Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

Nem kell sajnálni nem fáj. :icon10:

Azt nem értem,hogy miért kell szétb@szni az utcai autót?

Mert,ha van egy játszós akkor ok.

Lehet öregszem. :unsure:

általában jol birja , de ha baja van akkor lehetőségem van meg csinalni (alkatrész és tudás van)

,szóval különösebben nem érdekel,,,,

akinek savanyú a szöllő az ne nézze :smartass:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok! Nálam megállt a tudomány. Olyanba tudnátok segíteni, hogy kellene valakinek az elérhetősége aki CIH 2.2 moci elektronikában guru!

Már már kezdtem feladni, hogy a coupé elinduljon, de ma beindult a vas! Mondjuk ez kényszermegoldás, lentebb leírom. Na szóval adott egy 2.2 moci a saját elektronikájával, ami nem akar elindulni. Én közelről sosem láttam ilyet, 2.0-om volt injektorosban. Bekötöttem mindent. Először nem volt szikra. Akármit csináltam... aztán betettem egy 2.0 gyújtástornyot, kis játékkal meglett a szikra. Akkor kiderült a spiccek nem adnak benzint. Ott is körbejártam mindent, új AC stb, de nem az volt a baj... Miközben lomiztam a garázsba, találtam egy másik 2.2 köteget. Akkor döbbentem le, hogy a gyújtásköteg más... van rajta egy fekete dobozka, és be van kötve a fő injektorkötegbe. Jött a megvilágosodás, hát ez volt a baj. Akkor 2.0 torony, és egyszerű kábel ki. 2.2 torony és kábelköteg vissza, és ráköt az elektronikára. Semmi, nincs szikra. Itt is minden variáció megjátszva, de semmi. Majd lecseréltem a komputert aztán a kis dobozt, alapjárati motort, légtömegmérőt.., majd az egész korbácsot is másikra...továbbra is semmi. Majd jöttek a telefonok..kiderült hogy nem a sajátja a légtömegmérő... hm, a többi stimmel... állítólag csak azzal indul el. Túrtam tovább. találtam egy 2.0 köteget, provizore mellétettem, amit tudtam rátettem, egy melegen nem járó computert, egy pótlevegő tolattyút, a többi a bentlévő volt, és visszatettem a 2.0 tornyot a saját kötegével! És láss csodát elindult járt stabilan, igaz szarul, de járt.

Nem szívesen kókányolnék, ezért valami legkisebb átalakítással járó kompromisszumos megoldást szeretnék. Ehhez lenne pár kérédés:

-szerintetek ha nem tudok szerezni 2.2 légtömegmérőt 2.4 jó lehet?

-2.4 elektronika főtengely jeladóval rátehető a 2.2 szívósorra komplett Motronic computerrel?

-2.2 injektor elektronika figyeli a gyújtás jelet?

Ha valaki csinált már ilyen öszvér megoldást mire figyeljek? Esetleg tippek? Nem nagyon bízom abban hogy ez a 2.2 rendszer így elindulna...valami nagyon szopat. Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nálam megállt a tudomány. Olyanba tudnátok segíteni, hogy kellene valakinek az elérhetősége aki CIH 2.2 moci elektronikában guru!

Már már kezdtem feladni, hogy a coupé elinduljon, de ma beindult a vas! Mondjuk ez kényszermegoldás, lentebb leírom. Na szóval adott egy 2.2 moci a saját elektronikájával, ami nem akar elindulni. Én közelről sosem láttam ilyet, 2.0-om volt injektorosban. Bekötöttem mindent. Először nem volt szikra. Akármit csináltam... aztán betettem egy 2.0 gyújtástornyot, kis játékkal meglett a szikra. Akkor kiderült a spiccek nem adnak benzint. Ott is körbejártam mindent, új AC stb, de nem az volt a baj... Miközben lomiztam a garázsba, találtam egy másik 2.2 köteget. Akkor döbbentem le, hogy a gyújtásköteg más... van rajta egy fekete dobozka, és be van kötve a fő injektorkötegbe. Jött a megvilágosodás, hát ez volt a baj. Akkor 2.0 torony, és egyszerű kábel ki. 2.2 torony és kábelköteg vissza, és ráköt az elektronikára. Semmi, nincs szikra. Itt is minden variáció megjátszva, de semmi. Majd lecseréltem a komputert aztán a kis dobozt, alapjárati motort, légtömegmérőt.., majd az egész korbácsot is másikra...továbbra is semmi. Majd jöttek a telefonok..kiderült hogy nem a sajátja a légtömegmérő... hm, a többi stimmel... állítólag csak azzal indul el. Túrtam tovább. találtam egy 2.0 köteget, provizore mellétettem, amit tudtam rátettem, egy melegen nem járó computert, egy pótlevegő tolattyút, a többi a bentlévő volt, és visszatettem a 2.0 tornyot a saját kötegével! És láss csodát elindult járt stabilan, igaz szarul, de járt.

Nem szívesen kókányolnék, ezért valami legkisebb átalakítással járó kompromisszumos megoldást szeretnék. Ehhez lenne pár kérédés:

-szerintetek ha nem tudok szerezni 2.2 légtömegmérőt 2.4 jó lehet?

-2.4 elektronika főtengely jeladóval rátehető a 2.2 szívósorra komplett Motronic computerrel?

-2.2 injektor elektronika figyeli a gyújtás jelet?

Ha valaki csinált már ilyen öszvér megoldást mire figyeljek? Esetleg tippek? Nem nagyon bízom abban hogy ez a 2.2 rendszer így elindulna...valami nagyon szopat. Előre is köszönöm!

szia

en azt javaslom a 2.0 as rendszer rakd össze nekem is a b asciba az vitte fenomenälisan a 2.2 motort

egyszerübb mint a 2.2 vagy 2.4

csak a legtömegmerö csappantyujän kell allitani,az inyektorokat meg a legtömegmeröt es a gyujtäselosztot is hasznäld a a2.0 -et dehät komplet vezerles käbelköteg.

igy egesz jo eredmenyek elerhetök.

Link to comment
Megosztás:

szia

en azt javaslom a 2.0 as rendszer rakd össze nekem is a b asciba az vitte fenomenälisan a 2.2 motort

egyszerübb mint a 2.2 vagy 2.4

csak a legtömegmerö csappantyujän kell allitani,az inyektorokat meg a legtömegmeröt es a gyujtäselosztot is hasznäld a a2.0 -et dehät komplet vezerles käbelköteg.

igy egesz jo eredmenyek elerhetök.

Ezt ajánlottam én is.

Nekem is 2.0-ás injektor volt a 2,2-es mocin és nem ment szarul. :icon1:

A fogyasztás is jó volt.

Az,hogy Peti nem akarsz öszvér megoldást megnyugtatlak nem fog látszani a különbség,ha belenéz valaki a motortérbe. ;)

Link to comment
Megosztás:

"Nekem is 2.0-ás injektor volt a 2,2-es mocin és nem ment szarul. :icon1:

A fogyasztás is jó volt."

Ok, már megvan a 2.0 köteg és a computer is. A hiba, hogy ezen több hőgomba van. A 2.2 csak egy volt elől, ezen meg kettő vagy három van. Illetve a hidegindítási befecskendező problémáját még nem tudom hogy oldom meg.... Ezekre van tipp?!

Link to comment
Megosztás:

"Nekem is 2.0-ás injektor volt a 2,2-es mocin és nem ment szarul. :icon1:

A fogyasztás is jó volt."

Ok, már megvan a 2.0 köteg és a computer is. A hiba, hogy ezen több hőgomba van. A 2.2 csak egy volt elől, ezen meg kettő vagy három van. Illetve a hidegindítási befecskendező problémáját még nem tudom hogy oldom meg.... Ezekre van tipp?!

nekem van komplettben 5 injektoros jetronicom ,szivósoral ,injektorokal ,mindene meg van !

ha kell,akkor eladó...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Anyum autója megy műszakira. Négy éve nem volt különösebben hozzányúlva. Most azonban eléggé összejöttek a javítani valók. A legnagyobb szívás a két hátsó nyúlvány: a balosnál a rugótányér alatt nem volt már lemez (szerencsére a duplából csak a külső hiányzott), a jobbosnál a lengőkar felfogatása utáni részen mindkét lemez erősen el volt fogyva. A bal hátsó emelőbakból is hiányzott egy kisebb darab. Csereérett volt a nyomtávrúd, de sajnos csak egy kevésbé fáradtat sikerült túrnom. Az összes féket szétszedtem, és átmozgattam, kipucoltam. Közben kiderült, hogy a jobb első lengéscsillapító elfsta az olajat. Az az érdekes, hogy a rázópad szerint jók a teleszkópok. Ki kell cserélnem az összes ajtókédert ( most jól jött Istvántól hazahordott sok cucc :D ). A bal hátsó ajtóban külső kilincs és zárcsere. Bal elsőben ablakvezető gumi csere. Összes benzincső cseréje. Bal első kutyacsont csere. A bal első, jobb hátsó és első ajtók alját is kellene javítani, de az most úgy marad (a fényezés nem férne bele a büdzsébe :( ).

Link to comment
Megosztás:

(a fényezés nem férne bele a büdzsébe :( ).

én lefujnám valami olcsó 2K -s előrekevert nagy tételben vehető alapszinű festékel (általában kamionokhoz és szerelvényeikhez vannak ilyen festékek) ,fillérekböl meg van !

Amugy meg ,az opel egy igazan környezet barát autó , nyom nélkül lebomlik :)

de azert szeretjük :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok! Van egy olyan problémám E Rekordnál hogy a hátsó híd nem jól áll mert a jobb hátsó kerék 1.5 cm-rel kijebb van mint a bal oldali plusz még magasabban is áll 1 cm-rel! A rugókat megcseréltem, majd kicseréltem egy másik szetre, de nincs változás! Ugyanakkor az autó csápos emelővel felemelve jól áll olyankor nincs semmi eltérés a két kerék állása között! Ha valaki tudna ebben nekem segíteni hogy mi lehet a probláma vagy hogy mit nézek meg megköszönném ! Előre is köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Van egy olyan problémám E Rekordnál hogy a hátsó híd nem jól áll mert a jobb hátsó kerék 1.5 cm-rel kijebb van mint a bal oldali plusz még magasabban is áll 1 cm-rel! A rugókat megcseréltem, majd kicseréltem egy másik szetre, de nincs változás! Ugyanakkor az autó csápos emelővel felemelve jól áll olyankor nincs semmi eltérés a két kerék állása között! Ha valaki tudna ebben nekem segíteni hogy mi lehet a probláma vagy hogy mit nézek meg megköszönném ! Előre is köszi a segítséget!

panhard rúd.....2 féle hosszal van....caravan-sedan.....kb. 2 centi a külömbség.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.