Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Eladó Rekor A2. 2.2 es mocival. Szép és jó állapotban. Jó lenne , ha nem bontanák el. 15 éve egy tulajnál. nagyon keveset ment vele. Berlingóját hajtja. vizsga nincs rajta. de bizti még van rajta. adók rendezve vannak. Szép Plüss ülései vannak.grafit metál.

Link to comment
Megosztás:

Gelko, min töröd a fejed? Amúgy sztem a Rekord E2 a legjobb veteránozásra. A mechanika még a 70-es éveket idézi, de az elektronika már 80-as. Bőségesen fel lehet extrázni, a 2,2-es motor bivaj nyomatákos, a getrag240-es ötös váltó mai napig a legjobb Opel váltó, és ezzel takarékos is :)

Link to comment
Megosztás:

semmin...rekordból csak caravan jöhet(ne) szóba :) az az igazi kuriózum :)

ha gondolod adok címet. Ahol tudsz venni 3 ajtós Rekordot. ( Karavan ) Ami tényleg ritka.

az egyik 2 L eres motorral van.

a másik diesel. annak magas az ára,de akkor is megérné. főleg a fogyasztása miatt.

Sajnos én nem tudom meg venni a benzinest. (pedig nagyon jó lenne. akár cuccolni ) mert a másik projektem fut. és alakul a kék monzám lábra állítása is..

-- Kétajtós Rekit is tudok ami jó állapotban van. Igaz Monza lökhárítókat tettek rá. De ez meg van csinálva.

-- vagy Miskolcon is van 2 ajtós Reki .. Ami kicsit gázos,de jó autót lehetne csinálni belőle. De erre sokat kéne fordítani. Léből... nem lenne lutri azután ha szétkapod, új doblemez biztos kell, Sztem..

na majd többet ,ha kell Emilben..

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Volt 1,8-as Rekord, abban már OHC motor volt. Arra sztem rámegy a 2.0

Közben rátaláltam arra is, igen. Ám amennyire én tudom az ritka mint a fehér holló. Ha valakinek, Pistának biztos van, de tuti nem adja el. Közben eszembejutott hogy A omegában volt ilyen motor, annak a váltóját kéne feltenni, kérdés hogy az összejön e valahogy a reki kardánnal. (amiből így is úgy is hosszabbat kell szerezzek, mert az overdriveosé sokkal rövidebb a többinél)

Arra jutottam hogy hagyom a fenébe a cih motorokat, eladok mindent. Igaz hogy ez csak 115 ló, de legalább fogom tudni használni az autót végre, és megbízható is lesz. Aztán majd a későbbiekben ha odajutok, akkor kap valami erősebbet.

Link to comment
Megosztás:

Közben rátaláltam arra is, igen. Ám amennyire én tudom az ritka mint a fehér holló. Ha valakinek, Pistának biztos van, de tuti nem adja el. Közben eszembejutott hogy A omegában volt ilyen motor, annak a váltóját kéne feltenni, kérdés hogy az összejön e valahogy a reki kardánnal. (amiből így is úgy is hosszabbat kell szerezzek, mert az overdriveosé sokkal rövidebb a többinél)

Arra jutottam hogy hagyom a fenébe a cih motorokat, eladok mindent. Igaz hogy ez csak 115 ló, de legalább fogom tudni használni az autót végre, és megbízható is lesz. Aztán majd a későbbiekben ha odajutok, akkor kap valami erősebbet.

hja azok az 1.8 ohc vältok vannak hasznälva a mantäk c20xe beepiteshez arany äron mennek de az omega c20 ne is megoldhato a rekordba csak a kardänt meg a vältokart kell faragni :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

hja azok az 1.8 ohc vältok vannak hasznälva a mantäk c20xe beepiteshez arany äron mennek de az omega c20 ne is megoldhato a rekordba csak a kardänt meg a vältokart kell faragni :)

Arra van valami recept hogy az r25-ös váltóval hogy jön össze a reki kardán?

Az omega hardy mennyire azonos méreteiben mint a rekié?

AMúgy meg mi van, mindenki eladta az öreg hátulkaparósát? vagy mi?

Link to comment
Megosztás:

Arra van valami recept hogy az r25-ös váltóval hogy jön össze a reki kardán?

Az omega hardy mennyire azonos méreteiben mint a rekié?

AMúgy meg mi van, mindenki eladta az öreg hátulkaparósát? vagy mi?

nemadtuk (3xb ascona) el söt bövült egy c commodorral :)

a csuszkäs reszt kell aplikälni mertaz fog hiänyozni amikor a hätso hid mozog es tolja a kardänt, meg a rekord välton az elböl a kihajto tengejen van es azon csuszik

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.