Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

hmm... érdekes ,vannak itt átfedések gazdagon..

mindig is mondtam én hogy a mantabol csak egy v8 as hiányzik.. viccesen nézz ki benne az a S4 :D

Van valakinek VARJET2 karbija 2.0S motorrol ?

Van, épp most szedtem szét hogy kipucoljam. :icon4:

Nem meglepő, hisz az opel elég régóta a gm-é.

Link to comment
Megosztás:

Meg is van a válasz:

19HL

Bauform: R4

Steuerung: CIH

Anzahl der Ventile: 8

Bohrung (mm): 93,0

Hub (mm): 69,8

Volumen (cmł): 1897

Leistung (kW bei min-1): 78 / 5660

Drehmoment (Nm bei min-1): 160 / 3650

Verdichtung: 9,5 : 1

Motormanagement: Vergaser Weber 40 DFO

Oktanzahlbedarf: 98v, keine Klopfregelung

Steuerung: Steuerkette

Abgasanlage: kein Katalysator

Besonderheiten: Doppelvergaser

Verwendung: Rekord C (Op4)

by opelinfos.de

Link to comment
Megosztás:

annyira nem sos ... mikor tudnád adni?

egyébként megy vele?

álapota?

Megy meg minden, kint 7 literrel elment, csak alapjáratom volt mesés.

Hol volt, hol nem.

Persze lehetett a gyújtás miatt is.

Augusztusban lejár a műszaki, szóval legkésőbb aug végén.

Link to comment
Megosztás:

Megy meg minden, kint 7 literrel elment, csak alapjáratom volt mesés.

Hol volt, hol nem.

Persze lehetett a gyújtás miatt is.

Augusztusban lejár a műszaki, szóval legkésőbb aug végén.

és egyébként mennyibe fáj felújítani egy ilyen varajet2-est?

Milyen tapasztalataid vannak vele ?

Fogyi ,erő ? Tiéd is 2.0 igaz ?

Link to comment
Megosztás:

ezzel a karbival neked mi a terved ???

MInt mondtam karbit keresek... :D

Jav:

hoppá,ezt Korinak a "#4881" hsz-ára akartam válaszul ,csak valamiért nem a válsz gombra nyomtam....... :icon4:

Ha kell elküldöm szívesen. Nekem mindegyik vasam injektoros. Ha gondolod megnézem a pontos típusát, vagy lefényképezhetem.

Link to comment
Megosztás:

és egyébként mennyibe fáj felújítani egy ilyen varajet2-est?

Milyen tapasztalataid vannak vele ?

Fogyi ,erő ? Tiéd is 2.0 igaz ?

Igen, 2.0s

Papíron így 100 ló a 2.0 Felujítószett nem tudom mennyi, Pistát kell megkérdezni, ő szerintem látott már olyat.

Erőről nem tudok nagyon nyilatkozni, mivel más karbival nem próbáltam, meg se a gyújtásom, se a kupplungom nem volt a helyzet magaslatán míg ment az autó.

Link to comment
Megosztás:

Ha kell elküldöm szívesen. Nekem mindegyik vasam injektoros. Ha gondolod megnézem a pontos típusát, vagy lefényképezhetem.

Ide küldj már néhany fotot róla: gmcar@freemail.hu

Mekkora pillangó szelepek vannak rajta?

Karbis szivósor meg kipuff már volna,lehet jo lenne hozzá...

Link to comment
Megosztás:

A Varajet 2 az vagy jó vagy sz@r de akkor kuka ugyis.

uff......a felújító,már ha még tudsz szerezni egy vagyon,és mivel ezek a karbik már régiek mentek vagy 3 föld-nap távolságot már mind.ezért aztán ki van kopva a pillangószelepnél a ház meg a fúvókák sem már a régi méretűek.

sokan megpróbálják aztán belátják,hogy jobb injektorozni....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.