wookie Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 hmm... érdekes ,vannak itt átfedések gazdagon.. mindig is mondtam én hogy a mantabol csak egy v8 as hiányzik.. viccesen nézz ki benne az a S4 :D Van valakinek VARJET2 karbija 2.0S motorrol ? Van, épp most szedtem szét hogy kipucoljam. :icon4: Nem meglepő, hisz az opel elég régóta a gm-é. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Van, épp most szedtem szét hogy kipucoljam. :D Nem meglepő, hisz az opel elég régóta a gm-é. Minek neked az ???? engem érdekelne.... csonkal ,kipuffal ,mindennel ahogy van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Minek neked az ???? engem érdekelne.... csonkal ,kipuffal ,mindennel ahogy van! Mennyire sürgős? Csak mert még egy garázsig el kéne menjen önerőből, utána úgyis lejár a műszaki.... Egyébként fel kell újítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Mennyire sürgős? Csak mert még egy garázsig el kéne menjen önerőből, utána úgyis lejár a műszaki.... Egyébként fel kell újítani. annyira nem sos ... mikor tudnád adni? egyébként megy vele? álapota? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július19, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Július19, 2011 Weber volt gyárilag Rekordon? Mert én csak Varajetre emlékszem. Kaptam vhonnan egyet, hogy Rekordé, de kicsit kételkedem benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július19, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Július19, 2011 Meg is van a válasz: 19HL Bauform: R4 Steuerung: CIH Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 93,0 Hub (mm): 69,8 Volumen (cmł): 1897 Leistung (kW bei min-1): 78 / 5660 Drehmoment (Nm bei min-1): 160 / 3650 Verdichtung: 9,5 : 1 Motormanagement: Vergaser Weber 40 DFO Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung Steuerung: Steuerkette Abgasanlage: kein Katalysator Besonderheiten: Doppelvergaser Verwendung: Rekord C (Op4) by opelinfos.de Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 annyira nem sos ... mikor tudnád adni? egyébként megy vele? álapota? Megy meg minden, kint 7 literrel elment, csak alapjáratom volt mesés. Hol volt, hol nem. Persze lehetett a gyújtás miatt is. Augusztusban lejár a műszaki, szóval legkésőbb aug végén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Verwendung: Rekord C (Op4) by opelinfos.de szóval csak a rekord 1.9 hez adták? mondjuk a weber szimpatikusabb , mint a varajet.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Július19, 2011 Megoszt Elküldve Július19, 2011 Megy meg minden, kint 7 literrel elment, csak alapjáratom volt mesés. Hol volt, hol nem. Persze lehetett a gyújtás miatt is. Augusztusban lejár a műszaki, szóval legkésőbb aug végén. és egyébként mennyibe fáj felújítani egy ilyen varajet2-est? Milyen tapasztalataid vannak vele ? Fogyi ,erő ? Tiéd is 2.0 igaz ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 ezzel a karbival neked mi a terved ??? MInt mondtam karbit keresek... :D Jav: hoppá,ezt Korinak a "#4881" hsz-ára akartam válaszul ,csak valamiért nem a válsz gombra nyomtam....... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július20, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Július20, 2011 ezzel a karbival neked mi a terved ??? MInt mondtam karbit keresek... :D Jav: hoppá,ezt Korinak a "#4881" hsz-ára akartam válaszul ,csak valamiért nem a válsz gombra nyomtam....... :icon4: Ha kell elküldöm szívesen. Nekem mindegyik vasam injektoros. Ha gondolod megnézem a pontos típusát, vagy lefényképezhetem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július20, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Július20, 2011 Wookinak boldog születésnapot :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Július20, 2011 Szerző Megoszt Elküldve Július20, 2011 Megnéztem a karbit, de sehol sem találtam rajta pontos típust. De a fékrásegítő visszacsapó szelepén egy Ford felirat van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 és egyébként mennyibe fáj felújítani egy ilyen varajet2-est? Milyen tapasztalataid vannak vele ? Fogyi ,erő ? Tiéd is 2.0 igaz ? Igen, 2.0s Papíron így 100 ló a 2.0 Felujítószett nem tudom mennyi, Pistát kell megkérdezni, ő szerintem látott már olyat. Erőről nem tudok nagyon nyilatkozni, mivel más karbival nem próbáltam, meg se a gyújtásom, se a kupplungom nem volt a helyzet magaslatán míg ment az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 A Varajet 2 az vagy jó vagy sz@r de akkor kuka ugyis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Igen, 2.0s hohohohoooooo ! Boldog szülinapot !!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Ha kell elküldöm szívesen. Nekem mindegyik vasam injektoros. Ha gondolod megnézem a pontos típusát, vagy lefényképezhetem. Ide küldj már néhany fotot róla: gmcar@freemail.hu Mekkora pillangó szelepek vannak rajta? Karbis szivósor meg kipuff már volna,lehet jo lenne hozzá... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 A Varajet 2 az vagy jó vagy sz@r de akkor kuka ugyis. uff......a felújító,már ha még tudsz szerezni egy vagyon,és mivel ezek a karbik már régiek mentek vagy 3 föld-nap távolságot már mind.ezért aztán ki van kopva a pillangószelepnél a ház meg a fúvókák sem már a régi méretűek. sokan megpróbálják aztán belátják,hogy jobb injektorozni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Köszönöm a jókívánságokat. :D Bár az én karbimban csak 145k van, sajnos ebben is kopottas már a pillangószelep tengelyének a környéke. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Köszönöm a jókívánságokat. :D Bár az én karbimban csak 145k van, sajnos ebben is kopottas már a pillangószelep tengelyének a környéke. happppyyyy bördéj...... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 tudja valaki hogy mekkora méretben a senator olajhűtője? egyezhet az A omega nagyéval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
MoCSoK Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 tudja valaki hogy mekkora méretben a senator olajhűtője? egyezhet az A omega nagyéval? A 6 hengeres B seni olaj hűtője ugyan az mint a 6 hengeres A omega-é.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 A 6 hengeres B seni olaj hűtője ugyan az mint a 6 hengeres A omega-é.. nagyon hasznos információ! köszi valakinek képe nincs róla? ez a kocka alakú? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 a c26ne alatt találtam hosszúkásat az EPC-be.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Július25, 2011 Megoszt Elküldve Július25, 2011 a c26ne alatt találtam hosszúkásat az EPC-be.... az a senié majdnem kocka(60/40 % kb. az oldaleltérés),a B senié szintén hasonló.az A omié volt még(asszem évjáratfüggő a dolog)keskeny-hosszú kivitelben is...nekem van mindegyik,ha akarod megnézheted mintának.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts