Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

pedig 2 féle van és a caravan a hosszabb......annak a hídja is szélesebb 20mm-el.

Szélesebb a caravan hid? És belemegy a sedan difi? Valahogy agyilag zavar hogy hátul keskenyebb a nyomtáv mint elöl.... :S

Bár lenne időm végre összerakni a rekit... szegény ott áll félkészen felbakolva a fóliagarásban.... :S :(

Link to comment
Megosztás:

egy kis kreativitás........más:kerestem neked a tetőablakot,de csak a sint-mechanikát találtam magát a sibedát nem.....a többi meg még "feltárás" alatt. :)

Köszi, most úgy néz ki működik tökéletesen csak volt egy kis problémám, de szerencsére sikerült megoldani azért érdekel mert ha vmi mégis elromlik jól jön, nekem meg pont csak a sín meg a mechanika kell :)

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Az a problémám ami nem rég jött elő (2.0 karbis motornál) hogy a motor alapjáraton ingadozik 700-1200-ig és hallomást is ösze-visza jár, menet közben gázelvételkor le is áll! Az elosztófedél új, a rotor új, a benzinszűrő új, levegőszűrő új, a gyertyákban kb 1000 km ha van, a vákumos előgyújtás szabályzó működik, ha állítok 1500-as alapjáratot akkor ott jó minden a motor is kereken jár stb, de alacsonyabbon ez a probléma! Ha valaki esetleg tudna segíteni hogy mit nézek meg vagy állítsak megköszönném!

Link to comment
Megosztás:

Az a problémám ami nem rég jött elő (2.0 karbis motornál) hogy a motor alapjáraton ingadozik 700-1200-ig és hallomást is ösze-visza jár, menet közben gázelvételkor le is áll! Az elosztófedél új, a rotor új, a benzinszűrő új, levegőszűrő új, a gyertyákban kb 1000 km ha van, a vákumos előgyújtás szabályzó működik, ha állítok 1500-as alapjáratot akkor ott jó minden a motor is kereken jár stb, de alacsonyabbon ez a probléma! Ha valaki esetleg tudna segíteni hogy mit nézek meg vagy állítsak megköszönném!

ha varajet II karbid van akkor szinte biztos kikopott mára a pillangószelep tengelye körül a karbiház,ezeknek ez a betegsége.alig javítható hacsak nincs egy ügyes(és persze ráérő)esztergályosod aki beperselyezi a tengelyt.

persze lehet valahol falsot szív a motor...az is ilyen tud lenni.

rakj rá befecskendezést,sokkal kevesebb vele a gond.

Link to comment
Megosztás:

ha varajet II karbid van akkor szinte biztos kikopott mára a pillangószelep tengelye körül a karbiház,ezeknek ez a betegsége.alig javítható hacsak nincs egy ügyes(és persze ráérő)esztergályosod aki beperselyezi a tengelyt.

persze lehet valahol falsot szív a motor...az is ilyen tud lenni.

rakj rá befecskendezést,sokkal kevesebb vele a gond.

Hát igen gondolkoztam már rajta, főleg hogy gyárilag az volt a kocsi!

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Szürke B Senator 3.0 i

Egy ismerősöm árulja:

"Gyönyörűen jár a motorja, 250e km van benne garantáltan. Bivaly erős, automata váltós. Acél felniken van, saját lábán simán megy. Egy akksi kell bele és dörren is. A régi akksija is megvan, bikázható.

150ért fixen elvihető."

Kérésre emailcímet tudok küldeni, ahol a srác elérhető.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Ma mentem a Rekorddal, és miután beálltak a garázsba, erős benzinszag volt. Azt hittem, hogy megint a motornál enged, de sajnos nem. Az elektromos ac nyomóoldalán, az aluház és a műnyanyag fedél között csöpögött a nafta. Előtúrtam kb 6 darab másikat, de mindegyik rossz. Majd szétszedem, bekenem tömítőpasztával az O gyűrűt és imádkozom hogy jó legyen.

Link to comment
Megosztás:

Ma mentem a Rekorddal, és miután beálltak a garázsba, erős benzinszag volt. Azt hittem, hogy megint a motornál enged, de sajnos nem. Az elektromos ac nyomóoldalán, az aluház és a műnyanyag fedél között csöpögött a nafta. Előtúrtam kb 6 darab másikat, de mindegyik rossz. Majd szétszedem, bekenem tömítőpasztával az O gyűrűt és imádkozom hogy jó legyen.

nem lesz jó sajnos.....10 ezer az új utángyári.....

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.