wookie Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 nemadtuk (3xb ascona) el söt bövült egy c commodorral :) a csuszkäs reszt kell aplikälni mertaz fog hiänyozni amikor a hätso hid mozog es tolja a kardänt, meg a rekord välton az elböl a kihajto tengejen van es azon csuszik :D C commi, most irígykedek. :D A hardy ezekszerint nem tudja kimozogni? Mi van ha kihagyom? Széttépi a hardyt? (persze, tudom, nem véletlenül került az oda, de nem tűnik olyan soknak a híd mozgása) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve December13, 2013 Megoszt Elküldve December13, 2013 :D C commi, most irígykedek. :D A hardy ezekszerint nem tudja kimozogni? Mi van ha kihagyom? Széttépi a hardyt? (persze, tudom, nem véletlenül került az oda, de nem tűnik olyan soknak a híd mozgása) van kb 1.5 centi mozgäs tulajdon keppen ahogy a masodik resze a kardännak vältoztatja a hosszt ahogy rugozik a hätso hid szög alatt hosszab vizszintesen rövidebb csak a härdi ???? az nem megoldäs :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December15, 2013 Megoszt Elküldve December15, 2013 Akkor muszáj lesz elővenni az esztergát úgy érzem. :) Még egy dolog, gyárilag az injektoros rekordokon hol van az ac? Belső, vagy külső? Ha külső akkor hol a helye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December15, 2013 Szerző Megoszt Elküldve December15, 2013 Külső, a híd felett jobb oldalon a szinjelzőtől jobbra kb 3-4 centivel. Az autó hossztengelyére merőlegesen. Van egy konzol amibe berakva fel kell csavarozni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December15, 2013 Megoszt Elküldve December15, 2013 sajnos az omi váltója nem fér el faragás nélkül a reki alagútjában.....próbáltam.....v6ot raktam az egyik rekimbe odahaza próbából és nem fért el az r25 harangja,sokkal nagyobb mint a 240-esé. hja azok az 1.8 ohc vältok vannak hasznälva a mantäk c20xe beepiteshez arany äron mennek de az omega c20 ne is megoldhato a rekordba csak a kardänt meg a vältokart kell faragni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December15, 2013 Megoszt Elküldve December15, 2013 sajnos az omi váltója nem fér el faragás nélkül a reki alagútjában.....próbáltam.....v6ot raktam az egyik rekimbe odahaza próbából és nem fért el az r25 harangja,sokkal nagyobb mint a 240-esé. Arra emléxel esetleg hogy melyik része nem fér el? Az se segít ha előrébb hozom az egész motort? A motor előtt még van vagy 15 centi helyem, a kardán meg így is úgyis faragós téma. Váltókar rudazatot megtoldani meg nem áll semmiből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December15, 2013 Megoszt Elküldve December15, 2013 Arra emléxel esetleg hogy melyik része nem fér el? Az se segít ha előrébb hozom az egész motort? A motor előtt még van vagy 15 centi helyem, a kardán meg így is úgyis faragós téma. Váltókar rudazatot megtoldani meg nem áll semmiből. kb. 20-25 cm-el kellene előre hozni...az nagyon sok.én simán kivágtam az alagutat,mert erdei autó lett belőle ,ott nem számít. de kultúrban megoldani nehéz. nem lehetetlen,de nehéz. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December20, 2013 Megoszt Elküldve December20, 2013 Öhm, további agyalás. A sima manuális rekord váltónak is leszerelhető a kuplungharangja mint az overdrive-osnak? És esetleg nincs valakinek egy ilyen feleslegben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December20, 2013 Megoszt Elküldve December20, 2013 csak a 4 sebesnek...meg a 265-ös getragnak.....de az álom sok embernek. :) Öhm, további agyalás. A sima manuális rekord váltónak is leszerelhető a kuplungharangja mint az overdrive-osnak? És esetleg nincs valakinek egy ilyen feleslegben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve December21, 2013 Megoszt Elküldve December21, 2013 ez igy igaz meg mindeg a legolcsobb megoldäs az omega välto az csak a te munkäd tedd egymäs melle a ket vältot räjössz hogy nem sok a hija de ez egy kis faragäs a välto alaguton nemszämitva azt ha masik vältot raksz ahoz kell megfelelö lendkerek is pl a 240 getrag 18 ohc hoz kell az 1.8 ohc lendkerek kuplung is dehät a c20 ne project omegäbol kiindulva a legolcsobban összehozhato :motor vältoval egyben käbelek compi + a kardänja + a rudazat a kardän es rudazat alakitani valo nefelejtsük el a väto tartot is alakitani kell a rekordhoz sok sikert faragäshoz , en ettöl nehezebbet faragtam c30se b asconäba 265 ös getraggal hätratolva de a fotoalbumomba benne van nezd meg üdv:Tas Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December21, 2013 Megoszt Elküldve December21, 2013 ez igy igaz meg mindeg a legolcsobb megoldäs az omega välto az csak a te munkäd tedd egymäs melle a ket vältot räjössz hogy nem sok a hija de ez egy kis faragäs a välto alaguton nemszämitva azt ha masik vältot raksz ahoz kell megfelelö lendkerek is pl a 240 getrag 18 ohc hoz kell az 1.8 ohc lendkerek kuplung is dehät a c20 ne project omegäbol kiindulva a legolcsobban összehozhato :motor vältoval egyben käbelek compi + a kardänja + a rudazat a kardän es rudazat alakitani valo nefelejtsük el a väto tartot is alakitani kell a rekordhoz sok sikert faragäshoz , en ettöl nehezebbet faragtam c30se b asconäba 265 ös getraggal hätratolva de a fotoalbumomba benne van nezd meg üdv:Tas Szóval szerinted érdemesebb valahogy belefaragni az ohc harangos r25-öt? Az nem megy hogy a váltóból szedek le? A kasznit nem igazán akarom megvágni, így is vicces lesz műszakiztatni az autót, hiába af-es a motorszámom, hogy az eredetvizsgáról ne is beszéljek. Most azon agyalok, hogy egy fogok egy cih-es 4 sebis váltóharangot, meg egy akármilyen nagyblokkos ohc váltót, és a két harangot összehegeszteni megfelelő módon. Kuplung felmegy ami a c20ne sajátja, tárcsa meg van olyan ami rámegy az overdriveos váltóra, és 215-ös mint a c20ne-é. Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 :icon1: :icon1: :icon1: :omg: :omg: :omg: Jó olvasni ezeket a turpintos megoldásokat.. Igazi Hibrid megoldások lesznek alakulóban. Reméljük látni is fogjuk működni.... :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 :icon1: :icon1: :icon1: :omg: :omg: :omg: Jó olvasni ezeket a turpintos megoldásokat.. Igazi Hibrid megoldások lesznek alakulóban. Reméljük látni is fogjuk működni.... :hiya: Tudod, nehéz úgy tervezni, hogy nincs háttérismeretem hogy mi passzol össze mivel, illetve nincs itt előttem egy váltó, hogy próbálgassak. Az ittenieknek meg igen, így kérdezek és agyalok. Viszont mostmár rohadtul össze akarnám rakni a verdát, mert nagyon mennék már vele, két éve nem vezettem. Na meg ugye nem mindenki tud megvenni egy autót egy-egy alkatrészéért. (főleg hogy a Pista már mindent megvett itthon. :D :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Igorman Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Sziasztok. Van rekordom E1 2.0 s es szeretnek rarakni 5.sebbeseges valtot. Ki tudna megmondani hogy az omegabol 2.4 cih motrol r25 valtot fellehat rakni? mennyira bonyolul muvelet stb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 Sziasztok. Van rekordom E1 2.0 s es szeretnek rarakni 5.sebbeseges valtot. Ki tudna megmondani hogy az omegabol 2.4 cih motrol r25 valtot fellehat rakni? mennyira bonyolul muvelet stb? Variálni kell a kardánnal, meg kell hozzá a 2.4 kuplungja is lendkerékkel. Nekem van komplett eladó ha érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január7, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Január7, 2014 Hosszú idő után, ma Rekordot kellett szerelnem. Kb egy hete, gázzal elkezdett hullámozni az alapjárat. Végignéztem mindent de nem volt semmi szétcsúszva. Próbából széthúztam az elektromos ac vezetékét. Bejött, alapjárat beállt normálisra. Arra tippeltem, hogy vmelyik injektor beengedi a benzint, lekapcsolt állapotban. Nem is foglalkoztam vele. Tegnap kifogyott a gáz és pár km-t benzinnel kellett mennem a gázkútig. Mire odaértem iszonyú benzinszag jött a motortérből. Felnyitottam és kiderült, hogy a 3-as henger injektorának benzincsöve szétnyílt. Ma kiszedtem a 3-as és 4-es henger injektorát, és kicseréltem mindekettőn a gyárilag rásajtolt csövet. Ha már kint voltak, átjárattam kicsit nitrohigítóval. Ezen felbuzdulva, és hogy ne szálljon el egy hét múlva az 1-es vagy a 2-es henger injektorának csöve, kiszedtem azokat is. Természetesen ezeket is átmostam higítóval. Ráadásnak az összes többi gumicsövet is kicseréltem, majd visszadugtam a tankból jövő és visszatérő csőre az injektorsort. Az akkuról közvetlen meghajtottam az ac-t, de egyik injektor sem pisilt. Pár másodperc után, azonban elkezdett folyni a benzin az egyik vákumcsövön. Lehúztam a nyomásszabályzóról is a vákumcsövet, amiből spriccelt ki a nafta. Szerencsére találtam egy jó nyomásszabályzót, bár a bosch szám utolsó három karaktere nem egyezett meg az eredetivel, de a semminél ez is jobb. Végére írhatnám, hogy öszerakás után minden tökéletesen működik, de ez sajnos a benzines részre nem igaz. Bár eddig is rosszul ment benzinnel, de legalább nem lett még rosszabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február13, 2014 Megoszt Elküldve Február13, 2014 Ezt ma megnéztem. Első ránézésre feltűnő volt, hogy az ablakokon belülről folyik a víz és tiszta pára. Gondolom beázik rendesen és vizes a padlókárpit. Elég igénytelenül körbe van fújva az autó. Köténylemez, küszöbök,kerékívek,fenéklemez, a doblemezek és a lengőkar is kapott egy kis permetet ( legalább kitakarhatta volna) A beltér jó is lehetne, alsó kormányburkolat hiányzik, kalaptartó kivágva a hangszóróknak. Gyorsba alánézve láttam fehér festéket és rozsdát :) A kitűnő állapotot túlzásnak érzem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Február14, 2014 Szerző Megoszt Elküldve Február14, 2014 Erről Mackósajt kérdezett, hogy mi a véleményem. Külsején látszik, hogy az egész autó fújva lett. Nekem a belseje szúrta leginkább a szemem: az ajtókárpit szürke plüss, de az ülések szürkés-kék szövetek. A váltóboxon az a nagy lyuk az elektromos ablak kapcsolójának helye, de az ablakok tekerősek. Legalább igyekezett volna a beltér eredetiségét megőrizni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Február14, 2014 Megoszt Elküldve Február14, 2014 Hát igen, sajnos ebből sem lesz számomra semmi.Nem adom fel. :DViszont sajnálom, hogy a valós állapot messze van a hirdetett állapottól.Közben Gibbonpitti is látta tegnap messziről.Ilyen ez, amikor relatíve olcsón igyekszik találni valaki valamit, ami azért nem hullik szét, és még menthető is legyen az állapota. Ja, és rendezett papírokkal is legyen. Nagyon sok manapság az olyan, hogy elfelejtik átírni. Valahogy nem gondolnak bele az emberek, hogy azt is kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Február14, 2014 Megoszt Elküldve Február14, 2014 Teszt, jé minden vastagbetűs. Látom a hibát. Utána nézzek... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Február14, 2014 Megoszt Elküldve Február14, 2014 Akkor inkább egy roncs és teljesen fel kell újítani. És tuti te nem gányolod össze. Toth Pisti karaván nem jött be? Gelko!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
forumadmin Elküldve Február14, 2014 Megoszt Elküldve Február14, 2014 Teszt, jé minden vastagbetűs. Látom a hibát. Utána nézzek... A hiba javítva. Monza aláírása valamiért rosszul generálódott le. Levettem a kiemelést, betű vastagítást az aláírásából. Maradjon is így:) 2 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február14, 2014 Megoszt Elküldve Február14, 2014 Akkor inkább egy roncs és teljesen fel kell újítani. És tuti te nem gányolod össze. Toth Pisti karaván nem jött be? Gelko!! dehogynem, 2 naponta elhatározom,hogy megyek és viszem :) csak aztán visszafogom magam :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Február14, 2014 Megoszt Elküldve Február14, 2014 dehogynem, 2 naponta elhatározom,hogy megyek és viszem :) csak aztán visszafogom magam :) Meséljetek már róla, ha ez az a "2 ajtós" ritkaság? Mutattam ugyanis ma nejemnek, és nem zárkózott el előle, hogy egy ilyen "játékszert" vegyek akár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Február14, 2014 Megoszt Elküldve Február14, 2014 dehogynem, 2 naponta elhatározom,hogy megyek és viszem :) csak aztán visszafogom magam :) Köszi a segítséget. Nem tudom mi történt. Köszönöm!! Szerintem a 3 ajtós Rekord Karavan az igen ritka. És egyre kevesebb lehet látni. Én is agyalok rajta elmondanám,mert ez igaz nem olyan szép, Nem olyan jók az ülései. (puritán) DE !!!! Q jó autót lehet belőle csinálni,sok szeretettel, Szerintem.... Lényege.. Van Vizsgája! 2 évig így el lehet menni vele. Lehet pakolni bele. Van idő,hogy beszerezd a cuccokat amiket ki akarsz cserélni rajta. Gelko !! lassan döntsed el! Mert Vasárnap lehet megteszem azt a jó ajánlatot érte... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts