalight-ot (+90%)2 év alatt a másodikat,Hellát tettem bele simát szinte ugyanolyan fénye van :icon1:

A GE is jó de az sem bírja sokáig,ráadásul nappali menetfénnyel megyek és így sem bírt ki 2 évet egyik sem

Totalcaron olvastam hozzászólásban, hogy dicsérték a Narvát, ezért gondoltam, hogy kipróbálom. Mondjuk azt nem bánnám, ha nem kéne évente cserélgetni. A mostani meglepően jól bírja, már vagy 3 éve benne van, ezelőtt pedig a sima is mindig cserés lett 1-2évente.

Link to comment
Megosztás:

Neten hirdette egy srác. 5000ft volt postával a négy karika.

Csak a plexit kellett kivenni a műszerek elöl és utána bepattintani a karikákat.

Az első kiadású,ritkábban rovátkolt km órákba(1998-tól) nem lehet bepattintani a krómkarikákat,mert nincs horony kialakítva a számlapon úgy mint a későbbiekbe(tán 2002 után,de ez nem tuti)

Ezekbe ragasztani kell,én is így tettem még a kis pöcköket is le kellett vágnom a karikákról,hogy felfeküdjön a számlapra

Eredetileg komplett egységet akartam cserélni,de beszerelve jelentősen késett a kmóra meg a fordszámmérő is,így maradt a karika átszerelés

Link to comment
Megosztás:

A linkelt Benett számlappal nem kell csinálni semmit, csak beletenni a gyári helyére, még ragasztani sem kell. Azt a gyári izzók, ledek világitják meg, Tehát gyári számlap ki, Benett be és kész, nincs más dolgod.

A plazma számlap annyiban más, hogy annak kell 12 volt is. Az izzokat, ledeket nem kell kiszedni, hiszen a mutatókat, kilométer óra állást azok világítják meg. Valahonnét adsz neki 12 voltot, azért irtam, hogy valamelyik izzóról, mert az a legkézenfekvőbb. :icon1: Illetve ahhoz még van egy poti, amivel a színt és fényességet állítod.

Remélem érthetőbb igy már. :icon1:

Tökéletesen értem már, köszönöm szépen! :) Azon gondolkodtam valójában hogy igazából hiába egy szép számlap ha marad a gyári sárgás fény, elcsúfítja az egészet. Szép piros mutatókat szeretnék csinos külsővel, majd lehet felveszem a kapcsolatot valakivel aki ledezik és megcsináltatom vele szépen, rendesen és normálisan ahogy kell :)

Link to comment
Megosztás:

Ha már km órázunk, akkor megmutatom mit kapott a kocsika.

Elvileg ez Coupe, vagy Cabrio gyári órája.

am. ajánlom ezt a szakit km óra és egyéb ledezésben.

én egy régebbi kocsimat csináltattam vele, hát mit ne mondjak, állat jó.

cnc-vel gyártja le a számlapot, és azok részeit.

kmóra meg a fordszámmérő úgy mér mint az előző egységgel?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

G Caraván-ra oldalüveg légterelőt szeretnék felszerelni. Mik a tapasztalatok vele ? Melyiket érdemes megvenni ?

a Heko-t ajánlom, és az olyan fajtát ami végig megy az egész üveg részen.

mert van olyan is aminek az eleje csak a v. tükör tetejéig megy, szerintem az nem jó.

olyan 7-9e ft egy első új szett,

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Pedig valamit mutat csak nem tudok rájönni, hogy mit, ha megnyomom egyszer akkor lenulláza a napi számláló, ha nyomom kb, 10 másodpercig akkor felsősorban kiírja hogy 7.3 alsó sorban pedig ha jól emlékszem akkor 15290 ír.

Ha megjelenik itt az inspection felirat azt ezzel a gombbal tudod levenni ugy,hogy hosszan nyomod majd a gyujtást ráadod

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne nem rég vásároltam egy '99 G Astran 1.4 16v olyan kérdésem lenne, hogy ha a km óra nullázó gombját hosszabban megnyomom akkor milyen adatokat mutat?Fogyasztást mutathatja? Előre is köszönöm a válaszokat.

Hello,

Ezt egyszer már én is mintha kérdeztem volna itt.

Nekem ugyanerre a műveletre (motor áll, gyújtás ráadva, napi számláló lenullázva, gomb hosszan nyomva tart) akkor ilyet írt ki:

34,2

015385

Előtte pár nappal tankoltam 34,67 lit. benyát.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.