Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

És hova vannak felfogatva?

Ugye nekem a homloklemezen van valami lik, de ha oda teszem, akkor a lököstől nem fér el.

De ott van. Azonban, ha felkerül egyszer az új homloklemez, akkor kitalálok vmi más felfogatást. Sajnos a rázkódástól körbe volt törve a lemez az alátétek körül. Igaz, hogy 2 éve, mikor kasztinzam a gépet, akkor ez javítva lett, és eddig még bírja. Ha jól eml, az E1-en is oda volt felfogatva.

Link to comment
Megosztás:

De ott van. Azonban, ha felkerül egyszer az új homloklemez, akkor kitalálok vmi más felfogatást. Sajnos a rázkódástól körbe volt törve a lemez az alátétek körül. Igaz, hogy 2 éve, mikor kasztinzam a gépet, akkor ez javítva lett, és eddig még bírja. Ha jól eml, az E1-en is oda volt felfogatva.

Akkor ezekszerint csak simán nem körlámpához találták ki. :lol:

Elég vékonyka az a lemez, inkább csak dísznek mondanám, teherviselésre látszólag alkalmatlan.

Én gondolkodtam is hogy csinálok egyet valami masszívabb lemezből, vagy kettőt össze hegeszteni.

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki mivel érdemes vissza ragasztani a tető kárptot ???

Rendre letépi a ment szél ha nyitott tető ablakkal használom....

Én cseréltem egy A Omega kombiban. Nem dohányzós autóból, szinte szalonállapotút vettem 4000 HUF áron. A szerelés azért nem pikk-pakk, napellenzők, majrévasak, oszlopburkolatok, utas- és csomagtér világítás, tetőablak és kezelőpanel körüli szutyakolás.....

De megérte!!!

Link to comment
Megosztás:

indulok a Kecskeméti gokar pályára, remélem látok néhány veteránt is...

ha van mit fotozni akkor + teszem és felrakom.

Asszem kicsit irigykedem :lol: Amúgy ma befejeztem a Rekordon a benzintank cserét. Ha már lenn volt, a nyúlványon található felületi rozsdákat is lekezeltem. Persze a vonóhorog is leugrott és új fényt kapott. Sajnos a kipróbálásra még nem volt lehetőségem, mert előbb szeretnék új benyaszűrőt felrakni, és az összes benzincsövet kicserélni. Remélem, innentől megszűnik a benzincsövek kilyukadása, és az injektorfejek meghalása.

Tényleg. Nincs vkinek elfekvőben jó állapotú hátfala E2-es Rekodhoz? Mert már annyi hiba van rajta, hogy egyszerűbb kicserélni egy épre.

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki mivel érdemes vissza ragasztani a tető kárptot ???

Rendre letépi a ment szél ha nyitott tető ablakkal használom....

Müanyagosat kell venni, az nem hullik szét. :lol: Vectrában nekünk is lóg a szövetes, a müanyagosnak semmi baja.

A reki meg pálcás, az nem lóg sehova. :lol:

Egyébként tényleg kárpitossal érdemes csináltatni, akkor egy 10 évig megint jó lesz.

Link to comment
Megosztás:

azt eszik vagy isszák? Mit takar az hogy olajos?

szerintem ő az olajos csillapitásű teleszkopra gondol, ami a motor oldal iranyu mozgasát hivatott meg akadájozni ! A dülöngélését ,azt h meg csavarja a kasznit....(motor tartó bakk mellett van ,a 3000-esekben tuti van,4 hengereseknél nem tom..!?)

Müanyagosat kell venni, az nem hullik szét. :lol:

Senator B hez semmi nincs ilyen,pálcás lenne jó...

Egyben az egész kárpit nem jönk ki,csak ugy ahogy fentebb irtam...

Link to comment
Megosztás:

Asszem kicsit irigykedem :lol: Amúgy ma befejeztem a Rekordon a benzintank cserét. Ha már lenn volt, a nyúlványon található felületi rozsdákat is lekezeltem. Persze a vonóhorog is leugrott és új fényt kapott. Sajnos a kipróbálásra még nem volt lehetőségem, mert előbb szeretnék új benyaszűrőt felrakni, és az összes benzincsövet kicserélni. Remélem, innentől megszűnik a benzincsövek kilyukadása, és az injektorfejek meghalása.

Tényleg. Nincs vkinek elfekvőben jó állapotú hátfala E2-es Rekodhoz? Mert már annyi hiba van rajta, hogy egyszerűbb kicserélni egy épre.

sajnos lekéstük az egészet ,2 körül értünk oda ,3 kor volt vége :lol:

Az igazi hatsó kerekes kedvenceim ugyan voltak kint de haza is mentek addigra mire kiértünk... szoval nem fotoztam ,calibra vectra astra kadett

sokadik verzióban nem érdekelt... az enyém közvetlenüé fényezés elött áll,kivinni nem tudtam,pedig komoly zavar keltést tudtam volna vele rendezni :D

Link to comment
Megosztás:

szerintem ő az olajos csillapitásű teleszkopra gondol, ami a motor oldal iranyu mozgasát hivatott meg akadájozni ! A dülöngélését ,azt h meg csavarja a kasznit....(motor tartó bakk mellett van ,a 3000-esekben tuti van,4 hengereseknél nem tom..

A motortartó bakra gondolt. Az E2 Rekordtól kezdve olajos töltésű, hogy jobban csillapítsa a rezgéseket. Amelyik bak henger alakú tömör guminak néz ki, az mind olaj töltésűek. A régebbiek egy V alakú gumiból és alul-felül egy-egy csavarból állnak.

Link to comment
Megosztás:

A motortartó bakra gondolt. Az E2 Rekordtól kezdve olajos töltésű, hogy jobban csillapítsa a rezgéseket. Amelyik bak henger alakú tömör guminak néz ki, az mind olaj töltésűek. A régebbiek egy V alakú gumiból és alul-felül egy-egy csavarból állnak.

tanult kollégánk vágja a témát... :lol:

megspóroltál nekem némi írást...köszi.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.