Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

az a senié majdnem kocka(60/40 % kb. az oldaleltérés),a B senié szintén hasonló.az A omié volt még(asszem évjáratfüggő a dolog)keskeny-hosszú kivitelben is...nekem van mindegyik,ha akarod megnézheted mintának....

nekem egy keskeny - hosszu kivitelből kellene megvételre :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eléggé el vagyok tűnve, sajnos pénzhiány miatt nem nagyon tudok haladni az autóval.

Közben lejárt a műszaki is róla.

Útvonal engedélyről ki mit tud nekem mondani?

Neten úgy láttam hogy 3 napra szól, és 2800ft.

Ehhez kell hogy érvényes bizti legyen az autón?

De hogy rakjak be képet is:

http://kepfeltoltes.hu/110806/P1010001_www...ltoltes.hu_.jpg

Kapott egy díszt komáromból. :)

Link to comment
Megosztás:

Az automatát néztem én is tegnap a h.autón.

Amit Zoli linkelt az meg 10 pontos. :)

Kicsit sz@r a színe de megbarátkoznék vele. :D :D

Azt viszont nem értem,hogy hol van benne a váltókar? :D

Mind kettő jól néz ki. látszik,hogy foglalkoztak velük egy keveset..

Link to comment
Megosztás:

Útvonal engedélyről ki mit tud nekem mondani?

Neten úgy láttam hogy 3 napra szól, és 2800ft.

3 napra 3500 Ft és az okmányirodában kell kérni. Biztosítás kell az autóra. az autó tulajdonosa vagy üzembentartója kérheti ki, más esetben meghatalmazás kell. Az országon belül használható csak.

Link to comment
Megosztás:

3 napra 3500 Ft és az okmányirodában kell kérni. Biztosítás kell az autóra. az autó tulajdonosa vagy üzembentartója kérheti ki, más esetben meghatalmazás kell. Az országon belül használható csak.

Köcce

Olyan nincs hogy egy napos?

Mert ez a 3500 már elég húzós.

Link to comment
Megosztás:

a FZ AR25/35 elektromos automatához van olyan sett amivel kormányrol kapcsolhatóvá válik... régen érdekelt ,de nagyon drága volt..

Igazából nem nagy was ist das, aki ért picit az elektronikához az meg tudja oldani.

A váltónak tök mindegy hogy mi egy karral mondjuk meg neki hogy mit csináljon, vagy azzal hogy benyomunk egy gombot.

50-60es évek amcsi autóiban nem is nagyon volt kar, csak gombok.

Link to comment
Megosztás:

Igazából nem nagy was ist das, aki ért picit az elektronikához az meg tudja oldani.

A váltónak tök mindegy hogy mi egy karral mondjuk meg neki hogy mit csináljon, vagy azzal hogy benyomunk egy gombot.

50-60es évek amcsi autóiban nem is nagyon volt kar, csak gombok.

jaja,azt hiszem h egy levegős munka henger ráncigalja a válto kar rudazatot... ennyi

Link to comment
Megosztás:

Igazából nem nagy was ist das, aki ért picit az elektronikához az meg tudja oldani.

A váltónak tök mindegy hogy mi egy karral mondjuk meg neki hogy mit csináljon, vagy azzal hogy benyomunk egy gombot.

50-60es évek amcsi autóiban nem is nagyon volt kar, csak gombok.

A régi Ikarusokon is ilyen volt. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.