Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Rekord-Senator-Monza


kori

Recommended Posts

ezt a fa döntős dolgot láttam az rtl-en a hiradóban vagy a fokuszban? ,valaki lekamerázta...

nagy tudású favágók hozzták össze és még a kocsi tulaját hibáztatták hogy minek állt oda :D

no ,meg is találtam videót ,érdemes meg nézni :

seantor vs fa

Szerencsétlen autó... Így is kevés van belőle....

Itt mindenki hülye volt. A tulaj is, mert ha kivágnak egy fát, a mellé nem állok oda 2m-el, meg a favágók is.

Az tuti ha az enyémmel ilyen történne, az emberek utána nem maradnának életben.

Link to comment
Megosztás:

Szerencsétlen autó... Így is kevés van belőle....

Itt mindenki hülye volt. A tulaj is, mert ha kivágnak egy fát, a mellé nem állok oda 2m-el, meg a favágók is.

Az tuti ha az enyémmel ilyen történne, az emberek utána nem maradnának életben.

Én arra gondolok hogy a tulaj esetleg nem volt otthon hanem elutazhatott és valószínűleg hosszabb időre (mert gondolom a favágók azért szólnak előtte 2-3 nappal hogy itt fakivágás lesz, senki ne parkoljon a közelbe) hogy nem jutott el hozzá a fakivágás híre, legalábbis nem hinném hogy ennyire nemtörődöm lett volna vagy ennyire a saját maga ellensége lenne hogy ha tudja hogy ki fogják vágni a fát, lehetősége is van arrébb állni és mégis otthagyja az autót...

Szóval, bár nem ismerem a tulajt, így látatlanba nem hibáztatnám, a favágókat inkább hogy miért nem tudtak várni pár napot, hátha addigra hazaér a tulaj és arrébb áll.

Link to comment
Megosztás:

Én arra gondolok hogy a tulaj esetleg nem volt otthon hanem elutazhatott és valószínűleg hosszabb időre (mert gondolom a favágók azért szólnak előtte 2-3 nappal hogy itt fakivágás lesz, senki ne parkoljon a közelbe) hogy nem jutott el hozzá a fakivágás híre, legalábbis nem hinném hogy ennyire nemtörődöm lett volna vagy ennyire a saját maga ellensége lenne hogy ha tudja hogy ki fogják vágni a fát, lehetősége is van arrébb állni és mégis otthagyja az autót...

Szóval, bár nem ismerem a tulajt, így látatlanba nem hibáztatnám, a favágókat inkább hogy miért nem tudtak várni pár napot, hátha addigra hazaér a tulaj és arrébb áll.

Jól beszélsz! Ha jól emlékszek akkor a riportban is arrol beszéltek hogy a tulaj nem volt otthon...

De akkor is ,lehetett volna azt a fát méteres szakaszokban is vágni..

Azért kiváncsi lennék ilyenkor mi a szitu ,hogy kártalanitják a tulajt !?

Link to comment
Megosztás:

Hi Everyone ismét!

Valaki ha tud,segítsen már így szájber,mert már totál beőszülök és szétcsikarom magam.

Még mindig nem tudtam autózni a Monza-val,de még csak a motor sem jár szépen.

Addig már eljutottam,hogy AC-t cseréltem tegnap. Már akkor is gyanús volt,hogy nem dőlt a benzin világba.

Ma gondoltam,leeresztem a tankból az összes lét,vettem ma frisset és felöntöm azzal.

Igen ám,de lehúztam a szívó résznél a csövet a szivattyúról és semmi lé nem jött.

Megfújtam csak tüdővel,előbb picit bugyogott (leheletnyire),majd már az sem.

Jó mondom,akkor még nyomok bele 5 litert,hátha v.mi gebasz van. (Tank visszajelző szerint már amúgy is tartalék (piros) fölött volt,de hátha.

Belenyomtam 5 litert,ugyanúgy csal levegő megy be,ha megtüdőzöm.

Gondoltam,lehúzom a visszafolyó ágról és leeresztem ott.

Semmi. (Ugye nemrég említettem is,hogy nem szellőzik a tank.) Belefújtam (volna) csak tüdővel,de bepirosodtam.

Pumpával,semmi.

Totál dugulás. (Ugye itt is és a szívó résznél is ömlenie kellene a zanyagnak gravitáció hatására (is)?

Gondoltam még egyet,talán maradt v.mi a csőben (ugyan semmivel nem dugaszoltam be). Benyomtam egy darab drótot,kanyarodik a cső a tankban,de összesen 20cm amit elértem és el is akadt,bármilyen vastagságúval is néztem.

A gép amúgy ott tartott,hogy pöccre indult,csak közben tegnapra beállt teljesen az AC és így raktam be a tartalékot,ami ugyan más utolsó 3 cikkszámmal és vezeték csatlakozókkal megáldott,de utána beindult (még mindig hatalmas kék füsttel,csak tartott gázzal jár és úgy tűnik a gyertyák kivétele után is,hogy 4 hengeres).

3. és 5. gyertyák szárazak voltak. Ez gondolom betudható,hogy a befecsik megájultak.

Nem voltam rövid most,de ezen dolgokban várnám hozzáértők segítségét,válaszát. :D

Már állítanánk a gyújtást,alapjáratot,de most jól megszívatott a tank. Csilli-villin lefestve és szopat.

Jahhh,abból csak a szintjelző volt kiszedve! (Nem vágtam szét a tankot,mert nem volt indokolt. Ezek után kezdek kételkedni.)

Szűrője megpucolva,új tömítéssel és csavarokkal került vissza.

Hol b@sztam el az egészet?

Remélem nem ott,hogy megvettem a rombolót. :D

Előre is köszönöm ismételten!

Ha lehet,mielőbbi válaszokat várok.

Peter

:) B) :D Kezdek elkenődni a célegyenesben.

Link to comment
Megosztás:

Előre is köszönöm ismételten!

Ha lehet,mielőbbi válaszokat várok.

Peter

:D :) B) Kezdek elkenődni a célegyenesben.

Nekem is volt egyszer ilyen problémám.

Kivettük a szintjelzőt és annak a búvárcsöve volt eldugulva. Nézd meg azt.

Lehet,hogy a végén a szűrőt kicserélted de a csőben megmaradhatot a trutyi. :D

Link to comment
Megosztás:

Hi Everyone ismét!

:D :D :) Kezdek elkenődni a célegyenesben.

Tisztázandó a helyzetet ,fogx egy külső AC pumpát , 5 literes kannát és 2 csövet ,aztán bekötöd közvetlenül a motortérnél az uzemanyag ellátást és egy hibaforrás kiszürve !

Majd leveszed a tankot és utánna jársz a dolgoknak ,kimosod ,stb , max ujra kell csövezni az egészet...

Link to comment
Megosztás:

ezt a fa döntős dolgot láttam az rtl-en a hiradóban vagy a fokuszban? ,valaki lekamerázta...

nagy tudású favágók hozzták össze és még a kocsi tulaját hibáztatták hogy minek állt oda :D

no ,meg is találtam videót ,érdemes meg nézni :

seantor vs fa

Há tesdvírem csák egy kiss tüzelőő kellett, nehogy megfágyon a zaszony meg a sok purdé. Ekkora idiótákat is ritkán lát az ember.

Link to comment
Megosztás:

Két napja nekiálltam kikarosszériázni anyumék szomszédjának a 123-as merciét. Méghogy egy Mercedes nem rohad? Ahova nyúlok, ott lyukat találok. Kb muterom Rekordja volt így eldőlve, de a mienk ezerszer jobb állapotban van. Az a becsapós a csillagosnál, hogy a gumis alvázvédő olyan erős és vastag, hogy a lemez elrohad alatta, de az még mindig nem lyukad át. De lepucolni is nagy öröm.

Link to comment
Megosztás:

Két napja nekiálltam kikarosszériázni anyumék szomszédjának a 123-as merciét. Méghogy egy Mercedes nem rohad? Ahova nyúlok, ott lyukat találok. Kb muterom Rekordja volt így eldőlve, de a mienk ezerszer jobb állapotban van. Az a becsapós a csillagosnál, hogy a gumis alvázvédő olyan erős és vastag, hogy a lemez elrohad alatta, de az még mindig nem lyukad át. De lepucolni is nagy öröm.

jó autó a 123-as.....vannak annak is gyenge pontjai.....ha sedan(gondolom az,mert a combi ritka)akkor a hátsó köténylemezt is lesz szerencséd orvosolni asszem.meg az ajtók alja......meg a hátsó futóműkeret nagyszilentjének a bekötési pontjai..... :D

Link to comment
Megosztás:

Két napja nekiálltam kikarosszériázni anyumék szomszédjának a 123-as merciét. Méghogy egy Mercedes nem rohad? Ahova nyúlok, ott lyukat találok. Kb muterom Rekordja volt így eldőlve, de a mienk ezerszer jobb állapotban van. Az a becsapós a csillagosnál, hogy a gumis alvázvédő olyan erős és vastag, hogy a lemez elrohad alatta, de az még mindig nem lyukad át. De lepucolni is nagy öröm.

DSC08178.JPG

Link to comment
Megosztás:

Nekem is volt egyszer ilyen problémám.

Kivettük a szintjelzőt és annak a búvárcsöve volt eldugulva. Nézd meg azt.

Lehet,hogy a végén a szűrőt kicserélted de a csőben megmaradhatot a trutyi. :)

Ki volt pucolva minden,azért nem értem.

Meg újra lett csövezve.

Ma még eljutottam odáig,hogy megnéztem a visszafolyó ágat a motorig és tök tiszta.

Gond a tankban lesz keresendő a visszafolyó csőnél. Mindenféle művelet előtt mindenhonnan dőlt a lé. Most miért szívat? :D

Ki is volt mosva a tank alkatrészmosóval. Legfeljebb itt ronthattam el.

Így estére már azon agyaltam,szétvágom a donor tankját (amúgy is halott) és megnézem mi van benne. Mi merre,hány milliméter. :D

Köszi a választ!

Link to comment
Megosztás:

Tisztázandó a helyzetet ,fogx egy külső AC pumpát , 5 literes kannát és 2 csövet ,aztán bekötöd közvetlenül a motortérnél az uzemanyag ellátást és egy hibaforrás kiszürve !

Majd leveszed a tankot és utánna jársz a dolgoknak ,kimosod ,stb , max ujra kell csövezni az egészet...

Igen,ez is egy megoldás. Köszi!

Annyi a baj,hogy ami tartalék AC-nak lett volna elrakva,az került fel tegnap. :D

Link to comment
Megosztás:

jó autó a 123-as.....vannak annak is gyenge pontjai.....ha sedan(gondolom az,mert a combi ritka)akkor a hátsó köténylemezt is lesz szerencséd orvosolni asszem.meg az ajtók alja......meg a hátsó futóműkeret nagyszilentjének a bekötési pontjai..... :D

Igen, a köténylemez tropa, az ajtók cserélve lesznek, a futómű bekötési pontjai pedig már javítva voltak. A küszöbök, a bal első taposólemez, a csomitartó kerekek mögötti része, belső küszöbök, hossznyúlványok, jobb első doblemez, hátsó ívek.

Link to comment
Megosztás:

DSC0818.JPG

az "uj" B senatorom is hasonlóan rohadt meg a jobb oldalon... de azert nem ennyire ,ez brutális!

Viszont ha a korát nézzük akkor nagyon el volt rohadva az enyém,belement egy fél tábla lemez,pl:

csomagtartó alja , hátsó sárvédők ,és a küszöb fele gyakorlatilag nem létezett ,ja és lábterek is lik luk ,csak a tornyok voltak aránylag egyben!

mondjuk minden senatotrom ilyen volt...

(persze mindre azt irták a hirdetésben hogy "rohadás és rozsda mentes")

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.