Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
mióta cih motort rakok össze eszerint szoktam.....pont azért találták ha jelre rakod a vezérlést akkor tudd levenni a hf-t....rakd össze ahogy te gondolod aztán ha nem jó próbáld ki az enyémet is.....én anno próbálkoztam elrakni a vezélést előre-hátra 1-2-3 fogat csak a kisérlet kedvéért,járt alapjáraton rendesen mindig csak erő nem volt benne.

ha a lendkerék és a szíjjtárcsa nem áll összhangban akkor ott vmi gubanc van.....elvileg egyiket sem lehet rosszúl felrakni.

Nekem is így tűnik logikusnak. Megpróbálom ezt a verziót is. Meg Dedeó Gyula is küldött egy képet, amin úgy mutatja, hogy a főtengely éknek felfelé kell állnia, akkor a láncekéken lévő jel, a lánckerék alatt levő, blokkra felcsavarozott, lemezdarabon lévő bevágásra mutat. Ennyi infóból csak sikerül vhogy megnéznem, hogy jól áll-e ez a sz@r.

Elküldve
Nekem is így tűnik logikusnak. Megpróbálom ezt a verziót is. Meg Dedeó Gyula is küldött egy képet, amin úgy mutatja, hogy a főtengely éknek felfelé kell állnia, akkor a láncekéken lévő jel, a lánckerék alatt levő, blokkra felcsavarozott, lemezdarabon lévő bevágásra mutat. Ennyi infóból csak sikerül vhogy megnéznem, hogy jól áll-e ez a sz@r.

ezeknek 1szerübb a vezérlését összerakni mint egy szíjjasét......a nyulott láncra azért figyelj....tud sokat nyulni.

ha végképp nem jó a dolog akkor első dugó felsőholtpontra...az megmutatja jó helyen vannak-e a főtengelyjeleid.

Elküldve
Lehet elnyíródott az ék és elfordult.

Mivel szorul nem veszi észre. :lol:

a szíjjtárcsa nekem soha nem szokott szorulni a főtengelyen,passzos,de nem szorul....simán kézzel le-fel rakhatónak kell lennie.

Elküldve

Na végére jártam a dolognak. Mily meglepő Istvánnak megint igaza volt. Mikor a főtengelyék felül van, akkor a lendkerék pont jelen van. Ekkor a veztengely pont úgy áll, hogy ki lehet szedni a csavarokat. A lánckeréken lévő jelölés is ott van, ahol lennie kell. Tehát a vezérlésem tökéletesen áll.

Elküldve
Na végére jártam a dolognak. Mily meglepő Istvánnak megint igaza volt. Mikor a főtengelyék felül van, akkor a lendkerék pont jelen van. Ekkor a veztengely pont úgy áll, hogy ki lehet szedni a csavarokat. A lánckeréken lévő jelölés is ott van, ahol lennie kell. Tehát a vezérlésem tökéletesen áll.

és mégsem indul el?

Elküldve

Iszonyú nehezen. Holnap ránézünk strobival az előgyújtásra. Ha az is jó, akkor lövésem sincs mi a gáz. Az is igaz, hogy azóta sz@arakodik, mióta kicseréltem a vákumos előgyújtás szabályzót, és utána lett gyújtás állítva. A szabályzóból csak egy fajta van? Mert volt itthon egy csomó, de csak egyet találtam, ami jó is volt, de azt nem tudom milyen motoron lehetett.

Elküldve
Iszonyú nehezen. Holnap ránézünk strobival az előgyújtásra. Ha az is jó, akkor lövésem sincs mi a gáz. Az is igaz, hogy azóta sz@arakodik, mióta kicseréltem a vákumos előgyújtás szabályzót, és utána lett gyújtás állítva. A szabályzóból csak egy fajta van? Mert volt itthon egy csomó, de csak egyet találtam, ami jó is volt, de azt nem tudom milyen motoron lehetett.

csak a 4-6 hengeres külömbözik.

a gyuszit sem komplikált jelre rakni...ha kicsi az előgyújtás akkor tud nehezen indulni.....

Elküldve
Azt tudja vki, hogy a főtengelynek és a vezérl?snek hogy kell állnia? A könyv csak annyit ír, hogy mikor a főtengely-ék felül van, akkor a vezérműlánc lánckerekén levő jelnek felül kell lennie. Jobb lenne, ha azt írná, hogy mikor az ékszíjtárcsa jelen van, akkor hol Kell lennie a vezérlés jelének. Mert sikerült összerakni a vasat, de most már nem csak hidegen teker nehezen, hanem melegen is.

Már az a baj,én sem vagyok biztos semmiben,de főleg magamban is kezdem elveszteni a hitet. :lol: :) :P

Már ezek után,kíváncsi lennék én is,hol kellene papírforma és gyakorlat szerint is lenni a vezérlés jeleinek,na meg a gyújtástoronynak.

Bár,szerelhetőség végett is,csak jelen lehet jó a vezérműtengely. Legalábbis másképp nem lehet lehúzni a hengerfej csavarokat sem. ;) :)

Elküldve
Nekem is így tűnik logikusnak. Megpróbálom ezt a verziót is. Meg Dedeó Gyula is küldött egy képet, amin úgy mutatja, hogy a főtengely éknek felfelé kell állnia, akkor a láncekéken lévő jel, a lánckerék alatt levő, blokkra felcsavarozott, lemezdarabon lévő bevágásra mutat. Ennyi infóból csak sikerül vhogy megnéznem, hogy jól áll-e ez a sz@r.

Akkor a vezérlésem jó helyen van. De a gyújtástorony? :lol:

Elküldve
Már az a baj,én sem vagyok biztos semmiben,de főleg magamban is kezdem elveszteni a hitet. :lol: :) :P

Már ezek után,kíváncsi lennék én is,hol kellene papírforma és gyakorlat szerint is lenni a vezérlés jeleinek,na meg a gyújtástoronynak.

Bár,szerelhetőség végett is,csak jelen lehet jó a vezérműtengely. Legalábbis másképp nem lehet lehúzni a hengerfej csavarokat sem. ;) :)

amikor felajánlottam az önzetlen segítséget akkor nem éltél vele.....nem akarom az okát fírtatni,te tudod.

Elküldve

Ma kaptam kölcsönbe egy stroboszkópos gyújtásállítót. Elég rendesen el volt csavarva az elosztó. Remélem végleg megoldódik az indítási problémám. Csak most az önindító kezd szivatni: indítózás közben elenged a behúzótekercs. Azt mondanom sem kell, hogy mindig akkor, mikor pont elindulna. Sztem csere lesz a.vége.

Elküldve
Ma kaptam kölcsönbe egy stroboszkópos gyújtásállítót. Elég rendesen el volt csavarva az elosztó. Remélem végleg megoldódik az indítási problémám. Csak most az önindító kezd szivatni: indítózás közben elenged a behúzótekercs. Azt mondanom sem kell, hogy mindig akkor, mikor pont elindulna. Sztem csere lesz a.vége.

és kicsi volt az előgyuszi?

Elküldve
és kicsi volt az előgyuszi?

Sztem nagy. Az óra járásának megfelően kellett csavarnom az elosztót. A szíjtárcsán nem látszott a jel a strobi felvillanása közben, annyira sz@rul állt

Elküldve
Sztem nagy. Az óra járásának megfelően kellett csavarnom az elosztót. A szíjtárcsán nem látszott a jel a strobi felvillanása közben, annyira sz@rul állt

a beállítási értéket tudod?

vákumcső nélkül 5 fok.....bár én menet közben szoktam,mert a gáz elbírja simán a dupláját is.

Elküldve
a beállítási értéket tudod?

vákumcső nélkül 5 fok.....bár én menet közben szoktam,mert a gáz elbírja simán a dupláját is.

Azt írta a kézikönyv, hogy a szíjtárcsán és a blokkon levő jelnek kell egybeesnie. Ha abból indulok ki, hogy ha a lendkerék jelen van, akkor a szíjtárcsán levő jel előrébb van, akkor még is lehet az 5 fok.

Elküldve
Azt írta a kézikönyv, hogy a szíjtárcsán és a blokkon levő jelnek kell egybeesnie. Ha abból indulok ki, hogy ha a lendkerék jelen van, akkor a szíjtárcsán levő jel előrébb van, akkor még is lehet az 5 fok.

a gyújtásnak magán az elosztón van a jele.....a rotorhoz kell hozzáforgatni...de elosztóból uis van 2 féle:karbis és befecsis.

mielött még megszól vki:karbisban is volt hall-os gyuszi.

csak a lendkereket kell jelre rakni és hozzá kell illeszteni a gyújtáselosztót....ennyi a gyári beállítás.sötétben is mennie kell....strobi nélkül.... :lol:

Elküldve
Azt írta a kézikönyv, hogy a szíjtárcsán és a blokkon levő jelnek kell egybeesnie. Ha abból indulok ki, hogy ha a lendkerék jelen van, akkor a szíjtárcsán levő jel előrébb van, akkor még is lehet az 5 fok.

a gyújtásnak magán az elosztón van a jele.....a rotorhoz kell hozzáforgatni...de elosztóból uis van 2 féle:karbis és befecsis.

mielött még megszól vki:karbisban is volt hall-os gyuszi.

csak a lendkereket kell jelre rakni és hozzá kell illeszteni a gyújtáselosztót....ennyi a gyári beállítás.sötétben is mennie kell....strobi nélkül.... :lol:

Elküldve
Ma kaptam kölcsönbe egy stroboszkópos gyújtásállítót. Elég rendesen el volt csavarva az elosztó. Remélem végleg megoldódik az indítási problémám. Csak most az önindító kezd szivatni: indítózás közben elenged a behúzótekercs. Azt mondanom sem kell, hogy mindig akkor, mikor pont elindulna. Sztem csere lesz a.vége.

Az nem behúzótekercs lesz,hanem a bendix szabadonfutója..........

Elküldve
amikor felajánlottam az önzetlen segítséget akkor nem éltél vele.....nem akarom az okát fírtatni,te tudod.

Szerintem is hagyjuk.

Elküldve
Helló

Januárban lesz egy 1.8 E2 rekord bontásra, ha valakinek valamire van igénye az kérem jelezze a: zvarga1985@gmail.com mail címre

Köszönöm

Lemerném fogadni,hogy az olajteknő nem eladó. :lol: ;)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.