rtomi Elküldve Május20, 2012 Megoszt Elküldve Május20, 2012 Ezt sosem értettem ,hogy mi ebben a jó? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május20, 2012 Megoszt Elküldve Május20, 2012 Érezni kell nem érteni :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Május20, 2012 Megoszt Elküldve Május20, 2012 Ezt sosem értettem ,hogy mi ebben a jó? :blush: sajnállak mert nem érted..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 sajnállak mert nem érted..... Nem kell sajnálni nem fáj. :icon10: Azt nem értem,hogy miért kell szétb@szni az utcai autót? Mert,ha van egy játszós akkor ok. Lehet öregszem. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Nem kell sajnálni nem fáj. :icon10: Azt nem értem,hogy miért kell szétb@szni az utcai autót? Mert,ha van egy játszós akkor ok. Lehet öregszem. :unsure: általában jol birja , de ha baja van akkor lehetőségem van meg csinalni (alkatrész és tudás van) ,szóval különösebben nem érdekel,,,, akinek savanyú a szöllő az ne nézze :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Május21, 2012 Megoszt Elküldve Május21, 2012 Azt nem értem,hogy miért kell szétb@szni az utcai autót? :evilgrin: mert ő megteheti :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Június4, 2012 Megoszt Elküldve Június4, 2012 Sziasztok! Nálam megállt a tudomány. Olyanba tudnátok segíteni, hogy kellene valakinek az elérhetősége aki CIH 2.2 moci elektronikában guru! Már már kezdtem feladni, hogy a coupé elinduljon, de ma beindult a vas! Mondjuk ez kényszermegoldás, lentebb leírom. Na szóval adott egy 2.2 moci a saját elektronikájával, ami nem akar elindulni. Én közelről sosem láttam ilyet, 2.0-om volt injektorosban. Bekötöttem mindent. Először nem volt szikra. Akármit csináltam... aztán betettem egy 2.0 gyújtástornyot, kis játékkal meglett a szikra. Akkor kiderült a spiccek nem adnak benzint. Ott is körbejártam mindent, új AC stb, de nem az volt a baj... Miközben lomiztam a garázsba, találtam egy másik 2.2 köteget. Akkor döbbentem le, hogy a gyújtásköteg más... van rajta egy fekete dobozka, és be van kötve a fő injektorkötegbe. Jött a megvilágosodás, hát ez volt a baj. Akkor 2.0 torony, és egyszerű kábel ki. 2.2 torony és kábelköteg vissza, és ráköt az elektronikára. Semmi, nincs szikra. Itt is minden variáció megjátszva, de semmi. Majd lecseréltem a komputert aztán a kis dobozt, alapjárati motort, légtömegmérőt.., majd az egész korbácsot is másikra...továbbra is semmi. Majd jöttek a telefonok..kiderült hogy nem a sajátja a légtömegmérő... hm, a többi stimmel... állítólag csak azzal indul el. Túrtam tovább. találtam egy 2.0 köteget, provizore mellétettem, amit tudtam rátettem, egy melegen nem járó computert, egy pótlevegő tolattyút, a többi a bentlévő volt, és visszatettem a 2.0 tornyot a saját kötegével! És láss csodát elindult járt stabilan, igaz szarul, de járt. Nem szívesen kókányolnék, ezért valami legkisebb átalakítással járó kompromisszumos megoldást szeretnék. Ehhez lenne pár kérédés: -szerintetek ha nem tudok szerezni 2.2 légtömegmérőt 2.4 jó lehet? -2.4 elektronika főtengely jeladóval rátehető a 2.2 szívósorra komplett Motronic computerrel? -2.2 injektor elektronika figyeli a gyújtás jelet? Ha valaki csinált már ilyen öszvér megoldást mire figyeljek? Esetleg tippek? Nem nagyon bízom abban hogy ez a 2.2 rendszer így elindulna...valami nagyon szopat. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tascona Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 Sziasztok! Nálam megállt a tudomány. Olyanba tudnátok segíteni, hogy kellene valakinek az elérhetősége aki CIH 2.2 moci elektronikában guru! Már már kezdtem feladni, hogy a coupé elinduljon, de ma beindult a vas! Mondjuk ez kényszermegoldás, lentebb leírom. Na szóval adott egy 2.2 moci a saját elektronikájával, ami nem akar elindulni. Én közelről sosem láttam ilyet, 2.0-om volt injektorosban. Bekötöttem mindent. Először nem volt szikra. Akármit csináltam... aztán betettem egy 2.0 gyújtástornyot, kis játékkal meglett a szikra. Akkor kiderült a spiccek nem adnak benzint. Ott is körbejártam mindent, új AC stb, de nem az volt a baj... Miközben lomiztam a garázsba, találtam egy másik 2.2 köteget. Akkor döbbentem le, hogy a gyújtásköteg más... van rajta egy fekete dobozka, és be van kötve a fő injektorkötegbe. Jött a megvilágosodás, hát ez volt a baj. Akkor 2.0 torony, és egyszerű kábel ki. 2.2 torony és kábelköteg vissza, és ráköt az elektronikára. Semmi, nincs szikra. Itt is minden variáció megjátszva, de semmi. Majd lecseréltem a komputert aztán a kis dobozt, alapjárati motort, légtömegmérőt.., majd az egész korbácsot is másikra...továbbra is semmi. Majd jöttek a telefonok..kiderült hogy nem a sajátja a légtömegmérő... hm, a többi stimmel... állítólag csak azzal indul el. Túrtam tovább. találtam egy 2.0 köteget, provizore mellétettem, amit tudtam rátettem, egy melegen nem járó computert, egy pótlevegő tolattyút, a többi a bentlévő volt, és visszatettem a 2.0 tornyot a saját kötegével! És láss csodát elindult járt stabilan, igaz szarul, de járt. Nem szívesen kókányolnék, ezért valami legkisebb átalakítással járó kompromisszumos megoldást szeretnék. Ehhez lenne pár kérédés: -szerintetek ha nem tudok szerezni 2.2 légtömegmérőt 2.4 jó lehet? -2.4 elektronika főtengely jeladóval rátehető a 2.2 szívósorra komplett Motronic computerrel? -2.2 injektor elektronika figyeli a gyújtás jelet? Ha valaki csinált már ilyen öszvér megoldást mire figyeljek? Esetleg tippek? Nem nagyon bízom abban hogy ez a 2.2 rendszer így elindulna...valami nagyon szopat. Előre is köszönöm! szia en azt javaslom a 2.0 as rendszer rakd össze nekem is a b asciba az vitte fenomenälisan a 2.2 motort egyszerübb mint a 2.2 vagy 2.4 csak a legtömegmerö csappantyujän kell allitani,az inyektorokat meg a legtömegmeröt es a gyujtäselosztot is hasznäld a a2.0 -et dehät komplet vezerles käbelköteg. igy egesz jo eredmenyek elerhetök. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Június5, 2012 Megoszt Elküldve Június5, 2012 szia en azt javaslom a 2.0 as rendszer rakd össze nekem is a b asciba az vitte fenomenälisan a 2.2 motort egyszerübb mint a 2.2 vagy 2.4 csak a legtömegmerö csappantyujän kell allitani,az inyektorokat meg a legtömegmeröt es a gyujtäselosztot is hasznäld a a2.0 -et dehät komplet vezerles käbelköteg. igy egesz jo eredmenyek elerhetök. Ezt ajánlottam én is. Nekem is 2.0-ás injektor volt a 2,2-es mocin és nem ment szarul. :icon1: A fogyasztás is jó volt. Az,hogy Peti nem akarsz öszvér megoldást megnyugtatlak nem fog látszani a különbség,ha belenéz valaki a motortérbe. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Június10, 2012 Megoszt Elküldve Június10, 2012 "Nekem is 2.0-ás injektor volt a 2,2-es mocin és nem ment szarul. :icon1: A fogyasztás is jó volt." Ok, már megvan a 2.0 köteg és a computer is. A hiba, hogy ezen több hőgomba van. A 2.2 csak egy volt elől, ezen meg kettő vagy három van. Illetve a hidegindítási befecskendező problémáját még nem tudom hogy oldom meg.... Ezekre van tipp?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Június11, 2012 Megoszt Elküldve Június11, 2012 "Nekem is 2.0-ás injektor volt a 2,2-es mocin és nem ment szarul. :icon1: A fogyasztás is jó volt." Ok, már megvan a 2.0 köteg és a computer is. A hiba, hogy ezen több hőgomba van. A 2.2 csak egy volt elől, ezen meg kettő vagy három van. Illetve a hidegindítási befecskendező problémáját még nem tudom hogy oldom meg.... Ezekre van tipp?! nekem van komplettben 5 injektoros jetronicom ,szivósoral ,injektorokal ,mindene meg van ! ha kell,akkor eladó... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Június19, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Június19, 2012 Anyum autója megy műszakira. Négy éve nem volt különösebben hozzányúlva. Most azonban eléggé összejöttek a javítani valók. A legnagyobb szívás a két hátsó nyúlvány: a balosnál a rugótányér alatt nem volt már lemez (szerencsére a duplából csak a külső hiányzott), a jobbosnál a lengőkar felfogatása utáni részen mindkét lemez erősen el volt fogyva. A bal hátsó emelőbakból is hiányzott egy kisebb darab. Csereérett volt a nyomtávrúd, de sajnos csak egy kevésbé fáradtat sikerült túrnom. Az összes féket szétszedtem, és átmozgattam, kipucoltam. Közben kiderült, hogy a jobb első lengéscsillapító elfsta az olajat. Az az érdekes, hogy a rázópad szerint jók a teleszkópok. Ki kell cserélnem az összes ajtókédert ( most jól jött Istvántól hazahordott sok cucc :D ). A bal hátsó ajtóban külső kilincs és zárcsere. Bal elsőben ablakvezető gumi csere. Összes benzincső cseréje. Bal első kutyacsont csere. A bal első, jobb hátsó és első ajtók alját is kellene javítani, de az most úgy marad (a fényezés nem férne bele a büdzsébe :( ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Június21, 2012 Megoszt Elküldve Június21, 2012 (a fényezés nem férne bele a büdzsébe :( ). én lefujnám valami olcsó 2K -s előrekevert nagy tételben vehető alapszinű festékel (általában kamionokhoz és szerelvényeikhez vannak ilyen festékek) ,fillérekböl meg van ! Amugy meg ,az opel egy igazan környezet barát autó , nyom nélkül lebomlik :) de azert szeretjük :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 Sziasztok. Eladó az egyik vasam :( forumosok klubtagok előnyben... http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/senator_a/opel_senator_a_2-5953383 Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 ..ez olyan búcsúzós kép... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július5, 2012 Szerző Megoszt Elküldve Július5, 2012 Sziasztok. Eladó az egyik vasam :( forumosok klubtagok előnyben... http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/senator_a/opel_senator_a_2-5953383 Nem benzin-gázos volt mikor megvetted? Nagyon szép a vas, remélem jó helyre kerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 :wub: :wub: :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Hú hogy mindenre reagáljak... Köszi MoCsok, úgy néz ki megoldódott az injektor kérdés. Ha nem kereslek. Ja igen a Senator.. elvileg másnap reggel elkelt. Jó helyen lesz. Én úgy tudom ez sosem volt gázos. Remélem mindenkinek válaszoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Július7, 2012 Megoszt Elküldve Július7, 2012 Gratulálok ! Ki vette meg ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Július7, 2012 Megoszt Elküldve Július7, 2012 Gratulálok ! Ki vette meg ? Köszi! Részemről akkor végleges a dolog, ha kifizették elvitték. Most még megkérték állapotban van a dolog, addig nem akarok pletykálni, amíg le nem zajlott az üzlet. De sokadik öreg Opelka lesz az új gazdinál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dcsaby Elküldve Július9, 2012 Megoszt Elküldve Július9, 2012 Sziasztok! Van egy olyan problémám E Rekordnál hogy a hátsó híd nem jól áll mert a jobb hátsó kerék 1.5 cm-rel kijebb van mint a bal oldali plusz még magasabban is áll 1 cm-rel! A rugókat megcseréltem, majd kicseréltem egy másik szetre, de nincs változás! Ugyanakkor az autó csápos emelővel felemelve jól áll olyankor nincs semmi eltérés a két kerék állása között! Ha valaki tudna ebben nekem segíteni hogy mi lehet a probláma vagy hogy mit nézek meg megköszönném ! Előre is köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Július10, 2012 Megoszt Elküldve Július10, 2012 Sziasztok! Van egy olyan problémám E Rekordnál hogy a hátsó híd nem jól áll mert a jobb hátsó kerék 1.5 cm-rel kijebb van mint a bal oldali plusz még magasabban is áll 1 cm-rel! A rugókat megcseréltem, majd kicseréltem egy másik szetre, de nincs változás! Ugyanakkor az autó csápos emelővel felemelve jól áll olyankor nincs semmi eltérés a két kerék állása között! Ha valaki tudna ebben nekem segíteni hogy mi lehet a probláma vagy hogy mit nézek meg megköszönném ! Előre is köszi a segítséget! panhard rúd.....2 féle hosszal van....caravan-sedan.....kb. 2 centi a külömbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dcsaby Elküldve Július10, 2012 Megoszt Elküldve Július10, 2012 panhard rúd.....2 féle hosszal van....caravan-sedan.....kb. 2 centi a külömbség. Köszi! Felrakok egy sedanon lévőt, remélem jó lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
dcsaby Elküldve Július12, 2012 Megoszt Elküldve Július12, 2012 panhard rúd.....2 féle hosszal van....caravan-sedan.....kb. 2 centi a külömbség. Sajnos a sedanon lévő sem rövidebb 99,2 cm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Július12, 2012 Megoszt Elküldve Július12, 2012 pedig 2 féle van és a caravan a hosszabb......annak a hídja is szélesebb 20mm-el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts