Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  MoCSoK írta:
hmm... érdekes ,vannak itt átfedések gazdagon..

mindig is mondtam én hogy a mantabol csak egy v8 as hiányzik.. viccesen nézz ki benne az a S4 :D

Van valakinek VARJET2 karbija 2.0S motorrol ?

Van, épp most szedtem szét hogy kipucoljam. :icon4:

Nem meglepő, hisz az opel elég régóta a gm-é.

Elküldve
  wookie írta:
Van, épp most szedtem szét hogy kipucoljam. :D

Nem meglepő, hisz az opel elég régóta a gm-é.

Minek neked az ???? engem érdekelne.... csonkal ,kipuffal ,mindennel ahogy van!

Elküldve
  MoCSoK írta:
Minek neked az ???? engem érdekelne.... csonkal ,kipuffal ,mindennel ahogy van!

Mennyire sürgős?

Csak mert még egy garázsig el kéne menjen önerőből, utána úgyis lejár a műszaki....

Egyébként fel kell újítani.

Elküldve
  wookie írta:
Mennyire sürgős?

Csak mert még egy garázsig el kéne menjen önerőből, utána úgyis lejár a műszaki....

Egyébként fel kell újítani.

annyira nem sos ... mikor tudnád adni?

egyébként megy vele?

álapota?

Elküldve

Weber volt gyárilag Rekordon? Mert én csak Varajetre emlékszem. Kaptam vhonnan egyet, hogy Rekordé, de kicsit kételkedem benne.

Elküldve

Meg is van a válasz:

19HL

Bauform: R4

Steuerung: CIH

Anzahl der Ventile: 8

Bohrung (mm): 93,0

Hub (mm): 69,8

Volumen (cmł): 1897

Leistung (kW bei min-1): 78 / 5660

Drehmoment (Nm bei min-1): 160 / 3650

Verdichtung: 9,5 : 1

Motormanagement: Vergaser Weber 40 DFO

Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: kein Katalysator

Besonderheiten: Doppelvergaser

Verwendung: Rekord C (Op4)

by opelinfos.de

Elküldve
  MoCSoK írta:
annyira nem sos ... mikor tudnád adni?

egyébként megy vele?

álapota?

Megy meg minden, kint 7 literrel elment, csak alapjáratom volt mesés.

Hol volt, hol nem.

Persze lehetett a gyújtás miatt is.

Augusztusban lejár a műszaki, szóval legkésőbb aug végén.

Elküldve
  wookie írta:
Megy meg minden, kint 7 literrel elment, csak alapjáratom volt mesés.

Hol volt, hol nem.

Persze lehetett a gyújtás miatt is.

Augusztusban lejár a műszaki, szóval legkésőbb aug végén.

és egyébként mennyibe fáj felújítani egy ilyen varajet2-est?

Milyen tapasztalataid vannak vele ?

Fogyi ,erő ? Tiéd is 2.0 igaz ?

Elküldve

ezzel a karbival neked mi a terved ???

MInt mondtam karbit keresek... :D

Jav:

hoppá,ezt Korinak a "#4881" hsz-ára akartam válaszul ,csak valamiért nem a válsz gombra nyomtam....... :icon4:

Elküldve
  MoCSoK írta:
ezzel a karbival neked mi a terved ???

MInt mondtam karbit keresek... :D

Jav:

hoppá,ezt Korinak a "#4881" hsz-ára akartam válaszul ,csak valamiért nem a válsz gombra nyomtam....... :icon4:

Ha kell elküldöm szívesen. Nekem mindegyik vasam injektoros. Ha gondolod megnézem a pontos típusát, vagy lefényképezhetem.

Elküldve

Megnéztem a karbit, de sehol sem találtam rajta pontos típust. De a fékrásegítő visszacsapó szelepén egy Ford felirat van :D

Elküldve
  MoCSoK írta:
és egyébként mennyibe fáj felújítani egy ilyen varajet2-est?

Milyen tapasztalataid vannak vele ?

Fogyi ,erő ? Tiéd is 2.0 igaz ?

Igen, 2.0s

Papíron így 100 ló a 2.0 Felujítószett nem tudom mennyi, Pistát kell megkérdezni, ő szerintem látott már olyat.

Erőről nem tudok nagyon nyilatkozni, mivel más karbival nem próbáltam, meg se a gyújtásom, se a kupplungom nem volt a helyzet magaslatán míg ment az autó.

Elküldve
  kori írta:
Ha kell elküldöm szívesen. Nekem mindegyik vasam injektoros. Ha gondolod megnézem a pontos típusát, vagy lefényképezhetem.

Ide küldj már néhany fotot róla: gmcar@freemail.hu

Mekkora pillangó szelepek vannak rajta?

Karbis szivósor meg kipuff már volna,lehet jo lenne hozzá...

Elküldve
  rtomi írta:
A Varajet 2 az vagy jó vagy sz@r de akkor kuka ugyis.

uff......a felújító,már ha még tudsz szerezni egy vagyon,és mivel ezek a karbik már régiek mentek vagy 3 föld-nap távolságot már mind.ezért aztán ki van kopva a pillangószelepnél a ház meg a fúvókák sem már a régi méretűek.

sokan megpróbálják aztán belátják,hogy jobb injektorozni....

Elküldve

Köszönöm a jókívánságokat. :D

Bár az én karbimban csak 145k van, sajnos ebben is kopottas már a pillangószelep tengelyének a környéke.

Elküldve
  Lanti írta:
tudja valaki hogy mekkora méretben a senator olajhűtője? egyezhet az A omega nagyéval?

A 6 hengeres B seni olaj hűtője ugyan az mint a 6 hengeres A omega-é..

Elküldve
  MoCSoK írta:
A 6 hengeres B seni olaj hűtője ugyan az mint a 6 hengeres A omega-é..

nagyon hasznos információ! köszi

valakinek képe nincs róla? ez a kocka alakú?

Elküldve
  Lanti írta:
a c26ne alatt találtam hosszúkásat az EPC-be....

az a senié majdnem kocka(60/40 % kb. az oldaleltérés),a B senié szintén hasonló.az A omié volt még(asszem évjáratfüggő a dolog)keskeny-hosszú kivitelben is...nekem van mindegyik,ha akarod megnézheted mintának....

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.