ha4nz Elküldve November6, 2014 Megoszt Elküldve November6, 2014 Sziasztok! Z14XEP (2007)-ben milyen értékeket kellene mérnem az akksin hogy tudjam a töltés jóságát? Lassan jön a hideg idő, de már most is nehézkes az indítás, néha alapjáraton halványabban világítanak a tompítottjaim, stb. Sok rövidtáv, főleg be sem melegedő motorüzemekkel. Megvannak az eredmények: 12,48V üresen, pakolóban. Beindítottam, sajnos nincs még +2 kezem, így nem tudtam nézni a fesz esését. 14,1 alapjárattal 14,15 5' múlva 14 akkor amikor épp bekapcsolt a venti. 14,15 alapon 10' múlva 14,15 alapon 15' múlva 13,95 ventivel 15'-nél Ezután leállítottam, vártam kb 5 percet, akkufesz 12,72V Hogyan tovább, kinek mit mondanak ezek az értékek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
electroger Elküldve November7, 2014 Megoszt Elküldve November7, 2014 Üdv! Veszprém környékén foglalkozik valaki ECU reseteléssel? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
xenof Elküldve November7, 2014 Megoszt Elküldve November7, 2014 (edited) Üdv! Veszprém környékén foglalkozik valaki ECU reseteléssel? Köszönöm! Negatív akkusarú le, vár 5perc és kész is. Akkusarú vissza. Módosítva November7, 2014 : xenof Link to comment Megosztás: More sharing options...
electroger Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Negatív akkusarú le, vár 5perc és kész is. Akkusarú vissza. Az ECU teljes törlésére gondoltam(majd feltanítására) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 (edited) On 2014. 11. 07. at 17:10, electroger írta: Módosítva Április5, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 Sziasztok! Valaki tudna segíteni ködlámpa ügyben? Ott tartok, hogy mind a 4 ködlámpa az első reléről van megtáplálva, de nem világít egyik sem és a visszajelző sem. Hallom a relé kattanását. Merre kutakodjak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 (edited) ezekkel van valakinek bármilyen tapasztalata, vagy infója? csábító, hogy nem kell fűrészelgetni az egész lökhárítót:) Módosítva November12, 2014 : wakond Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 ezekkel van valakinek bármilyen tapasztalata, vagy infója? csábító, hogy nem kell fűrészelgetni az egész lökhárítót:) 'E' betű van benne? Mert én nem látok. Onnan pedig bukta műszakin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 'E' betű van benne? Mert én nem látok. Onnan pedig bukta műszakin. passz,igazából csak a megoldás tettszik, nem lenne olyan mint amilyen mindenkinek van.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 Nekem ilyesmi van,már csak be kellene üzemelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istvan69 Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 Sziasztok. Szeretném kérdezni hogy a bal első kerék előtt a burkolat mögött minek a vezérlő elektronikája van? Köszönettel:István Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November12, 2014 Megoszt Elküldve November12, 2014 Ez attól függ milyen évjáratú az autód. Nekem a hűtőmodul van ott ami a hűtőventillátorokat vezérli, de későbbi autókon ez már nincs. Az enyém 2001-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istvan69 Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 Szia. 98-as x14xe caravan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve November13, 2014 Megoszt Elküldve November13, 2014 T. Fórumtársak! Alábbi dolgokban kérem a segítséget: 1. Este, az autó nyitása után az utastér világítás (visszapillantónál) nem a megszokott módon kapcsolódott fel, hanem villogott; bezáráskor - elhalványulás helyett - szintén villogva kapcsolódott ki. Néhány ki-be zárás után meggyógyult. Tegnap ez már a 2. esetben fordult elő, így elkezdett nyugtalanítani. (Megvizsgáltam, megmozgattam az ajtóérzékelő kapcsolókat, ill. a központizár modul csatlakozását villogás közben, hátha az- de nem úgy tünt) Mi lehet a gond? 2. Veramon esete: egyik indítás után a "Range" változónál a futható km értéke nullázódott, 0 km maradt menet közben is, így a pill. fogyasztásom állandóan 0, vagy ahhoz közeli. Egyidőben a TID-en bekapcsolódott a (TP) jelzés is. A huszadik gyújtás levétel után állt vissza az eredeti állapot (legalább is, most úgy tűnik, hogy rendben van). Lehet-e összefüggés a 2 probléma között? Köszi, ha van valakinek ötlete..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve November14, 2014 Megoszt Elküldve November14, 2014 Sziasztok! Előrébb léptem a ködlámpám ügyében. Már a relé sem akar kattanni. Ha a munkaérintkezőjét rövidrezárom akkor hibátlan, de a multitimer nem vezérli. Nagy bajt okozhatok ha a multitimer 2-es lábára testet adok egy darab dróttal parasztban? A ködlámpa nyomógombja jó, de a relé foglalatában a következő értékek születtek: Test egyik láb: 12V test másik láb kb 4 V. Normális ez? A relén a test vagy a +12 van állandóan ott? Van vajon a multitimerben valami dióda vagy egyéb a relé két lába között? Hogyan lehet kettészedni a multitimert? A csatit lehúztam, a zöld pöcköt kivettem, de sehogyan nem akart két darabba szétjönni, hiába szedtem ki a két felfogató torxot is. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve November14, 2014 Megoszt Elküldve November14, 2014 Járó motornál hány voltot kellene mérni az akkun? 13,7V kevés, vagy elegendő? Már egy ideje küzdök egy visszatérő, de nem állandóan jelenlevő elektromos problémával, nevezetesen, néha nem működik az önindító... A bendix kattanása hallható, de utána semmi... Az önindítót már szétszedettem, felújítattam, de nem oldotta meg a problémát... Akku csere után a jelenség megszűnt, egészen tegnap estig, amikor megint csak nem forgatott az indítómotor... Sajnos multiméter nem volt nálam, így az akkori fesz értékeket nem ismerem. Ma reggel indítás előtt 12,4V-t mértem, az autó gond nélkül indult... A szerelő kizárta a generátor problémát, de már kétségeim vannak... Szerintetek merre induljak a kereséssel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve November14, 2014 Megoszt Elküldve November14, 2014 Járó motornál hány voltot kellene mérni az akkun? 13,7V kevés, vagy elegendő? Már egy ideje küzdök egy visszatérő, de nem állandóan jelenlevő elektromos problémával, nevezetesen, néha nem működik az önindító... A bendix kattanása hallható, de utána semmi... Az önindítót már szétszedettem, felújítattam, de nem oldotta meg a problémát... Akku csere után a jelenség megszűnt, egészen tegnap estig, amikor megint csak nem forgatott az indítómotor... Sajnos multiméter nem volt nálam, így az akkori fesz értékeket nem ismerem. Ma reggel indítás előtt 12,4V-t mértem, az autó gond nélkül indult... A szerelő kizárta a generátor problémát, de már kétségeim vannak... Szerintetek merre induljak a kereséssel? Hát az kevés,pont a napokban mértem,alapjáraton 14,7V,fogyasztók bekapcsolva(ablakfűtés,fényszóró,venti)se ment 14V alá nyugalmi akkufesz.12,5V Tél előtt mindig felrakom 1 napra töltőre,meghálálja az akksi(GM,nem tom hány éves installáció időpontja nincs bejelölve,ezzel vettem 3 éve)ennek apropóján méregettem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve November14, 2014 Megoszt Elküldve November14, 2014 Hát az kevés,pont a napokban mértem,alapjáraton 14,7V,fogyasztók bekapcsolva(ablakfűtés,fényszóró,venti)se ment 14V alá nyugalmi akkufesz.12,5V Tél előtt mindig felrakom 1 napra töltőre,meghálálja az akksi(GM,nem tom hány éves installáció időpontja nincs bejelölve,ezzel vettem 3 éve)ennek apropóján méregettem Akkor érdemes lenne a generátort felújítani, cserélni? Ha minden terhelést ráadtam, 12,6V-ig esett a fesz járó motor mellett... Arról van valakinek infója, hogy az x20xev generátora jó lehet-e a z16xe-be? Van egy elfekvő... Link to comment Megosztás: More sharing options...
flali Elküldve November14, 2014 Megoszt Elküldve November14, 2014 Járó motornál hány voltot kellene mérni az akkun? 13,7V kevés, vagy elegendő? Már egy ideje küzdök egy visszatérő, de nem állandóan jelenlevő elektromos problémával, nevezetesen, néha nem működik az önindító... A bendix kattanása hallható, de utána semmi... Az önindítót már szétszedettem, felújítattam, de nem oldotta meg a problémát... Akku csere után a jelenség megszűnt, egészen tegnap estig, amikor megint csak nem forgatott az indítómotor... Sajnos multiméter nem volt nálam, így az akkori fesz értékeket nem ismerem. Ma reggel indítás előtt 12,4V-t mértem, az autó gond nélkül indult... A szerelő kizárta a generátor problémát, de már kétségeim vannak... Szerintetek merre induljak a kereséssel? Nekem is volt korábban problémám a visszatöltéssel, 13,2 - 13,7V között volt járó motornál, kínlódtam télen a rövid útjaim miatt. Az akkusaru szívatott, csere után 14,2 - 14,6 V között van járó motornál terheléstől függően. Nem biztos, hogy a generátor rossz, nálam is a saru volt a hibás, de hallottam már olyanról is, hogy a generátorhoz vezető kábel cseréje oldotta meg a problémát. A 12,4 V reggel még sztem még éppen elegendő a gondtalan indításhoz. Ha több napot pihen a kocsim felszoktam rakni automata töltőre, utána néhány napig 12,5-12,6V szokott lenni a reggeli feszültség. Tehát célszerű ellenőrizni a csatlakozási pontokat, azt a bizonyos kábelt is. De 13 V-al sokáig kell menni, hogy visszatöltse az akksit, a rövid utak pedig nagyon hamar leszívják, és nem lesz meg a 12,4 V sem - ami alatt gondok lehetnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ati00000 Elküldve November15, 2014 Megoszt Elküldve November15, 2014 Aki rendelt már veramontól, hány nap alatt érkezett meg neki a cucc? Milyen céggel küldte a figura? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November15, 2014 Megoszt Elküldve November15, 2014 Huhh... 10-11 nap, és sima postával jött, szóval semmi DHL meg GLS... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve November15, 2014 Megoszt Elküldve November15, 2014 Sziasztok. lehet láma kérdés, de ha a 2 ködlámpa kapcsolós világítás kapcsolót beteszem az enyém helyére (egy kapcsoló van rajta) az ugyan úgy működik majd? csak azért kérdezem, mert lehet külön külön veszem meg a kapcsolót és a ködlámpákat előre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve November15, 2014 Megoszt Elküldve November15, 2014 Sziasztok. lehet láma kérdés, de ha a 2 ködlámpa kapcsolós világítás kapcsolót beteszem az enyém helyére (egy kapcsoló van rajta) az ugyan úgy működik majd? csak azért kérdezem, mert lehet külön külön veszem meg a kapcsolót és a ködlámpákat előre. Tedd be a relés és a biztit így ki tudod próbálni, h van e visszajelzés. Nekem ment simán. Honnan rendelted a kapcsolót? Mert az enyémmel voltak gondok. (nem kapcsolta a 3. magasság állítást, háttérfény nagyon halvány volt). Meg a kapcsolónak a ledje nem világított.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wakond Elküldve November15, 2014 Megoszt Elküldve November15, 2014 (edited) Tedd be a relés és a biztit így ki tudod próbálni, h van e visszajelzés. Nekem ment simán. Honnan rendelted a kapcsolót? Mert az enyémmel voltak gondok. (nem kapcsolta a 3. magasság állítást, háttérfény nagyon halvány volt). Meg a kapcsolónak a ledje nem világított.... akkor nem teszem be, én nem relézgetek meg biztizek, azt hittem simán cserélgethetem őket, legfeljebb annyi, hogy "fölösleges" az első ködlámpa gombja, de működik minden más funkciója rendesen. am. netről rendeltem(bontós), még nem ért ide, elvileg majd szerdán, de akkor nem cserélem az enyémmel majd csak akkor, ha az első ködlámpákat is beépítik. mert, hogy én nem fogom tudni beépíteni az tuti, max ha csak be kell tenni, és a már ott lévő kábeleket a lápához csatlakoztatni :D Módosítva November15, 2014 : wakond Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve November15, 2014 Megoszt Elküldve November15, 2014 Simán cserélheted. Relét azért mondtam h lásd h működik-e a visszajelző(igaz kell égő az órába) de ha nem akkor is tudod cserélni. Függetlenül minden más fog működni. Én is előre kicseréltem és később jött csak a lámpa beépítés. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts