Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nekem a fóliára tették az azonosítót.Azt mondta a fóliázó ember,hogy így nem olyan csúnya,mintha közte lenne.Így fekete az egész üveg,nem látszanak a fehér számok.

Elküldve (edited)

Én ezért rakattam azzal a retardált hapsival a Thomynál a fólia és az üveg közé.Harmadik alkalomra sikerült is neki....Na a Thomyt kerüljétek ha szeretitek a kocsitokat!!!

Módosítva : DM101
Elküldve

Sziasztok!

A váltó box előtt a közép konzol alatt van 5 darab kábel, végén csatlakozóval. Nem tudja valaki, hogy mire lehet őket esetleg használni? Egyik sincs sehova se bedugva.

Köszönöm, Balu.

Ilyeneket én is találok. Pl a kapcsolótábla alatt van egy világoskék nagy csatlakozó árválkodik. Bezzeg a ködlámpáig nem vittek csatlakozót ki...

Elküldve

Szia Gábor!

Hol fóliáztattad,és mennyibe fájt? Ha nem publikus,írd meg privibe.

Nekem múlt héten műszakin letépték a fóliát,pedig műbizonylatos volt,igaz németül van írva,de nekik nem felelt meg.

Azt hallottam kell valami számkódot ragasztani az üvegre,hogy elfogadják?

Igaz ez?

Köszönöm!

Itt csináltattam: http://www.typobaureklam.hu/?page=detail&id=2

Műbizit is adtak, a linken láthatod is hogy hogy néz ki, és számkód is van az üvegen.

Az árra már pontosan nem emlékszem, olyan 35e körül rémlik, első szélvédő kivételével mindenhol.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok.Akkumulátor ellenőrzésekor a két szélső cellában a fokyadék nem lepte el a cellákat.töltöttség 12,2 V. Inditáskor leesik 10 V-ra.A töltsem 14,4 volt.A 10 volt-ra leesés gondolom a végét jelenti az akksinak.

Heló. Nem. 9,8V a minimum az elméletben indítózáskor. Töltsd fel minden cellét hogy minimum 1cm-el lepje el és használd. Tél előtt javasolt kivenni az akkut és teljesen feltölteni. Így télen kevesebb meglepetés érhet.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

A váltó box előtt a közép konzol alatt van 5 darab kábel, végén csatlakozóval. Nem tudja valaki, hogy mire lehet őket esetleg használni? Egyik sincs sehova se bedugva.

Köszönöm, Balu.

Heló. Talán ülésfűtésé lehet.

  • Like 1
Elküldve

Itt csináltattam: http://www.typobaureklam.hu/?page=detail&id=2

Műbizit is adtak, a linken láthatod is hogy hogy néz ki, és számkód is van az üvegen.

Az árra már pontosan nem emlékszem, olyan 35e körül rémlik, első szélvédő kivételével mindenhol.

Őket ismerem,náluk fóliáztattam az első fényszóróimat. Már más is ajánlotta őket itt a fórumon.

Köszönöm!

Elküldve

Üdv!

Megjött a várva várt tempomatos indexkar. Lassan neki fogok feküdni, hogy be is kerüljön, követve a leírásokat.

Az a kérdésem, hogy Békéscsaba környékén van-e valaki akinek van Tech2-je, hogy működésre is bírjuk a tempomatot.

Esetleg, ha van olyan a környéken aki csinált már ilyet és ellátna tanácsokkal, illletve problémák elhárításának lehetőségét amik menet közben előjöhetnek az ne habozzon írjon rám!

Elküldve

Első fényszórókat? Képet dobhatnál...

Nagyon közeli fotó nincsen a lámpákról,talán ez az egy.

K_p619_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nem látszik,hogy fóliázva van,csak teljesen közelről látni a fólia szélét.

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok.

Új vagyok itt, nem tudom hogy jó helyre írom e a problémámat?
Adott egy 99 es 1,6 16v Astra G caravan.

Az a problémám hogy jelenleg 1db kulcs van az autóhoz, amivel indítható, nyitható és zárható a központízárral.
De szeretnék hozzá csináltatni egy pótkulcsot is, amivel ezen műveletek elvegezhetők, de a kódos kártya már nincs meg.

Olvastam hogy, az immo chip és a távvezérlőt is tanítani kell hozzá,esetleg ez megoldható lenne úgy, hogy veszek egy gyári bontott komplett kulcsot immo chippel és távvezérlővel azt hozzá tanítani az autóhoz?

Plusz vénék egy nyers kulcsszárat az indítókulcshoz másoltatnám.

Vagy esetleg tudnátok valami ötleteket adni?

Előre is Köszi.

Elküldve

Sziasztok.

Új vagyok itt, nem tudom hogy jó helyre írom e a problémámat?

Adott egy 99 es 1,6 16v Astra G caravan.

Az a problémám hogy jelenleg 1db kulcs van az autóhoz, amivel indítható, nyitható és zárható a központízárral.

De szeretnék hozzá csináltatni egy pótkulcsot is, amivel ezen műveletek elvegezhetők, de a kódos kártya már nincs meg.

Olvastam hogy, az immo chip és a távvezérlőt is tanítani kell hozzá,esetleg ez megoldható lenne úgy, hogy veszek egy gyári bontott komplett kulcsot immo chippel és távvezérlővel azt hozzá tanítani az autóhoz?

Plusz vénék egy nyers kulcsszárat az indítókulcshoz másoltatnám.

Vagy esetleg tudnátok valami ötleteket adni?

Előre is Köszi.

Kell hozzá a Car-Pass mindenképp!

Elküldve (edited)

Üdv.

Ma beraktam egy utángyártott világításkapcsolót amiben van ködfényszóró kapcsoló is. Kapcsol minden, ahogy kell csak annyi h 3as állásban nem állít magasságot(mondjuk ez nem is izgat mert nem vontatok) , inkább az h amikor tompítottra kapcsolok hiába tolom fel a fényerőt tök halvány a műszerfalvilágítás, a másikkal jó, azon még lejjebb is vettem a fényerőt. Vmi trükk h mikor melyiket hova ki merre? Hívtam az eladót ő még nem találkozott ilyennel, (igaz miért vallaná be). De mondta h ha nem akkor visszavihetem és megnézik. Köszi!

Ui: Ma fóliáztattam be a kocsit, B-től hátra szigorúan. Műbizi van, fólián azonosító van. Shark, a legsötétebb. Pótféklámpa körbevágva.

SZerk2.: Belefutottam egy olyan utángyártott modulba amit olyan ember rakott össze gondolom én akinek már herótja volt a munkától. Potikon kellett állítani, hogy legyen normál fény és 3. magasság állítás. Pluszba ami a tompítottnak a tekerőjét világítja meg gyújtás ráadáskor led az is vmiért ki volt égve (az lehet én voltam). Régiből kiszedtem és beraktam. majd rakok be jobb ledet. Elsőköd relé be, bizti már volt benne, visszajelző működik, már csak a lámpákat kell feldobnom.

Módosítva : Atala
Elküldve

Sziasztok.

Új vagyok itt, nem tudom hogy jó helyre írom e a problémámat?

Adott egy 99 es 1,6 16v Astra G caravan.

Az a problémám hogy jelenleg 1db kulcs van az autóhoz, amivel indítható, nyitható és zárható a központízárral.

De szeretnék hozzá csináltatni egy pótkulcsot is, amivel ezen műveletek elvegezhetők, de a kódos kártya már nincs meg.

Olvastam hogy, az immo chip és a távvezérlőt is tanítani kell hozzá,esetleg ez megoldható lenne úgy, hogy veszek egy gyári bontott komplett kulcsot immo chippel és távvezérlővel azt hozzá tanítani az autóhoz?

Plusz vénék egy nyers kulcsszárat az indítókulcshoz másoltatnám.

Vagy esetleg tudnátok valami ötleteket adni?

Előre is Köszi.

Az immós kulcsot meg tudják csinálni, a távirányítóról nem tudok nyilatkozni.

Elküldve

Az immós kulcsot meg tudják csinálni, a távirányítóról nem tudok nyilatkozni.

szia nekem tönkre ment a távirányito vettem a bontoban 1 másikat Wesszi tech -2 -vel hozzátanitotta még az securiti kod sem kellett hozzá azota is tuti.

  • Like 1
Elküldve

Beszereltem ma a ködlámpás világításkapcsolót,meg a relét.Biztosítékot nem találtam,így kivettem addig a dudáét Világít a műszerfalon a visszajelzője.Már csak a vezetéket kell behúzni.

Elküldve

Beszereltem ma a ködlámpás világításkapcsolót,meg a relét.Biztosítékot nem találtam,így kivettem addig a dudáét Világít a műszerfalon a visszajelzője.Már csak a vezetéket kell behúzni.

Hajrá. Én a mai nap raktam be.

20141023_163300_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Elküldve

Üdv.

Fél délutános gugli és fórum bújás után nem igazán jutottam dülőre. Olvastam, hogy a z14xepes verdákba kell egy modul ami a e-gázpedált vezérli, vagy olvassa a jeleit(ebbe most ne kössünk bele ;) ).

Honnét lehet szerezni ilyen modult? Vagy vkinek már sikerült ebbe a tipusba belerakni? Gugliba való beírás után felhívtam egy ilyen "szervízt", (ott volt h csak Z motorokhoz) és mondták h az enyémbe nem lehet, mert h egyedi kell bele. Opelék erre nem gondoltak, h hátha vki kérne bele? Igaz, ez csak egy 1.4-es (nem lenézni akarom mert tökéletesen meg vagyok elégedve vele!!) csak nehogy már ebbe a típusba lehetetlen... z14xe-be 25 lenne, +P meg plusz 100e.

Elküldve

Szép napot mindenkinek.

Gondom akadt a fűtőventilátorral. Az a hiba, hogy nincs 1-es fokozat. 2,3,4 megy. DE ha 2-ből kapcsolok vissza 1-be akkor megy az 1-es.

Szorulna a motor csapágyazása? Vagy a kapcsolóban lehet valami gond? Ha esetleg előtét ellenállat, akkor azt csak egyben lehet lehet cserélni vagy javítható?

  • Like 1
Elküldve

Kiszedtem az ellenállatokat. HK és az állatok rendben. Motor csapágyakat befújtam wd40-el. Meg ki is fújtam levegővel. Most megy minden fokozat.

Motorról a lapátokat hogy lehet levenni? Mert így nem tudtam megnézni a szénkeféket.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.