Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

Igen, a köténylemez tropa, az ajtók cserélve lesznek, a futómű bekötési pontjai pedig már javítva voltak. A küszöbök, a bal első taposólemez, a csomitartó kerekek mögötti része, belső küszöbök, hossznyúlványok, jobb első doblemez, hátsó ívek.

Csak ennyi? :D

Link to comment
Megosztás:

Nos,ma meglestem a donor szétájult tankját (végül nem vágtam szét,beleláttam),majd az "enyémet" és kifújtam levegővel,megpiszkálgatva dróttal a visszafolyó részt.

Az összes levegőcsövét megfújtam és tiszta. Mégsem értem,miért nem levegőzik ki a tank.

Ha rárakom a sapkát (tömítőgumival) totál bevákuumosodik.

Miért nem akar szellőzni a szuszogókon? :D

Ha meg nem rakok rá tömítőgumit,elpárolog a drága lé és még zörög is a beöntőn a sapka. :D

Jahhh,amiket még szerettem volna kérdezni! B)

A diffiből az olajat hol tudom leereszteni? Mert a betöltő tán meg van a jobb oldalán. :D

A hátsó,legalsó csavaron lejön?

Vagy elég ha csak rátöltök?

Ki tudja mi van benne.

& hogy a kuplungpedál ilyen kasun áll?

Ennyire fent? (Nincs kép,de ha gondoljátok készítek.)

Kuplung,fék,gáz. Ilyen csökkenő sorrendben. Hülyén néznek ki egymás mellett.

De a kapcsolót csak akkor oldja a kuplungpedál,ha ennyire fent áll.

Mi az a kapcsoló egyébként? Olyan mint a féklámpáé. Mi a szerepe? :)

Link to comment
Megosztás:

te már csak tudod... :D

-- hamár én tudom!! Akkor te is tudod.hogy nagyon jó szenátort sikerült venned --- :D ..

ennek semmije nem volt ép. csak a szép plüss világos ülései. a gyári 15 colos felni. persze értéke van a motornak ,váltónak difinek.

-- meg ha nem kell senkinek,holnap megy a szemétbe B)

--- Ha meg kell valakinek, nem is tudom kell -e nekem? Vagy hogy el e adom.. :)

Ügye???? :D

Link to comment
Megosztás:

Nos szét lett kapva az össze szakadt vezérlés , na ilyet még nem láttatok! :D

Szerintem a képek magukért beszélnek... pl: összetört a nagy fogaskerék...

Totális a pusztítás....

A diganózis az hogy valószinűleg a haverom nem huzta le a felső fogaskerék csavarjait....

Szal nem kell beszarni ,nem szakad csak ugy össze egy ilyen vezérlés!

A vezértengely és a főtengely csere.... valószinű kap egy teljes felujitást...

Most az a helyzet hogy megy addig is a helyére egy másik blokk !

DSC04172_160712.JPG

DSC04168_160500.JPG

DSC04169_160541.JPG

DSC04170_160615.JPG

DSC04171_160646.JPG

Link to comment
Megosztás:

Nos szét lett kapva az össze szakadt vezérlés , na ilyet még nem láttatok! :lol:

Szerintem a képek magukért beszélnek... pl: összetört a nagy fogaskerék...

Totális a pusztítás....

A diganózis az hogy valószinűleg a haverom nem huzta le a felső fogaskerék csavarjait....

Szal nem kell beszarni ,nem szakad csak ugy össze egy ilyen vezérlés!

A vezértengely és a főtengely csere.... valószinű kap egy teljes felujitást...

Most az a helyzet hogy megy addig is a helyére egy másik blokk !

DSC04172_160712.JPG

DSC04168_160500.JPG

DSC04169_160541.JPG

DSC04170_160615.JPG

DSC04171_160646.JPG

Asztabüdös! :lol:

Én pláne nem láttam még ilyet.

De szeretnék legalább fele annyira érteni a szereléshez,mint Te,MoCSoK. :P

Enyém még mindig csak szo...at. :D

Ma lellenőriztem az összes befecsit,hogy teljesít és valóban becsöpög kettő,zárás helyett,ahogy sejtettem. Illetve hol jobb,hol nem,ha megzörgettem. Bízom benne hogy majd csak beállnak idővel a tisztább benzinnel. mert ez nagyon pisi színű. Viszont nem hugyoznak.

Az a baj,az előző eresztés (mosónak szánt) motorolajat szarrá áztatta benzinnel. :D (Ezért (is) szedtem ki a fejeket.)

Ma ismét felöntöttem frissel.

Visszarakom a befecsiket és ismét indítási próba. Egyelőre ezek vannak. A 2.5-é ugyebár nem jó,mert a színén kívül még a száma is más.

...

De ha bármi ötlete van v.kinek,egész nyugodtan sikítson!!! :D

Link to comment
Megosztás:

Asztabüdös! :lol:

Én pláne nem láttam még ilyet.

De szeretnék legalább fele annyira érteni a szereléshez,mint Te,MoCSoK. :P

Én a szereléshez csak konyítok ahoz képest akik nekem segitenek ,nélkülük sehol nem lennék !

Az én területem a kasznizás ,fényezés ,üvegszál ,stb

Enyém még mindig csak szo...at. :D

Ma lellenőriztem az összes befecsit,hogy teljesít és valóban becsöpög kettő,zárás helyett,ahogy sejtettem. Illetve hol jobb,hol nem,ha megzörgettem. Bízom benne hogy majd csak beállnak idővel a tisztább benzinnel. mert ez nagyon pisi színű. Viszont nem hugyoznak.

Az a baj,az előző eresztés (mosónak szánt) motorolajat szarrá áztatta benzinnel. :D (Ezért (is) szedtem ki a fejeket.)

Ma ismét felöntöttem frissel.

Visszarakom a befecsiket és ismét indítási próba. Egyelőre ezek vannak. A 2.5-é ugyebár nem jó,mert a színén kívül még a száma is más.

...

De ha bármi ötlete van v.kinek,egész nyugodtan sikítson!!! :D

Miért nem jo a 2.5-ösé ? Rakd be és proba !

Amugy ,nekem van kb 15 db injektorom ,olyan egy lukas (tűszelep szerű)... mind működő 3.0 motorrol lett leszedve !

de addig kár vergődni még mindent nem tudsz 100%-ra ,pl mennyit tol az AC ,csövek hogy vannak ,tiszta e a tank , az injektor hidban nincs e lerakodás ,szűrők ,nincs e beállva a nyomás szabályzó ,stb stb stb ,ezeket végig kéne nézni ! Mert lehet beraksz uj injektorokat és koszos nyálat kapnak majd....

Link to comment
Megosztás:

Én a szereléshez csak konyítok ahoz képest akik nekem segitenek ,nélkülük sehol nem lennék !

Az én területem a kasznizás ,fényezés ,üvegszál ,stb

Miért nem jo a 2.5-ösé ? Rakd be és proba !

Amugy ,nekem van kb 15 db injektorom ,olyan egy lukas (tűszelep szerű)... mind működő 3.0 motorrol lett leszedve !

de addig kár vergődni még mindent nem tudsz 100%-ra ,pl mennyit tol az AC ,csövek hogy vannak ,tiszta e a tank , az injektor hidban nincs e lerakodás ,szűrők ,nincs e beállva a nyomás szabályzó ,stb stb stb ,ezeket végig kéne nézni ! Mert lehet beraksz uj injektorokat és koszos nyálat kapnak majd....

Szerintem is meg kell próbálni, hátha jó lesz.

én legutóbb a befecskendezés vezérlő elektronikájával jártam úgy, amikor a gebaszt kerestük, hogy beraktam egy olyat, aminek más a bosch száma is, meg a gm száma is, mint ami eredetileg benne volt, és hiba nélkül ment vele.

(mondjuk ugyanolyan 2.0E motorhoz volt az is, csak más évjárat...)

szóval próba, aztán vagy megy, vagy nem...

üdv:

Laci

Link to comment
Megosztás:

Én a szereléshez csak konyítok ahoz képest akik nekem segitenek ,nélkülük sehol nem lennék !

Az én területem a kasznizás ,fényezés ,üvegszál ,stb

Miért nem jo a 2.5-ösé ? Rakd be és proba !

Amugy ,nekem van kb 15 db injektorom ,olyan egy lukas (tűszelep szerű)... mind működő 3.0 motorrol lett leszedve !

de addig kár vergődni még mindent nem tudsz 100%-ra ,pl mennyit tol az AC ,csövek hogy vannak ,tiszta e a tank , az injektor hidban nincs e lerakodás ,szűrők ,nincs e beállva a nyomás szabályzó ,stb stb stb ,ezeket végig kéne nézni ! Mert lehet beraksz uj injektorokat és koszos nyálat kapnak majd....

Ki kell venni az injektorokat, vagy olyat betenni aminek már teljesen mindegy, és végignyomatni a rendszert etanollal. :D Az elég sok dzsuvát kiszed, ha van benne. :D

Link to comment
Megosztás:

Jó estét elvtársaim!

Végeztem a tank le-felszerelésével.. "földi" próbán, semmilyen folyás... mondom f asza, visszateszem, töltöm bele a benyát, vhol a nyak résznél szivárog, de nem látni semmi konkrét dolgot (és mint említettem, vízzel feltöltve, megforgatva stb semmi!! ) Kezd elegem lenni belőle :D... Most veszek egy valag jó csövet, meg bilincseket, és mindet kicserélem. Vkinek - Pista mondjuk - nincs vmi robbantott ábrája a tartályról, és csöveiről? Ugyanis sztem (biztos) ez 1x le lett véve, a vonóhorog felrakásakor, és sztem nem teljesen kerek a cucc. De a szivárgás nincs azzal összefüggésben.

Egyéb ötlet? Pl a betöltőnyílás visszaperemezésénél folyhat?...

Ötleteljetek!

Link to comment
Megosztás:

Én a szereléshez csak konyítok ahoz képest akik nekem segitenek ,nélkülük sehol nem lennék !

Az én területem a kasznizás ,fényezés ,üvegszál ,stb

Miért nem jo a 2.5-ösé ? Rakd be és proba !

Amugy ,nekem van kb 15 db injektorom ,olyan egy lukas (tűszelep szerű)... mind működő 3.0 motorrol lett leszedve !

de addig kár vergődni még mindent nem tudsz 100%-ra ,pl mennyit tol az AC ,csövek hogy vannak ,tiszta e a tank , az injektor hidban nincs e lerakodás ,szűrők ,nincs e beállva a nyomás szabályzó ,stb stb stb ,ezeket végig kéne nézni ! Mert lehet beraksz uj injektorokat és koszos nyálat kapnak majd....

Hitok!

Nos,ott tart még mindig a dolog,hogy hidegen pöccre beindul,de nem megy minden henger és csak durrog a kipufogóban.

Picit melegszik meg már be se akaródzik indulni.

Most arra jutottam,kicseréltem az elosztófedelet és a rotort (zsír új Beru,ezeket is kaptam :D ),ha nem változik,jönnek a gyújtókábelok.

Meg előkerítem az egri embert akinek van pár autója (szerelő az eredeti szakmája),köztük nagy V8 is. :D

Ha azt be lehet állítani,akkor egy "sor 6" már semmiség.

De már jövő héten nagyon vinném vizsgára és még futóművet kell állítani,meg fékeket,teleszkópokat mérni. :D

Link to comment
Megosztás:

Jó estét elvtársaim!

Végeztem a tank le-felszerelésével.. "földi" próbán, semmilyen folyás... mondom f asza, visszateszem, töltöm bele a benyát, vhol a nyak résznél szivárog, de nem látni semmi konkrét dolgot (és mint említettem, vízzel feltöltve, megforgatva stb semmi!! ) Kezd elegem lenni belőle :D... Most veszek egy valag jó csövet, meg bilincseket, és mindet kicserélem. Vkinek - Pista mondjuk - nincs vmi robbantott ábrája a tartályról, és csöveiről? Ugyanis sztem (biztos) ez 1x le lett véve, a vonóhorog felrakásakor, és sztem nem teljesen kerek a cucc. De a szivárgás nincs azzal összefüggésben.

Egyéb ötlet? Pl a betöltőnyílás visszaperemezésénél folyhat?...

Ötleteljetek!

van rajzom csak könyvben.......be kellene szkennelnem és feltölteni(rosszúl írom,az asszonynak kellene ezeket ,mert én nem konyítok hozzá sajnos.)valahová.....ha nagyon nem tud valaki ebben itt segíteni akkor ráveszem a párom,de neki is rengeteg a melója.

az illesztéseknél meg minden folyhat......töltsed fel vízzel és kompreszorral nyomasd meg 2 bar-al a tankot.

Link to comment
Megosztás:

van rajzom csak könyvben.......be kellene szkennelnem és feltölteni(rosszúl írom,az asszonynak kellene ezeket ,mert én nem konyítok hozzá sajnos.)valahová.....ha nagyon nem tud valaki ebben itt segíteni akkor ráveszem a párom,de neki is rengeteg a melója.

az illesztéseknél meg minden folyhat......töltsed fel vízzel és kompreszorral nyomasd meg 2 bar-al a tankot.

Vizes feltöltés megvolt, kompresszor nincs. Megforgattam minden irányba semmi... és benyatöltésnél meg igen..... szal érdekes.

Itt még könyvet se találok, már rég vettem volna... Tököm tle van Afrikával :D

Link to comment
Megosztás:

Vizes feltöltés megvolt, kompresszor nincs. Megforgattam minden irányba semmi... és benyatöltésnél meg igen..... szal érdekes.

Itt még könyvet se találok, már rég vettem volna... Tököm tle van Afrikával :D

lehet wookinak lesz vmi képe.......a benzin hamarabb megtalálja az utat.....kisebb a vízkozítása.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.