Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

nemadtuk (3xb ascona) el söt bövült egy c commodorral :)

a csuszkäs reszt kell aplikälni mertaz fog hiänyozni amikor a hätso hid mozog es tolja a kardänt, meg a rekord välton az elböl a kihajto tengejen van es azon csuszik

:D C commi, most irígykedek. :D

A hardy ezekszerint nem tudja kimozogni? Mi van ha kihagyom? Széttépi a hardyt? (persze, tudom, nem véletlenül került az oda, de nem tűnik olyan soknak a híd mozgása)

Link to comment
Megosztás:

:D C commi, most irígykedek. :D

A hardy ezekszerint nem tudja kimozogni? Mi van ha kihagyom? Széttépi a hardyt? (persze, tudom, nem véletlenül került az oda, de nem tűnik olyan soknak a híd mozgása)

van kb 1.5 centi mozgäs tulajdon keppen ahogy a masodik resze a kardännak vältoztatja a hosszt ahogy rugozik a hätso hid szög alatt hosszab vizszintesen rövidebb

csak a härdi ???? az nem megoldäs :(

Link to comment
Megosztás:

sajnos az omi váltója nem fér el faragás nélkül a reki alagútjában.....próbáltam.....v6ot raktam az egyik rekimbe odahaza próbából és nem fért el az r25 harangja,sokkal nagyobb mint a 240-esé.

hja azok az 1.8 ohc vältok vannak hasznälva a mantäk c20xe beepiteshez arany äron mennek de az omega c20 ne is megoldhato a rekordba csak a kardänt meg a vältokart kell faragni :)

Link to comment
Megosztás:

sajnos az omi váltója nem fér el faragás nélkül a reki alagútjában.....próbáltam.....v6ot raktam az egyik rekimbe odahaza próbából és nem fért el az r25 harangja,sokkal nagyobb mint a 240-esé.

Arra emléxel esetleg hogy melyik része nem fér el? Az se segít ha előrébb hozom az egész motort? A motor előtt még van vagy 15 centi helyem, a kardán meg így is úgyis faragós téma. Váltókar rudazatot megtoldani meg nem áll semmiből.

Link to comment
Megosztás:

Arra emléxel esetleg hogy melyik része nem fér el? Az se segít ha előrébb hozom az egész motort? A motor előtt még van vagy 15 centi helyem, a kardán meg így is úgyis faragós téma. Váltókar rudazatot megtoldani meg nem áll semmiből.

kb. 20-25 cm-el kellene előre hozni...az nagyon sok.én simán kivágtam az alagutat,mert erdei autó lett belőle

,ott nem számít.

de kultúrban megoldani nehéz.

nem lehetetlen,de nehéz.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

ez igy igaz

meg mindeg a legolcsobb megoldäs az omega välto az csak a te munkäd

tedd egymäs melle a ket vältot räjössz hogy nem sok a hija de ez egy kis faragäs a välto alaguton

nemszämitva azt ha masik vältot raksz ahoz kell megfelelö lendkerek is pl a 240 getrag 18 ohc hoz kell az 1.8 ohc lendkerek kuplung is

dehät a c20 ne project omegäbol kiindulva a legolcsobban összehozhato :motor vältoval egyben käbelek compi + a kardänja + a rudazat a kardän es rudazat alakitani valo

nefelejtsük el a väto tartot is alakitani kell a rekordhoz

sok sikert faragäshoz , en ettöl nehezebbet faragtam c30se b asconäba 265 ös getraggal hätratolva de a fotoalbumomba benne van

nezd meg üdv:Tas

Link to comment
Megosztás:

ez igy igaz

meg mindeg a legolcsobb megoldäs az omega välto az csak a te munkäd

tedd egymäs melle a ket vältot räjössz hogy nem sok a hija de ez egy kis faragäs a välto alaguton

nemszämitva azt ha masik vältot raksz ahoz kell megfelelö lendkerek is pl a 240 getrag 18 ohc hoz kell az 1.8 ohc lendkerek kuplung is

dehät a c20 ne project omegäbol kiindulva a legolcsobban összehozhato :motor vältoval egyben käbelek compi + a kardänja + a rudazat a kardän es rudazat alakitani valo

nefelejtsük el a väto tartot is alakitani kell a rekordhoz

sok sikert faragäshoz , en ettöl nehezebbet faragtam c30se b asconäba 265 ös getraggal hätratolva de a fotoalbumomba benne van

nezd meg üdv:Tas

Szóval szerinted érdemesebb valahogy belefaragni az ohc harangos r25-öt?

Az nem megy hogy a váltóból szedek le? A kasznit nem igazán akarom megvágni, így is vicces lesz műszakiztatni az autót, hiába af-es a motorszámom, hogy az eredetvizsgáról ne is beszéljek.

Most azon agyalok, hogy egy fogok egy cih-es 4 sebis váltóharangot, meg egy akármilyen nagyblokkos ohc váltót, és a két harangot összehegeszteni megfelelő módon. Kuplung felmegy ami a c20ne sajátja, tárcsa meg van olyan ami rámegy az overdriveos váltóra, és 215-ös mint a c20ne-é.

Link to comment
Megosztás:

:icon1: :icon1: :icon1: :omg: :omg: :omg: Jó olvasni ezeket a turpintos megoldásokat.. Igazi Hibrid megoldások lesznek alakulóban. Reméljük látni is fogjuk működni.... :hiya:

Tudod, nehéz úgy tervezni, hogy nincs háttérismeretem hogy mi passzol össze mivel, illetve nincs itt előttem egy váltó, hogy próbálgassak. Az ittenieknek meg igen, így kérdezek és agyalok.

Viszont mostmár rohadtul össze akarnám rakni a verdát, mert nagyon mennék már vele, két éve nem vezettem.

Na meg ugye nem mindenki tud megvenni egy autót egy-egy alkatrészéért.

(főleg hogy a Pista már mindent megvett itthon. :D :P )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Van rekordom E1 2.0 s es szeretnek rarakni 5.sebbeseges valtot. Ki tudna megmondani hogy az omegabol 2.4 cih motrol r25 valtot fellehat rakni? mennyira bonyolul muvelet stb?

Variálni kell a kardánnal, meg kell hozzá a 2.4 kuplungja is lendkerékkel. Nekem van komplett eladó ha érdekel.

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Hosszú idő után, ma Rekordot kellett szerelnem. Kb egy hete, gázzal elkezdett hullámozni az alapjárat. Végignéztem mindent de nem volt semmi szétcsúszva. Próbából széthúztam az elektromos ac vezetékét. Bejött, alapjárat beállt normálisra. Arra tippeltem, hogy vmelyik injektor beengedi a benzint, lekapcsolt állapotban. Nem is foglalkoztam vele. Tegnap kifogyott a gáz és pár km-t benzinnel kellett mennem a gázkútig. Mire odaértem iszonyú benzinszag jött a motortérből. Felnyitottam és kiderült, hogy a 3-as henger injektorának benzincsöve szétnyílt. Ma kiszedtem a 3-as és 4-es henger injektorát, és kicseréltem mindekettőn a gyárilag rásajtolt csövet. Ha már kint voltak, átjárattam kicsit nitrohigítóval. Ezen felbuzdulva, és hogy ne szálljon el egy hét múlva az 1-es vagy a 2-es henger injektorának csöve, kiszedtem azokat is. Természetesen ezeket is átmostam higítóval. Ráadásnak az összes többi gumicsövet is kicseréltem, majd visszadugtam a tankból jövő és visszatérő csőre az injektorsort. Az akkuról közvetlen meghajtottam az ac-t, de egyik injektor sem pisilt. Pár másodperc után, azonban elkezdett folyni a benzin az egyik vákumcsövön. Lehúztam a nyomásszabályzóról is a vákumcsövet, amiből spriccelt ki a nafta. Szerencsére találtam egy jó nyomásszabályzót, bár a bosch szám utolsó három karaktere nem egyezett meg az eredetivel, de a semminél ez is jobb. Végére írhatnám, hogy öszerakás után minden tökéletesen működik, de ez sajnos a benzines részre nem igaz. Bár eddig is rosszul ment benzinnel, de legalább nem lett még rosszabb.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Ezt ma megnéztem.

Első ránézésre feltűnő volt, hogy az ablakokon belülről folyik a víz és tiszta pára. Gondolom beázik rendesen és vizes a padlókárpit.

Elég igénytelenül körbe van fújva az autó. Köténylemez, küszöbök,kerékívek,fenéklemez, a doblemezek és a lengőkar is kapott egy kis permetet ( legalább kitakarhatta volna)

A beltér jó is lehetne, alsó kormányburkolat hiányzik, kalaptartó kivágva a hangszóróknak.

Gyorsba alánézve láttam fehér festéket és rozsdát :)

A kitűnő állapotot túlzásnak érzem :)

Link to comment
Megosztás:

Erről Mackósajt kérdezett, hogy mi a véleményem. Külsején látszik, hogy az egész autó fújva lett. Nekem a belseje szúrta leginkább a szemem: az ajtókárpit szürke plüss, de az ülések szürkés-kék szövetek. A váltóboxon az a nagy lyuk az elektromos ablak kapcsolójának helye, de az ablakok tekerősek. Legalább igyekezett volna a beltér eredetiségét megőrizni.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, sajnos ebből sem lesz számomra semmi.

Nem adom fel. :D

Viszont sajnálom, hogy a valós állapot messze van a hirdetett állapottól.

Közben Gibbonpitti is látta tegnap messziről.

Ilyen ez, amikor relatíve olcsón igyekszik találni valaki valamit, ami azért nem hullik szét, és még menthető is legyen az állapota. Ja, és rendezett papírokkal is legyen. Nagyon sok manapság az olyan, hogy elfelejtik átírni. Valahogy nem gondolnak bele az emberek, hogy azt is kell.

Link to comment
Megosztás:

dehogynem, 2 naponta elhatározom,hogy megyek és viszem :) csak aztán visszafogom magam :)

Köszi a segítséget. Nem tudom mi történt. Köszönöm!!

Szerintem a 3 ajtós Rekord Karavan az igen ritka. És egyre kevesebb lehet látni.

Én is agyalok rajta elmondanám,mert ez igaz nem olyan szép, Nem olyan jók az ülései. (puritán)

DE !!!! Q jó autót lehet belőle csinálni,sok szeretettel, Szerintem.... Lényege.. Van Vizsgája! 2 évig így el lehet menni vele. Lehet pakolni bele. Van idő,hogy beszerezd a cuccokat amiket ki akarsz cserélni rajta.

Gelko !! lassan döntsed el! Mert Vasárnap lehet megteszem azt a jó ajánlatot érte... :-)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.