Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2014. 11. 24. at 19:59, tgabika76 írta:

Ez igaz, de átalakíthatod a csomagtartót elektromos nyitásúra, és akkor a csomagtérzár helyére pont befér valami ilyesmi:

És az aztán be van lőve pont középre. Ideális hely.

Elküldve
  On 2014. 11. 27. at 18:08, wakond írta:

Na de hogyan legyen elektromos nyitásu?

Szolenoiddal. Az eBay tele van ilyen készletekkel.

Tulajdonképp egy elektromágneses zár, ami értelemszerűen nem nyitja fel a tetőt teljesen, csak felpattintja annyira hogy utána már kézzel fel tudd húzni.

  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 11. 27. at 18:57, tgabika76 írta:

Szolenoiddal. Az eBay tele van ilyen készletekkel.

Tulajdonképp egy elektromágneses zár, ami értelemszerűen nem nyitja fel a tetőt teljesen, csak felpattintja annyira hogy utána már kézzel fel tudd húzni.

Nekem az OFF Escortomban ON csináltam ilyet, a riasztó megfelelő csatornájára kötve távirányítóval lehetett nyitni a csomit. Egy elektromágnes ami megrántotta a zárat kipattant az ajtó és ennyi. Mondjuk ott alapból is a vezető ülés mellől nyílott, egyszerű volt kivitelezni.

Kész a tempomatom! Baromi jóóóóóó! Köszönöm a leírásokat, tanácsokat!

Elküldve
  On 2014. 11. 27. at 19:57, Handbrake írta:

Kész a tempomatom! Baromi jóóóóóó! Köszönöm a leírásokat, tanácsokat!

Igazán nincs mit! A Karácsonyfa alatt van még hely egy tálca sörnek! :)

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

kicseréltem a világításkapcsolót, betettem a relét és a biztosítékot is.

és iggeeen kattan egyet!!! és világít is a km órán az első ködlámpa ikonja!!!

kicsit fura, mert más színű.....

ilyenkor ki van vezetékelve teljesen?

vagy lehet az is, hogy csak a biztosítékig megy el?

Elküldve
  On 2014. 11. 28. at 11:12, wakond írta:

Sziasztok!

kicseréltem a világításkapcsolót, betettem a relét és a biztosítékot is.

és iggeeen kattan egyet!!! és világít is a km órán az első ködlámpa ikonja!!!

kicsit fura, mert más színű.....

ilyenkor ki van vezetékelve teljesen?

vagy lehet az is, hogy csak a biztosítékig megy el?

Ez a része nekem is így működött de ettől még nem volt ki vezetékelve.

Ha leveszed a lökhárítót vagy megemeled a kocsit az első lámpák alatt a kábelkorbácson kell lennie a ködlámpa vezetékeinek, dugójának. Ha nincs ott nem találsz semmit akkor nincs kiépítve.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődnék, h aki utólag tett ABSt a kocsijába, miket kellett beszerezni plusszba még?

Az első, mindkettő kerékagy csatlakozós.Mi lehet még benne az ABS hozzávalóiból. Milyen helyeken keresgéljek még esetleg? 2000 évjárat, z14xe...

köszi

Elküldve
  On 2014. 11. 29. at 5:14, Gazda írta:

Sziasztok!

Érdeklődnék, h aki utólag tett ABSt a kocsijába, miket kellett beszerezni plusszba még?

Az első, mindkettő kerékagy csatlakozós.Mi lehet még benne az ABS hozzávalóiból. Milyen helyeken keresgéljek még esetleg? 2000 évjárat, z14xe...

köszi

Utólag beletenni nem éri meg...olyat kellett volna venni, amiben van.

Kell 3db kerékcsapágy, + kábelek. Egy másik fékmunkahenger, és elektronika. (~200e minimum)

  • Like 1
Elküldve (edited)
  On 2014. 11. 27. at 16:52, ati00000 írta:

Köszi! Az ecu-ba kötés mára elmarad. Amugy férfinemiszerván működik, kivéve egy dolgot. A menüjében lépkedve gondolom az AUDIO/RDS pontnál a rádió adatait kellene megjelenítenie. Kvázi mint a beszerelés előtt. Viszont nem teszi. Abban a menüpontban tök üres lesz az a sor. Kell esetleg valamit állítani rajta, vagy valami elromlott szerelés közben?

Srácok!

Tudna valaki segiteni?

Ha kiveszem a modult, a rádió és a kijelző működik rendesen. Ha berakom, nem látom a rádió adatait. Üres marad az a sor. Se dátum se semmi. Ha berakom a modult, de a radiót kiveszem, akkor az AUDIO/RDS menüpontban a dátum jelenik meg, tehát érzéjeli a rádiót a cucc, csak nem jeleníti meg az adatait. Kell valamit állítgatnom, vagy hibás a modul?

Nagyon köszi minden ötletet!

Módosítva : ati00000
Elküldve
  On 2014. 11. 29. at 11:12, ati00000 írta:

Srácok!

Tudna valaki segiteni?

Ha kiveszem a modult, a rádió és a kijelző működik rendesen. Ha berakom, nem látom a rádió adatait. Üres marad az a sor. Se dátum se semmi. Ha berakom a modult, de a radiót kiveszem, akkor az AUDIO/RDS menüpontban a dátum jelenik meg, tehát érzéjeli a rádiót a cucc, csak nem jeleníti meg az adatait. Kell valamit állítgatnom, vagy hibás a modul?

Nagyon köszi minden ötletet!

Írtam a veramonos srácnak. Ezt a választ kaptam:

It does not have to set anything . It has to work immediately . I'll be honest . There was damage to the multiplexer that switches the signals between the radio and trip computer . This happens during assembly. Rotate the module . Rotate the connector. Alternatively electrostatic charge . The fix is ​​basically simple, it must be replaced one integrated circuit . The question is whether you have to possibilities and capabilities . I will , of course, I can fix it, but you would have to send it to me . And these are unnecessary money on postage back and forth.

Segítene kérem valaki hozzáértő?

A forrasztgatás nem gond, de akkor most melyik alkatrészt kellene kicserélnem?

Esetleg egy képen meg tudnátok mutatni?

Elküldve

sziasztok.

egyszerü kis problémám lenne. adott egy x17dtl 3 ajtós g asztra. bal első kerék durrdefekt, a szétrongyolódó gumi letépte a műanyag dobbetétet majd feltekerte a motorvzérlőt kábelostul. letépte a stekkeről éskikópte hátul, viszonylag épségben megmaradt. viszont a kocsi kábelügyileg úgy nézett ki mit a terminátor végső jelenete mielőtt a sajtológép kicsinálta, tépett kábelek lógtak a kerékjáratban és szikráztak ívet húzva a kifolyó ablakmosó folyadékkal.

csúnyán hangzik de annyira még sem lett gáz.

kerestem kábelköteget, de csak jobbkormányos kocsié volt, nem mertem megvenni az egészet, aztán a fene tudja. szóval két stekkerrel lettem gazdagabb, amit neki is álltam a helyére forrasztgatni, de akadt egy bibi. rajzot neagyisten szinmegjelölésekkel nem találtam. a kissebbik stekker pont paszta ugyan az, csak van két-két egyforma szál, amit nemtudom jó e egy vezérlő müködése szempontjából ha fordítva kötöm be, de ezt még a cserebere módszerrel megoldanám. amúgy barna-sárga és fekete-sárga amiből dupla van. viszont a nagyobbiknál van 3 plusz szál, barna-lila, barna-zöld és fekete-zöld. bár azt se tudom h az a három konkrétan a vezérlóbe megy e vagy esetleg egy stekkerleágazás volt a vezérlő elött.

kérdésem, mik vannak a kistekkeres kábelkörön és mik a nagyon? van-e estleg vkinél digitális formában rajz x17dtl ecu-hoz? színről vki a 3 kábelt esetleg nem ismeri fel? költői kérdés :)

köcce ha valaki segít.

Elküldve

Sziasztok.

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy néhány g astrában látok az órák körül szép vékony kis króm karikákat és hogy ez a kis dizájn elem utólag beszerelhető-e? Nem nagy dolog de nekem nagyon tetszik, feldobja az amúgy egyhangú órákat, kicsit fiatalítja a gépet szerintem :D

Elküldve
  On 2014. 11. 30. at 18:50, ftamas0201 írta:

Sziasztok.

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy néhány g astrában látok az órák körül szép vékony kis króm karikákat és hogy ez a kis dizájn elem utólag beszerelhető-e? Nem nagy dolog de nekem nagyon tetszik, feldobja az amúgy egyhangú órákat, kicsit fiatalítja a gépet szerintem :D

Igen beszerelhető. Csak bele kell pattintani és már kész is. Bár egy fehér számlap, vagy egy plazma számlap inkább "fiatalítja" a kinézetet és ráadásul majdnem ugyan annyiba kerül. 8-9e ft 4db króm hatású műanyagért, hm.....

  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 11. 30. at 19:06, scream24 írta:

Igen beszerelhető. Csak bele kell pattintani és már kész is. Bár egy fehér számlap, vagy egy plazma számlap inkább "fiatalítja" a kinézetet és ráadásul majdnem ugyan annyiba kerül. 8-9e ft 4db króm hatású műanyagért, hm.....

Plazma számlap? Az milyen?

Elküldve
  On 2014. 11. 30. at 18:50, ftamas0201 írta:

Sziasztok.

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy néhány g astrában látok az órák körül szép vékony kis króm karikákat és hogy ez a kis dizájn elem utólag beszerelhető-e? Nem nagy dolog de nekem nagyon tetszik, feldobja az amúgy egyhangú órákat, kicsit fiatalítja a gépet szerintem :D

Beszerelhető! Biztosan szép az utólagos kiegészítő is, de szerintem a gyári a legszebb. Ott nem rajta van azon a műanyag elemen a karika, hanem egységet képez. Én 7.500 Ft-ért kaptam gyárit a vaterén, piranha66 nevű eladónál. És csak ki kellett cserélnem a km óra előlapot.

  • Like 1
Elküldve

Köszönöm mindkettőtöknek a választ. Akkor jelenleg most azon gondolkodhatom hogy melyiket is érdemes válasszam. A plazma számlap annyival jobb hogy több szín, szebb kivitelezés, viszont én amiket találtam elég csicsásak és a fehér színnel se vagyok én nagy haverságban, és mást eléggé nehéz találni. Viszont ez hogy is működik? Külön be kell kötögetni és árammal ellátni a különböző fényeit? vagy egyszerűen csak amik az órákba mennek izzók, ki kell cserélni? Nem olvastam konkrétan utána csak a képeken láttam hogy mintha valami kábelek lógnának a lapból :)

merenyi85

előtted írta scream hogy be kell pattintani az utólagos króm karikát, véleményed szerint akkor az mégsem úgy illeszkedne mint a gyári? Én megmondom az őszintét, azt hittem hogy ez valami ragasztási technikával marad ott a helyén, nem hittem hogy pattintani kell :)

Elküldve

Ha a ragasztosat valasztod akkor ragasztas utan NE rakd vissza a plexit amig meg nem szarad teljesen, mert bizonyos kiparolgas megmarhatja a plexit es nem latsz majd at.

Elküldve
  On 2014. 12. 01. at 16:07, ftamas0201 írta:

Köszönöm mindkettőtöknek a választ. Akkor jelenleg most azon gondolkodhatom hogy melyiket is érdemes válasszam. A plazma számlap annyival jobb hogy több szín, szebb kivitelezés, viszont én amiket találtam elég csicsásak és a fehér színnel se vagyok én nagy haverságban, és mást eléggé nehéz találni. Viszont ez hogy is működik? Külön be kell kötögetni és árammal ellátni a különböző fényeit? vagy egyszerűen csak amik az órákba mennek izzók, ki kell cserélni? Nem olvastam konkrétan utána csak a képeken láttam hogy mintha valami kábelek lógnának a lapból :)

merenyi85

előtted írta scream hogy be kell pattintani az utólagos króm karikát, véleményed szerint akkor az mégsem úgy illeszkedne mint a gyári? Én megmondom az őszintét, azt hittem hogy ez valami ragasztási technikával marad ott a helyén, nem hittem hogy pattintani kell :)

Én a bepattintósat vettem! Teljesen tökéletes és 3 perc alatt beraktam!

Meg vagyok vele elégedve teljesen!

Elküldve
  On 2014. 12. 01. at 16:42, gezoli írta:

Én a bepattintósat vettem! Teljesen tökéletes és 3 perc alatt beraktam!

Meg vagyok vele elégedve teljesen!

Köszönöm neked is. Érdeklődhetnék a behelyezés módjáról? mennyire kell szétkapni a műszer egységet? Illetve lehet tudni honnan vetted a karikákat? :)

Elküldve
  On 2014. 12. 01. at 16:50, ftamas0201 írta:

Köszönöm neked is. Érdeklődhetnék a behelyezés módjáról? mennyire kell szétkapni a műszer egységet? Illetve lehet tudni honnan vetted a karikákat? :)

Neten hirdette egy srác. 5000ft volt postával a négy karika.

Csak a plexit kellett kivenni a műszerek elöl és utána bepattintani a karikákat.

  • Like 1
Elküldve (edited)
  On 2014. 12. 01. at 16:07, ftamas0201 írta:

Köszönöm mindkettőtöknek a választ. Akkor jelenleg most azon gondolkodhatom hogy melyiket is érdemes válasszam. A plazma számlap annyival jobb hogy több szín, szebb kivitelezés, viszont én amiket találtam elég csicsásak és a fehér színnel se vagyok én nagy haverságban, és mást eléggé nehéz találni. Viszont ez hogy is működik? Külön be kell kötögetni és árammal ellátni a különböző fényeit? vagy egyszerűen csak amik az órákba mennek izzók, ki kell cserélni? Nem olvastam konkrétan utána csak a képeken láttam hogy mintha valami kábelek lógnának a lapból :)

merenyi85

előtted írta scream hogy be kell pattintani az utólagos króm karikát, véleményed szerint akkor az mégsem úgy illeszkedne mint a gyári? Én megmondom az őszintét, azt hittem hogy ez valami ragasztási technikával marad ott a helyén, nem hittem hogy pattintani kell :)

Biztos jó a pattintós / ragasztós karika is. Csak egyszer láttam ilyet beszerelve, és tényleg vállalható.

http://autohifi-tuning.shp.hu/hpc/web.php?a=autohifi-tuning&o=opel_astra_g_kromgyuru

De szerintem a gyári szebb! (diszkrét króm karika, és a számlapig zongoralakk kekete, mellesleg az autóknál a zongoralakk pont most jött divatba, ha már fiatalítani akarsz)

http://totalcar.hu/galeria/totalcar/tesztek/2011/05/13/opel_astra_g/17

Szerelés: A müanyag előlapot a rajta lévő plexivel együtt csak le kell csavarozni. A plexi pedig kipattintható a műanyag előlapból, ha ragasztósat vennél.

Módosítva : merenyi85
  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 12. 01. at 16:07, ftamas0201 írta:

Köszönöm mindkettőtöknek a választ. Akkor jelenleg most azon gondolkodhatom hogy melyiket is érdemes válasszam. A plazma számlap annyival jobb hogy több szín, szebb kivitelezés, viszont én amiket találtam elég csicsásak és a fehér színnel se vagyok én nagy haverságban, és mást eléggé nehéz találni. Viszont ez hogy is működik? Külön be kell kötögetni és árammal ellátni a különböző fényeit? vagy egyszerűen csak amik az órákba mennek izzók, ki kell cserélni? Nem olvastam konkrétan utána csak a képeken láttam hogy mintha valami kábelek lógnának a lapból :)

merenyi85

előtted írta scream hogy be kell pattintani az utólagos króm karikát, véleményed szerint akkor az mégsem úgy illeszkedne mint a gyári? Én megmondom az őszintét, azt hittem hogy ez valami ragasztási technikával marad ott a helyén, nem hittem hogy pattintani kell :)

Ez ugyan nem plazma szám lap, de erős, hogy csak fehérben látni. http://benett.uw.hu/szamlap_eddigek.html Ja és ezt nem kell bekötni, minden fényforrás marad az eddigi. A plazma számlapnak egyébként csak 12 voltot kell adni, az egyik műszerfal izzoról és annyi. :D

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.