Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  nagy istván írta:
az a senié majdnem kocka(60/40 % kb. az oldaleltérés),a B senié szintén hasonló.az A omié volt még(asszem évjáratfüggő a dolog)keskeny-hosszú kivitelben is...nekem van mindegyik,ha akarod megnézheted mintának....

nekem egy keskeny - hosszu kivitelből kellene megvételre :D

Elküldve
  Lanti írta:
nekem egy keskeny - hosszu kivitelből kellene megvételre :)

ha eljösz és megnézed és megfelel akkor elbotolhatjuk.... :D

már nem fogom beépíteni,mert a gyárit rakom be inkább.....

Elküldve

lpg gázátfejtő elektromos szívattyú eladó.....membrános kivitel(ez a jobbik verzió).

tökéletesen működött,de kb. 2 éve nem volt már dolga....mindene megvan:palackcsatlakozó,szűrő,kútfej......

Elküldve
  nagy istván írta:
lpg gázátfejtő elektromos szívattyú eladó.....membrános kivitel(ez a jobbik verzió).

tökéletesen működött,de kb. 2 éve nem volt már dolga....mindene megvan:palackcsatlakozó,szűrő,kútfej......

elkelt...

Elküldve

Végre eljutottam addig, hogy megkeressem a Weber számát: 32 ADF 59 100 2M Neten rákerestem, és Fiathoz írják mindenhol.

Elküldve

senator B kék plüss ülések(megvan mindene,hátsó oldaltámaszok is),az elsők fűthetőek,valamint hozzá való ajtókárpitok eladók:5.000. huf az egész.

egy alapos mosás azért rájuk fér.....

Elküldve
  nagy istván írta:
senator B kék plüss ülések(megvan mindene,hátsó oldaltámaszok is),az elsők fűthetőek,valamint hozzá való ajtókárpitok eladók:5.000. huf az egész.

egy alapos mosás azért rájuk fér.....

elvitték....

Elküldve

Az automatát néztem én is tegnap a h.autón.

Amit Zoli linkelt az meg 10 pontos. :)

Kicsit sz@r a színe de megbarátkoznék vele. :D :D

Azt viszont nem értem,hogy hol van benne a váltókar? :D

Elküldve
  rtomi írta:
Az automatát néztem én is tegnap a h.autón.

Amit Zoli linkelt az meg 10 pontos. :)

Kicsit sz@r a színe de megbarátkoznék vele. :D :D

Azt viszont nem értem,hogy hol van benne a váltókar? :D

Én automatának nézem. :lol:

Elküldve
  rtomi írta:
Az automatát néztem én is tegnap a h.autón.

Amit Zoli linkelt az meg 10 pontos. :)

Kicsit sz@r a színe de megbarátkoznék vele. :D :D

Azt viszont nem értem,hogy hol van benne a váltókar? :D

Mind kettő jól néz ki. látszik,hogy foglalkoztak velük egy keveset..

Elküldve
  tgabika76 írta:
A leírásban azt írják "Manuelle Schaltung"....

De ha automata lenne, akkor is kéne lennie benne váltókarnak...

Én láttam már nyomógombos váltót is. :)

(sszvsz értelmesebb mint odatenni egy kart)

Elküldve
  wookie írta:
Én láttam már nyomógombos váltót is. :)

(sszvsz értelmesebb mint odatenni egy kart)

a FZ AR25/35 elektromos automatához van olyan sett amivel kormányrol kapcsolhatóvá válik... régen érdekelt ,de nagyon drága volt..

Elküldve
  wookie írta:
Útvonal engedélyről ki mit tud nekem mondani?

Neten úgy láttam hogy 3 napra szól, és 2800ft.

3 napra 3500 Ft és az okmányirodában kell kérni. Biztosítás kell az autóra. az autó tulajdonosa vagy üzembentartója kérheti ki, más esetben meghatalmazás kell. Az országon belül használható csak.

Elküldve
  Gelko írta:
3 napra 3500 Ft és az okmányirodában kell kérni. Biztosítás kell az autóra. az autó tulajdonosa vagy üzembentartója kérheti ki, más esetben meghatalmazás kell. Az országon belül használható csak.

Köcce

Olyan nincs hogy egy napos?

Mert ez a 3500 már elég húzós.

Elküldve
  MoCSoK írta:
a FZ AR25/35 elektromos automatához van olyan sett amivel kormányrol kapcsolhatóvá válik... régen érdekelt ,de nagyon drága volt..

Igazából nem nagy was ist das, aki ért picit az elektronikához az meg tudja oldani.

A váltónak tök mindegy hogy mi egy karral mondjuk meg neki hogy mit csináljon, vagy azzal hogy benyomunk egy gombot.

50-60es évek amcsi autóiban nem is nagyon volt kar, csak gombok.

Elküldve
  wookie írta:
Igazából nem nagy was ist das, aki ért picit az elektronikához az meg tudja oldani.

A váltónak tök mindegy hogy mi egy karral mondjuk meg neki hogy mit csináljon, vagy azzal hogy benyomunk egy gombot.

50-60es évek amcsi autóiban nem is nagyon volt kar, csak gombok.

jaja,azt hiszem h egy levegős munka henger ráncigalja a válto kar rudazatot... ennyi

Elküldve
  wookie írta:
Igazából nem nagy was ist das, aki ért picit az elektronikához az meg tudja oldani.

A váltónak tök mindegy hogy mi egy karral mondjuk meg neki hogy mit csináljon, vagy azzal hogy benyomunk egy gombot.

50-60es évek amcsi autóiban nem is nagyon volt kar, csak gombok.

A régi Ikarusokon is ilyen volt. :)

Elküldve
  rtomi írta:
A régi Ikarusokon is ilyen volt. :D

Sose jöttem rá a gombok jelentésére...

B, R, I, II, A, N, D.

Ezek közül R, I, II, N és D van minden automata váltón, de mi a túró az a B meg az A? :)

Elküldve
  tgabika76 írta:
Sose jöttem rá a gombok jelentésére...

B, R, I, II, A, N, D.

Ezek közül R, I, II, N és D van minden automata váltón, de mi a túró az a B meg az A? :)

Az Ikaruson nincs D,a B a rögzitő(P),az A meg az automata(D)mód.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.