dcsaby Elküldve Június24, 2013 Megoszt Elküldve Június24, 2013 Üdv. Valaki tudna segíteni E Rekord tornyok lakatolásában, szükséges méretek, tanácsok, tippek kellenének, ha az egyik oldalt berogyott kb 2 cm-t. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június25, 2013 Szerző Megoszt Elküldve Június25, 2013 Ha gondolod, lemérhetem a kéknek a torony távolságát különböző pontoktól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dcsaby Elküldve Június25, 2013 Megoszt Elküldve Június25, 2013 Ha gondolod, lemérhetem a kéknek a torony távolságát különböző pontoktól. Az jó lenne! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július1, 2013 Megoszt Elküldve Július1, 2013 Sziasztok! Nincs véletlen valakinek Rekord E 2.0 aut. javítási/szerelési könyve elektronikus formában? Fontos lenne, köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve Szeptember6, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Van valakinek Rekor E . szélterelő plexije? első Ablakra?? Köszi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Szeptember6, 2013 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember6, 2013 Sajnálom de nekem nincs :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 Eladó Rekor A2. 2.2 es mocival. Szép és jó állapotban. Jó lenne , ha nem bontanák el. 15 éve egy tulajnál. nagyon keveset ment vele. Berlingóját hajtja. vizsga nincs rajta. de bizti még van rajta. adók rendezve vannak. Szép Plüss ülései vannak.grafit metál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 Láttam...mennyi az ára ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 hali. Szerintem már 200 kilóért el lehet hozni. de lehet alatta is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 már látom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve November1, 2013 Szerző Megoszt Elküldve November1, 2013 Gelko, min töröd a fejed? Amúgy sztem a Rekord E2 a legjobb veteránozásra. A mechanika még a 70-es éveket idézi, de az elektronika már 80-as. Bőségesen fel lehet extrázni, a 2,2-es motor bivaj nyomatákos, a getrag240-es ötös váltó mai napig a legjobb Opel váltó, és ezzel takarékos is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 semmin...rekordból csak caravan jöhet(ne) szóba :) az az igazi kuriózum :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November1, 2013 Megoszt Elküldve November1, 2013 na jó ez nem igaz a 2 ajtós is ott van még :D nagyon szép ez az autó amúgy ennyiért meg ajándék.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve November3, 2013 Megoszt Elküldve November3, 2013 semmin...rekordból csak caravan jöhet(ne) szóba :) az az igazi kuriózum :) jó is az.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 Az a baj, hogy manapság már kb bármelyik rekord kuriózum... Nem hiába áll az enyém is vagy 2 éve a bakon. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
monza Elküldve November4, 2013 Megoszt Elküldve November4, 2013 semmin...rekordból csak caravan jöhet(ne) szóba :) az az igazi kuriózum :) ha gondolod adok címet. Ahol tudsz venni 3 ajtós Rekordot. ( Karavan ) Ami tényleg ritka. az egyik 2 L eres motorral van. a másik diesel. annak magas az ára,de akkor is megérné. főleg a fogyasztása miatt. Sajnos én nem tudom meg venni a benzinest. (pedig nagyon jó lenne. akár cuccolni ) mert a másik projektem fut. és alakul a kék monzám lábra állítása is.. -- Kétajtós Rekit is tudok ami jó állapotban van. Igaz Monza lökhárítókat tettek rá. De ez meg van csinálva. -- vagy Miskolcon is van 2 ajtós Reki .. Ami kicsit gázos,de jó autót lehetne csinálni belőle. De erre sokat kéne fordítani. Léből... nem lenne lutri azután ha szétkapod, új doblemez biztos kell, Sztem.. na majd többet ,ha kell Emilben.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Itt is vannak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December1, 2013 Szerző Megoszt Elküldve December1, 2013 Néztem én is a hirdetést. Nem hinném, hogy egyben el fog menni. Még darabokban is egy örökkévalóság lesz.A Rekord nem túl keresett. Persze, ha csillag vagy vese lenne az orrán :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December1, 2013 Megoszt Elküldve December1, 2013 Nekem szívem csücske :) Anno nagybátyám egy E1-el jött haza Svédországból minden nyáron. Nagyon nagy szám volt a mi Wartburgjaink mellett -lehettem kb 6 éves :) Mozgatja a fantáziám csak most nem aktuális :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December3, 2013 Megoszt Elküldve December3, 2013 Sziasztok! Eszembe jutott egy olyan, hogy van egy c20ne motorom, mindenestől, és mi lenne ha én azt belökném a rekordba. Kérdés az, hogy ez milyen váltóval abszolválható? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve December4, 2013 Szerző Megoszt Elküldve December4, 2013 Volt 1,8-as Rekord, abban már OHC motor volt. Arra sztem rámegy a 2.0 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December4, 2013 Megoszt Elküldve December4, 2013 Volt 1,8-as Rekord, abban már OHC motor volt. Arra sztem rámegy a 2.0 Közben rátaláltam arra is, igen. Ám amennyire én tudom az ritka mint a fehér holló. Ha valakinek, Pistának biztos van, de tuti nem adja el. Közben eszembejutott hogy A omegában volt ilyen motor, annak a váltóját kéne feltenni, kérdés hogy az összejön e valahogy a reki kardánnal. (amiből így is úgy is hosszabbat kell szerezzek, mert az overdriveosé sokkal rövidebb a többinél) Arra jutottam hogy hagyom a fenébe a cih motorokat, eladok mindent. Igaz hogy ez csak 115 ló, de legalább fogom tudni használni az autót végre, és megbízható is lesz. Aztán majd a későbbiekben ha odajutok, akkor kap valami erősebbet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve December10, 2013 Megoszt Elküldve December10, 2013 Közben rátaláltam arra is, igen. Ám amennyire én tudom az ritka mint a fehér holló. Ha valakinek, Pistának biztos van, de tuti nem adja el. Közben eszembejutott hogy A omegában volt ilyen motor, annak a váltóját kéne feltenni, kérdés hogy az összejön e valahogy a reki kardánnal. (amiből így is úgy is hosszabbat kell szerezzek, mert az overdriveosé sokkal rövidebb a többinél) Arra jutottam hogy hagyom a fenébe a cih motorokat, eladok mindent. Igaz hogy ez csak 115 ló, de legalább fogom tudni használni az autót végre, és megbízható is lesz. Aztán majd a későbbiekben ha odajutok, akkor kap valami erősebbet. hja azok az 1.8 ohc vältok vannak hasznälva a mantäk c20xe beepiteshez arany äron mennek de az omega c20 ne is megoldhato a rekordba csak a kardänt meg a vältokart kell faragni :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December11, 2013 Megoszt Elküldve December11, 2013 hja azok az 1.8 ohc vältok vannak hasznälva a mantäk c20xe beepiteshez arany äron mennek de az omega c20 ne is megoldhato a rekordba csak a kardänt meg a vältokart kell faragni :) Arra van valami recept hogy az r25-ös váltóval hogy jön össze a reki kardán? Az omega hardy mennyire azonos méreteiben mint a rekié? AMúgy meg mi van, mindenki eladta az öreg hátulkaparósát? vagy mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 Arra van valami recept hogy az r25-ös váltóval hogy jön össze a reki kardán? Az omega hardy mennyire azonos méreteiben mint a rekié? AMúgy meg mi van, mindenki eladta az öreg hátulkaparósát? vagy mi? nemadtuk (3xb ascona) el söt bövült egy c commodorral :) a csuszkäs reszt kell aplikälni mertaz fog hiänyozni amikor a hätso hid mozog es tolja a kardänt, meg a rekord välton az elböl a kihajto tengejen van es azon csuszik Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts